loading...

انواع محصولات پلاستیکی

پریسا قاسمی بازدید : 29 یکشنبه 24 دی 1402 نظرات (0)

مخزن افقی یکی از پر مصرف ترین نوع مخزن آب جهت ذخیره سازی انواع مایعات می باشد مخزن افقی یا به عبارت دیگه مخزن خوابیده جهت نگهداری آب شرب ساختمان ، تامین آب کشاورزی ، صنعتی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. ما در این مقاله قصد داریم در خصوص مخزن افقی پلی اتیلن (مخزن خوابیده پلاستیکی) بپردازیم. ااز آنجایی که این مخزن نوعی از مخزن های پلی اتیلن به حساب می آید، در قسمت مخزن پلی اتیلن چیست، می توانید با سایر انواع مخزن های پلی اتیلن و مزایای این مواد اولیه بیشتر آشنا شوید.

معرفی منبع افقی پلی اتیلن یا منبع خوابیده پلی اتیلن

مخزن افقی پلی اتیلن که با نام منبع خوابیده و تانکر خوابیده نیز معروف می باشد . جهت نگهداری انواع مایعات مورد استفاده قرار می گیرد این مخازن به علت داشتن ارتفاع کوتاه گزینه بسیار مناسبی جهت نصب در مکان هایی با ارتفاع کم می باشند. از سمت دیگر با توجه به طول بلندی که دارند نسبت به نمونه های عمودی جهت استفاده بر روی پشت بام بسیار مناسب تر می باشند زیرا فشار کمتری به پشت بام وارد می کنند.

 این مخازن افقی ( تانکر افقی ) همانطور که در بالا اشاره شد. از جنس پلی اتیلن تولید می شوند . بنابراین امکان تولید در ابعاد مختلف و لیتراژهای مختلف وجود دارد. از مزیت های این مخازن افقی پلی اتیلن ( منبع افقی پلاستیکی ) تولید در زمان کوتاه ، قیمت پائین تر نسبت به نمونه های فلزی دارای مقاومت و دوام بالاتر ، خواص ضد اشعه ، ضد جلبک ،آنتی باکتریال و … را می توان مثال زد.

مخزن افقی

منبع آب افقی (منبع آب خوابیده ) با توجه به اینکه از مواد اولیه فود گرید تولید می شوند جهت ذخیره سازی انواع مایعات در گروه مواد غذایی مناسب بوده وقادر هستند تا سایر مایعات که دارای دانسیته نزدیک به آب هستند را در خود نگهداری کنند. این مخازن دارای حالت ضد خورندگی می باشند و جهت ذخیره سازی انواع مواد اسیدی ، شیمیایی ، سوختی ، انواع روغن های خوراکی و غیر خوراکی و … بکار گیری می شوند. مخازن افقی پلی اتیلن ( تانکر افقی پلاستیکی)شرکت تانکر آنلاین بسته به نوع استفاده در انواع تک لایه بی رنگ ، سه لایه معمولی ، سه لایه و چهار لایه آنتی باکتریال تولید و در اختیار مشتریان محترم قرار می گیرد.

موارد کاربرد تانکر آب افقی | کاربرد تانکر آب خوابیده

• برنامه های مهندسی عمران که دسترسی به آب اصلی نیست.

• ذخیره سازی انواع مختلفی از مواد شیمیایی

• ذخیره سازی انواع مختلفی از مواد سوختی

• تامین آب  مورد نیاز برای صنایع غذایی

• ذخیره سازی انواع مختلفی از اسید ها

• نگهداری آب آشامیدنی

• ذخیره سازی آب باران برای مصارف مختلف

• کشاورزی و آبیاری مزارع

• آبرسانی موقتی که برای کاربرد های مختلف

• آب مورد نیاز جهت پرورش دام

• ذخیره انبوه انواع مایعات

 

مشخصات و نقشه فنی مخزن افقی

ابعاد مخزن افقی پلی اتیلن پلاستیکی ( Cm )
مخازن افقی پلی اتیلن ( تانکر های افقی پلی اتیلن ) در حجم ها و ابعاد مختلف معمولا به صورت تک الی چهار لایه تولید و عرضه می شود. لیست مخازن افقی را در زیر پیگیری کنید.

لیست مخازن افقی

ابعاد مخزن افقی
انواع مخزن افقی پلی اتیلن | انواع مخزن افقی پلاستیکی
نکته : ( عموما شرکت های تولید کننده مخزن های افقی (تانکر های افقی) ، ابعاد مشابه و استانداردی را در طراحی و تولید این نوع از مخازن در نظر می گیرند ، با این تفاسیر بهتر است با توجه به محدودیت در فضای نصب ، قبل از خرید ابعاد محل نصب مخزن افقی خود را اندازه گیری نمائید).

انواع مخزن های افقی

 

ریز جزییات انواع مخزن های افقی
برخی از ویژگیهای مخازن افقی مناسب
✔ از 100 لیتر تا 15000 لیتر ، در انواع تک لایه شفاف ، دولایه و سه لایه ضد جلبک ، سه لایه و چهار لایه آنتی باکتریال.
✔مناسبترین نوع مخزن برای ذخیره سازی و نگهداری انواع مایعات آشامیدنی ، شیمیایی ، دارویی ، سوخت ها ، اسیدها و …
✔تنها مخازن تولید شده با تکنولوژی نانو ، کاملا بهداشتی و آنتی باکتریال مورد تایید انستیتو پاستو و جهادهای دانشگاهی در ایران.
✔ بهترین انتخاب برای ذخیره سازی آب شرب و مایعات غذایی بدون تغییر در رنگ ، بو و مزه آن بدلیل استفاده از مواد اولیه درجه یک و فودگرید.
✔ دارای نشان ملی استاندارد از سازمان ملی استاندارد و پروانه بهداشتی ساخت از سازمان غذا و دارو به صورت مندرج روی مخازن .
✔ قابلیت استفاده در مناطق سردسیر و گرمسیر بدلیل انتقال حرارتی بسیار پایین.
✔ تنوع بالا در ابعاد و اندازه ، با توجه به شرایط نصب و نگهداری مشتریان.
✔ سهولت استفاده بدلیل نصب سریع و آسان انواع اتصالات استاندارد.
✔ مقاوم در برابر تابش اشعه UV خورشید.

راهنمای خرید مخازن آب افقی

  •  

  • • نخست باید جنس مخازن آب افقی مورد نیازتان را مشخص کنید. فلزی یا پلاستیکی ؟
  • • چه میزان آب می خواهید ذخیره سازی کنید و به تانکر آب افقی با چه ابعادی نیاز دارید؟
  • • جهت جابجایی مخزن و تانکر آب تا محل نصب ، ابعاد درب ساختمان، راهرو و درب ورودی محل نصب دقت کنید.
  • • ابعاد محل نصب مخزن آب را اندازه گیری کنید و فضایی را برای بازدید، سرویس و نگهداری مخزن آب در نظر بگیرید.محلی صاف برای قرار دادن مخزن آب در نظر بگیرید. بهتر است پمپ و مخزن آب نزدیک به هم نصب شوند و برای جلوگیری از کاویتاسیون قطر لوله رابط میان مخزن آب و پمپ برابر یا بیشتر از قطر ورودی باشد.
  • • مشخص کنید که مخازن آب افقی را برای چه کاربردی استفاده می کنید؟ نگهداری آب آشامیدنی یا موارد دیگر؟ اگر برای نگهداری آب آشامیدنی از آن استفاده می کنید مخزن آب سه لایه آنتی باکتریال برای جلوگیری از رشد جلبک انتخاب کنید.
  • • به نشان استاندارد و سیب سلامت مخزن آب توجه کنید.
  • • برای ذخیره آب بیش از 4000 لیتر بهتر است از دو مخزن آب به صورت موازی برای ساختمان استفاده کنید.
  • • مخزن آب با گارنتی و خدمات پس از فروش خریداری کنید.
  • • تولیدکننده مخزن آب معتبر پیدا کنید. شرکت تانکر آنلاین با داشتن سال ها تجربه و کارشناسان مجرب از طریق خرید آنلاین و تلفنی شما را به هدفتان می رساند.
  • • برای ارسال و حمل مخزن آب باید نکات بهداشتی رعایت شود. بارگیری و ارسال مخزن آب افقی باید توسط افراد آموزش دیده انجام شود تا از آسیب به مخزن جلوگیری شود.
  • • قیمت مخزن آب از دیگر موارد مهم برای تهیه آن می باشد. شما باید با توجه به بودجه ای که دارید مخزن و تانکر خود را انتخاب کنید.
  • • برای خرید مخازن آب افقی حتما به مواد تشکیل دهنده آن، کیفیت این مواد و قیمت مخزن آب دقت کنید.شرکت تانکر آنلاین از پلی اتیلن با کیفیت و مطابق با استانداردهای سازمان غذا و دارو برای ساخت مخازن آب استفاده می کند. همه مخازن آب این سازمان دارای تاییدیه بهداشتی می باشند.

سوالات

1- آیا مخزن افقی جهت نصب در ساختمان مناسب است ؟

مخزن افقی به خاطر داشتن شکل هندسی خود دارای طول بیشترو ارتفاع کم تر می باشد . از این رو بر روی پشت بام بسیار ایمن تر بوده و در مکان هایی با ارتفاع کم نیز قادر به صب نمی باشد.

2- آیا مخزن خوابیده همان مخزن افقی می باشد ؟

بله مخزن افقی به مخزن خوابیده نیز معروف می باشد .دلیل این نام گذاری به خاطر ار تفاع کم و طول بیشتر آن می باشد.

3- تانکر افقی در چه حجمی تولید می شوند ؟

تانکر افقی در حجم های 100 لیتر تا 15000 لیتر ، در انواع تک لایه شفاف ، سه لایه معمولی ، سه لایه و چهار لایه آنتی باکتریال. تولید می شوند.

4- مخازن خوابیده را فضای باز نیز می توان استفاده نمود ؟

این مخازن امکان نصب در فضای باز و سر پوشیده را دارا می باشد . ولی باید در هنگام نصب کلیه دستورالعمل های نصب صحیح مخزن را رعایت نمود تا مانع از کاهش عمر مفید این مخازن شد.

5- آیا امکان نصب فیتینگ در محل نصب مخزن افقی وجود دارد؟

این مخازن با توجه به اینکه از مواد پلی اتیلن تولید شده اند . فرآیند نصب فیتینگ در آنها بسیار سریع تر از سایر مخازن با جنس های دیگر می باشد . ولی جهت نصب فیتینگ و اتصالات بر روی آنها بهتر است از کارشناسان مجرب استفاده نمود تا صدمه ای به مخزن وارد نشود.

6- آیا امکان ذخیره سازی اسید در مخازن افقی پلی اتیلن وجود دارد؟

بله امکان ذخیره سازی اسید در این مخازن وجود دارد . ولی باید این اسید ها دانسیته و یا چگالی نزدیک به آب داشته باشند . در مواردی نیز برای افزایش مقاومت این مخازن این مخازن را به صورت سفارشی با چند درصد سنگین تر تولید می کنند.

7- آیا در مخازن افقی پلی اتیلن می توان مواد سوختی ذخیره سازی نمود ؟

بله امکان ذخیره سازی انواع مواد سوختی و شیمیایی در آن ها وجود دارد . درصورتی که این مواد با مواد پلی اتیلن وارد واکنش نشوند.

پریسا قاسمی بازدید : 30 پنجشنبه 23 آذر 1402 نظرات (0)

تانکر آب یا مخزن آب برای انتقال آب به مکان های بدون منبع آب استفاده می شود. اگرچه آنها در اندازه ها و پیکربندی های مختلف هستند، اما معمولاً مجهز به پمپ های آب و نازل های اسپری هستند که در اطراف کامیون قرار دارند. این وسایل نقلیه در صنایعی مانند ساخت و ساز، معدن و محوطه سازی برای کارهایی مانند کنترل گرد و غبار، فشرده سازی خاک و تمیز کردن تجهیزات استفاده می شوند.

 

Water Tanker Size Guide: How Much Do Water Trucks Hold?

 

در این پست به بررسی میزان نگهداری مخزن آب تانکر آنلاین بر اساس نوع می پردازیم و به شما کمک می کنیم تا بهترین وسیله نقلیه برای شغل خود را پیدا کنید.

 

 

یک کامیون تانکر آب معمولا چقدر آب را نگه می دارد؟

اکثر کامیون های استاندارد آب در جاده بین 2000 تا 6000 گالن آب در خود جای می دهند. مدل های بزرگتر کامیون های تانکر آب، مانند نمونه هایی که در ساخت و ساز استفاده می شوند، می توانند تا 20000 گالن را در خود جای دهند. مدل های تخصصی برای ساخت و ساز و استخراج در مقیاس بزرگ می توانند تا 60000 گالن را در خود جای دهند.

 

کاربردهای متداول کامیون های تانکر آب

کاربردهای زیادی برای کامیون های تانکر آب در محیط های صنعتی و ساختمانی وجود دارد. در اینجا برخی از رایج ترین کاربردها آورده شده است:

 

کامیون های تانکر آب برای چه استفاده می شوند

  1. کنترل گرد و غبار: مرطوب کردن زمین خشک گرد و غبار را در محل کار کاهش می دهد. گرد و غبار دید را کاهش می دهد و خطرات بهداشتی و زیست محیطی را افزایش می دهد، بنابراین به حداقل رساندن آن بسیار مهم است.
  2. تراکم خاک: خاک باید فشرده شود تا زمینه یکنواختی برای پروژه های ساختمانی ایجاد شود. آب به متراکم شدن یکنواخت خاک کمک می کند. همچنین برای بررسی صاف بودن زمین پس از تسطیح آن مفید است زیرا آب در مناطقی که صاف نیستند جمع می شود.
  3. کنترل آتش: کامیون های آب می توانند به مبارزه با آتش سوزی و همچنین انتقال آب به مناطق مستعد آتش سوزی کمک کنند.
  4. کشاورزی: از کامیون های آب می توان در آبیاری و انتقال آب برای محافظت از محصولات در برابر خشکسالی استفاده کرد.
  5. تمیز کردن: کامیون های آب را می توان در نظافت خیابان ها یا تمیز کردن تجهیزات در محل های ساخت و ساز استفاده کرد.

 

 

انواع کامیون مخزن آب و ظرفیت آنها

اگرچه کامیون های مخزن آب عمدتاً عملکرد یکسانی را ارائه می دهند، انواع مختلفی از کامیون ها برای مشاغل مختلف تخصصی وجود دارد. در اینجا مروری بر انواع متداول تانکرهای آب و مشخصاتی مانند اندازه مخزن و ظرفیت مخزن آنها آورده شده است.

کامیون مخزن آب جاده

کامیون های مخزن آب تانکر آنلاین استاندارد که به آنها کامیون های آب صلب یا جاده ای نیز گفته می شود، یکی از رایج ترین انواع کامیون های آب هستند. آنها دارای یک قاب سفت و سخت هستند و معمولاً برای کنترل گرد و غبار در محل های ساخت و ساز قابل دسترسی توسط جاده های استاندارد و برای کارهایی مانند تمیز کردن خیابان ها و آتش نشانی استفاده می شوند.

 

این نوع مخزن آب معمولاً مجهز به مخزن آب، گیج، شیلنگ و سیستم های اسپری هستند. بیشتر مدل ها 2000 و 6000 گالن آب دارند.

 

 

 

خارج از جاده (سخت)

کامیون‌های مخزن آب صلب آفرود برای استفاده در زمین‌های ناهموار طراحی شده‌اند، مانند آنچه ممکن است در معدن‌کاری و در سایت‌های ساخت‌وساز پیدا کنید یا مناطقی که توسط جاده‌های معمولی قابل دسترسی نیستند. این کامیون ها اغلب برای کنترل گرد و غبار در مناطق دور افتاده تر، مانند افزایش دید در سایت های معدن و معدن استفاده می شوند.

 

بسته به سرعت کامیون، ممکن است دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند تحویل خودکار آب باشند. آنها بادوام هستند و دارای فاصله بالاتری از زمین و سیستم های کنترل کشش برای عملکرد ایمن در خارج از جاده، چسبندگی و پایداری هستند. بیشتر مدل ها 8000 و 40000 گالن آب دارند و برخی تا 60000 گالن آب را در خود جای می دهند.

