loading...

انواع محصولات پلاستیکی

مخزن آب

پریسا قاسمی بازدید : 60 دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

اندازه دریچه فاضلاب پلاستیکی و کلاس های بار همگی به کاربرد آنها بستگی دارد. اگر در حال نصب یک دریچه فاضلاب پلاستیکی جدید هستید یا در حال تعویض یک دریچه موجود هستید، باید فضا را اندازه بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که تناسب کامل دارید. اگر دریچه فاضلاب پلاستیکی شما کاملاً جا نمی‌شود، می‌توانید یکپارچگی سازه را به خطر بیندازید و بدون توجه به کلاس بار، ممکن است از کار بیفتد.

چگونه اندازه دریچه فاضلاب پلاستیکی را اندازه گیری می کنید؟

دریچه فاضلاب پلاستیکی باید به راحتی روی سوراخی که می پوشند بنشینند، بنابراین شما باید ابعاد داخلی سوراخ را اندازه گیری کنید، نه خود کاور منهول را. این اندازه‌گیری برای دقت باید بر حسب میلی‌متر انجام شود، زیرا این واحد استاندارد برای سازندگان پوشش منهول است. هنگامی که این اندازه‌گیری را انجام دادید، می‌توانید درب منهول را جستجو کنید، از جدول ما در زیر استفاده کنید تا بفهمید کدام محصول برای برنامه شما مناسب است، یا با شماره تلفن شرکت ایستا پلیمر شریف تماس حاصل فرمایید تا مشخص کنید کدام پوشش چاه برای پروژه شما مناسب‌تر است.

مطالب پیشنهادی:

مکانیسم کار مخازن ذخیره آب را بشناسید

دو جنبه برای افزایش طول عمر مخزن ذخیره روغن

اندازه های دریچه فاضلاب پلاستیکی

روکش های منهول در اندازه های 300mm x 300mm تا 1200mm x 1200mm در اندازه های مربع و مستطیل از تولیدکنندگانی عرضه می شوند. روکش منهول دایره ای با قطرهای 450 میلی متر و 600 میلی متر نیز موجود است.

دسته بندی وزنی دریچه فاضلاب پلاستیکی

طبقات وزنی روکش منهول چدنی از سیستم زهکشی کانال پیروی می کنند.

کلاس حداکثر بار وزنی (تن)  استفاده می کند
A15 1.5 کار بسیار سبک برای مناطق عابران پیاده مانند باغ ها، پاسیوها و راهروها
B125 12.5 آستانه ورودی داخلی برای خودروهای خانوادگی، ون و 4x4
C250 25 جاده های کم تردد و پارکینگ های شخصی کوچک
D400 40 جاده های اصلی، بزرگراه ها و مناطق پر ترافیک مانند پارکینگ های عمومی
E600 60 شهرک‌های صنعتی، بارگیری‌ها و محوطه‌های حمل بار
F900 90 اسکله ها و فرودگاه ها، برنامه های کاربردی بسیار سنگین

پریسا قاسمی بازدید : 43 پنجشنبه 18 فروردین 1401 نظرات (0)

وظیفه اصلی مخزنی که در ملک خود نصب کرده اید ذخیره آب تمیز فرآوری شده در تصفیه خانه های آب است تا زمانی که آماده استفاده از آنها شوید. به طور کلی دو نوع مخزن وجود دارد - مخازن ذخیره سازی تحت فشار و مخازن اتمسفر. در حالی که اولی آب را بر حسب تقاضا آزاد می کند، برای پمپ دوم برای تامین فشار به پمپ تقویت کننده نیاز دارید. از یک تولید کننده معتبر مخازن در کنیا دیدن کنید و می توانید از بین طیف گسترده ای از مخازن در طرح ها، اندازه ها و مشخصات مختلف انتخاب کنید. می توانید یکی را در ملک تجاری، باقی مانده یا صنعتی خود نصب کنید. امروزه آنها به بخشی جدایی ناپذیر از بسیاری از سیستم های آب خانگی تبدیل شده اند.

تانک های زیرزمینی کنیا

 مطالب پیشنهادی:

دو جنبه برای افزایش طول عمر مخزن ذخیره روغن

مخزن پلاستیک سپتیک تانک : جوانب مثبت و منفی

 

  

مخزن ذخیره آب چیست؟

 وظیفه اصلی مخزن نصب شده در ملک شما ذخیره آب تمیز است که می توانید بعداً از آن استفاده کنید. هر بار که شیر آشپزخانه را باز می کنید می توانید به راحتی به آب تمیز دسترسی داشته باشید. آب از مخزن به شیر شما منتقل می شود. زمان زیادی طول می کشد تا سیستم های اسمز معکوس کار کنند زیرا هر بار یک قطره را تصفیه می کند. اگر می خواهید هر زمان که به آب نیاز داشتید دسترسی داشته باشید، به جای اینکه برای مدت طولانی منتظر بمانید تا لیوان خود را پر کنید، یک مخزن ذخیره اسمز معکوس نصب کنید. مخازن با فشار خوب به شما این امکان را می‌دهند که هر بار که توالت را می‌شویید، فوراً به آب تحت فشار دسترسی داشته باشید.

تانک مناسب را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید

مخازن ذخیره‌سازی آب در اندازه‌ها، شکل‌ها و پیکربندی‌های بسیار متنوعی در دسترس هستند، بنابراین می‌توانید یکی را متناسب با نیازهای ذخیره‌سازی آب خود انتخاب کنید. مردم به جای نگرانی در مورد قیمت مخزن آب در کنیا، بیشتر نگران نوع مخزنی هستند که باید انتخاب کنند. تا آنجا که به اندازه مربوط می شود، اگر نیازهای مصرف آب خانواده خود را در نظر بگیرید، می توانید یک مخزن با ظرفیت ذخیره آب مناسب انتخاب کنید. از آنجایی که می توانید از بین مخازن زیادی انتخاب کنید، آنها به طور گسترده در صنعت تصفیه آب استفاده می شوند. برخی از مخازن حتی مجهز به بازدارنده های UV هستند که ورود نور خورشید به مخزن را محدود کرده و از رشد باکتری ها و جلبک ها در مخزن جلوگیری می کند.

پریسا قاسمی بازدید : 38 پنجشنبه 12 اسفند 1400 نظرات (0)

به طور کلی روغن موجود در مخزن ذخیره از جمله روغن های قابل اشتعال و انفجاری است که چالش های بزرگی را برای ایمنی استفاده از مخزن ذخیره روغن به همراه داشته است. علاوه بر این، بیشتر شرایطی که مخزن روغن ذخیره می شود بد است، به خصوص زمانی که آنها در فضای باز ذخیره می شوند، در معرض باران اجتناب ناپذیر است. محیط نامناسب استفاده از مخزن ذخیره روغن، مشکلات جدی از جمله خوردگی و نشتی را به همراه خواهد داشت که نه تنها طول عمر مخزن ذخیره نفت را کاهش می دهد، بلکه زیان های اقتصادی جدی را به بنگاه ها وارد می کند.

دو جنبه حفظ مخزن ذخیره نفت

بنابراین، چگونگی افزایش عمر مخزن ذخیره نفت به موضوعی برای بحث تبدیل شده است. امروز پیشنهاداتی را هم از سوی تولیدکنندگان مخزن نفت و هم از کاربران ارائه خواهم کرد .

برای کاربران: بازرسی و تمیز کردن مخزن روغن را به طور منظم انجام دهید

عمر سرویس ارتباط نزدیکی با روش استفاده دارد، اما در استفاده معمولی، مشکلات زیادی وجود دارد که ما متوجه آن نمی شویم. بنابراین برای بهبود عمر مفید مخزن ذخیره روغن، تعمیر و نگهداری روزانه بسیار مهم است. تمیز کردن و بازرسی منظم مخزن روغن نه تنها می تواند از آلودگی روغن ذخیره شده توسط خارج جلوگیری کند، بلکه به کاربر اجازه می دهد تا درک دقیقی از وضعیت مخزن ذخیره روغن داشته باشد تا از خطرات امنیتی بیشتر جلوگیری کند.

ناخالصی های مکانیکی مخلوط شده در روغن ذخیره شده نه تنها فیلتر و مدار روغن را وصل می کند، باعث خرابی تامین روغن می شود، بلکه باعث افزایش سایش لوازم جانبی مخزن روغن می شود، حتی باعث اصطکاک، خراش سطح و سایر عواقب نامطلوب می شود. آب مخلوط در مخزن روغن می تواند لوازم جانبی را خورده کند (آب یخ زده در دمای پایین حلقه های روغن را مسدود می کند). وجود آب در مخزن روغن باعث می شود که برخی از مواد افزودنی مانند مواد شوینده، آنتی اکسیدان، ضد ضربه، تجزیه و رسوب کنند و آن را بی اثر می کند. برای مقداری از روغن، زمانی که آب در آن وجود داشته باشد، سرعت اکسیداسیون روغن تسریع می شود و میزان تولید رزین نیز اضافه می شود. علاوه بر این، لایه آب اسیدی رسوب شده در کف مخزن ذخیره روغن می تواند خوردگی مخزن نفت را تسریع کند و باعث نازک شدن دیواره مخزن و حتی نشتی شود.

مطالب پیشنهادی:

مخزن پلاستیک سپتیک تانک : جوانب مثبت و منفی

آشنایی دریچه منهول

تمیز کردن و بازرسی مخزن روغن

تمیز کردن و نگهداری منظم مخزن ذخیره روغن روزانه می تواند عمر مفید را افزایش دهد

  • درمان ضد خوردگی و بازرسی روزانه مخزن روغن را جدی بگیرید، وضعیت خوردگی مخزن ذخیره روغن را به موقع درک کنید.
  • تمیز کردن و نگهداری منظم مخزن روغن. دایره تمیز کردن مخزن ذخیره روغن عبارت است از: هر سه سال یکبار برای مخازن روغن سبک و روغن کاری تمیز کنید. مخزن روغن دیزل سنگین را هر دو سال یک بار تمیز کنید.
  • به طور دوره ای کف مخزن ذخیره روغن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آیا مخزن ذخیره سازی نیاز به تمیز کردن دارد یا خیر.
  • مخزن روغن نشتی را به موقع تعمیر کنید.
  • مخزن ذخیره روغن را تمیز نگه دارید و آلودگی روغن را کاهش دهید.
  • آلودگی آب به نفت ذخیره شده را نمی توان نادیده گرفت.
  • بارگیری مخلوط روغن در یک مخزن ذخیره روغن نیز می تواند باعث آلودگی روغن ذخیره شده شود.

برای سازندگان مخزن نفت: کیفیت بالا اساسی است

سازندگان مخزن نفت باید مخزن ذخیره روغن با کیفیت بالا را در اختیار مشتریان قرار دهند تا به افزایش طول عمر و کاهش هزینه مشتریان کمک کند. برای فرآیند تولید مخزن ذخیره روغن، ترکیب آلیاژ را برای بهبود تحرک آن تنظیم کنید. درجه حرارت و سرعت ریختن را به درستی افزایش دهید، از کلرزنی فلز مذاب در فرآیند ریختن جلوگیری کنید. بهبود ترکیب ماسه قالب گیری و پوشش برای جلوگیری از واکنش های شیمیایی بین دیواره قالب و فلز مذاب. به طور مناسب دمای قالب را در طول ریخته گری قالب فلزی بهبود می بخشد.