 

خارج از جاده (سنگین)

اگر نیاز به پیچ‌های تند و پیمایش در مناطق تنگ دارید، یک کامیون تانکر آب مفصلی خارج از جاده، مانور بیشتری بر روی زمین‌های چالش‌برانگیز ارائه می‌دهد. که با اتصال بین کابین و تریلر ساخته شده است، می توانید جلوی بدنه را جدا از عقب حرکت دهید و به راحتی در زمینی که نسخه های سفت و سخت قادر به انجام آن نیستند مانور دهید.

 

از آنجایی که این کامیون ها مرکز ثقل پایین تری نسبت به کامیون های صلب آفرود دارند، آنها را در شیب ها و زمین های ناهموار پایدارتر خواهید یافت. اما مرکز ثقل پایین یک جنبه منفی دارد. همچنین نسبت به کامیون های صلب آفرود، ترخیص کمتری خواهید داشت. بنابراین آنها را بهترین گزینه خود برای ناهموارترین زمین پیدا نخواهید کرد. اکثر مدل ها 5000 تا 10000 گالن آب دارند.

 

تریلرها

شما می توانید تریلرهای تانک را در اندازه های مختلف پیدا کنید که می توانید آنها را با انواع مختلف وسایل نقلیه کوچکتر یدک بکشید. ظرفیت مخزن تریلرهای کوچکتر اغلب بین 300 تا 3000 گالن است.

 

اگر وسایل نقلیه بزرگتری مانند نیمه کامیون دارید. می‌توانید تریلرهای بزرگ‌تری را در دسترس پیدا کنید، اغلب با ظرفیت‌های 4000 تا 12000 گالن.

 

از آنجایی که می توان آنها را به انواع وسایل نقلیه مختلف متصل کرد، تریلرها گزینه انعطاف پذیری را به شما ارائه می دهند. به علاوه، آنها می توانند برای کارهای کوچکتر نیز کارآمدتر باشند زیرا می توانید از وسیله نقلیه اصلی برای کارهای دیگر استفاده کنید. تریلرها که برای کار در جاده های به خوبی نگهداری می شوند، بیشتر در سناریوهای شهری و برون شهری استفاده می شوند.

 

استفاده ویژه

از آنجایی که تانکرهای آب اغلب به صورت سفارشی ساخته می شوند، می توانید بسیاری از وسایل نقلیه با کاربرد خاص را در دسترس پیدا کنید. برخی از رایج ترین آنها عبارتند از:

1. ظرفیت و مواد خود را انتخاب کنید
ظرفیتی را بر اساس میزان آب مورد نیاز پروژه خود انتخاب کنید. به این فکر کنید که هر چند وقت یک‌بار می‌توانید مخزن را نیز پر کنید - ظرفیت بالاتر به این معنی است که اگر منبع آب شما نزدیک نباشد، ممکن است نیازی به سفرهای زیادی نداشته باشید. همچنین، مطمئن شوید که بر اساس میزان دوام مخزن و کاربردهای آن، موادی را انتخاب کنید.

2. زمین را ارزیابی کنید
اگر در خارج از جاده یا در مناطق صعب العبور کار می کنید، به یک وسیله نقلیه بادوام نیاز دارید که بتواند زمین را مدیریت کند. برای جاده های استاندارد، می توانید از یک تانکر آب معمولی یا تریلر با مخزن DOT استفاده کنید.

3. بودجه خود را تعیین کنید
به طور کلی، تانکرهای بزرگتر آب با قابلیت های بیشتر هزینه بیشتری خواهند داشت. هزینه های مربوط به خرید و نگهداری در مقابل اجاره را در نظر بگیرید.

اجاره یک تانکر آب از تانکر آنلاین
اگر نیاز به اجاره کامیون آبی دارید، به مکان مناسبی آمده اید. تانکر آنلاین با انواع کامیون‌های آب پیشرفته، کالاهایی را برای پوشش تمام نیازهای اجاره تجهیزات شما در اختیار دارد.

پریسا قاسمی بازدید : 42 دوشنبه 02 خرداد 1401 نظرات (0)

در بازار مصرف ، بسته بندی همه چیز هنگام فروش است. رنگ ها ، نمادها ، زیرنویس ها و آرم های جذاب توسط شرکت ها برای تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید مشتریان استفاده می شوند. مطالعات نشان می دهد که به طور متوسط ​​مصرف کننده فقط هفت کلمه را در کل خرید و فروش می خواند. بنابراین ، فروشندگان باید اطمینان حاصل کنند که بسته بندی که انتخاب می کنند جذاب بوده و در عین حال باید از محصول نیز محافظت کند. محتوای یک محموله در هر صورت چه باشد ، بسته بندی چهار نقش اساسی را بازی می کند.

  • حفاظت
  • اطلاعات و زیبایی شناسی مواد چاپی
  • ماندگاری را افزایش دهید
  • معرفی و تبلیغ برند

در اینجا برخی از مهمترین مواد بسته بندی را بررسی می کنیم

انواع مواد بسته بندی به شرح زیر است:

1. کوچک کردن بسته بندی

این نوع بسته بندی معمولاً هنگامی استفاده می شود که محصولات خاصی مانند جعبه های سی دی ، کاغذ شل دفترچه را بسته بندی می کنید یا می خواهید بیش از دو محصول یا بسته را در کنار هم قرار دهید. بسته بندی بسته بندی جمع کننده محافظت در برابر سایش و سوراخ شدن را ایجاد می کند. جدا از آن ، همچنین جذابیت های بصری را برای مطالب فراهم می کند. بسته بندی های کوچک کننده قابل بازیافت است.

2. بسته بندی خلاء

یک گزینه عالی برای بسته بندی کالاهایی که نیاز به مهر و موم مخصوصاً کالاهای فاسدشدنی دارند ، بسته بندی در خلا است . این نوع بسته بندی اطمینان حاصل می کند که غذای بسته بندی شده با هوا تماس پیدا نمی کند و بنابراین از کپک زدن و مخمر جلوگیری می کند. بسته بندی خلاac تضمین می کند که غذا برای مدت طولانی تری در فریزر تازه بماند. اکثر مواد پزشکی نیز بسته بندی شده در خلا هستند.

 مطالب پیشنهادی:

مرور: از کدام ظروف غذای آماده استفاده کنید و چرا

5 موردی که ممکن است در مورد پلاستیک های قابل تجزیه زیست نمی دانید

3. بسته بندی Shock Mount

هنگامی که شرکت شما در حمل و نقل اقلام شکننده مانند تجهیزات الکترونیکی ، ترکیبات شیمیایی و غیره است بهترین گزینه است. این نوع بسته بندی در هنگام جذب شوک داخلی کالا را از لرزش ، رطوبت و همچنین شوک محافظت می کند.

4. بسته بندی نگهداری

این نوع بسته بندی دارای گزینه های بی شماری از قوطی های آلومینیومی ، کنسرو شیشه ، کارتن تخم مرغ و بطری های شیر است. بسته بندی نگهدارنده شامل بسته بندی وکیوم و همچنین بسته بندی کوچک کننده می باشد. هدف از این نوع بسته بندی تازه نگه داشتن محصولات ، طولانی شدن ماندگاری و ایمن نگه داشتن کالا است.

5. بسته بندی حباب

این بسته بندی ارزان ترین بسته بندی به حساب می آید و همچنین بسته بندی آن سبک است. با این حال ، بالشتک مورد نیاز محصول را فراهم می کند و همچنین در هنگام حمل و نقل از آن در برابر ضربه محافظت می کند.

امروزه ، به لطف این فناوری ، انواع مختلفی از مواد بسته بندی برای پاسخگویی به خواسته های صنعت حمل و نقل وجود دارد. شما باید الزامات شرکت خود ، محصولی را که با آن معامله می کنید ارزیابی کنید و سپس تصمیم بگیرید که بهترین گزینه بسته بندی را که برای شما مناسب است انتخاب کنید.

پریسا قاسمی بازدید : 60 دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

اندازه دریچه فاضلاب پلاستیکی و کلاس های بار همگی به کاربرد آنها بستگی دارد. اگر در حال نصب یک دریچه فاضلاب پلاستیکی جدید هستید یا در حال تعویض یک دریچه موجود هستید، باید فضا را اندازه بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که تناسب کامل دارید. اگر دریچه فاضلاب پلاستیکی شما کاملاً جا نمی‌شود، می‌توانید یکپارچگی سازه را به خطر بیندازید و بدون توجه به کلاس بار، ممکن است از کار بیفتد.

چگونه اندازه دریچه فاضلاب پلاستیکی را اندازه گیری می کنید؟

دریچه فاضلاب پلاستیکی باید به راحتی روی سوراخی که می پوشند بنشینند، بنابراین شما باید ابعاد داخلی سوراخ را اندازه گیری کنید، نه خود کاور منهول را. این اندازه‌گیری برای دقت باید بر حسب میلی‌متر انجام شود، زیرا این واحد استاندارد برای سازندگان پوشش منهول است. هنگامی که این اندازه‌گیری را انجام دادید، می‌توانید درب منهول را جستجو کنید، از جدول ما در زیر استفاده کنید تا بفهمید کدام محصول برای برنامه شما مناسب است، یا با شماره تلفن شرکت ایستا پلیمر شریف تماس حاصل فرمایید تا مشخص کنید کدام پوشش چاه برای پروژه شما مناسب‌تر است.

مطالب پیشنهادی:

مکانیسم کار مخازن ذخیره آب را بشناسید

دو جنبه برای افزایش طول عمر مخزن ذخیره روغن

اندازه های دریچه فاضلاب پلاستیکی

روکش های منهول در اندازه های 300mm x 300mm تا 1200mm x 1200mm در اندازه های مربع و مستطیل از تولیدکنندگانی عرضه می شوند. روکش منهول دایره ای با قطرهای 450 میلی متر و 600 میلی متر نیز موجود است.

دسته بندی وزنی دریچه فاضلاب پلاستیکی

طبقات وزنی روکش منهول چدنی از سیستم زهکشی کانال پیروی می کنند.

کلاس حداکثر بار وزنی (تن)  استفاده می کند
A15 1.5 کار بسیار سبک برای مناطق عابران پیاده مانند باغ ها، پاسیوها و راهروها
B125 12.5 آستانه ورودی داخلی برای خودروهای خانوادگی، ون و 4x4
C250 25 جاده های کم تردد و پارکینگ های شخصی کوچک
D400 40 جاده های اصلی، بزرگراه ها و مناطق پر ترافیک مانند پارکینگ های عمومی
E600 60 شهرک‌های صنعتی، بارگیری‌ها و محوطه‌های حمل بار
F900 90 اسکله ها و فرودگاه ها، برنامه های کاربردی بسیار سنگین

پریسا قاسمی بازدید : 48 شنبه 10 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

برای هرکسی که یک فرآیند پخت و پز کارآمد تر می خواهد ، ممکن است این سال را داشته باشید که "بهترین ظروف برای تهیه غذا کدامند؟" از 3 محفظه گرفته تا مجموعه های ذخیره سازی مواد غذایی فوق العاده همه کاره ، ما اطلاعاتی را در مورد بهترین ظروف آماده سازی مواد غذایی موجود در آن به اشتراک خواهیم گذاشت.

اگرچه هر هفته زودتر از موعد وعده های غذایی و مواد غذایی خود را آماده کنید ، جالب ترین عادت برای اجرا به نظر نمی رسد ، اما زندگی روزمره را بسیار نرم تر می کند. و ، این مزایای اضافه شده ای در جنگ برای انتخاب سالم و پس انداز پول در حالی که در آن هستید ، اضافه می شود!

بنابراین ، اجازه دهید ما را در مزایای ظروف آماده سازی غذا ، آنچه باید در ظروف ذخیره سازی خود جستجو کنید و مزایا و معایب 6 مجموعه مختلف موجود در بازار ، بررسی کنیم.

چرا با ظروف تهیه غذا آزار ندهید

اگر شما هرگز قبل از نیاز به تهیه وعده های غذایی و مواد اولیه و یا نگهداری مواد غذایی خود در ظروف با کیفیت ، در هنگام تهیه این غذا احساس راحتی نکرده اید ، این مزایا باعث می شود شما سعی کنید:

  1. غذاها را از قبل آماده کنید تا آشپزی همیشه مطابق با برنامه شما باشد
  2. هر شب با بیرون کشیدن مواد از پیش آماده شده یا وعده های غذایی که آماده هستند ، در وقت خود صرفه جویی کنید
  3. صرفه جویی در پول با اجتناب از مواد غذایی سریع از وعده های غذایی و مواد تشکیل دهنده شما در حال حاضر prepped و انتظار
  4. با کنار گذاشتن غذای بی ارزش و تنظیم کنترل قسمت ، سالم بمانید
  5. وقتی مواد را زودتر از موعد تهیه می کنید از ضایعات غذا خودداری کنید و مواد غذایی را تازه نگه دارید
  6. با جلوگیری از پلاستیک های یکبار مصرف و بسته های میان وعده جداگانه ، از محیط زیست محافظت کنید

ظروف ظروف غذای آماده باید داشته باشند

همه ظروف برابر نیستند. برای اطمینان از تهیه بهترین ظروف برای آماده سازی غذا از این چک لیست استفاده کنید:

  • درب های ضد آب و ضد مایع
  • مایکروویو و مجهز به اجاق گاز هستند تا بتوانید وعده های غذایی را با خیال راحت گرم کنید
  • در برابر فریزر ایمن است بنابراین می توانید با خیال راحت غذا را ذخیره کنید ، از سوختن در فریزر جلوگیری کنید و یکپارچگی غذا را حفظ کنید
  • ایمن در ماشین ظرفشویی است تا بتوانید سریع و راحت تمیز شوید 
  • فاقد BPA است بنابراین ماده شیمیایی صنعتی بیسفنول A به غذاها و نوشیدنی ها نفوذ نمی کند
  • شیشه (اختیاری) بنابراین می توانید محتویات را ببینید ، بوی بد نداشته و لکه هایی به داخل ظرف نفوذ نکند و با جلوگیری از پلاستیک به محیط زیست کمک کنید.
  • مربع یا مستطیل (اختیاری) بنابراین می توانید از فضای یخچال و فریزر به بهترین شکل استفاده کنید

بررسی 6 ظروف غذای آماده

اکنون که دلیل و چرایی آن را دانستید ، ما مزایا و معایب برخی از بهترین ظروف آماده سازی وعده های غذایی را که در آنجا هستند ، به شما ارائه خواهیم داد.

1) مجموعه 9 ظرف شیشه ای

استفاده از این ظروف شیشه ای مورد تأیید FDA با درب های قفل دار دستی بسیار آسان است که از هرگونه ریختن تصادفی هنگام حمل غذا یا انباشته شدن در یخچال شما جلوگیری می کند. آنها همچنین در یک دسته بندی مناسب از اندازه ها (0.7 فنجان - 6.3 فنجان) ، با نسبت خوب 6 ظرف مستطیل شکل به 3 دایره. 

جوانب مثبت: این ظروف مقاوم در برابر لکه و بو برای اجاق گاز ، مایکروویو ، فریزر و ماشین ظرفشویی بی خطر هستند. آنها دارای درب های ضد نفوذ و ضد نشت هستند که قفل می شوند ، و همچنین بدون BPA هستند. قیمت مجموعه 9 کانتینر (در حال حاضر زیر 33 دلار) برای ظروف شیشه ای بادوام که تمام ویژگی های ظروف آماده غذای مناسب را داشته باشند بسیار مناسب است.

منفی ها: اگرچه شیشه برای بدن و محیط زیست بهترین است ، اما سنگین است. اگر قصد دارید وعده های غذایی را با خود ببرید ، این نکته ای است که باید بخاطر بسپارید. تنها نقطه ضعف دیگر این ظروف Glasslock این است که کپک می تواند در لبه سیلیکون رشد کند ، بنابراین باید مرتباً برداشته و تمیز شود.

2) مجموعه ای از 5 ظروف ذخیره سازی شیشه پیرکس

این ظروف شیشه ای معتدل و با کیفیت از دوام خوبی برخوردار هستند و طراحی باریک مستطیلی آنها برای قرار دادن در یخچال یا فریزر عالی است. آنها همچنین دارای مجموعه ای از اندازه ها (3 تا 11 فنجان) هستند که برای وعده های غذایی یک نفره ، پخت دسته ای و تهیه مقادیر زیادی مواد اولیه قابل ذخیره در همان ظرف مناسب است.

جوانب مثبت: این شیشه های ظروف پیرکس بوی غذا یا لکه های غذایی را جذب نمی کند و از نظر اجاق گاز ، مایکروویو ، فریزر و ماشین ظرفشویی ایمن نیست. درب پلاستیکی آنها فاقد BPA است و همچنین در ماشین ظرفشویی فریزر ، مایکروویو و بالابر مناسب است.

نکات منفی: شیشه بودن این مجموعه پیرکس را سنگین می کند. برخلاف ظروف Glasslock ، این مجموعه به جای درب های قفل دار ، از درب های مناسب استفاده می کند ، بنابراین در حین حمل و نقل مواد غذایی احتیاط بیشتری لازم است. این مجموعه با قیمت 30 دلار فقط برای 5 ظرف کمی گران است.

3) مجموعه ای از 21 کانتینر RUBBERMAID با درب منافذ

هرگز نپرسید "به چه اندازه ظروف آماده غذا نیاز دارم؟" از نو. این مجموعه بزرگ ظروف پلاستیکی که در یک اندازه مناسب از اندازه ها (0.5 فنجان - 7 فنجان) قرار دارند ، برای تمام نیازهای شما در تهیه وعده های غذایی بسیار مناسب هستند. از آنجا که وزن آنها سبک است ، به شما اجازه می دهند ناهار را با خود در هر جایی ببرید بدون اینکه باعث کمردرد شوید.

مطالب پیشنهادی:

5 موردی که ممکن است در مورد پلاستیک های قابل تجزیه زیست نمی دانید

چگونه افست های پلاستیکی می توانند کسب و کار شما را پایدارتر کنند؟

جوانب مثبت: این ظروف پلاستیکی بدون BPA با دوام هستند در حالی که هنوز سبک هستند. آنها از نظر مایکروویو ، فریزر و ماشین ظرفشویی از نوع ردیف بالا ایمن هستند. همه درب ها و پایه های یک اندازه برای کاهش درهم ریختگی و کمک به انباشته پایدار بهم می چسبند. همچنین ، درب های 3 ، 5 و 7 فنجانی دارای دکمه های تخلیه در بالا برای مایکروویو مقاوم در برابر پاشش هستند. قیمت 20 دلار برای 21 کانتینر یک سرقت واقعی است.

موارد منفی: از آنجا که این ظروف پلاستیکی هستند ، در برابر اجاق گاز ایمن نیستند ، می توانند بوها و لکه ها را جذب کنند و برای محیط زیست مضر هستند.

4) مجموعه 5 ظرف شیشه ای با 3 محفظه

این ظرف های دارای گواهینامه FDA و درجه مواد غذایی برای کنترل بخش ، جدا کردن اجزای وعده غذایی و ذخیره مواد خرد شده که وقتی مخلوط نشوند بهترین هستند. درب های قفل دار آنها از ریختن تصادفی هنگام حمل غذا یا انباشته شدن در یخچال جلوگیری می کند.

جوانب مثبت: لیوان بوروسیلیکات با کیفیت بالا در این ظروف به خوبی با تغییرات دما تنظیم می شود و باعث می شود مایکروویو ، فریزر ، ماشین ظرفشویی و اجاق گاز فر نباشد. درپوش های ضد مهره و قفل شونده آنها دارای مهر و موم سیلیکونی هستند تا از ریختن آن جلوگیری کرده و غذای آماده را تازه نگه دارند. ویژگی کنترل قسمت 3 محفظه ای آنها راهی عالی برای ماندن در کنار وعده های غذایی و میان وعده های سالم و متعادل است.

موارد منفی: مانند مجموعه های قبلی شیشه ای که بررسی کردیم ، اینها نیز سنگین هستند. اگرچه کنترل قسمت داخلی می تواند مفید باشد ، اما محفظه ها غیرقابل حرکت هستند ، که باعث می شود این ظروف برای هر نوع وعده غذایی ، مانند سوپ یا سالاد ، چندان متنوع نباشد. همچنین ، از آنجا که کپک می تواند در لبه سیلیکون رشد کند ، لبه باید مرتباً برداشته شود و تمیز شود. قیمت این ظروف مانند مجموعه پیرکس 30 دلار است اما برای 5 عدد در سایز یکسان است.

5) کیت ظرف نگهدارنده 21 روزه

اگر کنترل و نگهداری و کاهش وزن در اهداف اصلی شما در این سال باشد ، این کیت کنترل قسمت ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. ظروف کدگذاری شده به شما کمک می کند تا بدانید چه مقدار از هر گروه غذایی را بخورید تا بتوانید مقدار مناسبی از مواد مغذی را دریافت کنید در حالی که بیش از حد یا کم از هر نوع ماده غذایی نمی خورید.

جوانب مثبت: این مجموعه بدون BPA ، فاقد DEHP است و همچنین برای مایکروویو و بالش ماشین ظرفشویی شما بی خطر است. نمادهای غذایی موجود در هر درب و کدگذاری رنگی منحصر به فرد باعث می شود این ظروف در یک نگاه قابل شناسایی باشند و وزن کم آنها باعث می شود تا بتوانید با خود در هر جایی ببرید. این مجموعه با زیر 14 دلار راهی مناسب برای بودجه برای کنترل بخشی و رسیدن به اهداف سلامتی شما فراهم می کند.

موارد منفی: از آنجا که این ظروف از پلاستیک ساخته شده اند ، می توانند بو و لکه ها را به راحتی جذب کنند و برای محیط زیست مضر هستند. این ظروف به اندازه مجموعه های دیگر همه کاره نیستند زیرا عمدتا برای کنترل قسمت مفید هستند.

6) شیشه های میسون با درب پلاستیکی قابل استفاده مجدد از پلاستیک

قبل از اینکه بررسی ظروف نگهداری مواد غذایی را به پایان برسانیم ، نمی توانیم به ذکر یک سیستم ذخیره سازی آماده سازی وعده های غذایی که معمولاً در اینجا در Cook Smarts دوست داریم ، اشاره کنیم. از خدمت به نوشیدنی ها گرفته تا پرورش پروژه های سرگرم کننده DIY ، شیشه های ماسون در دهه گذشته بسیار بازگشت کرده اند. خواه قبلاً سس ها و مربا ها را جمع کرده اید یا آماده خرید مجموعه ای از این دست هستید ، می توانید به راحتی از ظرف های ماسون برای ذخیره سازی تمام مواد غذایی خود استفاده کنید. 

ما دوست داریم از شیشه های 4 اونس برای مواد معطر و سس های کوچک ، 8 شیشه های اونس برای شربت و سس های بزرگتر و از شیشه های 16 تا 24 اونس برای سبزیجات خرد شده یا ساخت سالاد های شیشه ماسون یا جار رامن استفاده کنیم .

جوانب مثبت: این درب های پلاستیکی قابل استفاده مجدد از پلاستیک فاقد BPA ، درجه غذایی و سیلیکون ساخته شده اند. آنها در ماشین ظرفشویی ایمن نیستند و تحمل دما تا 240 دارند. آنها مانند درهای فلزی معمولی شیشه های ماسون زنگ نمی خورند ، به علاوه آنها بسیار خوش رنگ هستند! این مجموعه 18 درب فقط 15 دلار قیمت دارد ، بنابراین تقریباً برای هر خانوار مقرون به صرفه است.

موارد منفی: همانطور که در مورد آن بحث کردیم ، پلاستیک می تواند بوها و لکه ها را جذب کند و برای محیط زیست مضر باشد. این درب ها فقط روی شیشه های مزون دهانی معمولی کار می کنند ، بنابراین اگر شیشه های دهان پهن دارید ، ممکن است بخواهید این مجموعه مخلوط را انتخاب کنید .

اکنون که از مزایا و اشکالات چندین مجموعه ظرف آماده سازی وعده های غذایی مطلع شدید ، امیدواریم که آماده باشید که وعده های غذایی روزانه خود را سالم تر ، راحت تر و منظم تر کنید. و ، اگر دوستی دارید که در مورد آماده سازی غذا صحبت کرده اند ، این مقاله را برای کمک به آنها بفرستید!

با ثبت نام در خبرنامه ما در زیر ، نکات و منابع مفیدتری در مورد آشپزی دریافت کنید. ما نامه های هفتگی ارسال می کنیم که به شما کمک می کند تا در آشپزخانه پیشرفت کرده و زندگی سالم تری داشته باشید ، بنابراین امروز به انجمن ما بپیوندید و هوشمندانه آشپزی را شروع کنید.

اگر وارد کننده ، صادر کننده یا خرده فروش هستید و باید محصولات خود را برای حمل و نقل محافظت کنید و از آنها محافظت کنید ، نه تنها در زمان ذخیره سازی ، بلکه در حین حمل و نقل از انبار یا مرکز ذخیره سازی و توزیع شخص ثالث ، برای جبهه های خرید یا مستقیماً به درب ورودی مشتریان خود ، سپس بسته بندی آب بندی حرارتی دقیقاً خدمات انبارداری مورد نیاز شرکت شما است.

همه محصولات به بسته بندی مهر و موم گرما احتیاج ندارند ، با این حال ، محصولات در صورت وجود از ایمنی و امنیت بیشتری برخوردار می شوند. برخی از محصولات وجود دارند که واقعا به بسته بندی آب بندی حرارتی نیاز دارند ، حتی اگر به نظر نمی رسد مانند آنها باشد.

مواد و تکنیک های مناسب برای آب بندی هر نوع محصول

با توجه به نوع ، اندازه و شکنندگی آنها ، لازم است از روشهای آب بندی مناسب روی محصولات استفاده شود. همچنین ، مواد ، مانند مواد ترموپلاستیک و مقوا یا سایر موارد پشتیبان ، برای این فرآیند اغلب با توجه به تکنیک و محصول متفاوت هستند. هنگامی که خدمات انبارداری را استخدام می کنید تا آب بندی حرارتی را برای شما انجام دهد ، پرسنل شرکت باید بتوانند شما را در انتخاب های شما راهنمایی کنند تا در مورد نتیجه محصولات مهر و موم شده خود اظهار نظر نهایی کنید.

زمان قرار گرفتن در معرض آب بندی تجهیزات

زمان قرار گرفتن در معرض آب بندی مدت زمانی است که عناصر گرمایشی با مواد ترموپلاستیک در تماس فیزیکی قرار می گیرند. در حالی که برخی از تکنیک ها فقط یک طرفه هستند ، برخی دیگر رویکردی دو طرفه دارند. شرکت 3PLs که برای این سرویس به آن متوسل می شوید باید درک عمیقی از زمان قرار گرفتن در معرض آب بندی از زمان شروع و شکل گیری مهر و موم نهایی داشته باشد. اگر زمان قرار گرفتن در معرض خیلی کم باشد ، مهر و موم کافی نخواهد بود ، اما اگر زمان قرار گرفتن در معرض بیش از حد باشد ، ممکن است در هنگام آب بندی بسته بندی آسیب ببیند.

 

تنظیمات دما

همراه با زمان قرار گرفتن در معرض ، تنظیمات دما نیز برای نتیجه این فرآیند آب بندی بسیار مهم است. عناصر آب بندی برای فعال یا ذوب شدن درزگیر باید به دمای مناسب گرم شوند تا از پیوند دوام بین همه مواد مناسب اطمینان حاصل شود.

میزان فشار

صرف نظر از نوع تجهیزات برای آب بندی حرارتی ، همه آنها باید فشار مناسب را به همه مواد وارد کنند تا یک مهر و موم مطلوب بدست آید. فشار کم و مواد ترموپلاستیک به اندازه کافی محکم و محکم برای مهر و موم شدن مهر و موم نمی شوند و فشار زیاد می تواند مواد پایه و احتمالاً محصولات را خرد کند.

برای راهنمایی های بیشتر در مورد آب بندی حرارتی در خدمات انبارداری ، با شرکت راه حل های بسته بندی و انبارداری چالش مشورت کنید. ما نه تنها این نوع خدمات را ارائه می دهیم بلکه بسیاری دیگر را نیز برای کمک به شما در نیازهای توزیع خود ارائه می دهیم. شرکت ما طرحی از خدمات ما را متناسب با نیازهای شما به روشی با کیفیت تنظیم خواهد کرد.

پریسا قاسمی بازدید : 43 پنجشنبه 18 فروردین 1401 نظرات (0)

وظیفه اصلی مخزنی که در ملک خود نصب کرده اید ذخیره آب تمیز فرآوری شده در تصفیه خانه های آب است تا زمانی که آماده استفاده از آنها شوید. به طور کلی دو نوع مخزن وجود دارد - مخازن ذخیره سازی تحت فشار و مخازن اتمسفر. در حالی که اولی آب را بر حسب تقاضا آزاد می کند، برای پمپ دوم برای تامین فشار به پمپ تقویت کننده نیاز دارید. از یک تولید کننده معتبر مخازن در کنیا دیدن کنید و می توانید از بین طیف گسترده ای از مخازن در طرح ها، اندازه ها و مشخصات مختلف انتخاب کنید. می توانید یکی را در ملک تجاری، باقی مانده یا صنعتی خود نصب کنید. امروزه آنها به بخشی جدایی ناپذیر از بسیاری از سیستم های آب خانگی تبدیل شده اند.

تانک های زیرزمینی کنیا

 مطالب پیشنهادی:

دو جنبه برای افزایش طول عمر مخزن ذخیره روغن

مخزن پلاستیک سپتیک تانک : جوانب مثبت و منفی

 

  

مخزن ذخیره آب چیست؟

 وظیفه اصلی مخزن نصب شده در ملک شما ذخیره آب تمیز است که می توانید بعداً از آن استفاده کنید. هر بار که شیر آشپزخانه را باز می کنید می توانید به راحتی به آب تمیز دسترسی داشته باشید. آب از مخزن به شیر شما منتقل می شود. زمان زیادی طول می کشد تا سیستم های اسمز معکوس کار کنند زیرا هر بار یک قطره را تصفیه می کند. اگر می خواهید هر زمان که به آب نیاز داشتید دسترسی داشته باشید، به جای اینکه برای مدت طولانی منتظر بمانید تا لیوان خود را پر کنید، یک مخزن ذخیره اسمز معکوس نصب کنید. مخازن با فشار خوب به شما این امکان را می‌دهند که هر بار که توالت را می‌شویید، فوراً به آب تحت فشار دسترسی داشته باشید.

تانک مناسب را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید

مخازن ذخیره‌سازی آب در اندازه‌ها، شکل‌ها و پیکربندی‌های بسیار متنوعی در دسترس هستند، بنابراین می‌توانید یکی را متناسب با نیازهای ذخیره‌سازی آب خود انتخاب کنید. مردم به جای نگرانی در مورد قیمت مخزن آب در کنیا، بیشتر نگران نوع مخزنی هستند که باید انتخاب کنند. تا آنجا که به اندازه مربوط می شود، اگر نیازهای مصرف آب خانواده خود را در نظر بگیرید، می توانید یک مخزن با ظرفیت ذخیره آب مناسب انتخاب کنید. از آنجایی که می توانید از بین مخازن زیادی انتخاب کنید، آنها به طور گسترده در صنعت تصفیه آب استفاده می شوند. برخی از مخازن حتی مجهز به بازدارنده های UV هستند که ورود نور خورشید به مخزن را محدود کرده و از رشد باکتری ها و جلبک ها در مخزن جلوگیری می کند.

پریسا قاسمی بازدید : 46 دوشنبه 15 فروردین 1401 نظرات (0)

بحث های زیادی در مورد پلاستیک های زیست تخریب پذیر در رسانه ها وجود داشته است - این بدان دلیل است که همه این پلاستیک ها به یک اندازه ایجاد نمی شوند و برخی از آنها می توانند تأثیرات نامطلوبی بر طبیعت داشته باشند ، به خصوص اگر در محیطی که برای شکستن آن طراحی نشده است ، نباشند. پایین در

این یک مسئله خاص در نیوزیلند است ، زیرا ما هنوز زیرساخت های سراسری را نداریم تا اطمینان حاصل شود که پلاستیک های قابل کمپوست تجاری جمع آوری شده و به مراکز کمپوست تجاری ارسال می شوند تا به روش صحیح پردازش شوند. پلاستیک های قابل کمپوست یکی از انواع پلاستیک های زیست تخریب پذیر است و ممکن است از نظر تجاری قابل کمپوست یا خانگی باشد.