مخزن ذخیره روغن با کیفیت بالا می تواند عمر مفید آن را افزایش دهد

مخزن ذخیره روغن باید از چدن گرافیت گرافیت با کیفیت بالا ساخته شود که می تواند محتوای گوگرد، گاز و ناخالصی خارجی را در فلز پایه آهن کاهش دهد. کاهش مقدار اضافه منیزیم برای کاهش مقدار منیزیم در چدن گرافیت گره‌دار به شرط اطمینان از گلوله شدن. تنظیم محتوای کربن و معادل کربن، بهبود مناسب دمای توپینگ و تقویت درمان تلقیح برای کاهش ویسکوزیته آهن مایع. ملاقه ریخته گری را با اثر مسدود کننده خوب انتخاب کنید، قبل از ریختن، اطمینان حاصل کنید که آهن مذاب برای مدت زمان کافی در ملاقه ریخته گری بماند تا سرباره و ناخالصی خارجی به اندازه کافی شناور شوند.

مخزن ذخیره روغن باید از ذوب اتمسفر محافظ و ریخته گری آلیاژ منیزیم برای جلوگیری از کلرزنی فلز مذاب استفاده کند. موقعیت ریختن و تنظیم سیستم ریختن باید اطمینان حاصل کند که فلز مذاب به سرعت متعادل می شود و حفره پر می شود، فرآیند رها کردن را کوتاه می کند، ریخته گری مکش خلاء را اتخاذ می کند.

پریسا قاسمی بازدید : 37 شنبه 09 بهمن 1400 نظرات (0)

1. قیمت

مزیت اصلی سپتیک تانک های پلاستیکی البته قیمت آن است. نصب چنین مخزن سپتیکی با کلید کلیدی فقط با 30-50 هزار روبل قابل سفارش است. با این حال ، این تنها مزیت آنها نیست.

2. تنگی زیاد

مخازن پلاستیکی پلاستیکی با کیفیت خوب معمولاً بسیار ضد هوا هستند ، این بدان معناست که شما نگران نشتی و نشتی آب نباشید. برای چنین مراکز درمانی مهر و موم اضافی لازم نیست.

3. کم وزن

این مزیت بدون شک یک مخزن سپتیک پلاستیکی است ، زیرا حمل و نقل و مونتاژ آن بسیار آسان تر است. و این امر به ویژه اگر کلبه تابستانی یا خانه روستایی شما دور از شهرها و بازارهای ساخت و ساز واقع شده باشد بسیار مهم است (هزینه تحویل کمتر).

چرا سپتیک تانک های پلاستیکی بسیار سبک هستند؟ مسئله این است که آنها از رزین های پلی اتیلن ساخته شده اند که دارای چگالی بالایی هستند ، اما در عین حال دارای وزن کمی هستند. مخزن سپتیک معمولی ساخته شده از پلاستیک با ظرفیت متوسط ​​حدود 60 کیلوگرم وزن دارد.

 

با این حال ، وزن کم اینگونه محصولات نه تنها یک مزیت است ، بلکه از معایب آنها نیز می باشد. واقعیت این است که در خاکهای ناپایدار ، با سطح بالای آب زیرزمینی ، مخازن سپتیک بسیار سبک ، زمین می تواند به سادگی "فشرده" شود. همه اینها منجر به این واقعیت خواهد شد که شما مجبور خواهید بود هزینه ای را برای تعمیرات گران قیمت سپتیک مخزن یا حتی تعویض آن هزینه کنید.

4. قابلیت استفاده مجدد

البته به ندرت کسی به این فکر می کند ، اما سپتیک تانک های پلاستیکی بسیار با دوام هستند و می توان از آنها در مکان دیگری استفاده کرد (اگر به عنوان مثال دیگر به کلبه تابستانی خود احتیاج ندارید) و به روش های مختلف.

شما می توانید از چنین مخزن سپتیک استفاده کنید:

  1. فروش
  2. دفع (ارسال برای بازیافت) ؛
  3. به عنوان ظرف آب باران استفاده کنید.
  4. از آن به عنوان ظرفی برای لجن ، در ساخت تأسیسات جدی برای درمان خانگی استفاده کنید.

با عملکرد مناسب ، سپتیک تانک های پلاستیکی می توانند ده ها سال در خدمت شما باشند و در صورت نیاز ، به راحتی با انواع دیگر سیستم های فاضلاب جایگزین می شوند.

مطالب پیشنهادی:

آشنایی دریچه منهول

بدانید که کدام رنگ مخزن آب با نیازهای شما مطابقت دارد!

 

5. دوام

این بحث برانگیزترین پارامتر در بین صاحبان خانه و سازندگان است. از یک طرف ، سپتیک تانک های پلاستیکی از پلاستیک بسیار مقاوم ساخته می شوند که آسیب دیدن یا شکستن آن تقریباً غیرممکن است. از طرف دیگر مردم از کلمه "عملا" وحشت دارند ، یعنی چنین احتمالی وجود دارد.

هر محصول پلاستیکی مقاومت نهایی خاص خود را دارد و سپتیک تانک ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به طور معمول ، بیشترین خطر آسیب در زمستان و بهار اتفاق می افتد ، زمانی که پلاستیک منجمد می شود و کشش آن کمتر می شود ، در حالی که خاک تحت تأثیر انجماد و ذوب شدن آب های زیرزمینی "راه می رود". از نظر تئوری ، این می تواند منجر به این شود که بدنه سپتیک ترک خواهد خورد و دیگر مهر و موم نمی شود. در عمل ، این اتفاق خیلی کم رخ می دهد.

6. ایمنی بهداشت

مخازن پلاستیکی کاملاً بی خطر هستند ، پلاستیک خود از نور خورشید ، برف ، باران یا حشرات و میکروارگانیسم های مختلف نمی ترسد. بنابراین ، با خرید یک مخزن سپتیک ساخته شده از پلاستیک ، یک محیط کاملاً مهر و موم شده برای ذخیره و پردازش فاضلاب به دست می آورید.

7. ظرفیت (ظرفیت)

ظرفیت از دیگر مزایای سپتیک تانک های پلاستیکی نسبت به محصولات بتنی است. به دلیل استحکام و تراکم بالای پلاستیک ، آنها دارای دیواره های بسیار نازکی هستند ، به همین دلیل شما یک سپتیک مخزن بزرگتر می گیرید و فضای سایت خود را ذخیره می کنید.

ظرفیت مخازن سپتیک پلاستیکی می تواند متفاوت باشد: از 1 تا 70 متر مکعب. بهتر است یک مخزن سپتیک با چنین ظرفیتی برای کلبه تابستانی خود انتخاب کنید تا فاضلاب در آن کمتر از 2-3 هفته جمع شود. به عنوان یک قاعده ، برای یک خانه استاندارد برای یک خانواده 4 نفره ، نصب یک مخزن سپتیک با ظرفیت حدود 8 متر مکعب کافی خواهد بود. متر

 

8. قابل نصب در هر مکان است

این یک امتیاز مشخص از مخازن سپتیک پلاستیکی است ، در مقایسه با مخازن بتونی. به دلیل فشردگی و سبک بودن ، تقریباً در هر جایی از سایت شما قابل نصب هستند. با توجه به اینکه اکثر dachas در روسیه توسط قطعات کوچک 6-10 هکتاری احاطه شده است ، چنین کاربردی این محصولات بسیاری از ساکنان تابستان روسیه را خوشحال کرده است.

علاوه بر این ، این سیستم ذخیره سازی و تصفیه فاضلاب برای نصب در کلبه های تابستانی بدون دسترسی به فاضلاب ایده آل است. در صورت نصب صحیح ، سپتیک مخزن پلاستیکی تا زمانی که به آن نیاز داشته باشید وظیفه خود را انجام می دهد.

پریسا قاسمی بازدید : 41 سه شنبه 23 آذر 1400 نظرات (0)

منهول چیست؟

منهول یا همان آدم رو محفظه‌ای است که برای اتصال و بازبینی خطوط انتقال آب و فاضلاب، انتقال کابل ها و تاسیسات زیر زمینی استفاده می شود. نصب و فاصله بین منهول ها در طول مسیر خط لوله بایستی مطابق با استانداردهای تاسیسات مربوطه انجام شود. جنس منهول ها با توجه به کاربردشان ممکن است از مواد و مصالح متفاوتی ساخته شوند. به طور کلی منهول ها از جنس پلی اتیلن و یا بتنی می باشند.

دریچه منهول با اهداف مختلفی روی سطح زمین و معابر فاضلاب و کانال‌های زیرزمینی نصب می‌شوند، به طوری که در بررسی و معرفی این دریچه‌ها کاربردهای مختلفی برای آنها عنوان می‌کنند؛ اما به طور کلی انواع مختلفی از این دریچه‌ها ساخته می‌شوند تا پوششی بر سطح کانال‌های زیرزمینی و معابر فاضلاب‌های شهری در مناطق مختلف شهر باشند و این پوشش بیشتر با هدف اتصال کانال‌های زیرزمینی به یکدیگر، دسترسی تکنسین‌های شهرداری به معابر شهری و کانال‌های زیرزمینی و در نهایت تامین ایمنی و حفظ جان افراد جامعه در حین عبور از کنار این معابر استفاده می‌شوند.

از جمله کاربردهای دریچه منهول

  • اتاق های بازرسی فاضلاب
  • زیبا سازی باغ ها و مناظر
  • دریچه آتشنشانی
  • دریچه کنتور
  • دریچه مخابرات
  • دریچه حوضچه
  • بستن دریچه بازدید سپتیک تانک
  • کابل کشی برق زیر زمینی
  • کابل کشی مخابرات
  • تاسیسات آب، نفت و گاز

مطالب پیشنهادی:

بدانید که کدام رنگ مخزن آب با نیازهای شما مطابقت دارد!

اخبار استخر مخزن گالوانیزه

محل نصب منهول ها

منهول فاضلابی در شبکه جمع آوری فاضلاب و در طول مسیر فاضلابروهای طولانی نصب می شود. عموما خط فاضلابرو میان دو منهول پی در پی در یک مسیر مستقیم و شیب یکنواخت لوله گذاری می شود. خط فاضلابرو مستقیم طولانی نیز در فواصل معینی به منهول نیاز دارد. فاصله بین دو منهول روی خط مستقیم فاضلابرو عمدتا به قطر خط لوله وابسته است. هرچه قطر فاضلابرو بزرگتر باشد، فاصله بین منهول ممکن ست بیشتر شود. فاصله بین منهول ها به تجهیزات تمیزکاری فاضلابرو نیز وابسته است. 

این فاصله می تواند با توجه به شرایط محلی و بسیاری از فاکتورهای دیگر تغییر کند. در فاضلابرو های کوچک پیشنهاد می شود فاصله بین دو منهول 30 سانتی متر و حداکثر 50 سانتی متر باشد. شرکت آب و فاضلاب کشور پیشنهاد می کند فاصله بین منهول ها در شبکه فاضلابرو با قطر کوچک و قطر بالا به ترتیب 50 و 100 سانتی متر در نظر گرفته شود.  