در اینجا 5 واقعیت در مورد پلاستیک های زیست تخریب پذیر آورده شده است که ممکن است شما آنها را نمی دانید:

1. همه پلاستیک های قابل تجزیه از مواد زیست سازگار ساخته نمی شوند

برخی از مواد زیست تخریب پذیر از گیاهان ساخته می شوند. سایر موارد از منابع پتروشیمی ساخته می شوند.

این نمودار پلاستیک های مختلف را روی محور رسم می کند.  این پلاستیک های غیر قابل تجزیه و زیست پایه (به عنوان مثال PE بیو پایه ، PET ، PTT به عنوان زیست پایه و غیر زیست تخریب پذیر است ؛ پلاستیک های زیست تخریب پذیر و زیست پایه به عنوان مثال ، PLA ، PHA ، PBS و مخلوط نشاسته به عنوان زیست پایه و زیست تخریب پذیر ؛ پلاستیک های معمولی به عنوان مثال ، PE ، PP ، PET به عنوان غیر قابل تجزیه و فسیل است ؛ پلاستیک های زیست تخریب پذیر و فسیلی مانند PBAT ، PCL به عنوان زیست تخریب پذیر و مبتنی بر فسیل

مطالب پیشنهادی:

چگونه افست های پلاستیکی می توانند کسب و کار شما را پایدارتر کنند؟

5 جایگزین های پلاستیکی قابل استفاده مجدد

2. پلاستیک های زیست تخریب پذیر همه به یک شکل تجزیه نمی شوند.

طیف وسیعی از پلاستیک های زیست تخریب پذیر وجود دارد که بسته به محیطی که در آن قرار دارند ، با سرعت های مختلفی تجزیه می شوند. عواملی مانند دما ، رطوبت و وجود اکسیژن تأثیر زیادی بر میزان مصرف میکروب ها دارد. . این بدان معنی است که موادی که برای پردازش در تأسیسات کمپوست صنعتی طراحی شده اند ، لزوماً در خاک یا محیط های دریایی تخریب نمی شوند.

3. همه مواد قابل کمپوست در کمپوست خانگی تجزیه نمی شوند.

سیستم های کمپوست تجاری می توانند به طور مداوم در دمای بالاتر از کمپوست خانگی کار کنند. این به دلیل مقیاس و جریان بهتر هوا است. برخی از پلاستیک های قابل کمپوست برای شروع روند تجزیه بیولوژیک باید در دمای بالاتر نگه داشته شوند. اگر یک مورد پلاستیکی از نظر تجاری قابل کمپوست باشد ، باید بررسی کنید که آیا در منطقه شما امکانات کمپوست تجاری وجود دارد که آن را بپذیرد. اگر پلاستیک دارای مجوز کود خانگی باشد ، می تواند در خانه کمپوست شود.

4- پلاستیک های زیست تخریب پذیر نمی توانند در NZ بازیافت شوند.

پلاستیک های قابل تجزیه برای تجزیه یا تخریب طراحی شده اند ، به این معنی که در سیستم های بازیافت فعلی ما در نیوزیلند نمی توان آنها را بازیافت کرد. هرگز این پلاستیک ها را در سطل بازیافت خود قرار ندهید!

5- پلاستیک های قابل استفاده مجدد نسبت به پلاستیک های قابل تجزیه زیست محیطی سازگارتر هستند

داشتن یک مورد مانند یک بطری آب قابل استفاده مجدد یا فنجان نگهدارنده که می تواند بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرد ، به طور کلی انتخاب طبیعی تری نسبت به یک بار استفاده از یک مورد (یکبار مصرف) است حتی اگر قابل تهیه برای کمپوست باشد. آیا می خواهید درباره پلاستیک های قابل تجزیه زیست بیشتر بدانید؟ کمیساریای محیط زیست مجلس اخیراً منابع آنلاین را برای کمک به مردم نیوزیلند در جهت استفاده از این پلاستیک ها و انتخاب آگاهانه منتشر کرده است.

پریسا قاسمی بازدید : 38 پنجشنبه 12 اسفند 1400 نظرات (0)

به طور کلی روغن موجود در مخزن ذخیره از جمله روغن های قابل اشتعال و انفجاری است که چالش های بزرگی را برای ایمنی استفاده از مخزن ذخیره روغن به همراه داشته است. علاوه بر این، بیشتر شرایطی که مخزن روغن ذخیره می شود بد است، به خصوص زمانی که آنها در فضای باز ذخیره می شوند، در معرض باران اجتناب ناپذیر است. محیط نامناسب استفاده از مخزن ذخیره روغن، مشکلات جدی از جمله خوردگی و نشتی را به همراه خواهد داشت که نه تنها طول عمر مخزن ذخیره نفت را کاهش می دهد، بلکه زیان های اقتصادی جدی را به بنگاه ها وارد می کند.

دو جنبه حفظ مخزن ذخیره نفت

بنابراین، چگونگی افزایش عمر مخزن ذخیره نفت به موضوعی برای بحث تبدیل شده است. امروز پیشنهاداتی را هم از سوی تولیدکنندگان مخزن نفت و هم از کاربران ارائه خواهم کرد .

برای کاربران: بازرسی و تمیز کردن مخزن روغن را به طور منظم انجام دهید

عمر سرویس ارتباط نزدیکی با روش استفاده دارد، اما در استفاده معمولی، مشکلات زیادی وجود دارد که ما متوجه آن نمی شویم. بنابراین برای بهبود عمر مفید مخزن ذخیره روغن، تعمیر و نگهداری روزانه بسیار مهم است. تمیز کردن و بازرسی منظم مخزن روغن نه تنها می تواند از آلودگی روغن ذخیره شده توسط خارج جلوگیری کند، بلکه به کاربر اجازه می دهد تا درک دقیقی از وضعیت مخزن ذخیره روغن داشته باشد تا از خطرات امنیتی بیشتر جلوگیری کند.

ناخالصی های مکانیکی مخلوط شده در روغن ذخیره شده نه تنها فیلتر و مدار روغن را وصل می کند، باعث خرابی تامین روغن می شود، بلکه باعث افزایش سایش لوازم جانبی مخزن روغن می شود، حتی باعث اصطکاک، خراش سطح و سایر عواقب نامطلوب می شود. آب مخلوط در مخزن روغن می تواند لوازم جانبی را خورده کند (آب یخ زده در دمای پایین حلقه های روغن را مسدود می کند). وجود آب در مخزن روغن باعث می شود که برخی از مواد افزودنی مانند مواد شوینده، آنتی اکسیدان، ضد ضربه، تجزیه و رسوب کنند و آن را بی اثر می کند. برای مقداری از روغن، زمانی که آب در آن وجود داشته باشد، سرعت اکسیداسیون روغن تسریع می شود و میزان تولید رزین نیز اضافه می شود. علاوه بر این، لایه آب اسیدی رسوب شده در کف مخزن ذخیره روغن می تواند خوردگی مخزن نفت را تسریع کند و باعث نازک شدن دیواره مخزن و حتی نشتی شود.

مطالب پیشنهادی:

مخزن پلاستیک سپتیک تانک : جوانب مثبت و منفی

آشنایی دریچه منهول

تمیز کردن و بازرسی مخزن روغن

تمیز کردن و نگهداری منظم مخزن ذخیره روغن روزانه می تواند عمر مفید را افزایش دهد

  • درمان ضد خوردگی و بازرسی روزانه مخزن روغن را جدی بگیرید، وضعیت خوردگی مخزن ذخیره روغن را به موقع درک کنید.
  • تمیز کردن و نگهداری منظم مخزن روغن. دایره تمیز کردن مخزن ذخیره روغن عبارت است از: هر سه سال یکبار برای مخازن روغن سبک و روغن کاری تمیز کنید. مخزن روغن دیزل سنگین را هر دو سال یک بار تمیز کنید.
  • به طور دوره ای کف مخزن ذخیره روغن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آیا مخزن ذخیره سازی نیاز به تمیز کردن دارد یا خیر.
  • مخزن روغن نشتی را به موقع تعمیر کنید.
  • مخزن ذخیره روغن را تمیز نگه دارید و آلودگی روغن را کاهش دهید.
  • آلودگی آب به نفت ذخیره شده را نمی توان نادیده گرفت.
  • بارگیری مخلوط روغن در یک مخزن ذخیره روغن نیز می تواند باعث آلودگی روغن ذخیره شده شود.

برای سازندگان مخزن نفت: کیفیت بالا اساسی است

سازندگان مخزن نفت باید مخزن ذخیره روغن با کیفیت بالا را در اختیار مشتریان قرار دهند تا به افزایش طول عمر و کاهش هزینه مشتریان کمک کند. برای فرآیند تولید مخزن ذخیره روغن، ترکیب آلیاژ را برای بهبود تحرک آن تنظیم کنید. درجه حرارت و سرعت ریختن را به درستی افزایش دهید، از کلرزنی فلز مذاب در فرآیند ریختن جلوگیری کنید. بهبود ترکیب ماسه قالب گیری و پوشش برای جلوگیری از واکنش های شیمیایی بین دیواره قالب و فلز مذاب. به طور مناسب دمای قالب را در طول ریخته گری قالب فلزی بهبود می بخشد.

مخزن ذخیره روغن با کیفیت بالا می تواند عمر مفید آن را افزایش دهد

مخزن ذخیره روغن باید از چدن گرافیت گرافیت با کیفیت بالا ساخته شود که می تواند محتوای گوگرد، گاز و ناخالصی خارجی را در فلز پایه آهن کاهش دهد. کاهش مقدار اضافه منیزیم برای کاهش مقدار منیزیم در چدن گرافیت گره‌دار به شرط اطمینان از گلوله شدن. تنظیم محتوای کربن و معادل کربن، بهبود مناسب دمای توپینگ و تقویت درمان تلقیح برای کاهش ویسکوزیته آهن مایع. ملاقه ریخته گری را با اثر مسدود کننده خوب انتخاب کنید، قبل از ریختن، اطمینان حاصل کنید که آهن مذاب برای مدت زمان کافی در ملاقه ریخته گری بماند تا سرباره و ناخالصی خارجی به اندازه کافی شناور شوند.

مخزن ذخیره روغن باید از ذوب اتمسفر محافظ و ریخته گری آلیاژ منیزیم برای جلوگیری از کلرزنی فلز مذاب استفاده کند. موقعیت ریختن و تنظیم سیستم ریختن باید اطمینان حاصل کند که فلز مذاب به سرعت متعادل می شود و حفره پر می شود، فرآیند رها کردن را کوتاه می کند، ریخته گری مکش خلاء را اتخاذ می کند.

پریسا قاسمی بازدید : 39 شنبه 07 اسفند 1400 نظرات (0)

هر سال یک مصرف کننده آمریکایی به طور متوسط ​​109 کیلوگرم پلاستیک را دور می اندازد . میانگین مصرف کننده اروپایی بسیار کمتر: 29 کیلوگرم در سال که از تقریباً 4490 قطعه پلاستیک تشکیل شده است: به طور متوسط ​​روزانه 12. مصرف کنندگان هندی با مصرف 11 کیلوگرم پلاستیک در سال مسئولیت بیشتری دارند . حالا با در نظر گرفتن میانگین این ارقام ضربدر 8 میلیارد نفر در جهان، پلاستیک کافی برای دور دنیا 40 بار ایجاد می شود ! این میزان پلاستیک در سال تولید می شود. این همان مقداری است که ما به پلاستیک وابسته هستیم.

انتظار می رود تولید پلاستیک ویرجین از سال 2030 تا 2050 بیش از دو برابر شود.

انتظار می رود تولید پلاستیک ویرجین از سال 2030 تا 2050 بیش از دو برابر شود.

پلاستیک در هر کاری که انجام می‌دهیم ما را احاطه می‌کند و حتی کسب‌وکارهای آگاه نیز برای اجتناب از آن مشکل دارند. گاهی اوقات هیچ جایگزینی برای پلاستیک وجود ندارد: در واقع، هیچ ماده دیگری به اندازه پلاستیک سازگار، ارزان و سبک نیست. ممکن است فکر کنید که این مشکلی نیست، زیرا همه این پلاستیک ها را می توان در سطل بازیافت انداخت و بازیافت کرد، درست است؟

خوب، ممکن است بخواهید دو بار در مورد آن فکر کنید.

 

به طور متوسط، در ایالات متحده، تنها 9 درصد از کل پلاستیک تولید شده در یک سال بازیافت می شود و تقریباً - از هر 10 مورد پلاستیکی که مصرف کنندگان دور می ریزند، تنها 1 مورد بازیافت می شود. حال سوال این است: بقیه کجا می روند؟

پاسخ به این سوال چندان دلگرم کننده نیست - اکثر زباله های پلاستیکی ما به محل های دفن زباله یا بدتر از آن در اقیانوس های ما ختم می شود. این به این دلیل است که حتی کشورهایی که می‌توانند به سیستم‌های بازیافت پیشرفته خود ببالند، نمی‌توانند میزان زباله‌های پلاستیکی را که مصرف‌کنندگان ایجاد می‌کنند مدیریت کنند.

در نتیجه، بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته که نمی‌توانند با زباله‌های پلاستیکی خود در خانه سروکار داشته باشند (این‌ها شامل بریتانیا، ایالات متحده و کانادا می‌شوند) راهی ابلهانه برای خلاص شدن از شر آن پیدا کرده‌اند - آنها این زباله‌ها را به کشورهای جهان سومی می‌فرستند که می‌پذیرند . آن را در ازای پول با وعده برخورد صحیح با این ضایعات. متأسفانه، کشورهای در حال توسعه در حال حاضر تلاش می کنند تا از زباله های خود مراقبت کنند و بنابراین پلاستیکی که وارد می شود اغلب در اقیانوس ریخته می شود یا می سوزد.

اگر یک اقدام ساده وجود داشت که همه ما می توانستیم برای جلوگیری از این کار انجام دهیم؟

نوار آبی نشان دهنده مقدار پلاستیکی است که در ایالات متحده بازیافت می شود.  منبع: EPA

مطالب پیشنهادی:

5 جایگزین های پلاستیکی قابل استفاده مجدد

چه تفاوتي بين كيسه فريزر و كيسه زيپ دار معمولي وجود دارد؟

نوار آبی نشان دهنده مقدار پلاستیکی است که در ایالات متحده بازیافت می شود.

منبع: EPA

مشکلات مدرن به راه حل های مدرن نیاز دارند

هنگامی که اولین زنگ هشدار گرمایش جهانی به صدا درآمد، یک شکار جادوگران برای کشف مقصران انتشار کربن که این روند را تسریع می‌کردند آغاز شد.

شهروندان دولت‌ها را به کم‌کاری متهم کردند، دولت‌ها کسب‌وکارها را به بی‌توجهی به کره زمین متهم کردند و مدتی طول کشید تا یک راه‌حل جمعی برای این موضوع پیدا شود، اما در نهایت، راه‌حلی پیشنهاد شد و - در برخی موارد - اجرا شد: جبران کربن.

به عبارت ساده، طرح‌های جبران کربن به افراد و شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا در پروژه‌های زیست‌محیطی سرمایه‌گذاری کنند تا ردپای کربن خود را متعادل کنند (یا به عبارت دیگر، میزان دی اکسید کربنی که در جو آزاد می‌کنند). یک مثال از جبران کربن، امکان خنثی کردن انتشار گازهای گلخانه‌ای ما در هنگام خرید بلیط هواپیما با پرداخت هزینه اضافی است، زیرا پرواز فعالیتی است که مقدار زیادی انتشار کربن را منتشر می‌کند.

این هزینه ها سپس توسط شرکت هواپیمایی (با کمک شخص ثالث) برای پروژه های سازگار با محیط زیست مانند کاشت درختان و ایجاد جنگل ها استفاده می شود که باید به جذب کربن در هوا کمک کند.

اکنون، برای مقابله با مشکل عظیم آلودگی پلاستیک، راه حل مشابهی پیشنهاد شده است: جبران پلاستیک .

 

اینجا می آید افست پلاستیک

درست مانند مصرف کنندگان، کسب و کارها نیز می توانند در مقابل تصاویری که رودخانه ها و اقیانوس های پر از پلاستیک را نشان می دهند، احساس ناتوانی کنند . به راحتی می توان از سختی کاهش میزان پلاستیکی که برندها برای محصولات، بسته بندی و غیره استفاده می کنند غرق شد. خوب اکنون، با جایگزینی پلاستیک، کسب و کارها راه خوبی برای گرفتن این موضوع و در نهایت داشتن این موضوع دارند. یک تأثیر واقعی ، در اینجا چگونه است:

یک کارگر زباله در هند پلاستیک را جمع آوری می کند.

 

با جایگزینی پلاستیک، کسب‌وکارها این فرصت را دارند که ردپای پلاستیکی خود را خنثی کرده و آن را خنثی کنند ، مشابه روشی که انتشار کربن خود را خنثی می‌کنند.

با پرداخت مبلغ معین، مقدار مشخصی زباله پلاستیکی از طرف این شرکت از محیط زیست رهگیری و سپس بازیافت می شود. این پول را می توان مستقیماً به سازمان هایی که در حال مبارزه با آلودگی پلاستیکی در میدان هستند پرداخت کرد. سازمان هایی مثل ما 

در Plastics For Change، ما سیستمی ایجاد کردیم که با جمع‌آوری پلاستیک از ورود پلاستیک به اقیانوس‌های ما جلوگیری می‌کند و درآمد منصفانه و دسترسی به معیشت بهتر را برای جمع‌آوران زباله‌هایی که آن را متوقف می‌کنند، فراهم می‌کند. با حضور در هند، یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان زباله‌های پلاستیکی و کشوری که بیش از 40 درصد از مدیریت زباله جامد توسط کارگران غیررسمی زباله انجام می‌شود، می‌توانیم تأثیر سوءمدیریت پلاستیک بر مردم و مردم را از نزدیک ببینیم. روی سیاره .

اینگونه است که Plastics For Change می تواند مصرف برند شما را جبران کند: شما از پلاستیک استفاده می کنید - ما آن را بازیافت می کنیم و مشاغل تجارت منصفانه را در جوامع آسیب پذیر در سراسر هند فراهم می کنیم. 

با جبران کردن پلاستیک خود با ما، می توانید مطمئن باشید که مبلغ جبرانی شما مستقیماً به افرادی که پلاستیک را جمع آوری می کنند اختصاص می یابد و به مراکز بازیافت جدیدی کمک می کند که میزان پلاستیک ورودی به اقیانوس های ما را کاهش دهند - در نتیجه یکی از مهم ترین مسائل را برطرف می کنند. زمان ما می توانید در اینجا یا با کلیک بر روی دکمه زیر، در مورد آفستینگ پلاستیک برای مارک ها بیشتر بیاموزید .

 
پریسا قاسمی بازدید : 37 شنبه 09 بهمن 1400 نظرات (0)

1. قیمت

مزیت اصلی سپتیک تانک های پلاستیکی البته قیمت آن است. نصب چنین مخزن سپتیکی با کلید کلیدی فقط با 30-50 هزار روبل قابل سفارش است. با این حال ، این تنها مزیت آنها نیست.

2. تنگی زیاد

مخازن پلاستیکی پلاستیکی با کیفیت خوب معمولاً بسیار ضد هوا هستند ، این بدان معناست که شما نگران نشتی و نشتی آب نباشید. برای چنین مراکز درمانی مهر و موم اضافی لازم نیست.

3. کم وزن

این مزیت بدون شک یک مخزن سپتیک پلاستیکی است ، زیرا حمل و نقل و مونتاژ آن بسیار آسان تر است. و این امر به ویژه اگر کلبه تابستانی یا خانه روستایی شما دور از شهرها و بازارهای ساخت و ساز واقع شده باشد بسیار مهم است (هزینه تحویل کمتر).

چرا سپتیک تانک های پلاستیکی بسیار سبک هستند؟ مسئله این است که آنها از رزین های پلی اتیلن ساخته شده اند که دارای چگالی بالایی هستند ، اما در عین حال دارای وزن کمی هستند. مخزن سپتیک معمولی ساخته شده از پلاستیک با ظرفیت متوسط ​​حدود 60 کیلوگرم وزن دارد.

 

با این حال ، وزن کم اینگونه محصولات نه تنها یک مزیت است ، بلکه از معایب آنها نیز می باشد. واقعیت این است که در خاکهای ناپایدار ، با سطح بالای آب زیرزمینی ، مخازن سپتیک بسیار سبک ، زمین می تواند به سادگی "فشرده" شود. همه اینها منجر به این واقعیت خواهد شد که شما مجبور خواهید بود هزینه ای را برای تعمیرات گران قیمت سپتیک مخزن یا حتی تعویض آن هزینه کنید.

4. قابلیت استفاده مجدد

البته به ندرت کسی به این فکر می کند ، اما سپتیک تانک های پلاستیکی بسیار با دوام هستند و می توان از آنها در مکان دیگری استفاده کرد (اگر به عنوان مثال دیگر به کلبه تابستانی خود احتیاج ندارید) و به روش های مختلف.

شما می توانید از چنین مخزن سپتیک استفاده کنید:

  1. فروش
  2. دفع (ارسال برای بازیافت) ؛
  3. به عنوان ظرف آب باران استفاده کنید.
  4. از آن به عنوان ظرفی برای لجن ، در ساخت تأسیسات جدی برای درمان خانگی استفاده کنید.

با عملکرد مناسب ، سپتیک تانک های پلاستیکی می توانند ده ها سال در خدمت شما باشند و در صورت نیاز ، به راحتی با انواع دیگر سیستم های فاضلاب جایگزین می شوند.

مطالب پیشنهادی:

آشنایی دریچه منهول

بدانید که کدام رنگ مخزن آب با نیازهای شما مطابقت دارد!

 

5. دوام

این بحث برانگیزترین پارامتر در بین صاحبان خانه و سازندگان است. از یک طرف ، سپتیک تانک های پلاستیکی از پلاستیک بسیار مقاوم ساخته می شوند که آسیب دیدن یا شکستن آن تقریباً غیرممکن است. از طرف دیگر مردم از کلمه "عملا" وحشت دارند ، یعنی چنین احتمالی وجود دارد.

هر محصول پلاستیکی مقاومت نهایی خاص خود را دارد و سپتیک تانک ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به طور معمول ، بیشترین خطر آسیب در زمستان و بهار اتفاق می افتد ، زمانی که پلاستیک منجمد می شود و کشش آن کمتر می شود ، در حالی که خاک تحت تأثیر انجماد و ذوب شدن آب های زیرزمینی "راه می رود". از نظر تئوری ، این می تواند منجر به این شود که بدنه سپتیک ترک خواهد خورد و دیگر مهر و موم نمی شود. در عمل ، این اتفاق خیلی کم رخ می دهد.

6. ایمنی بهداشت

مخازن پلاستیکی کاملاً بی خطر هستند ، پلاستیک خود از نور خورشید ، برف ، باران یا حشرات و میکروارگانیسم های مختلف نمی ترسد. بنابراین ، با خرید یک مخزن سپتیک ساخته شده از پلاستیک ، یک محیط کاملاً مهر و موم شده برای ذخیره و پردازش فاضلاب به دست می آورید.

7. ظرفیت (ظرفیت)

ظرفیت از دیگر مزایای سپتیک تانک های پلاستیکی نسبت به محصولات بتنی است. به دلیل استحکام و تراکم بالای پلاستیک ، آنها دارای دیواره های بسیار نازکی هستند ، به همین دلیل شما یک سپتیک مخزن بزرگتر می گیرید و فضای سایت خود را ذخیره می کنید.

ظرفیت مخازن سپتیک پلاستیکی می تواند متفاوت باشد: از 1 تا 70 متر مکعب. بهتر است یک مخزن سپتیک با چنین ظرفیتی برای کلبه تابستانی خود انتخاب کنید تا فاضلاب در آن کمتر از 2-3 هفته جمع شود. به عنوان یک قاعده ، برای یک خانه استاندارد برای یک خانواده 4 نفره ، نصب یک مخزن سپتیک با ظرفیت حدود 8 متر مکعب کافی خواهد بود. متر

 

8. قابل نصب در هر مکان است

این یک امتیاز مشخص از مخازن سپتیک پلاستیکی است ، در مقایسه با مخازن بتونی. به دلیل فشردگی و سبک بودن ، تقریباً در هر جایی از سایت شما قابل نصب هستند. با توجه به اینکه اکثر dachas در روسیه توسط قطعات کوچک 6-10 هکتاری احاطه شده است ، چنین کاربردی این محصولات بسیاری از ساکنان تابستان روسیه را خوشحال کرده است.

علاوه بر این ، این سیستم ذخیره سازی و تصفیه فاضلاب برای نصب در کلبه های تابستانی بدون دسترسی به فاضلاب ایده آل است. در صورت نصب صحیح ، سپتیک مخزن پلاستیکی تا زمانی که به آن نیاز داشته باشید وظیفه خود را انجام می دهد.

پریسا قاسمی بازدید : 43 چهارشنبه 06 بهمن 1400 نظرات (0)

روکش پلاستیکی یک آشپزخانه برای من در تمام زندگی ضروری بود. من از آن برای پیچاندن یک پیاز نیمه استفاده شده استفاده کردم. برای پوشاندن یک کاسه بزرگ سالاد عدس که این هفته درست کرده بودم ؛ یک ساندویچ را محکم بپیچم تا در کیف من در محل کار ایمن باشد. هر چند ماه یکبار تمام می شدم و بلافاصله یک رول جدید می خریدم ، زیرا آن را جزء اصلی آشپزخانه می دانستم ، مانند کره ، روغن زیتون و نمک. چیزی که من واقعاً به آن احتیاج داشتم جایگزین های پلاستیکی قابل استفاده مجدد بود.

مشکلات پلاستیکی

پوشش پلاستیکی بسیار مفید است. دلیلی وجود دارد که در آشپزخانه های سراسر جهان بسیار محبوب شد. با این حال ، مانند بسیاری از محصولات پلاستیکی دیگر ، مشکلاتی داشت. یکی از این مسائل - وجود مواد پلاستیکی که سرطان زا بودند - اخیراً اصلاح شده است: اکثر مارک های پلاستیکی ، از جمله Saran Wrap ، دیگر با PVC ساخته نمی شوند (به دنبال مارک هایی باشید که می گویند "PVC free"). اما مشکلات زیست محیطی طولانی مدت پلاستیک جایی برای رفتن ندارد. خانوارها از پلاستیک به مقدار زیاد استفاده می کنند و پلاستیک تا حد زیادی قابل بازیافت نیست ، زیرا گرفتار ماشین آلات بازیافت می شود.

تغییر ذهن با روکش پلاستیکی

به تازگی ، وقتی تلاش آگاهانه ای برای استفاده کمتر از پلاستیک در آشپزخانه ام انجام دادم ، متوجه شدم که جایگزین های بسیار ساده ای برای پلاستیک وجود دارد و تنها کاری که باید انجام می دادم این بود که ... وانمود کنید که پلاستیک وجود ندارد. من روی چند مورد سرمایه گذاری کردم: یک بسته کاغذ موم زنبور عسل ، سه کاور پارچه ای کاسه ای و چند بسته ساندویچ پارچه ای با مخملک. شش ماه گذشت و در آن زمان ، من نیازی به خرید پلاستیک نداشتم. آنچه آموختم این بود که بزرگترین بخش تغییر ذهن است: برای شکستن مسیر مغز من که پلاستیک را راه حل منطقی برای نیازهای مختلف نگهداری مواد غذایی می دانست.

مطالب پیشنهادی:

چه تفاوتي بين كيسه فريزر و كيسه زيپ دار معمولي وجود دارد؟

معیارهای انتخاب بسته بندی دستگاه های پزشکی

5 جایگزین های پلاستیکی قابل استفاده مجدد

این لیست جایگزین های پلاستیکی به طرز شرم آوری ساده است:

بشقاب بالای کاسه

به همین سادگی: شما یک کاسه سالاد عدس دارید که می خواهید تمام هفته آن را خرد کنید و هیچ ظرفی با اندازه مناسب ندارید. پلاستیک را کنار بگذارید و یک بشقاب را روی کاسه قرار دهید.

روکش کاسه پارچه ای

روکش کاسه پارچه ای مشابه بشقاب روی کاسه است . آنها سالها پلاستیکی از این دست ساخته اند (شبیه کلاه حمام کوچک هستند و می توانید آنها را در فروشگاه های مواد غذایی پیدا کنید ). برای اینکه کاملاً فاقد پلاستیک باشید ، می توانید آن را با پارچه و الاستیک تهیه کنید یا آنها را از یک فروشگاه لوازم آشپزخانه خریداری کنید.

بسته بندی موم زنبور عسل

شما می توانید راه های DIY این بسته بندی های قابل استفاده مجدد و قالب پذیر را که از یک پارچه مربع پوشیده از موم زنبور عسل تهیه شده است ، در Pinterest جستجو کنید. یا می توانید آنها را با قیمت مناسب خریداری کنید . به عنوان مثال ، من از آنها برای کاسه غذا و همچنین برای بسته بندی یک تکه پنیر یا انتهای یک خیار نیمه خورده استفاده می کنم.

ظرف یا شیشه شیشه ای

بنابراین ، شما نیمی از پیاز را دارید که اگر آن را بدون یخچال و فریزر در یخچال بیاندازید طعم هر غذای دیگری را که در آن است ، خراب می کند. به جای پوشاندن آن در پلاستیک ، آن را در یک شیشه ماسون با بالا بسته قرار دهید. یا یک ظرف شیشه ای با روکش. برای برداشتن این مورد نیازی به خرید اقلام جدید نیست. تغییر ذهن.

بسته بندی ساندویچی

پلاستیک در بسته بندی ساندویچ و حاوی هرگونه نشتی شگفت انگیز است. کیسه های ساندویچی پارچه ای یا سیلیکونی قابل استفاده مجدد کاملاً قابل استفاده هستند ، اگرچه در صورت نشت شدن هرگونه پرکننده از کناره ها ، نیاز به شستشو در پایان روز دارند. این تغییر ذهن است: چیزی که ارزش صرفه جویی دارد ، ارزش زحمت شستشو را دارد. این کمی کار اضافی است اما اثرات طولانی مدت دارد.

پریسا قاسمی بازدید : 34 دوشنبه 06 دی 1400 نظرات (0)

راهروي نگهداري مواد غذايي فروشگاه مواد غذايي شما مي تواند مكاني مفرح باشد. همه كاغذها و فويل ها و بسته بندي ها! آيا كاغذ پوست طبيعي يا رنگي مي خواهيد؟ آيا واقعاً به فويل آلومينيوم سنگين احتياج داريد؟ و حتي ما را در كيسه شروع نكنيد! كيسه هايي با هر اندازه قابل تصور وجود دارد ، كيسه هايي با تاپ هاي زيپ دار يك نفره ، تاپ هاي زيپ دار دو نفره و كيسه هايي كه داراي زيپ هاي كشويي هستند! كيسه هايي براي نگهداري منظم و ساير موارد مخصوص ذخيره سازي فريزر وجود دارد. چگونه تصميم مي گيريد؟

اگر روي آن كيسه هاي ساندويچ تاشو نصب كنيد ، نمي توانيم به شما كمك كنيم ، اما مي توانيم تفاوت بين كيسه هاي فريزر و كيسه هاي زيپ معمولي زيپ كيپ را توضيح دهيم.


تفاوت بين كيسه هاي فريزر و كيسه هاي زيپ دار معمولي


كيسه هاي فريزر و كيسه هاي زيپ دار معمولي هر دو از پلاستيك بادوام ساخته مي شوند ، نوع مهر و موم آنها از نوع مشابه است و در اندازه هاي مشابه موجود هستند. يك تفاوت مهم وجود دارد كه آنها را از هم جدا مي كند: ضخامت.