پریسا قاسمی بازدید : 34 شنبه 22 آبان 1400 نظرات (0)

هنگام انتخاب مخزن ذخیره سازی، باید به چند نکته توجه کرد. چیزهای واضح تر جنس و اندازه مخزن آب است. با این حال، وقتی صحبت از انتخاب رنگ مخزن می شود، بیشتر یک انتخاب زیبایی شناختی است، اما بر دما و کیفیت محلول ذخیره شده نیز تأثیر می گذارد. در حالی که سایه‌های روشن‌تر گرما را از بین می‌برند، رنگ‌های تیره‌تر مانند مشکی آب را گرم می‌کنند.

ملاحظات کاربردی رنگ مخزن آب!

هنگام انتخاب رنگ مخزن ایده آل، بسیاری از مشتریان صرفاً بر اساس زیبایی شناسی و نحوه تناسب رنگ مخزن در مکان انتخاب می کنند. در انتخاب رنگ مخزن دو دلیل اصلی وجود دارد:

  • مخازن آب با رنگ تیره گرمای بیشتری را در خورشید جذب می‌کنند، که می‌تواند منجر به گرم یا داغ شدن آب شود تا اینکه برای مقاصدی مانند نوشیدن و غیره استفاده شود. آب گرم‌تر محیط بهتری را برای رشد و تکثیر باکتری‌ها فراهم می‌کند.
  • برخی از مخلوط های پلی رنگی بیشتر از بقیه در زیر نور UV دوام می آورند. به عنوان مثال، در طول آزمایش هوازدگی شدید UV، رنگ‌های روشن‌تر بهتر از سایه‌های تیره‌تر عمل می‌کنند.

با این حال، اگر مخزن ذخیره آب در مکانی محافظت شده یا دور از تابش مستقیم UV خورشید قرار گیرد، این دو دلیل چندان اهمیتی ندارند.

استفاده از مخزن آب سیاه

مخازن بلک واتر از ورود نور به داخل ماده داخلی که فتوسنتز می تواند منجر به توسعه جلبک ها و انتشار میکروب های حساس به نور شود جلوگیری می کند. هنگامی که محلول داخلی در معرض نور خورشید قرار می گیرد، می تواند سرعت رشد را چندین برابر افزایش دهد. از این رو، مسدود کردن نور خورشید در انتخاب مخازن پلاستیکی آب مورد توجه ما است. علاوه بر این مخازن مشکی به دلیل استحکام ذاتی خود در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت بیشتری دارند و عمر طولانی تری دارند.

مطالب پیشنهادی:

اخبار استخر مخزن گالوانیزه

انتخاب مخزن آب برای باغ

استفاده از مخزن آب سفید

مخازن آب برای دلایل و اهداف بی شماری استفاده می شوند. اگر قصد خرید مخزن ذخیره آب دارید، دو گزینه اساسی وجود دارد: ذخیره سازی روی زمین و ذخیره سازی زیر زمینی. رنگ مخزن آب سفید روشن ارزش زیبایی به ساختمان شما می بخشد و می تواند برای مصارف خانگی و صنعتی استفاده شود. با این حال، انتخاب رنگ مخزن عمدتا یک انتخاب زیبایی شناختی است، اما رنگ آن می تواند بر دما و کیفیت محلول ذخیره شده تأثیر بگذارد.

با این وجود، مخازن آب گروه شیتال مستحکم هستند و در شرایط آب و هوایی سخت مقاوم هستند. به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان و تامین کنندگان مخزن آب در هند مشهور است. آنها راه حل های ذخیره آب بادوام و قابل اعتماد را برای کاربردهای خانگی، صنعتی و کشاورزی تضمین می کنند.

پریسا قاسمی بازدید : 26 دوشنبه 26 مهر 1400 نظرات (0)

   

بنابراین شما در فکر تهیه یک استخر مخزن گالوانیزه هستید، شما می دانید که آنها در طول تابستان های گذشته خشم جدیدی در سراسر جهان بوده اند و شما واقعاً از ظاهر آن خوشتان می آید. بنابراین چه شما آن را "وان آب گرم تپه ای" ، "استخر قرمز" ، یا "استخر مخزن انبار" بنامید ، نمی توانید انکار کنید که آنها یک سرگرمی سرگرم کننده و بسیار ساده روستایی به سبک زندگی خوب قدیمی کشور است. در حیاط خلوت شما همان جا باورنکردنی به نظر می رسد ، جلو بروید و به پنجره خود نگاه کنید که کجا می رود. اشکالی ندارد ، ما منتظر می مانیم ... استخرهای مخزن گالوانیزه در داخل و خارج شگفت انگیز به نظر می رسند ، و هنگامی که قیمت مناسب از 375 دلار شروع می شود ، برای کیف پول شما به همان اندازه جذاب است. این روند جدید سوالات زیادی را به وجود آورده است ، بنابراین ما فکر کردیم که کنار هم قرار دادن یک مقاله برای پاسخ دادن به رایج ترین سوالات کمک می کند.

 

1. حرکت چقدر سخت است؟ آیا از طریق دروازه من جا می شود؟ چگونه آن را به خانه برسانم؟

   خوب ، یک ثانیه صبر کنید ، یعنی 3 سوال ، نه؟ از نظر فنی بله ، اینطور است. با این حال ، همه آنها می توانند با هم پاسخ داده شوند ، بنابراین ما فکر کردیم که همه آنها را در اینجا گروه بندی می کنیم. این تانک های گرد با وزن متوسط ​​حدود 150 پوند و طراحی دایره ای شکل ، به راحتی در انتهای خود ایستاده و به دور خود می چرخند و آنها را کاملاً مانور می دهد. بعد ، با عرض 24 اینچ ، آنها به راحتی از دروازه های معمولی با عرض 48 اینچ عبور می کنند. با این حال ، به خاطر داشته باشید که اگر یک نوع تیر عرضی در بالای دروازه خود دارید ، محدود به اندازه مخزن برای قرار گرفتن در زیر آن خواهید بود مگر اینکه راه دیگری برای وارد کردن مخازن بزرگتر به حیاط خانه خود داشته باشید. ایستادن یک تانک 10 پا باعث می شود که 10 فوت ارتفاع داشته باشد. بنابراین در نهایت ، چگونه می توان آن مخزن عظیم را به خانه خود برد ... این آسان است ، ما تحویل می دهیم!

2. چرا باید از شرکت دامداری تجهیزات کانادا تانک بخرم؟

   چون کار درستی است! ... به طور جدی ، تفاوت های زیادی بین تانک های ما و رقبا وجود دارد. اول از همه ،  ما مخازن بزرگتری داریم !!   ما هاستینگ های منحصر به فرد کانادا هستیمتوزیع کننده تانک ... به این معنی که ما تانک های 3 پا را تا مخزن با قطر 10 فوت حمل می کنیم ... هیچ کس دیگری در کانادا جز ما این را ندارد. بعد ، کیفیت کلی مخزن. گول برخی عبارت های گمراه کننده را نخورید. "مخزن پایین 20 سنج" یک مخزن 20 سنج واقعی نیست. اکثر مخازن دارای یک پایه 20 سنج تنها با 22 ضخامت (نازک تر) هستند ... هنگامی که آنها می چرخند ، شکل می گیرند و خم می شوند ، آن طرفین می توانند تا جایی در حدود 24 گیج (که واقعاً نازک است) کشیده شوند ... مخازن ما همه هستند فولاد گالوانیزه 20 GUAGE G90! فراموش نکنید که مخازن ما برای مقاومت در برابر سوء استفاده از 1500 پوند حیوان ساخته شده اند. آنها به راحتی استفاده اسمی را به عنوان استخر حیاط خلوت یا تخت گل تحمل می کنند. در اینجا چند ویژگی اصلی وجود دارد که هنگام خرید مخزن فولاد گالوانیزه خود باید به آنها توجه کنید.

  در اینجا ما یک نمودار متقاطع از نحوه ساخت مخازن خود داریم. با استفاده از این نمودار ، همراه با تصاویر ارائه شده ، باید ایده خوبی از آنچه در هنگام خرید یکی از مخازن ما خریداری می کنید ، به شما ارائه شود.

          

 بیایید با درز مخزن شروع کنیم ...

 

     کیفیت و مرتب بودن درزها چگونه است؟ توجه کنید که درزهای ما به هم چسبانده نشده و سپس مانند دیگر مخازن از بیرون آب بندی شده اند. سیلر مذاب داغ در بین همپوشانی قرار می گیرد ، سپس مخزن به صورت نقطه ای به هم جوش داده می شود. این ، همراه با اتصال قفل 4 لایه در پایین دیوارها ، از نشت ، استحکام و پایان عالی جلوگیری می کند.

 

 مطالب پیشنهادی:

انتخاب مخزن آب برای باغ

اولین اولویت شما در آمادگی اضطراری چیست؟ (نکته: آب است)

 

  

 
ویژگی بعدی مخازن ما که می خواهیم روی آن تمرکز کنیم بسیار مهم است هنگام استفاده از آنها برای استخر حیاط خلوت ، لب گرد است. 

دیوار مخزن در اطراف یک لوله کوچک پیچیده شده است که در قسمت بالای مخزن قرار دارد. اکثر مخازن دیگر لب را روی خود جمع می کنند ، که لبه نسبتاً تندی در بالا برجای می گذارد.

 

 

 

 

سرانجام ، یک چیز ساده مانند یک پلاگین تخلیه مناسب در برخی مخازن به طور کامل از بین رفته است در حالی که سایر مخازن از یک پلاگین پلاستیکی ارزان قیمت استفاده می کنند که ترک می خورد یا نشت می کند. دوشاخه های فولادی 3/4 اینچی NPT ما مهر و موم بدون نشتی را فراهم می کند که به راحتی با یک ضامن دار استاندارد 3/8 اینچی برای زهکشی برداشته می شود. اندازه های معمولی نخ اجازه می دهد تا از آداپتورهای لوله و شیلنگ و شیرها برای گردش یا هدایت جریان آب هنگام تخلیه استفاده شود.

 

3. چگونه می توانید آب را تمیز نگه دارید و لجن در اطراف لبه ها جمع نشود؟

   آن آب سبز یا لجن در کناره ها جلبک است ... آب است ... این اتفاق می افتد ، حتی اگر شما آن را نبینید ، آنجا لغزنده است و بسیار تلاش می کند تا استخر شما ناخالص به نظر برسد. نگران نباشید. این کاملا قابل پیشگیری و درمان است. اول از همه ، همه مواد آلی مانند چمن ، برگ یا خرده های کوچک که با نوعی توری حوضچه غرق شده اند را حذف کنید. سپس تخلیه ، شستشو با آب و صابون و پر کردن مجدد با آب تمیز را توصیه می کنیم. با این حال ، بسیاری از مردم مقدار کمی کلر مایع به آب اضافه می کنند تا جلبک ها را از بین ببرند. ما کلر را توصیه نمی کنیم زیرا به سطح گالوانیزه حمله کرده و آن را خراب می کند. به طور مطلق از کوله پشتی هایی که فقط در انتهای مخزن قرار دارید استفاده نکنید. همانطور که در اینجا مشاهده می کنید ، ظرف چند ساعت تانک را از بین خواهید برد.