كيسه هاي فريزر ضخيم تر از كيسه هاي زيپ معمولي هستند ، كه باعث مي شود هنگام نگهداري مواد غذايي در فريزر ، سخت تر و دوام بيشتري داشته باشند.

در حالي كه غالباً ظاهري كاملاً شبيه به كيسه هاي پلاستيكي ديگر دارند اما كيسه هاي فريزر كمي ضخيم تر از كيسه هاي زيپ دار معمولي هستند. اين به يك كيسه ذخيره سازي محكم تر و با دوام تر تبديل مي شود.

مطالب پیشنهادی:

معیارهای انتخاب بسته بندی دستگاه های پزشکی

نحوه انتخاب لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف ایده آل

 

 

 

كيسه هاي فريزر كمتر دچار سوراخ شدن يا پارگي مي شوند و همچنين بعد از مدت زمان طولاني در فريزر ، سرعت آن كمتر مي شود. در نتيجه ، كيسه هاي فريزر غذا را براي مدت زمان طولاني تري تازه نگه مي دارند و از سوختن فريزر جلوگيري مي كنند يا آن را كند مي كنند.

لازم نيست اين كيسه ها را فقط براي قرار دادن غذا در فريزر رزرو كنيد. كيسه هاي فريزر ، كه اندازه آنها از يك پيمانه تا دو گالن است ، مي توانند به همان روشي كه شما از هر نوع كيسه ذخيره سازي زيپ دار استفاده مي كنيد ، استفاده شوند.

عكس اين قضيه نيز صادق است: شما مي توانيد از كيسه هاي ذخيره سازي معمولي از طريق زيپ در فريزر استفاده كنيد - من اعتراف مي كنم كه هر از گاهي اين موارد را دارم. اما غذاهاي ذخيره شده در اين كيسه ها در فريزر ممكن است در طولاني مدت نگه داشته نشوند و بيشتر در معرض سوراخ شدن و پارگي هستند.

مطمئناً مي توانيد انتظار داشته باشيد كه براي كيسه هاي فريزر كمي بيشتر از مبلغي كه براي كيسه هاي نگهدارنده زيپ معمولي پرداخت مي كنيد ، بپردازيد. اما ما فكر مي كنيم ارزشش را دارد


روش هاي مورد علاقه ما براي استفاده از كيسه هاي فريزر

  • چگونه هلو را فريز كنيم
  • نحوه انجماد و ذوب برنج ، كينوا و ساير غلات كامل
  • چگونه مي توان خمير كوكي را فريز كرد
  • چگونه من مواد تشكيل دهنده اسموتي را در كيسه هاي سرويس منفرد فريز مي كنم

پریسا قاسمی بازدید : 27 دوشنبه 29 آذر 1400 نظرات (0)

دریچه منهول چدنی بیشتر برای پوشاندن دهانه منهول‌ها و چاههای دسترسی به خطوط زیرزمینی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این امر نه تنها از تصادفاتی مانند سقوط افراد و وسایل نقلیه به منهول فاضلاب جلوگیری می کند، بلکه باعث تردد ایمن در خیابان ها و پیاده روها را می‌شود. این گونه درب‌ها به تکنسین‌های تأسیسات زیرزمینی (مانند خطوط برق و مخابرات، گاز، آب و فاضلاب) اجازه می دهد تا به چاهک بازدید دسترسی داشته و تعمیرات لازم را انجام دهند.

مزایای درپوش منهول چدنی

  • به عنوان یک نقطه دستیابی برای نگهداری و سایر کارها روی شبکه فاضلاب واتصالات زیرزمینی استفاده می شود. (دهانه دریچه می بایست به اندازه کافی بزرگ باشد تا شخص به راحتی عبور کند)
  • به جهت جلوگیری از ورود و سقوط افراد یا اشیا به درون منهول.
  • پوشش‌های منهول همچنین به عنوان منبع تهویه عمل می کند تا از ورود گازهای فاضلاب یا طوفان به داخل سکونت جلوگیری کند.

درپوش‌های منهول اغلب از چدن، بتن یا ترکیبی از این دو ساخته می شوند. این باعث می شود آنها قوی، سنگین و به لحاظ اقتصادی باشند، معمولاً وزن آنها بیش از ۱۱۳ کیلوگرم (۲۴۹ پوند) است. دریچه‌ها نیز ممکن است از پلاستیک تقویت شده با شیشه یا سایر مواد کامپوزیت (به خصوص در محل هایی که سرقت دریچه ها زیاد می‌باشد) ساخته شوند.

به دلیل مزایای بیشتری که این نوع دریچه ها نسبت به دریچه های چدنی دارند بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند. از جمله این مزایا می‌توان به وزن کمتر، مقاومت در برابر لغزش، عایق الکتریکی، مقاومت در برابر رطوبت و اشعه ماورابنفش اشاره کرد. این دریچه‌ها عموما به همراه یک طوقه متناسب با دریچه روی منهول نصب می شوند.
برای باز و بسته کردن این دریچه‌ها تعدادی سوراخ ریز روی دریچه تعبیه می گردد. با استفاده از قلاب و یا اچار که داخل این سوراخ ‌فیکس می شوند میتوان دریچه ها را بلند کرد. حتی در بعضی موارد از نیروی الکترومغناطیس جهت بلند کردن استفاده می شود. معمولا روی دریچه‌های منهول خدماتی که در زیر آن‌ها ارائه می شود مشخص می گردد مانند شرکت گاز، شهرداری، مخابرات و… .

ابعاد دریچه چدنی​ در مکان‌های گوناگون

لیست قیمت دریچه منهول چدنی ساخت گروه اوژن

درب‌های چدنی به دلیل کاربرد گسترده در تعدادی از بخش‌ها و قابلیت‌های ریخته گری نسبتاً آسان، در اندازه‌ و اشکال مختلف (مربع، مستطیل و گرد) طراحی و تولید می‌شوند. دریچه چدنی مربعی با طول ضلع ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۸۰ و ۱۰۰ سانتی متر بیشترین استفاده را دارند. در شکل مستطیلی، دریچه‌ها با ابعاد ۳۰×۲۰ ، ۴۰×۳۰، ۵۰×۴۰ و ۶۰×۵۰ سانتی متر تا درب‌هایی با قطر ۸۰×۶۰ ، ۱۰۰×۸۰ و حتی بزرگتر در بازار موجود است. دریچه چدنی دایره‌ای منهول‌ها در شهر دارای قطرهای مختلفی بر اساس قطر ورودی چاه می باشند که متداول ترین اندازه آنها ۶۰ ، ۸۰ و ۱۰۰ سانتی متر است.

نحوه طراحی و تولید دریچه منهول چدنی

بهترین نوع چدن برای تولید دریچه‌های چدنی، چدن خاکستری و داکتیل هستند. معمولا برای استحکام و مقاومت این نوع دریچه‌ها از موادی چون سیلسیم، گوگرد، منگنز و… استفاده می‌کنند. مراحل ساخت دریچه‌های چدنی به شرح ذیل می باشد:

  •  طراحی
  •  مراحل تولید شامل: ساخت الگو، تهیه قالب شنی، ریخته گری، سرد کردن
  •  کنترل کیفیت 
پریسا قاسمی بازدید : 42 سه شنبه 23 آذر 1400 نظرات (0)

منهول چیست؟

منهول یا همان آدم رو محفظه‌ای است که برای اتصال و بازبینی خطوط انتقال آب و فاضلاب، انتقال کابل ها و تاسیسات زیر زمینی استفاده می شود. نصب و فاصله بین منهول ها در طول مسیر خط لوله بایستی مطابق با استانداردهای تاسیسات مربوطه انجام شود. جنس منهول ها با توجه به کاربردشان ممکن است از مواد و مصالح متفاوتی ساخته شوند. به طور کلی منهول ها از جنس پلی اتیلن و یا بتنی می باشند.

دریچه منهول با اهداف مختلفی روی سطح زمین و معابر فاضلاب و کانال‌های زیرزمینی نصب می‌شوند، به طوری که در بررسی و معرفی این دریچه‌ها کاربردهای مختلفی برای آنها عنوان می‌کنند؛ اما به طور کلی انواع مختلفی از این دریچه‌ها ساخته می‌شوند تا پوششی بر سطح کانال‌های زیرزمینی و معابر فاضلاب‌های شهری در مناطق مختلف شهر باشند و این پوشش بیشتر با هدف اتصال کانال‌های زیرزمینی به یکدیگر، دسترسی تکنسین‌های شهرداری به معابر شهری و کانال‌های زیرزمینی و در نهایت تامین ایمنی و حفظ جان افراد جامعه در حین عبور از کنار این معابر استفاده می‌شوند.

از جمله کاربردهای دریچه منهول

  • اتاق های بازرسی فاضلاب
  • زیبا سازی باغ ها و مناظر
  • دریچه آتشنشانی
  • دریچه کنتور
  • دریچه مخابرات
  • دریچه حوضچه
  • بستن دریچه بازدید سپتیک تانک
  • کابل کشی برق زیر زمینی
  • کابل کشی مخابرات
  • تاسیسات آب، نفت و گاز

مطالب پیشنهادی:

بدانید که کدام رنگ مخزن آب با نیازهای شما مطابقت دارد!

اخبار استخر مخزن گالوانیزه

محل نصب منهول ها

منهول فاضلابی در شبکه جمع آوری فاضلاب و در طول مسیر فاضلابروهای طولانی نصب می شود. عموما خط فاضلابرو میان دو منهول پی در پی در یک مسیر مستقیم و شیب یکنواخت لوله گذاری می شود. خط فاضلابرو مستقیم طولانی نیز در فواصل معینی به منهول نیاز دارد. فاصله بین دو منهول روی خط مستقیم فاضلابرو عمدتا به قطر خط لوله وابسته است. هرچه قطر فاضلابرو بزرگتر باشد، فاصله بین منهول ممکن ست بیشتر شود. فاصله بین منهول ها به تجهیزات تمیزکاری فاضلابرو نیز وابسته است. 

این فاصله می تواند با توجه به شرایط محلی و بسیاری از فاکتورهای دیگر تغییر کند. در فاضلابرو های کوچک پیشنهاد می شود فاصله بین دو منهول 30 سانتی متر و حداکثر 50 سانتی متر باشد. شرکت آب و فاضلاب کشور پیشنهاد می کند فاصله بین منهول ها در شبکه فاضلابرو با قطر کوچک و قطر بالا به ترتیب 50 و 100 سانتی متر در نظر گرفته شود.  

پریسا قاسمی بازدید : 34 شنبه 22 آبان 1400 نظرات (0)

هنگام انتخاب مخزن ذخیره سازی، باید به چند نکته توجه کرد. چیزهای واضح تر جنس و اندازه مخزن آب است. با این حال، وقتی صحبت از انتخاب رنگ مخزن می شود، بیشتر یک انتخاب زیبایی شناختی است، اما بر دما و کیفیت محلول ذخیره شده نیز تأثیر می گذارد. در حالی که سایه‌های روشن‌تر گرما را از بین می‌برند، رنگ‌های تیره‌تر مانند مشکی آب را گرم می‌کنند.

ملاحظات کاربردی رنگ مخزن آب!

هنگام انتخاب رنگ مخزن ایده آل، بسیاری از مشتریان صرفاً بر اساس زیبایی شناسی و نحوه تناسب رنگ مخزن در مکان انتخاب می کنند. در انتخاب رنگ مخزن دو دلیل اصلی وجود دارد:

  • مخازن آب با رنگ تیره گرمای بیشتری را در خورشید جذب می‌کنند، که می‌تواند منجر به گرم یا داغ شدن آب شود تا اینکه برای مقاصدی مانند نوشیدن و غیره استفاده شود. آب گرم‌تر محیط بهتری را برای رشد و تکثیر باکتری‌ها فراهم می‌کند.
  • برخی از مخلوط های پلی رنگی بیشتر از بقیه در زیر نور UV دوام می آورند. به عنوان مثال، در طول آزمایش هوازدگی شدید UV، رنگ‌های روشن‌تر بهتر از سایه‌های تیره‌تر عمل می‌کنند.

با این حال، اگر مخزن ذخیره آب در مکانی محافظت شده یا دور از تابش مستقیم UV خورشید قرار گیرد، این دو دلیل چندان اهمیتی ندارند.

استفاده از مخزن آب سیاه

مخازن بلک واتر از ورود نور به داخل ماده داخلی که فتوسنتز می تواند منجر به توسعه جلبک ها و انتشار میکروب های حساس به نور شود جلوگیری می کند. هنگامی که محلول داخلی در معرض نور خورشید قرار می گیرد، می تواند سرعت رشد را چندین برابر افزایش دهد. از این رو، مسدود کردن نور خورشید در انتخاب مخازن پلاستیکی آب مورد توجه ما است. علاوه بر این مخازن مشکی به دلیل استحکام ذاتی خود در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت بیشتری دارند و عمر طولانی تری دارند.

مطالب پیشنهادی:

اخبار استخر مخزن گالوانیزه

انتخاب مخزن آب برای باغ

استفاده از مخزن آب سفید

مخازن آب برای دلایل و اهداف بی شماری استفاده می شوند. اگر قصد خرید مخزن ذخیره آب دارید، دو گزینه اساسی وجود دارد: ذخیره سازی روی زمین و ذخیره سازی زیر زمینی. رنگ مخزن آب سفید روشن ارزش زیبایی به ساختمان شما می بخشد و می تواند برای مصارف خانگی و صنعتی استفاده شود. با این حال، انتخاب رنگ مخزن عمدتا یک انتخاب زیبایی شناختی است، اما رنگ آن می تواند بر دما و کیفیت محلول ذخیره شده تأثیر بگذارد.

با این وجود، مخازن آب گروه شیتال مستحکم هستند و در شرایط آب و هوایی سخت مقاوم هستند. به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان و تامین کنندگان مخزن آب در هند مشهور است. آنها راه حل های ذخیره آب بادوام و قابل اعتماد را برای کاربردهای خانگی، صنعتی و کشاورزی تضمین می کنند.

پریسا قاسمی بازدید : 28 یکشنبه 16 آبان 1400 نظرات (0)

طراحی بسته بندی ، علیرغم نیازهای پیچیده نظارتی ، اغلب در لیست "انجام" سازندگان دستگاه های پزشکی آخرین است. کارشناسان صنعت در یک سمینار بسته بندی تجهیزات پزشکی اخیر دلایل خوبی را ارائه دادند که چرا شرکت ها باید زودتر درباره آن فکر کنند

با مجوز از بسته بندی GEA Tiromat

 بسته بندی دستگاه های پزشکی اغلب در یک اتاق تمیز انجام می شود و دستگاه های بسته بندی شده معمولاً تحت نوعی عقیم سازی قرار می گیرند. اما این امر نقش بسته بندی را دارد که دستگاه را تا زمان استفاده کاملاً عقیم نگه دارد. بنابراین انتخاب صحیح بسته بندی یک تصمیم حیاتی اما پیچیده است و آمارها نشان می دهد که اغلب به درستی انجام نمی شود.

طبق گفته Jouni Vikman ، مدیر بهداشت در Wipak ، 10? از فراخوان های تجهیزات پزشکی مربوط به خرابی بسته بندی است و 31? از این موارد به دلیل سوراخ شدن بسته بندی است. ویکمن ریاست یک سمینار بسته بندی تجهیزات پزشکی اخیر را در آکسفورد ، انگلیس بر عهده داشت. در این سمینار معیارهای انتخاب بسته بندی همراه با الزامات نظارتی و روش های آزمایش انواع مختلف بسته بندی مورد بررسی قرار گرفت.

مروری بر وضعیت فعلی استانداردهای بسته بندی پزشکی مربوطه توسط نینا تیلائوس ، عضو هیئت مدیره انجمن مانع استریل ارائه شد. از بین استاندارد ها ، ISO 11607-1 از مهمترین آنهاست. این ماده بیان می کند که بسته بندی دستگاه های پزشکی باید:

  • ساخته شده از مواد شناخته شده و قابل ردیابی
  • غیر سمی ، بدون شستشو و بدون بو است
  • فاقد سوراخ ، ترک ، پارگی ، چین و چروک شدن موضعی
  • برای استفاده در برنامه های پزشکی در نظر گرفته شده است.

همچنین باید:

  • عقیم سازی مجاز است
  • محافظت فیزیکی را انجام دهید
  • عقیم سازی را تا محل استفاده حفظ کنید
  • ارائه مجوز غیر مجاز

تیلئوس گفت که هنگام انتخاب مواد بسته بندی و طراحی ، فاکتورهای اصلی در نظر گرفته می شود: ماهیت خاص دستگاه پزشکی و روشهای عقیم سازی در نظر گرفته شده (به عنوان مثال اکسید اتیلن (EO) ، تابش گاما ، پرتو الکترون ، بخار ، دمای پایین). اکسیداتیو) استفاده مورد نظر آن تاریخ انقضا؛ حمل و نقل و ذخیره سازی

استانداردهای بسته بندی دستگاه پزشکی
ISO 11607-1 بسته بندی برای دستگاه های پزشکی استریل شده نهایی ، نیاز به مواد ، سیستم های مانع استریل و سیستم های بسته بندی
ISO 11607-2 بسته بندی برای دستگاه های پزشکی استریل شده نهایی ، الزامات اعتبار سنجی برای فرآیندهای تشکیل ، آب بندی و مونتاژ
ISO / TS 16775 - راهنمای استفاده از ISO 11607
EN-868 Parts 2-10 بسته بندی برای تجهیزات پزشکی کاملاً استریل شده (لفاف ، کیسه و قرقره) ، نیازهای خاص
ISO 13485 دستگاه های پزشکی - سیستم های مدیریت کیفیت - الزامات مربوط به اهداف نظارتی

ISO 11607-2 بیان می کند که برای "سیستم مانع استریل از قبل ساخته شده (SBS) ، فرآیندهای تولید SBS باید معتبر باشند". این شامل ، به عنوان مثال ، فرآیندهایی مانند تشکیل تاول های صلب و انعطاف پذیر است. کیسه ، حلقه یا کیسه تشکیل و مهر و موم؛ فرآیندهای خودکار را شکل دهید / پر کنید / مهر کنید. مونتاژ و بسته بندی کیت ؛ مونتاژ محصولات استریل مسیر مایع ؛ آب بندی سینی / درب ؛ پر و بسته شدن ظروف قابل استفاده مجدد ؛ و ورق های ضدعفونی تاشو و بسته بندی.

EN-868 Parts 2-10 بسته بندی برای تجهیزات پزشکی استریل شده نهایی شرایط خاصی را برای انواع مختلف بسته بندی پزشکی فراهم می کند ، از جمله: بسته بندی ضدعفونی کننده ، کاغذ ، کیسه های کاغذی ، کیسه ها و قرقره ها ، کاغذ برای عقیم سازی در دمای پایین ، کاغذ روکش دار ، ظروف ، منسوجات غیر بافته شده (بدون روکش) و نبافته (روکش دار).

Tillaéus به روزرسانی های اخیر در مورد برخی از استانداردهای موجود را برجسته کرد. در ماه مه 2014 ، راهنمایی در مورد استفاده از ISO 11607 (ISO / TS 16775: 2014) منتشر شد. همچنین اصلاحیه ها برای ISO 11607-1 و -2 در ماه جولای منتشر شد. این شامل:

  • تغییرات در تعاریف: 3.4 یکپارچگی بسته شدن ، 3.8 سد میکروبی ، 3.19 یکپارچگی مهر و موم
  • افزودن "مانع از ورود میکروارگانیسم ها می شود ، که تحت شرایط آزمایش نشان داده شده است که فرایند عقیم سازی ، جابجایی ، توزیع ، حمل و نگهداری را در نظر می گیرد"
  • یک ضمیمه به روز شده ، شامل روشهای آزمون جدید (موجود در بازار) و وضعیت آنها (به جدول B1 در استاندارد مراجعه کنید).

Tillaéus همچنین تغییرات بالقوه آینده را پرچم گذاری کرد. به عنوان مثال ، ISO / TC198 / WG7 در حال بررسی سیستماتیک ISO 11607-1 و -2 است که انتظار می رود در اوایل سال 2015 برگزار شود ، سازمان های استاندارد ملی موظف هستند تا مارس 2015 پاسخ دهند.

همزمان CEN / TC102 / WG4 در حال بررسی نسخه EN 868 است. این در حال حاضر با تجدید نظر در EN868-2 ، -3 ، -4 ، -6 و -7 آغاز شده است. به محض نهایی شدن اسناد فوق با سایر قسمتهای EN 868 برخورد خواهد شد. Tillaéus گفت ، جلسه بعدی در مارس 2015 است و انتظار می رود انتشار در اواسط سال 2016 انجام شود.

ملاحظات برای مقالات پزشکی

رادکا پیترسون ، فروش فنی مقالات پزشکی ، BillerudKorsnäs ، به طور خاص الزامات ISO 11607 را برای مقالات بسته بندی پزشکی بررسی کرد. وی لیست خواسته های مطرح شده در مورد مواد بسته بندی را برجسته کرد که شامل موارد زیر است:

  • برای به حداقل رساندن خطرات ایمنی هم برای بیمار و هم برای کاربر
  • برای محافظت از دستگاه در هنگام حمل و ذخیره سازی
  • غیر سمی باشد و زیست سازگار باشد
  • برای به حداقل رساندن خطر آلودگی به بیمار و افرادی که در حمل و نقل ، ذخیره و استفاده از دستگاه دخیل هستند
  • برای اطمینان از استریل بودن دستگاه تا زمان استفاده
  • تا با فرآیند عقیم سازی سازگار باشد
  • پنج سال عمر مفید داشته باشد.

وی گفت ، EN 868 قسمت 2-10 به عنوان اسناد آموزنده در ISO 11607 ذکر شده است ، و اگرچه اختیاری است ، می توان آنها را برای نشان دادن انطباق با قطعات ISO 11607-1 استفاده کرد. آنها همچنین مشخصات مفصلی برای مواد فردی و راه حل های بسته بندی ارائه می دهند. به عنوان مثال ، برای کاغذ مشخصات ذکر شده در EN 868-3 و EN 868-6 شامل موارد زیر است: مقاومت هوایی؛ تخلخل اندازه منفذ؛ قدرت اشک؛ قدرت مرطوب و خشک ؛ مقاومت کششی مقاومت در برابر انفجار جذب آب؛ دفع آب pH ؛ لکه های فلورسنت؛ و محتوای کلرید و سولفات.

دلایل وجود این الزامات گاهی اوقات واضح است ، اما نه همیشه. به عنوان مثال ، اندازه منافذ بر عملکرد سد باکتری تأثیر می گذارد. قدرت پارگی در هنگام باز شدن بر پارگی کنترل شده تأثیر می گذارد. استحکام خشک برای محافظت بهتر از محتویات در هنگام دست زدن است ، در حالی که در هنگام استریل بخار و EO به مقاومت مرطوب نیاز است.

مقاومت در برابر کشش برای محافظت بهتر از محتویات و سرعت در هنگام تبدیل مهم است. جذب آب و همچنین دفع آب بر عملکرد مانع باکتریایی تأثیر می گذارد. محتوای کلرید و سولفات ممکن است بر میزان اسیدیته مواد تأثیر بگذارد ، که می تواند روی پوشش ها ، جوهرها و خود دستگاه پزشکی تأثیر بگذارد. مواد براق کننده نوری در کاغذهای بسته بندی پزشکی به دلیل اثر سمی احتمالی مجاز نیستند.

پیترسون همچنین برخی از خصوصیات خاص مورد نیاز استاندارد برای: مهر و موم شدن حرارت و عملکرد پوست را بررسی کرد. عملکرد پوست تمیز؛ توسعه سریع مهر و موم ؛ و یک مهر و موم یکنواخت.

شکل 1: از ترموگرافی برای توصیف فرآیند آب بندی مستقیم استفاده می شود.
چپ: پارگی الیاف. راست: پوست تمیز

تحت شرایط سازگاری زیستی و سم شناسی ، که بیان می کند مواد در تماس با دستگاه نباید حاوی موادی باشند که به اندازه کافی سمی بوده و باعث ایجاد سلامتی می شوند ، پترسون تأکید کرد که هرگونه تجزیه مواد احتمالی مواد افزودنی در طی روشهای مختلف عقیم سازی نیز باید در نظر گرفته شود.

وی گفت ، تحت نیاز به تمیزی ، ظاهر بصری یکی از عناصر اصلی یک بسته پزشکی است.

برخی از "الزامات پیشرفته" مندرج در استاندارد شامل موارد زیر است: نگه داشتن - برای ایجاد "نگه داشتن" مناسب برای پوشش ها و چسب ها. و مقاومت در برابر پنچری - نشانگر عملکرد کاغذ در صورت تأثیر یک شی در بسته روی کاغذ.

مهر و موم مستقیم کاغذها

Jonathan Andrews ، مدیر توسعه تجارت ، پزشکی ، BillerudKorsnäs ، عملکرد و مشخصات مهر و موم مستقیم مقاله ها را بررسی کرد. در گذشته ، مهر و موم های مستقیم ضعیف تر از مهر و موم های تشکیل شده با استفاده از کاغذهای مهر و موم شده با حرارت بودند. به طور سنتی ، تلاش برای بدست آوردن بیشترین مقاومت مهر و موم از یک سیستم مهر و موم مستقیم منجر به لایه برداری غیر قابل قبول فیبر می شود. با این حال ، وی با طراحی دقیق و مداوم محصول گفت که اکنون می توان از این امر جلوگیری کرد. وی گفت که فناوری کاغذ مهر و موم مستقیم به طور قابل توجهی در طول سالها پیشرفت کرده و ارزیابی عینی از تمیزی پوست و همچنین مقاومت مهر و موم در حال حاضر امکان پذیر است.

وی گفت که نه تنها لایه برداری "کتابخانه داده" به تولیدکنندگان دستگاه های پزشکی کمک می کند تا ترکیب مواد و پارامترهای آب بندی را بهینه کنند ، بلکه می توان از لایه برداری نیز استفاده کرد تا به جهت پوست حساس نباشد. وی افزود: مقاومت مهر و موم و لایه برداری و تمیزی مقاله های آخرین نسل در حال حاضر در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

مزایای استفاده از مهر و موم مستقیم شامل: کاهش هزینه ، حداکثر تخلخل و از بین بردن فعل و انفعالات بالقوه بین پوشش ها و دستگاه های پزشکی. استفاده نکردن از پوشش ها مستلزم آن است که کاغذهای مهر و موم مستقیم از کیفیت بالا و عملکرد بالایی برخوردار باشند.

عملکرد مهر و موم مستقیم توسط خواص هر دو طرف بسته ، یعنی صفحه بالای کاغذ و شبکه پایه فیلم ، یا وب جلوی کاغذ و وب پشت فیلم تنظیم می شود. همچنین به نوع بسته بندی / کیسه ساخت دستگاه مورد استفاده ، نحوه تنظیم و شرایط آن ، جهت پوست نسبت به لایه الیاف کاغذ و فرآیندهای عقیم سازی متکی است.

اندروز حداقل الزامات مقاومت مهر و موم را که در EN 868-5: 2009 بسته بندی شده است برای تجهیزات پزشکی فوق العاده استریل شده بررسی کرد - قسمت 5: کیسه های مهر و موم شده از مواد متخلخل و ساخت فیلم پلاستیکی - الزامات و روش های آزمایش این استاندارد در ISO 11607-1 به عنوان یک آزمایش تأیید شده برای مقاومت مهر و موم ذکر شده است. در بند 4.5.1 این استاندارد آمده است: "حداقل مقدار مقاومت مهر و موم …… .. برای فرآیندهای عقیم سازی بخار 1.5 N / 15 میلی متر و برای سایر فرآیند های عقیم سازی 1.2 N / 15 میلی متر است.

مطالب پیشنهادی:

نحوه انتخاب لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف ایده آل

زیبایی و بهداشت ، بدون پلاستیک

وی گفت: هنگام ارزیابی کیفیت مهر و موم مستقیم ، اطمینان از دستیابی به یک مانع استریل یک نیاز مهم (طبق ISO 11607) است. ارزیابی مهر به دو جز تقسیم می شود:

  • ارزیابی مقاومت مهر و موم - برای اطمینان از انطباق با ISO11607 (به علاوه موارد دیگر) از روش های آزمون EN 868-5 ضمیمه D ، ASTM F88 M-09 استفاده می شود
  • پاکیزگی پوست - که به ارزیابی بصری ، لمسی و شنیداری بستگی دارد.

پاکیزگی از نظر ذهنی تا همین اواخر اندازه گیری شده است اما اکنون تکنیک های ارزیابی عینی تری ایجاد شده است. به عنوان مثال ، نمونه های فیلم های لایه برداری شده روی اسکنر قرار می گیرند و تصاویر اسکن شده به صورت دیجیتال با منابع مقایسه می شوند تا میزان پارگی فیبر را ارزیابی کنند. نتایج در قالب یک مقدار عددی بین 0 و 4 ارائه شده است.

 

اطلاعات مهر و موم و تمیزی پوست برای طیف گسترده ای از فیلم ها و مقالات اکنون پایه ای برای یک کتابخانه داده است که می تواند برای بهینه سازی ترکیبات کاغذ و فیلم برای نیاز بسته بندی مشخص استفاده شود. همچنین می توان از آنها برای کاهش پارامترهای آب بندی استفاده کرد ، بنابراین در زمان ، منابع و هزینه در هنگام انتخاب مواد و اعتبار سنجی فرآیند صرفه جویی می شود.

اندرسون گفت ، برای توصیف بیشتر فرآیند مهر و موم مستقیم ، استفاده از تصویربرداری پیشرفته در حال بررسی است. تکنیک های مورد بررسی میکروسکوپ الکترونی روبشی و ترموگرافی است (شکل 2 را ببینید).

شکل 2: نمونه ای از مزایای فیلم formable و چند لایه، لایه 8 فیلم چند لایه در مقابل فیلم 3 لایه
را قادر می سازد پایین اندازه گیری، استفاده از نازک تر ساختار برای نسبت بندی مشخص
تقسیم لایه PA افزایش thermoformability
لایه های فردی گران قیمت می تواند نازک تر ارائه مزایای هزینه
چند لایه امنیت بیشتر و انتخاب گسترده تری از مواد اولیه کاربردی را فراهم می کند
منبع: Wipak

عوامل زیادی بر عملکرد کاغذ آب بندی مستقیم تأثیر می گذارند ، از جمله: طول الیاف ، تصفیه الیاف ، تشکیل و اندازه کاغذ. بسیاری از خصوصیات کاغذ به الیاف سلولزی که کاغذ از آن تولید می شود بستگی دارد. به طور مشابه طول الیاف به طور مستقیم با نوع درختی که تفاله از آن تولید می شود ارتباط دارد. به طور معمول ، چوب نرم دارای الیاف بلند و چوب سخت دارای الیاف کوتاه است. الیاف بلند باعث تقویت قدرت جسمی کاغذها می شوند و به دلیل لایه برداری کمتر از کاغذ پاره می شوند.

"Formation" تراز بندی الیاف موجود در مقاله را توصیف می کند. الیاف کاغذی اصلاح نشده تمایل دارند در جهت ماشین جهت گیری کنند. این جهت گیری منجر به افزایش قابل توجه تمایل به پارگی فیبر در دمای 180 درجه به لایه فیبر ، و افزایش در 90 درجه به لایه فیبر می شود. اندروز گفت ، این انعطاف پذیری برای هم ترازی بسته ها در جهت گیری مطلوب برای فرآیند بسته بندی سازنده دستگاه های پزشکی را محدود می کند و منجر به محدودیت در ترازبندی چاپ می شود.

مقالات بسته بندی پزشکی Direct Seal نسل دوم تولید می شوند تا اطمینان حاصل شود که گرایش طبیعی فیبرها با جهت دستگاه از بین می رود و منجر به یک لایه بردار تمیزتر و محصول انعطاف پذیرتر برای کاربر نهایی می شود.

سرانجام ، سطح کاغذ را می توان با یک پوشش (اندازه) بسیار کم وزن که دارای خاصیت مهر و موم گرم یا سرد نیست ، اصلاح کرد. اندازه ، قدرت آب بندی را افزایش می دهد و یک لایه برداری کاملا تمیز و چند جهته را ایجاد می کند. وی گفت: "مقالات اندازه بهترین کاغذهای مهر و موم مستقیم را نشان می دهد که امروز از نظر مقاومت مهر و موم و پوست تمیز وجود دارد."