   با این اوصاف ، اگر تصمیم گرفتید آب را کلر بزنید ، کلر را آرام بگیرید ، مواد شیمیایی زیادی اضافه نکنید و از یک شناور کوچک استفاده کنید. کیت آزمایش کلر نیز یک ضرورت مطلق است. اگر قصد دارید آب را برای مدت طولانی در استخر بگذارید ، قطعاً توصیه می کنیم از هر مکان استخری محلی دیدن کرده و خود را با یک کیت تست آب مناسب تهیه کنید تا بتوانید PH آب خود را حفظ کنید. یک پمپ و فیلتر کوچک یا یک هواده ایده خوبی است و به تمیز نگه داشتن استخر شما کمک می کند.  

4. در مورد زنگ چطور؟

   فولاد گالوانیزه G90 در شرایط عادی تا زمانی که پوشش دست نخورده باقی بماند ، در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم است. با این اوصاف ، به س #ال شماره 3 برگردید و قسمت مربوط به خوردگی کلر را دوباره بخوانید. در صورت عدم رعایت این توصیه ها ، کلر بیش از حد یک مخزن ذخیره گالوانیزه را در 1 تابستان یا کمتر خراب می کند ... اکنون برگردید و دوباره بخوانید: شماره سه راه حلی که کاربرد آن آسان باشد و مانعی بین گالوانیزه و کلر ایجاد کند. لطفاً در مورد گالوانیزه کردن در برابر کلر جدید BLOG ما را بخوانید تا در این مورد بیشتر بدانید.

5. در مورد حشرات و پشه ها چطور؟

   همه می دانند که آب ایستاده محل پرورش پشه ها و سایر حشرات است. همانطور که در بالا اشاره کردیم ، استفاده از پمپ باعث حرکت و فیلتر شدن آب همراه با آب متعادل و تمیز می شود. پشه ها نباید مسئله ای باشند. اگر هنوز اشکالات  شما را آزار می دهد ،  تور پشه را روی مخزن نصب کنید یا محل پشه را به شناور کلر خود اضافه کنید.

6. آیا استخر بیش از حد گرم می شود؟

خیلی داغ چیه؟ ... مخازن فولادی خالی در صورت قرار گرفتن در زیر نور مستقیم خورشید گرمای زیادی را جذب می کنند و تماس با هر فلز داغ ، هر چیزی می تواند باعث سوختگی روی پوست شما شود. با این حال ، هنگامی که مخزن را پر می کنید ، آب دمای خارجی مخزن را جذب کرده و تعدیل می کند و فولاد را حتی در نور مستقیم خورشید در تماس نگه می دارد. خود استخر مخزن گالوانیزه می تواند به راحتی آب جوش را تحمل کند. اگر می خواهید یک وان آب گرم داشته باشید ، بسیار عالی است ، اگر در آن روز 110 درجه ای سعی می کنید خود را خنک کنید ، چندان عالی نیست. بنابراین ما پاسخ مناسب برای این س figureال را می دانیم: NO آب این مخازن نمی تواند خیلی گرم شود که مخزن آسیب می بیند. اما اگر نگران گرما هستید ، توصیه می کنیم استخر خود را در سایه یا قسمت سایه دار قرار دهید. اگر سایه ای پیدا نشد ، می توانید از "بادبان خورشید" یا چتر کنسول برای شکستن گرمای شدید خورشید استفاده کنید.آبگرمکن خطی  و یکی از پتوهای خورشیدی ما برای تسریع نوسانات دمای آب کمک می کند. در حالی که ما در مورد گرما صحبت می کنیم ، می خواهیم به شما یادآوری کنیم که آب گرم یا گرم برای حفظ تعادل به مواد شیمیایی بیشتری نیاز دارد و کلر سریعتر سوزانده می شود و باعث می شود آن جلبک های ناخالص که قبلاً در مورد آنها صحبت کردیم سریعتر رشد کنند. هرچه آب گرمتر باشد ، توجه و مراقبت بیشتری برای تمیز نگه داشتن آن نیاز است. سرانجام ، آن حلقه فلزی داغ در بالای صفحه چطور؟ یک نودل استخر بریده شده یا لوله عایق فوم را در لبه بالایی بپیچید. 

7. در زمستان با آنها چکار می کنیم؟

   این باید بهترین قسمت برای داشتن یک مخزن مخزن انبار باشد. فراموش نکنید که این مخازن برای نشستن بیرون طراحی شده اند و در تمام طول سال به حیوانات شما آب می دهند. زمستانی شدن یک ضربه محکم و ناگهانی است ... پلاگین تخلیه را بکشید و آن را برگردانید ... انجام شد! اگر آن را در حیاط یا چیزی دیگر ساخته اید و نمی توانید آن را برگردانید ، دوشاخه را بکشید و بگذارید بیرون ... در بهار کمی تمیز می شوید ، اما چیزی که کمی آب و صابون آن را نمی گیرد مراقبت از گزینه های دیگر این است که آن را به انبار بچرخانید یا آن را به خانه یا گاراژ تکیه دهید. اینها می تواند سوء استفاده زیادی داشته باشد ، نترسید کمی آن را بشویید.

   با این همه اطلاعات در اختیار شما ، ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد. بنابراین اگر در حال حاضر چنین احساسی دارید ، به یاد داشته باشید که بسیاری از نکات بالا برای نصب های پیشرفته تر است ، بنابراین ما می خواهیم شما را به اصول اولیه بازگردانیم. استخر مخزن گالوانیزه سخت ترین و ساده ترین کار برای مراقبت است ... اگر آب کثیف شد ، آن را تخلیه و دوباره پر کنید ... اگر آب خیلی گرم است ، آب سرد اضافه کنید ... اگر آب خیلی سرد است ، آب گرم اضافه کنید ... اگر روی چاه هستید و هزینه استفاده از آب را پرداخت نمی کنید ، هر چند وقت که لازم بود آن را تخلیه و دوباره پر کنید. وقتی کار را برای فصل تمام کردید ، آن را برگردانید یا دوشاخه تخلیه را بیرون بگذارید ، 1/2 اینچ یخ در کف مخزن در طول زمستان هیچ آسیبی نمی رساند. استخر مخزن گالوانیزه نسبت به آنچه شما از آن نگهداری خواهید کرد.اینجا.

پریسا قاسمی بازدید : 31 پنجشنبه 01 مهر 1400 نظرات (0)

صرفه جویی در مصرف آب برای یک روز بارانی (خوب ، در واقع برای یک روز آفتابی خشک) ، ایده ای هوشمندانه است. این اولین گام در روند برداشت آب باران است.

مخزن آب برای باغ یک روش عالی برای استفاده از تمام لیترهای هدر رفته آب است که از زهکشی عبور می کند. باران گرفتن باران وقتی بیشتر منطقی باشد که در این حقیقت تأمل کنید که در استرالیا 50٪ از متوسط ​​مصرف آب سالانه برای شستشوی توالت یا آبیاری باغ استفاده می شود. این مقدار سالانه 250،000 تا 300،000 لیتر در هر خانوار آب به معنای واقعی کلمه تخلیه می شود.

استفاده از آب باران به طور بالقوه می تواند سالانه میلیون ها لیتر آب و پول خانوار را برای سایر ملزومات صرفه جویی کند.

اکنون که ما متوجه شدیم برداشت آب باران یک ایده عالی است ، تصمیم بعدی این است که چه نوع مخزن آب برای ذخیره آب بارانی که جمع می کنید مورد نیاز است.

اولین مرحله در فرآیند انتخاب مخزن این است: تصمیم بگیرید که چه مقدار آب مورد نیاز است ، و آیا این مورد برای خانواده یا باغ است یا برای استفاده در فضای باز؟

نحوه استفاده از مخزن آب برای انتخاب مخزن آب اساسی است.

اگر نیاز شما فقط برای استفاده در آب در فضای باز است ، مانند آبیاری باغ یا شستن ماشین ، در این صورت می توان یک محاسبه ساده استفاده روزانه از آبیاری را انجام داد. استفاده از خانه می تواند به توالت و ماشین لباسشویی محدود شود ، که در بعضی از مناطق شورا یکی از الزامات آن است ، یا می تواند برای کل خانه استفاده شود. بسته به اینکه کدام قسمت از خانه از آب استفاده می کند ، این میزان استفاده سالانه را تعیین می کند.

عامل دیگری که باید در نظر گرفت این است که خانوار چقدر بزرگ است - آیا فقط از دو نفر تشکیل شده است یا یک خانواده بزرگتر از 6 نفر است. بهترین راه برای برآورد نیاز مصرف آب شما مراجعه به وب سایت  Bushmans Bushmans میباشد. ماشین حساب مخزن

بعد از برآورد میزان نیاز به آب ، مرحله بعدی این است که مقدار آب از سقف خانه ، سوله یا ساختمانهای دیگر که بارندگی از آنجا برداشت می شود ، قابل بررسی است. این یک محاسبه نسبتاً ساده بر اساس متوسط ​​بارندگی سالانه در منطقه و میزان سقف باران از چند متر مربع است. این محاسبه کل لیتری را که سالانه می توان صید کرد به شما می دهد.

پس از مشخص شدن میزان کل آبگیری ، محاسبه بعدی این است که چند بار در سال مخزن پر شود. این محاسبه بر اساس میزان مصرف روزانه و الگوی بارندگی منطقه است. به عنوان مثال ، اگر منطقه توزیع باران نسبتاً مساوی داشته و در منطقه بارندگی بالاتری قرار داشته باشد ، می توان تصور کرد مخزن می تواند 3 یا 4 بار در سال پر شود. در مناطق خشک تر ، که در یک فصل باران می بارد ، ممکن است مخزن فقط دو بار در سال پر شود. صفحه محاسبه کننده مخزن وب سایت Bushmans به شما در انجام این محاسبات کمک می کند.

چه مخزن بزرگ یا کوچکی نیاز دارم؟

اکنون می دانیم که میزان بارندگی چقدر است و میزان آب مصرفی چیست ، قدم بعدی این است که میزان مخزن شما را بزرگ کنیم. این کار با محاسبه مقدار آب گرفته شده توسط تعداد دفعات پر شدن مخزن انجام می شود.

توجه داشته باشید این فرآیند یک علم دقیق نیست زیرا میزان بارندگی سالانه و همچنین میزان مصرف سالانه آب می تواند به میزان قابل توجهی متفاوت باشد. توصیه کلی این است که همیشه به دنبال مخزن بزرگتر بروید زیرا یک بافر برای سالهای خشک تر فراهم می کند.

نکته دیگر انتخاب شکل و تصمیم گیری در مورد مخزن اندازه شماست. شکل مخزن باید متناسب با فضای موجود باشد. به طور کلی ، این یک طرح گرد یا باریک برای سطح زمین است. مخازن زیرزمینی نیز دارای طیف وسیعی از اشکال و اندازه ها هستند.

تأمین کننده مخزن آب باران مخزن را برای شما نصب می کند. نصب مخزن اولین گام عالی در روند برداشت باران است و بلافاصله مصرف آب اصلی شما را کاهش می دهد.

مخازن آب باران - مواد مختلف

مخازن آب باران در مواد مختلفی ساخته شده اند که دارای طیف وسیعی از مزایا و معایب هستند.

مطالب پیشنهادی:

اولین اولویت شما در آمادگی اضطراری چیست؟ (نکته: آب است)

نحوه انتخاب مخازن ذخیره سازی دیزل برای بهینه سازی در مصرف سوخت

مواد

مخازن آب به طور کلی از مواد زیر برخوردار هستند:

مخازن پلی اتیلن (پلاستیک) یا پلی از محبوب ترین مواد مخزن هستند زیرا هم مقرون به صرفه هستند و هم ماندگاری بالایی دارند. مخازن پلی باران در معرض زنگ زدگی نیستند و بنابراین برای آب و هوای سخت استرالیا ، به ویژه در مناطق اطراف اقیانوس ، ایده آل است. کیفیت مخزن پلی از اهمیت برخوردار است زیرا این امر یک مخزن با دوام طولانی را تضمین می کند. استفاده از مواد اولیه مانند پلی اتیلن Sunsmart® محصول بهتری را ارائه می دهد.

  • مخازن فلزی از فلز  راه راه یا تخت ساخته شده اند که ممکن است گالوانیزه یا روکش شده باشد. برخی از مخازن استیل از ماده ای به نام Aquaplate® استفاده می کنند که در سایر موارد از پلی آستر استفاده می شود. اینکه کدام یک را انتخاب کنید به اندازه مخزن و انتخاب شخصی بستگی دارد. هنگامی که شما به دنبال مخزن بزرگتری مانند 100000 یا 200،000 لیتر هستید ، مخزن لاینر مورد نیاز است.
  • فایبرگلاس  ماده ای است که تضمین می کند مخزن در برابر زنگ زدگی و در برابر مواد شیمیایی مقاوم است. این گزینه کاملا گران است.
  • مخازن ساخته شده از oncrete در حال حاضر عمدتا برای مخازن زیرزمینی و در برخی موارد در مناطق آتش سوزی استفاده می شود. آنها مزایای زنگ زدگی ، سوختن ، ذوب شدن و از بین رفتن آنها نیستند. می توان آنها را در محل تولید کرد. آنها گران تر از مخازن پلی اتیلن و فولاد هستند.

آئین نامه

شما باید در مورد قوانین و مقررات خاص در منطقه خود با شورای محلی و تأمین کننده آب خود تماس گرفته و از آنها س askال کنید. برخی از شوراها به ارائه طرح توسعه و ساخت نیاز دارند. قوانین دیگری که ممکن است اعمال شود شامل موقعیت مخزن ، رنگ ، اندازه و سر و صدا در صورت استفاده از پمپ است.

آیا در حال بازسازی یا ساخت خانه جدید هستید؟

اگر در حال ساخت خانه جدیدی هستید یا خانه خود را بازسازی می کنید ، در برخی از ایالت ها و مناطق شورا الزامات قانونی وجود دارد که ممکن است ویژگی های کم مصرف انرژی و انرژی مانند مخزن آب باران را در برنامه شما بگنجانید. با شورای محلی خود مشورت کنید.

هزینه ها

هنگام تماس با تأمین کننده مخزن آب خود ، از آنچه در این پیشنهاد ارائه شده است بپرسید. (تحویل ، نصب ، مواد اضافی مانند پمپ ، لوله ها ، اتصالات ، شیپور خاموشی ، مواد اضافی مانند جلوگیری از برگشت سریع یا برگشت جریان و یک پایه.)

پریسا قاسمی بازدید : 31 شنبه 16 مرداد 1400 نظرات (0)

اولین اولویت شما تقریباً در هر شرایط اضطراری ، تهیه منبع آب است. این فقط عقل سلیم نیست ؛ این پروتکل رسمی سازمان بهداشت جهانی است. در صورت وقوع بلایای طبیعی یا شرایط اضطراری زیست محیطی ، اولین قدم باید تأمین مقدار کافی آب در هر کجا که نیاز است ، "حتی اگر ایمنی آن را نمی توان تضمین کرد" باشد. قدم دوم و سوم ، ایجاد روشهای اولیه بهداشتی و ارتقاء بهداشت است.

 

این که مهمترین آژانس بهداشتی سازمان ملل متحد جمع آوری آب را بر بهداشت خود اولویت می دهد ، به تنهایی اهمیت آب را نشان می دهد. و منطقی است. بیماریهای ناشی از آب معمولاً قابل درمان هستند ، اما بدن انسان تنها چند روز بدون آب دوام می آورد. در مواقع اضطراری ، مردم غالباً روزهای زیادی را برای یافتن منبع آب ندارند ، چه برسد به تامین صحیح فیلتر و تصفیه آب.

 

همه اینها بر اهمیت آمادگی اضطراری تأکید می کند. اورژانس ها معمولاً با هشدارهای زیادی از راه نمی رسند ، بنابراین بر عهده افراد و جوامع آنها است که از یک منبع آب سالم در دسترس برخوردار باشند.

 

به چه نوع تامین آب احتیاج دارید؟

در مورد منابع ذخیره آب ، واقعاً هیچ کمبودی وجود ندارد. مخازن و بشکه ها در هر نوع شکل ، اندازه و سبک ارائه می شوند ، هر کدام نیاز یا سناریوی خاصی را برآورده می کنند. بیشتر اوقات ، یک مخزن یا بشکه ساده کافی است ، اما این بستگی به موقعیتی دارد که برای آن آماده می شوید.

 

اکثر مردم ، قبل از هر چیز ، علاقه مند به محافظت از خانواده خود هستند ، به این معنی که آنها به دنبال منبع آب برای خانه خود هستند. حجم مخازن آب عمودی از 20 گالن تا 500 گالن است. آنها را می توان در زیر زمین ، در زیرزمین ها یا گاراژها ذخیره کرد یا در کنار خانه شما قرار داد.

 

بسیاری از مالکان به جای تأمین آب خود ، اجازه می دهند مادر طبیعت کار را انجام دهد. اکثر مخازن آب را می توان به بشکه باران تبدیل کرد ، در حالی که رواناب جمع آوری شده از خروجی به سمت پایین به طور مستقیم به مخزن هدایت می شود.

 

اما مخازن بیشترین گزینه های ذخیره آب را ندارند. اگر در حال برنامه ریزی برای یک موقعیت در محل هستید-شاید یک سرپناه اضطراری ، چادر پزشکی یا سایر محل های ذخیره سازی-ممکن است یک مخزن مفید یا مخزن طراحی شده برای قرار گرفتن در پشت یک کامیون وانت ترجیح دهید. گزینه هایی برای هر دو مورد وجود دارد. برخی از مخازن حتی به طور خاص به گونه ای طراحی شده اند که از درب ورودی استفاده کنند. همه آنها در اندازه ها و سبک های مختلف وجود دارند ، با نشانگرهای گالن ، اسپایگ ها و بست ها برای حداکثر استفاده و قابلیت حمل و نقل.

 

شاید محبوب ترین گزینه ذخیره سازی برای بیمارستان های امدادی و عملیات اضطراری ، مثانه آب شیرین باشد. این کیسه های سبک و جمع شونده را می توان به سرعت پر و خالی کرد. کوتاه و گسترده ، آنها می توانند در فضاهای خزنده بنشینند یا در قفسه های سقفی معلق باشند. این امر آنها را در مکانهایی که ظروف ذخیره سازی باید سریع و فشرده حمل شوند بسیار ارزشمند می کند. حتی ممکن است صاحبان خانه مانور سبک وزن خود را بر مخازن پلاستیکی عمودی ترجیح دهند.

مطالب پیشنهادی:

نحوه انتخاب مخازن ذخیره سازی دیزل برای بهینه سازی در مصرف سوخت

کدام یک از مخازن سپتیک بهتر است: حلقه های پلاستیکی یا بتونی

چقدر ظرفیت نیاز دارید؟

بدیهی است که میزان آب مورد نیاز در شرایط مختلف متفاوت است ، اما معمولاً میزان آن با تعداد افراد درگیر مقیاس می شود. بیایید کمی ریاضی انجام دهیم.

 

دستورالعمل های WHO توصیه می کند که حداقل 7.5 لیتر (یا حدود دو گالن) آب در روز برای هر نفر حفظ شود. بر اساس این منطق ، یک تانک اولیه 50 گالنی می تواند یک خانواده چهار نفره را برای حدود شش روز تامین کند. اگر منبع تغذیه دوباره پر می شود ، ریاضیات کمی تغییر می کند ، اما به خاطر داشته باشید که آب تصفیه نشده می تواند برای کارهای غیرمصرف مانند شستشو ، حمام یا نظافت استفاده شود. بنابراین ، توصیه می شود که نوعی نظافت از فرایند فیلتراسیون روی منبع آبی که برای پر کردن مخزن استفاده می شود اعمال شود.

 

بهداشت اغلب یکی از اولین قربانیان در مواقع اضطراری است و هرچه مدت زمان اضطراری بیشتر شود ، حفظ شرایط بهداشتی دشوارتر می شود. در حالی که یافتن آب ممکن است از اهمیت بالایی برخوردار باشد ، اما همیشه باید مراقب بهداشت باشید.

 

مالکان باید هر مخزن آبی را که برای ذخیره آب در دراز مدت استفاده می شود به درستی تمیز و ضدعفونی کنند . اینکه چقدر و به چه شدت مخازن باید تمیز شوند بستگی به نوع و حجم مخزن دارد. به عنوان مثال ، مثانه ها احتمالاً به اندازه بشکه های بارانی نیازی به ضدعفونی ندارند ، زیرا معمولاً در شرایط کوتاه مدت مورد استفاده قرار می گیرند.

 

علاوه بر این ، منابع آب - اعم از مخازن ، آبهای زیرزمینی ، چاهها یا حوضه های باران - همیشه باید جدا از محلهای جمع آوری و دفع زباله نگهداری شوند. از آنجا که زباله ها در شرایط اضطراری تجمع می یابد ، ممکن است منابع آب را مورد تجاوز قرار دهد و به طور بالقوه یک منبع حیاتی را آلوده کند. فیلتراسیون و ضدعفونی مناسب آب همیشه باید مورد توجه قرار گیرد ، اما جداسازی زباله و آب ممکن است در جلوگیری از بدتر شدن وضعیت بدتر از این نیز پیش برود.

 

چه اندازه مخزن باید تهیه کنم؟

همیشه بهتر است بیش از آنکه نیازهای خود را دست کم بگیرید. هر چقدر آب مورد نیاز خود را محاسبه کرده باشید ، احتمالاً به آب بیشتری احتیاج خواهید داشت. و حتی اگر نه ، حداقل شما به دنبال منبع حیاتی مانند آب نیستید.

 

اگر هدف اصلی شما از تهیه مخزن ، مثانه ، یا سایر مخازن ذخیره آب آمادگی اضطراری است ، دستورالعمل های WHO را برای مصرف روزانه آب (تقریباً دو گالن برای هر نفر در روز) دنبال کنید و میزان آمادگی خود را محاسبه کنید. یک هفته؟ یک ماه؟ دو ماه؟

 

مقدار آبی را که انتظار دارید در طول آن دوره مصرف کنید ، جمع کنید ، سپس از آنجا به عقب برآیید. تقریباً تضمین می شود که مخزنی با ظرفیت مطابق با حجم پیش بینی شده خود پیدا کنید ، و دارای تنوع در سبک برای برآوردن سایر خواسته ها مانند نصب ، پر کردن مجدد ، سرویس بهداشتی و قابلیت حمل باشد. مثلاً مثانه ها می توانند در کیسه های کوچک 25 گالنی یا 3000 گالن غول پیکر وارد بازار شوند. به همین ترتیب ، مخازن آب و برق در همه اشکال و اندازه ها وجود دارند ، اما برای حمل و نقل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

 

یافتن راه حل مناسب ذخیره آب

چه به تامین کوتاه مدت و چه بلند مدت نیاز داشته باشید ، Go To Tanks شما را تحت پوشش قرار داده است. ما طیف کاملی از راه حل های ذخیره آب اضطراری را ارائه می دهیم ، از جمله مخازن پلاستیکی ، مثانه ، مخازن آب و حتی مخازن طراحی شده برای بستر وانت. مخازن ما از پلاستیک درجه یک ساخته شده اند ، در رنگهای متنوع هستند و طیف کاملی از مشخصات اندازه را دارند-و نه فقط برای آب. مخازن ما با استفاده از مخازن شیمیایی ، سیستم های سپتیک و ماشین های جمع آوری باران قادرند همه متداول ترین مواد غذایی ، سوخت ، روغن و مواد شیمیایی را شامل شوند - اضطراری یا غیر ضروری.

پریسا قاسمی بازدید : 31 پنجشنبه 31 تیر 1400 نظرات (0)

قیمت دیزل نوسان دارد و برای افزایش سودآوری کشاورزان ، آنها باید از این افت قیمت ها استفاده کنند. حداکثر ، کشاورزان استرالیایی با انجام حجم روزانه گازوئیل برای کارهای روزمره و آماده سازی اوقات شلوغ خود آشنا هستند  .  

وقتی شیوع ویروس کرونا در سطح جهانی گسترش یافت ، مشاغل به طور قابل توجهی تحت تأثیر  آن قرار گرفتند . از سوی دیگر، صنعت کشاورزی  بود نه به عنوان  نهفته به عنوان من تی فراهم آوردن همه ES  کالاهای ضروری مردم نیاز  مانند  محصولات تازه.    

عملیات کشاورزی کسب و کار به طور معمول ، البته  با در محدودیت های دولتی  به دلیل Covid19، برای مثال،  پوشیدن  از  ماسک، فاصله صورت قابل اجرا  و دیگر  ایمنی  پروتکل های .  

 

غیرقابل پیش بینی بودن با قیمت گازوئیل

 

قیمت گازوئیل همیشه قابل پیش بینی نیست. گاهی اوقات دارای بالاترین و پایین ترین سطح خود است ، بنابراین تهیه یک برنامه استراتژیک برای صرفه جویی مناسب در مصرف سوخت برای کشاورزان چالش برانگیز است.   

در حال حاضر ، قیمت سوخت دیزل با تغییرات غیرمنتظره قیمت همچنان ادامه دارد. یک گزارش خبری از ABC اظهار داشت که ساکنان کلانشهر پرت می توانند به قیمت سوخت ارزان تر دسترسی داشته باشند.

ارزان تر شدن قیمت سوخت منجر به جنگ عربستان سعودی و روسیه ، صادر کنندگان اصلی نفت خام در  جهان شد -  این  به نوبه خود بر تقاضای کم عرضه نفت در سطح جهان تأثیر می گذارد  . کشورهایی که مرزهای خود را تعطیل می کنند نیز عامل مهمی در نوسان قیمت گازوئیل است.   

با این حال ، این مورد برای افراد بوش نیست. آنها بیشتر برای حمل و نقل و Bowser خود هزینه شارژ برای رسیدن به مناطق خود ، L eaving آنها تاثیر پذیری از پس انداز ساکنان شهری با تغییرات قیمت سوخت را تجربه کرده اند.  

اکنون که همه گیری به خوبی کنترل شده است ، قیمت سوخت در حال بازگشت به مسیر خود است ، به زودی تقاضای زیادی در سراسر جهان به حالت اولیه خود می رسد.  


در مواردی از این قبیل ، شما باید راه حل های سریع را برای به حداکثر رساندن سود خود و  بهره گیری از قیمت پایین گازوئیل که سریع وارد می شوند ، تهیه کنید. راه حل؟ اطمینان حاصل کنید که  مخازن ذخیره سازی دیزل با کیفیت خوب و  کافی دارید .  


 

مخازن ذخیره سازی دیزل خود را بررسی کنید  

 

هر کشاورز باتجربه ای می داند که ذخیره سازی گازوئیل فله به آسانی که به نظر می رسد آسان نیست. یافتن  یک  تامین کننده قابل اطمینان سوخت و همچنین روز یا زمان مناسب برای ذخیره مخازن ذخیره سازی ، نگرانی های شما را افزایش می دهد. 

اکنون زمان مناسبی برای شماست که زودتر از زمان فکر کنید اگر این افت قیمت غیر منتظره در آینده اتفاق بیفتد. کشور ما صرفاً به تأمین سوخت از کشورهای همسایه ما متکی است.

مواجهه با سناریوها با کمبود سوخت در   صورت برنامه ریزی و آماده سازی مناسب ، نباید نگرانی دیگری برای حمل شما باشد.   

برای تحت کنترل نگه داشتن مخازن ذخیره سازی و سوخت دیزل ،  دستورالعمل های زیر به شما کمک می کند  تا  آگاهانه  در مورد محلول ذخیره سوخت خود تصمیم بگیرید:  

 

 مطالب پیشنهادی:

کدام یک از مخازن سپتیک بهتر است: حلقه های پلاستیکی یا بتونی

اندازه های دریچه فاضلاب پلاستیکی و کلاس های بار

D مخازن ذخیره سازی iesel دستورالعمل: 

 

1. آیا مخازن ذخیره سازی شما هنوز مانند گذشته کار می کنند؟ 

شما باید کیفیت مخازن ذخیره خود را بررسی کنید ، به خصوص اگر آنها از فولاد ساخته شده اند و به درستی ذخیره نشده اند. مخازن استیل مستعد زنگ زدگی و تراکم هستند و باعث خطر ریختن گازوئیل می شوند.  

تصاویر مخزن استیلمخازن ذخیره سازی دیزل استیل 

اگر فکر می کنید که باید مخازن ذخیره سازی خود را به روز کنید ، تعویض  مخزن ذخیره سازی دیزل پلی اتیلن Coerco  گزینه خوبی است. مخازن ما از  پلی اتیلن Alkutuff ساخته شده اند و باعث می شوند مخازن  پلی ما با دیزل سازگار باشد.  

مخازن ذخیره سازی Coerco Poly Diesel

مخازن ذخیره سازی دیزل Coerco Polyethene


2. آیا مخازن ذخیره سازی خود را با دوام اندازه کافی به آخرین بذر و برداشت، بار ؟  

کاشت، داشت و برداشت  زمان بازدید کنندگان  دلایلی است که چرا شما در حال ذخیره سازی دیزل هستند. تراکتورها و سایر تجهیزات کشاورزی صرفاً به دیزل کمک می کنند تا از محصولات شما حمایت کنند.  

تغییرات در روال کشاورزی و محصولات خود را نیز ممکن است لیتر دیزل مورد نیاز در طول بذر و برداشت خود را تحت تاثیر  بار . اگر میزان  مصرف لیتر خود را محاسبه نکرده اید ، نمی خواهید رویدادی را تجربه کنید که مجبور به خرید دیزل با قیمت بالا شوید  .  

اضافه کردن مخازن ذخیره سازی جدید احتمالاً می تواند شما را از این نوع سناریو نجات دهد و در پر مشغله ترین زمان خود کاملا آماده باشید  .  


3. چند لیتر گازوئیل برای ذخیره در مزرعه من مناسب است؟ 

ما می دانیم که ذخیره سازی گازوئیل ارزان هنگام کاهش بازار باید اولویت شما باشد. با این حال ،  مواظب باشید  که دیزل اضافی می تواند شما را به هزینه های اضافی سوق دهد.

این هزینه های دیگر می تواند ناشی از  مخازن آلوده ، ریختن گازوئیل ، سو fuel استفاده از سوخت دیزل و حتی سرقت سوخت باشد.  بنابراین ، به طور متوسط ​​لیتر سوختی را که در طول کار روزانه خود مصرف می کنید ، یادداشت کنید.  

گاهی اوقات ، از دست دادن این جزئیات کوچک ممکن است شما را به هزینه های بی مورد وادار  کند حتی اگر فکر می کنید در گازوییل ارزان قیمت صرفه جویی می کنید  . 


4. آیا من در مورد ذخیره سازی گازوئیل برنامه احتمالی و بودجه ای دارم؟ 

چون  قیمت سوخت ثابت نیست. به طور مداوم بسته به آنچه در بازار جهانی اتفاق می افتد و تقاضای مصرف کنندگان آن متفاوت است. با نظارت بر بازار و تدوین استراتژی هایی که می تواند برای شما و مزرعه شما مفید باشد ،  می توانید به خود کمک کنید .  

هر پس انداز هنوز پس انداز است و این واقعیت که شما توانستید در برخی از هزینه ها پس انداز کنید ، می تواند با برنامه ریزی صحیح ، برد کمی باشد. 

 

 

بهترین زمان برای به روزرسانی مخازن ذخیره سازی  

 

بهترین زمان برای به روزرسانی مخازن ذخیره سازی هر زمان که فکر می  کنید  قابل استفاده است. مخازن ذخیره سازی دیزل در صورت نگهداری صحیح می توانند مدت زمان طولانی دوام بیاورند ، اما باید به یاد داشته باشید که اگر به طور منظم نگهداری نشوند ، نمی توانید از ظرفیت کل آنها بهره مند شوید. 

آیا  دریغ به درخواست کمک از حرفه ای اگر عملکرد مخزن شما شده است شما را آزار. اگر در انجام کارهای روزمره خود برای پیگیری تغییرات در مزرعه خود عمل کنید ، این یک مزیت بزرگ نیز محسوب می شود.  

به طور خلاصه ،  اگر  برای آن برنامه ریزی شده باشد ،   قیمت پایین تر سوخت می  تواند صرفه جویی زیادی داشته باشد  . انتخاب زمان صحیح برای به روزرسانی ذخیره سازی دیزل نیز می تواند در طولانی مدت به نفع شما و مزرعه شما باشد. 

امیدواریم ایده های بصیرت آمیزی برای شما فراهم کرده باشد. 

پریسا قاسمی بازدید : 24 شنبه 05 تیر 1400 نظرات (0)

سازمان یک سیستم فاضلاب مستقل همیشه به یک کانتینر گره خورده است ، که به عنوان یک سینک برای زهکشی ها عمل می کند. این می تواند یک حفره یا یک تصفیه خانه مستقل باشد - یک مخزن سپتیک. آنها از بتن فلزی ، یکپارچه چیده شده اند ، اما بتن و پلاستیک محبوب ترین هستند.

آیا تفاوتی بین آنها وجود دارد و اگر چنین است ، به نفع چه کسی - بیایید آن را کشف کنیم.

مخزن سپتیک پلاستیکی - موافقان و مخالفان

در بازار تعداد قابل توجهی از مخازن سپتیک ساخته شده از پلاستیک وجود دارد که سیستم فاضلاب در یک خانه خصوصی تفاوت چندانی با سیستم متمرکز ندارد.

برای تولید آنها ، از پلی اتیلن فشار بالا ، رزین های مصنوعی تقویت شده با فایبرگلاس ، پلی پروپیلن و PVC استفاده می شود.

مزایای اصلی پلاستیک عبارتند از:

  1. وزن نسبتاً کم: مخزن سپتیک برای یک خانواده دو یا سه نفره ، بدون استفاده از جرثقیل ، کنار هم قرار دادن آنها مشکلی ندارد.
  2. آمادگی کارخانه بالا شما یک سازنده خریداری می کنید که می تواند در عرض نیم ساعت مونتاژ و نصب شود.

علاوه بر این ، مخازن پلاستیکی در برابر مواد تهاجمی موجود در خاک مقاوم هستند ، که ظروف فلزی و حتی بتن (بدون حفاظت اضافی) نمی توانند از آنها مباهات کنند.

اکنون دو معایب وجود دارد:

  • مقاومت کم با عملکرد نامناسب ، اشتباهاتی که هنگام نصب در اثر فشار خاک رخ داده ، مخزن می تواند به معنای واقعی مسطح شود. در این حالت ترک و از بین رفتن تنگی اجتناب ناپذیر است.

این شاخص تا حد زیادی تحت تأثیر گروه قیمت است. گزینه های "بودجه" حتی ممکن است نیاز به محافظت ویژه داشته باشند. در غیر این صورت ، فشار خاک ، به ویژه یخ زدگی آن ، در اولین سال کار مخزن را خرد می کند.

  • مقاومت ضعیف در برابر سرما. برخلاف حلقه های پیش ساخته ، بیشتر پلاستیک ها در دمای پایین شکننده می شوند. بعید است بار بلافاصله مخزن را خرد کند ، اما می تواند باعث ایجاد ترک های میکروسکوپی شود. با گذشت زمان ، آنها گسترش می یابند و در نهایت منجر به تخریب دیوارها می شوند.

مطالب پیشنهادی:

اندازه های دریچه فاضلاب پلاستیکی و کلاس های بار

مکانیسم کار مخازن ذخیره آب را بشناسید

علاوه بر این ، به راحتی می توان به نصب آسان سازه های پلاستیکی اشاره کرد ، تولیدکنندگان حیله گر هستند. نصب مستلزم رعایت دقیق فن آوری است ، در غیر این صورت مخزن سپتیک در هنگام نصب یا در سال اول بهره برداری آسیب جدی می بیند.

بعلاوه ، مخزن با گذشت زمان به خصوص در خاکهای اشباع شده از آب "شناور" می شود. این به دستگاه های اضافی نیاز دارد - لنگرهایی که مخزن را در زمین نگه دارند.

چه چیزی در مورد مخزن سپتیک ساخته شده از بتن خوب است و چه چیزی خیلی خوب نیست

با توجه به بتن پیش ساخته ، یک مخزن سپتیک ساخته شده از حلقه های بتونی می تواند بهترین راه حل باشد.

اشکال اصلی آن که به تمام سازه های بتنی پیش ساخته برمی گردد ، نیاز به جرثقیل برای نصب است.

درست است ، انصافاً لازم به ذکر است که برای چند ساعت به معنای واقعی کلمه مورد نیاز است. علاوه بر این ، عناصر مخازن سپتیک کوچک وزن نسبتاً کمی دارند. با مهارت خاص و حضور دستیاران می توان آنها را به صورت دستی مونتاژ کرد.

ضرر مهمتر بتن نیاز به عایق رطوبتی خوب است. علاوه بر این ، اگر خاک ماهیتی تهاجمی داشته باشد ، باید از سپتیک مخزن نیز به همان اندازه از بیرون محافظت شود.

اما همه اینها بیش از آن است که با قابلیت اطمینان و دوام مورد استفاده قرار گیرد: حتی نیروهای ناگهانی یخ زدگی قادر به خرد کردن حلقه های بتن آرمه برای یک مخزن سپتیک نخواهند بود ، بدون ذکر فشار معمول خاک.

دستگاه لنگرهای لازم برای پلاستیک نیز مورد نیاز نیست - وزن سازه ها خود کافی است.

همه چیز با بتن و با درجه حرارت پایین کار می کند. مواد حلقه ها دارای شاخص مقاومت در برابر سرما حداقل 300-400 سیکل هستند. بیش از حد کافی برای عملکرد طبیعی تقریباً صد سال (!).

ما به انتخاب مخزن سپتیک روی می آوریم

هزینه کل گزینه ها تقریباً برابر است. بنابراین ، انتخاب یک مخزن سپتیک از بتن یا پلاستیک انتخاب بین سرعت نصب و قابلیت اطمینان است.

بقیه موارد برابر ، حداقل پنجاه سال باقی می مانند. اما اگر زمان ساخت آن از ابتدا تا راه اندازی چند هفته طول بکشد ، می توان از سپتیک مخزن پلاستیکی در یک یا دو روز دیگر استفاده کرد.

به طور خلاصه ، می توان نتیجه گرفت: اگر از نظر زمانی محدود باشید ، انتخاب پلاستیک موجه است. یعنی یک مخزن سپتیک به سرعت مورد نیاز است ، حتی اگر طولانی نماند.

اگر فرصتی برای صبر کردن چند هفته وجود داشته باشد ، اما در آینده قابل پیش بینی به فکر تعمیرات نباشید ، چه رسد به جایگزینی ، ما بتن را انتخاب می کنیم.

پریسا قاسمی بازدید : 71 چهارشنبه 26 خرداد 1400 نظرات (0)

در هنگام خرید مخزن آب شرب و یا ذخیره آب برای برداشت آب باران باید چند سوال مهم از خود بپرسید. این سوالات به شما کمک می کند بدون پشیمانی تصمیم درستی بگیرید. بیا با آن روبرو شویم. خرید مخزن آب یک سرمایه بزرگ است ، بنابراین فقط ارزش دارد که بار اول آن را درست انجام دهید. قبل از اینکه به این سوالات پاسخ دهم ، می خواهم در مورد همه سبک های مخازن آب موجود برای برداشت آب باران برای شما صحبت کنم.

انواع مخازن برداشت آب باران موجود است؟

1) بتن - مخازن بتونی که برای برداشت آب باران استفاده می شود سنگین هستند و بیشتر در زیر زمین نصب می شوند. این بدان معنی است که نصب آنها بسیار گران است زیرا اغلب به حفاری و بلند کردن زیادی نیاز دارد تا آنها را به محل مناسب برسانید. آهک حاصل از بتن همچنین می تواند به داخل آب مخزن شسته شود و استفاده از آن برای آشامیدن را خطرناک می کند.

 مخزن بتنی. jpg

2) فلز - مخازن فلزی همیشه جایگزین مناسبی برای مخازن بتونی بوده اند ، زیرا سبک تر ، ارزان تر و نصب آنها آسان تر است. با این حال ، به دلیل مواد ، اگر از آنها برای نوشیدن استفاده کنید بسیار خطرناک هستند. این به این دلیل است که به مرور زمان فولاد دچار خوردگی و زنگ زدگی می شود که باعث خلوص آب می شود.

3) پلاستیک - مخازن پلاستیکی یا پلی اتیلنی که برای برداشت آب باران استفاده می شود قطعاً متداول ترین است. اینها به دلیل هزینه و کیفیت بسیار محبوب هستند. با این حال ، باید توجه داشته باشید که یک مخزن پلاستیکی برای ذخیره آب خریداری نکنید که باعث پرورش جلبک شود. برای کمک به شما در انتخاب بهترین مخزن پلاستیکی ، مقاله ای را که نوشتم بخوانید که به شما می گوید آیا در مخزن خود جلبک پرورش می دهید یا خیر. نامیده می شود:  آیا جلبک ها در مخازن ذخیره آب شما رشد می کنند؟ 

مطالب پیشنهادی :

آیا می توانید از مخازن ذخیره آب پلاستیکی بنوشید؟

در حال باریدن مخازن آب است: آنها را سالم و کارآمد نگه دارید

 مخزن پلاستیکی. jpg

4) مثانه - مخازن مثانه که برای برداشت باران مورد استفاده قرار می گیرند اغلب درصورت استفاده از مکان کوچک برای مخزن استفاده می شوند. این مثانه های آب باران که از غشای انعطاف پذیر ساخته شده و هنگام ورود آب منعطف می شود ، می توانند سطح زیادی را اشغال کنند. تنها زمانی که این مثانه ها مفید هستند این است که زیر عرشه یا شلنگ خود جایی داشته باشید. با این حال ، در نهایت شما هزینه بیشتری را برای لوله کشی و لوازم جانبی صرف خواهید کرد زیرا اگر از مخزن ذخیره آب معمولی استفاده کنید ، لوله شما از سقف شما بسیار طولانی تر خواهد بود.

 Tank.jpg مثانه

5) فایبرگلاس - مخازن فایبرگلاس از فلز و بتن قویتر هستند. با این وجود ، به دلیل فرآیند تولید ، گران قیمت آنها بسیار بیشتر است. ساخت مخازن فایبرگلاس بسیار کارساز است. در مورد مخازن بزرگتر از 10،000 گالن ، این بهترین گزینه است. 

مخزن فایبرگلاس. jpg

آیا مواد مخزن آب شما تفاوتی ایجاد می کند؟

این یک دلیل معمول یک سوال رایج است. اگر از مخزن ذخیره آب خود برای هر هدفی استفاده می کنید که در آن آب باید خالص بماند ، مواد تفاوت زیادی ایجاد می کند. در اینجا یک مثال آورده شده است. اگر از آب برای نوشیدن حیوانات خانگی خود استفاده می کنید یا حتی از آن برای نوشیدن خود استفاده می کنید ، باید نگران مواد مخزن خود باشید.

مخازن ذخیره آب بتونی و فلزی به ویژه خطرناک هستند زیرا با گذشت زمان می توانند زنگ زده و از بین بروند. این بدان معناست که زنگ زدگی یا قسمت های مخزن به درون آب باران خالص شما نشت می کند و باعث می شود کاملاً از آب خارج نشود. مخزن پلاستیکی ذخیره آب تنها درصورتی که دارای فناوری Light Block best باشد بهترین انتخاب شماست. این یک فرآیند تولید است که باعث می شود دیواره های مخزن نور را نادیده بگیرند و از رشد جلبک اطمینان حاصل نکنند .

آیا رنگ مخزن آب باران شما تفاوتی ایجاد می کند؟

اگر در معرض آفتاب قرار گیرد پاسخ مثبت است. داشتن مخزن آب باران با رنگ مناسب می تواند تفاوت بین داشتن آب خالص یا نبودن آن باشد. برای کشف حقایق موجود در این زمینه ، شما را به خواندن یک وبلاگ بسیار معروف به نام تشویق می کنم. مخازن آب پلاستیکی: آیا رنگ مهم است؟  این مقاله توضیح می دهد که چگونه رنگ مخزن برداشت باران می تواند بر کیفیت آب شما تأثیر بگذارد.

بنابراین بهترین نوع مخزن آب باران برای خرید چیست؟

پس از تحقیق در مورد انواع مخازنی که می توانید برای برداشت باران خریداری کنید ، باید تصمیم بگیرید. اگر به دنبال مخزن آب مقرون به صرفه ، زیبا و زیبا هستید که جلبک رشد نکند ، در جای مناسب قرار دارید. مخازن پلاستیکی به یک دلیل انتخاب اول هستند.

 

پریسا قاسمی بازدید : 45 دوشنبه 17 خرداد 1400 نظرات (0)

سوالات متداول مطرح شده در صنعت مخازن آب اغلب به این مسئله مربوط می شود که آب شما چگونه خالص باقی بماند. این هنگامی که از مخازن آب پلاستیکی خود برای کاربردهای خانوادگی روزمره استفاده می کنید ، این یک ملاحظه آشکار است. مخازن پلاستیکی ذخیره آب به طرق مختلفی در اطراف خانه ، دامداری یا حتی یک مکان ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. مخازن ذخیره آب عمدتا با پلاستیک تولید می شوند که به دلیل مقاومت آن یک مزیت اثبات شده در صنعت است. این مفهوم سالهاست که از مالکان خانه و دامداران با منبع آب خالص اضافی که می توانند به آن اعتماد کنند حمایت می کند.

آیا می توانید از مخازن پلاستیکی آب بنوشید؟

خلوص آب شما در مخازن پلاستیکی ذخیره آب یک نگرانی بزرگ است. من موارد زیادی را شنیده ام که آب آلوده شده است. اتفاقی که افتاده است هنگامی که نور اضافی خورشید به دیواره مخزن آب تابیده می شود ، نور عبور کرده و باعث رشد جلبک ها شده است. وقتی نور طبیعی با آب خالص تماس پیدا می کند ، زندگی شروع می شود. متأسفانه ، آن زندگی جلبک است . برخی از مخازن ذخیره آب پلاستیکی با مواد مقاوم در برابر جلبک ها تولید می شوند و احتمال رشد جلبک ها را از بین می برند.

دلیل اینکه من این تشبیه را به نور می آورم این است که وقتی جلبک ها در مخازن پلاستیکی ذخیره آب شما رشد می کنند ، نمی توانید از آنها بنوشید. این نگرانی است زیرا سایر کاربردهای مربوط به تماس آب آلوده با انسان را نیز از بین می برد. جلبک ها می توانند خانواده یا حتی حیوانات خانگی شما را به شدت بیمار کنند.

پاسخ بله است! فقط در صورت عدم رشد جلبک و تأیید NSF می توانید از مخزن پلاستیکی خود بنوشید . برای ایمنی خود هنوز باید آن را از طریق سیستم فیلتراسیون اجرا کنید.

نحوه فیلتر کردن آب مخزن به شیر آب:

اگر مخزن آب شما هیچ رشد جلبکی ندارد و آب آن خالص است ، باید یک مرحله دیگر برای اطمینان از فیلتر کردن آب برای نوشیدن وجود داشته باشد.

شما باید اطمینان حاصل کنید که اقدامات لازم برای از بین بردن تمام حشرات ، برگها و بقایای وارد شده به مخزن را از ناودان انجام داده اید. این کار با نصب اولین کیت شستشو به راحتی انجام می شود. اولین کیت شستشو بین ناودان و مخزن آب شما متصل است. این سیستم توسط شرکتی به نام Rain Harvesting به فروش می رسد . برای دیدن مخزن grp کلیک کنید.

مطالب پیشنهادی :

در حال باریدن مخازن آب است: آنها را سالم و کارآمد نگه دارید

چه نوع مخزن آب برای برداشت آب باران مناسب است؟

FirstFlushDivertersmall.gif

 

برای کشف سایر اقداماتی که برای اطمینان از نوشیدن آب شما ضروری است ، شما را به خواندن این مقاله که تمام موضوعات فیلتراسیون را پوشش می دهد تشویق می کنم .

اکنون که می دانید چه چیزی لازم است تا بتوانید از آب خود بنوشید ، قدم بعدی اطمینان از رشد نکردن جلبک ها است. این مقاله را بخوانید تا ببینید برای ایمنی خود چه اقدامات احتیاطی را باید انجام دهید.

پریسا قاسمی بازدید : 93 شنبه 08 خرداد 1400 نظرات (0)

مخزن آب باران گرفتید؟ به فکر تهیه یکی هستید؟ خوب ، شما می خواهید موزی ، لجن و مواد مدفوع را از آنها دور کنید - و در اینجا 5 نکته برای چگونگی آنها آورده شده است.
استرالیا خشک ترین قاره جهان است و با این وجود مصرف آب ما برای هر نفر در بالاترین میزان در کره زمین است. برای استرالیایی ها ، آب کم است و نحوه مدیریت این منبع برای همه ما نگران کننده است.

جای تعجب نیست که مردم به دنبال نصب نوعی آبگیر برای املاک خود هستند. اطلاعات اخیر نشان می دهد که 26 درصد از خانه های استرالیا قبلاً مخزن آب باران نصب کرده اند و اکثریت قریب به اتفاق گزارش کرده اند که در مورد مخازن مثبت هستند.

از پس انداز پول در قبض های آب گرفته تا صرفه جویی در یک منبع طبیعی ارزشمند ، موارد قابل توجهی در مورد مخزن فروتن آب باران وجود دارد.

آنها حتی می توانند تأثیرات مثبت جریان دیگری برای جامعه داشته باشند. به عنوان مثال ، استفاده از مخازن آب باران در مناطق شهری می تواند فشار بر زیرساخت های عمومی را به دلیل کاهش رواناب آب طوفان کاهش دهد. همچنین شاهد هستیم که محبوبیت مخازن آب باران سال به سال بیشتر می شود ، و ABS گزارش می دهد که کل ظرفیت ذخیره سازی در استرالیا بین سالهای 2006 و 2011 30 درصد افزایش یافته است.

این همه اخبار بسیار دلگرم کننده ای برای محیط زیست است - اما همه اینها آب آشامیدنی و وسایل نقلیه نیست. درست مثل خریدن یک سگ توله سگ یا یک Tamagotchi ، داشتن مخزن آب باران با مسئولیت های خاص خود همراه است.

مطالعه ای که اخیراً با صندوق آب هوشمند انجام داده ایم نشان داده است که ممکن است خانوارها از برخی از شرایط نگهداری متعلق به مخزن آب باران اطلاع نداشته باشند.

در این گزارش ، بررسی صرفه جویی و شرایط مخازن آب باران ، ما تحقیقات گسترده ای را در مورد سیستم های آب باران در سراسر ملبورن انجام دادیم ، و کارایی مخازن و صرفه جویی در مصرف آب را که می توان در یک سطح خانوار ایجاد کرد ، بررسی کردیم.

یکی از جالب ترین یافته ها عدم آگاهی در مورد نگهداری بود. فقط 58 درصد ملبورنی ها اظهار داشتند که نوعی نگهداری از سیستم خود را انجام داده اند.

مهم است که بدانید نصب مخزن آب باران یک سناریو تنظیم و فراموش کردن نیست. برخی از کارهای نگهداری وجود دارد که اگر بخواهید مخزن را سالم و کارآمد نگه دارید اجتناب ناپذیر است.

بنابراین در اینجا نکات مهم ما در مورد دارندگان مخازن آب باران یا کسانی که قصد خرید در آینده نزدیک را دارند وجود دارد.

مطالب پیشنهادی :

چه نوع مخزن آب برای برداشت آب باران مناسب است؟

آیا می توانید از مخازن ذخیره آب پلاستیکی بنوشید؟

5 نکته برتر برای نگهداری مخزن آب باران


ذهن خود (و برگها) را از ناودان بیرون بیاورید - هر 3 ماه

  • تمیز کردن ناودان ها یک روش ساده برای بهبود کیفیت آب و کارایی مخزن است.
  • 4 درصد از خانوارهای مورد آزمایش دارای مواد مدفوع در ناودان ها بودند. علاوه بر این ، مشخص شد که 31 درصد از سایت های مورد بررسی دارای ناودان های نیمی یا کاملاً پر هستند.
  • به نصب مشبک ناودان نگاه کنید.


مش Mozzie - هر 3 ماه

  • مخزن آب باران مکانی عالی برای پشه ها و آفات برای تأسیس فروشگاه و رشد است.
  • از مخازن مورد بررسی در این مطالعه ، 91/1 درصد دارای مش پشه بودند ، اما بیش از 10 درصد در شرایطی بودند که به آفات یا حیوانات موذی وارد مخزن می شدند.
  • شبکه ای که ضعیف نگهداری شود می تواند سلامتی جامعه را به خطر بیندازد ، به ویژه اگر جمعیت حشرات ناقل بیماری در هتل مخزن آب باران در حیاط خانه شما آزاد شود.


برای شناختن کیفیت آب خود - هر 6 ماه - مقداری از وقت خود را صرف کنید

  • اکثر خانواده ها از آب باران برای توالت یا ماشین لباسشویی استفاده می کنند ، بنابراین تمیز کردن آب از اهمیت کمتری برخوردار است. با این حال ، برای آن دسته از خواصی که از آب برای دوش ، نوشیدن یا پخت و پز استفاده می کنند ، بررسی آب بسیار مهم است.
  • دريافتيم كه 57 درصد مخازن آب تغيير رنگ ندارند و 19 درصد آب بو دارند ، در حالي كه 25 درصد مخازن غلظت متوسط ​​يا زياد رسوب دارند.

آن را کاملاً خوب پمپ کنید - هر 6 ماه

  • وضعیت پمپ ها و دهانه های خروجی بر کیفیت آب و کارایی نحوه دسترسی و استفاده خانوار از آب تأثیر خواهد گذاشت. یک سیستم خوب نگهداری شده همچنین می تواند در برابر آسیب های طولانی مدت محافظت کند.
  • گزارش ما نشان داد که در خانه هایی که پمپ نصب شده است ، 5 درصد کار نمی کنند و 18 درصد از املاک بازرسی شده دارای لوله های نشتی هستند.

وقت فرار از خواب است

  • استانداردهای استرالیا به خانواده ها توصیه می کند که هر دو یا سه سال یک بار رسوب را با یک پیمانکار واجد شرایط سازماندهی کنند.
  • احتمالاً نمی خواهید با این آب کنار بیایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 262
  • بازدید سال : 1,501
  • بازدید کلی : 5,239