فیلم های پزشکی

Paavo Muhonen ، مدیر تحقیق و توسعه ، Wipak ، روش های ساخت فیلم های پزشکی را بررسی کرد. وی نیازهای مواد اولیه ، پارامترهای مهم پردازش و ملاحظات کیفی مانند کنترل ضخامت ، کنترل دوربین وب تحت خط و تولید اتاق تمیز را بیان کرد. طبق استاندارد ISO 11607-1 ، مواد اولیه پلاستیکی موجود در بسته بندی دستگاه های پزشکی باید موارد زیر را داشته باشند:

  • منبع ، تاریخچه و قابلیت ردیابی همه مواد باید شناخته شود
  • سازگاری زیستی و ویژگی های سم شناسی باید همراه با اثرات ضدعفونی کننده بر اساس ISO 10993 ارزیابی شود
  • نباید حاوی مواد سمی قبل ، حین و بعد از عقیم سازی باشد
  • برای تماس با مواد غذایی باید از FDA و EU پیروی کند
  • باید با دستورالعمل 94/62 / EC اروپا در مورد بسته بندی و زباله های بسته بندی مطابقت داشته باشد ، یعنی فاقد فلزات سنگین باشد.

Mohonen گفت ، ضخامت فیلم یک کیفیت کلیدی است و کنترل آن به اندازه گیری درون خطی و سیستم های تغذیه گرانتری متکی است - در آنجا چون تغذیه بر اساس وزن ماده (یعنی چگالی) است ، کنترل دقیق ضخامت را برای هر لایه نازک جداگانه فراهم می کند. دوربین های وب خط امکان کنترل کیفیت را دارند و می توانند نقص های کوچکتر از 0.5 میلی متر را تشخیص دهند. سایر سیستم های بازرسی بصری و سیستم های علامت گذاری خودکار می توانند به تولیدکنندگان کمک کنند تا ذرات خارجی مانند ژل ، ذرات سیاه و سوراخ سوراخ را بردارند.

تولید اتاق تمیز همچنین محیط تولید بهداشتی مورد نیاز را فراهم می کند و الزامات مورد نیاز در سیستم کیفیت ISO 9001 ، ISO 13485 برای تجهیزات پزشکی و GMP (فرآیند تولید خوب) پوشش داده شده است ، در حالی که محدودیت های زیست بار در ISO 11737 مورد بحث قرار گرفته است.

فیلم های چند لایه

هنگام بررسی خصوصیات فیلم درجه پزشکی ، موهونن گفت که ملاحظات اصلی عبارتند از: روش بسته بندی ، هزینه و ماهیت دستگاه ؛ شکل ، اندازه و وزن دستگاه و مقاومت در برابر عقیم سازی. ISO 11607-1 ایجاب می کند که ثابت شود مواد برای یک فرآیند خاص عقیم سازی مناسب هستند و موهونن پیشنهاد می کند این اولین موضوعی است که باید هنگام انتخاب مواد بسته بندی بررسی شود. اشتباهات رایجی که باید از آنها اجتناب شود ، استفاده از مواد با نقطه ذوب پایین در استریلیزاسیون بخار یا استفاده از مواد مقاوم در برابر اشعه نیست (مانند پلی پروپیلن استاندارد) در عقیم سازی گاما یا بتا.

استاندارد ماندگاری و تست پایداری نیز توسط ISO 11607-1 مورد نیاز است. بخش 6.4 به آزمایش پایداری می پردازد و می گوید که این آزمایش باید با استفاده از پروتکل پیری در زمان واقعی انجام شود. همچنین می گوید: "پیری سریع باید به عنوان مدرک کافی برای انقضا ادعا شده تا تاریخ در دسترس بودن داده های پیری در زمان واقعی در نظر گرفته شود.

ماندگاری باید پنج سال پس از فرآیند عقیم سازی داشته باشد و باید توجه داشت که ماندگاری نه تنها یک مسئله مربوط به زمان است بلکه مربوط به رویداد نیز می باشد. به عنوان مثال ، یک حمله بالاتر از درجه حرارت یا رطوبت خاص یا قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید بر ماندگاری تأثیر می گذارد. این منجر به آخرین نکته می شود که شرایط ذخیره سازی برای بسته بندی نهایی باید از نظر رطوبت و دما صحیح باشد.

موهونن در ادامه به روند رو به رشد استفاده از فیلم های چند لایه نگاه کرد ، که شامل لایه های عملکردی است که خیاطی خاصیت را امکان پذیر می کند ، مانند شکل پذیری ، مقاومت مکانیکی ، محافظت از سد اکسیژن و بخار آب.

به گفته موهونن ، همه چیز در مورد "تسلط بر دستور العمل به گونه ای است که فیلم نیازهای برنامه نهایی مشتری را برآورده کند". می توان سطح بیرونی تهیه کرد که از لایه های داخلی محافظت می کند و می تواند پنجره آب بندی وسیع تری را تسهیل کند. متناوباً ، یک لایه پلی آمید (PA) می تواند برای بهبود خواص مکانیکی و فرم دهی (خارج یا جاسازی شده) اضافه شود. یک لایه آب بندی اجازه می دهد تا آب بندی سریع و عملکرد پوست؛ یا می توان یک لایه "فله" برای صرفه جویی در هزینه بهتر در داخل آن قرار داد.

منظور از چندلایه ها این است که از فیلم های نازک تر می توان بدون به خطر انداختن امنیت استفاده کرد و اندازه گیری و استفاده از ساختار نازک را برای نسبت ترموفرمینگ مشخص امکان پذیر می کند. علاوه بر این ، لایه های تقسیم شده PA می توانند قابلیت حرارتی سازی را افزایش دهند و لایه های منفرد گران قیمت را می توان نازک تر کرد و از مزایای بیشتری برخوردار می شود. وی گفت: "به طور کلی ، چندین لایه امنیت بیشتر و انتخاب گسترده تری از مواد اولیه کاربردی را فراهم می کنند."

مواد افزودنی ضد باکتری

مدتی است که برخی از بخشهای صنعت افزودن عوامل ضد میکروبی به مواد بسته بندی را پذیرفته اند و برخی بر این باورند که با استفاده از آنها در بسته بندی های پزشکی می توان یک گام تغییر در بهداشت را به دست آورد. پاول موریس ، MD ، Addmaster ، شرکتی که از آنتی باکتریال برای محصولات محافظت می کند ، گفت: در حال حاضر بیش از 40 محصول با محافظت ضد باکتری "Biomaster" در یک محیط پزشکی از کف ، چارچوب تخت ، لباس فرم و پوشه های موردی گرفته تا جاروبرقی استفاده می شود. گونی

کارایی روش های مختلف افزودنی ضد باکتری متفاوت است ، اما برخی از شرکت ها در بهبود این امر پیشرفت کرده اند. موریس توضیح داد که Biomaster به دیواره سلول باکتری متصل می شود و رشد را مختل می کند. یونهای کمپلکس شده با نقره در تولید آنزیم اختلال ایجاد می کنند و سلول تولید انرژی نمی کند. همچنین با قطع DNA سلول ، از تکثیر جلوگیری می کند. وی گفت: Wipak محصولی با استاندارد ISO 22196 دارد که برای دستگاه های پزشکی مناسب است و از روند عقیم سازی جان سالم به در می برد.

کریس رایت ، مدیر مرکز تخصصی نانوتکنولوژی چند رشته ای ، کالج مهندسی دانشگاه سوانزی ، همچنین کارگاهی را برگزار کرد که به بررسی پتانسیل آینده مواد افزودنی ضد باکتری در بسته بندی های پزشکی ، به ویژه با توجه به بار هزینه مسئولین بهداشتی در زمینه عفونت های بهداشتی و همچنین در نظر گرفتن حرکت به سمت افزایش مراقبت در منزل و خودآموزی بیماران ، جایی که دیگر استفاده از دستگاه توسط متخصصان آموزش دیده انجام نمی شود.

استفان کراکوف ، رئیس مدیریت محصول ، بسته بندی GEA Tiromat ، صلاحیت فرآیند ماشین آلات بسته بندی را بررسی کرد. وی در مورد الزامات اعتبار سنجی ماشین بحث کرد و مراحل مختلف و مونتاژ را بررسی کرد.

مکانهای اصلی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع عبارتند از: اعتبار سنجی فرآیند FDA ایالات متحده: اصول و روشهای عمومی ، که راهنماهای اعتبارسنجی کلی را ارائه می دهد اما برای تفسیر فردی باز است ، همراه با راهنمایی از انجمن بین المللی مهندسی دارویی (ISPE) ، و روش ساخت خودکار خوب (GAMP) 5.

تناسب اندام برای هدف

Noel Gibbons ، مدیر برنامه سرب ، Anecto ، مراحل آزمایش بسته های نهایی تجهیزات پزشکی مورد نیاز استاندارد را بررسی کرد. وی پنج هدف اصلی بسته بندی دستگاه را به نمایندگان یادآوری کرد: مهار ، اطلاع رسانی ، محافظت ، نمایش و حمل و نقل. وی آزمایشات مورد استفاده برای تأیید صحت و استحکام استریل بسته اصلی را بررسی کرد: بازرسی بصری ، آزمایش ترکیدن ، آزمایش لایه برداری / کشش ، نفوذ رنگ ، نشت حباب ، چالش میکروبی و آزمایش ردیابی گاز (Sniffer).

به عنوان مثال آزمون بازرسی بصری ASTM F1886 ، تعیین کانالهای موجود در بسته بندی بسته بندی تا حدود 75μm (0.003 اینچ) با احتمال 60-100? را پوشش می دهد. این اندازه گیری کیفی (قبول / رد) به ارزیابی ظاهر مهر و موم های باز نشده برای تعیین وجود نقص کمک می کند. به گفته وی ، نکات کلیدی قابل تأمل عبارتند از: آیا فرآیند آب بندی خود را طی OQ و PQ ارزیابی کرده اید؟ و آیا سطوح پذیرش / رد را برای روند آب بندی خود تعیین کرده اید؟ (شکل 3 را ببینید).

شکل 3: صلاحیت صفت بازرسی بصری برای بسته بندی دستگاه های پزشکی
مقیاس رتبه بندی خصوصیات بصری
5 - قابل قبول: بسته بندی بالاترین نیازهای بصری
2 تا 4 را دارد - قابل قبول: بسته بندی مطابق با الزامات مهر و موم است (زیر مهر و موم شده یا بیش از مهر و موم شده)
1 - قابل قبول: مهر و موم بسته مطابقت ندارد حداقل نیاز
منبع: Anecto

گیبونز در دومین سخنرانی خود در مورد تست عملکرد بسته ، مقایسه معیارهای مختلف ASTM-ISTA را ارائه داد. وی گفت: بسیاری از تولیدکنندگان دستگاه های پزشکی با تصمیم گیری درمورد اینکه برای مطابقت با ISO 11607 چه کاری باید انجام دهند و از کدام روش برای آزمایش عملکرد استفاده می کنند - ASTM یا ISTA تلاش می کنند. استانداردهای ASTM یا ISTA به طور گسترده ای استفاده می شود و در ISO 11607 ذکر شده است ، یک استاندارد اجماع شناخته شده توسط FDA ، بنابراین می توان از روش های آزمون ASTM یا ISTA استفاده کرد.

پریسا قاسمی بازدید : 26 دوشنبه 26 مهر 1400 نظرات (0)

   

بنابراین شما در فکر تهیه یک استخر مخزن گالوانیزه هستید، شما می دانید که آنها در طول تابستان های گذشته خشم جدیدی در سراسر جهان بوده اند و شما واقعاً از ظاهر آن خوشتان می آید. بنابراین چه شما آن را "وان آب گرم تپه ای" ، "استخر قرمز" ، یا "استخر مخزن انبار" بنامید ، نمی توانید انکار کنید که آنها یک سرگرمی سرگرم کننده و بسیار ساده روستایی به سبک زندگی خوب قدیمی کشور است. در حیاط خلوت شما همان جا باورنکردنی به نظر می رسد ، جلو بروید و به پنجره خود نگاه کنید که کجا می رود. اشکالی ندارد ، ما منتظر می مانیم ... استخرهای مخزن گالوانیزه در داخل و خارج شگفت انگیز به نظر می رسند ، و هنگامی که قیمت مناسب از 375 دلار شروع می شود ، برای کیف پول شما به همان اندازه جذاب است. این روند جدید سوالات زیادی را به وجود آورده است ، بنابراین ما فکر کردیم که کنار هم قرار دادن یک مقاله برای پاسخ دادن به رایج ترین سوالات کمک می کند.

 

1. حرکت چقدر سخت است؟ آیا از طریق دروازه من جا می شود؟ چگونه آن را به خانه برسانم؟

   خوب ، یک ثانیه صبر کنید ، یعنی 3 سوال ، نه؟ از نظر فنی بله ، اینطور است. با این حال ، همه آنها می توانند با هم پاسخ داده شوند ، بنابراین ما فکر کردیم که همه آنها را در اینجا گروه بندی می کنیم. این تانک های گرد با وزن متوسط ​​حدود 150 پوند و طراحی دایره ای شکل ، به راحتی در انتهای خود ایستاده و به دور خود می چرخند و آنها را کاملاً مانور می دهد. بعد ، با عرض 24 اینچ ، آنها به راحتی از دروازه های معمولی با عرض 48 اینچ عبور می کنند. با این حال ، به خاطر داشته باشید که اگر یک نوع تیر عرضی در بالای دروازه خود دارید ، محدود به اندازه مخزن برای قرار گرفتن در زیر آن خواهید بود مگر اینکه راه دیگری برای وارد کردن مخازن بزرگتر به حیاط خانه خود داشته باشید. ایستادن یک تانک 10 پا باعث می شود که 10 فوت ارتفاع داشته باشد. بنابراین در نهایت ، چگونه می توان آن مخزن عظیم را به خانه خود برد ... این آسان است ، ما تحویل می دهیم!

2. چرا باید از شرکت دامداری تجهیزات کانادا تانک بخرم؟

   چون کار درستی است! ... به طور جدی ، تفاوت های زیادی بین تانک های ما و رقبا وجود دارد. اول از همه ،  ما مخازن بزرگتری داریم !!   ما هاستینگ های منحصر به فرد کانادا هستیمتوزیع کننده تانک ... به این معنی که ما تانک های 3 پا را تا مخزن با قطر 10 فوت حمل می کنیم ... هیچ کس دیگری در کانادا جز ما این را ندارد. بعد ، کیفیت کلی مخزن. گول برخی عبارت های گمراه کننده را نخورید. "مخزن پایین 20 سنج" یک مخزن 20 سنج واقعی نیست. اکثر مخازن دارای یک پایه 20 سنج تنها با 22 ضخامت (نازک تر) هستند ... هنگامی که آنها می چرخند ، شکل می گیرند و خم می شوند ، آن طرفین می توانند تا جایی در حدود 24 گیج (که واقعاً نازک است) کشیده شوند ... مخازن ما همه هستند فولاد گالوانیزه 20 GUAGE G90! فراموش نکنید که مخازن ما برای مقاومت در برابر سوء استفاده از 1500 پوند حیوان ساخته شده اند. آنها به راحتی استفاده اسمی را به عنوان استخر حیاط خلوت یا تخت گل تحمل می کنند. در اینجا چند ویژگی اصلی وجود دارد که هنگام خرید مخزن فولاد گالوانیزه خود باید به آنها توجه کنید.

  در اینجا ما یک نمودار متقاطع از نحوه ساخت مخازن خود داریم. با استفاده از این نمودار ، همراه با تصاویر ارائه شده ، باید ایده خوبی از آنچه در هنگام خرید یکی از مخازن ما خریداری می کنید ، به شما ارائه شود.

          

 بیایید با درز مخزن شروع کنیم ...

 

     کیفیت و مرتب بودن درزها چگونه است؟ توجه کنید که درزهای ما به هم چسبانده نشده و سپس مانند دیگر مخازن از بیرون آب بندی شده اند. سیلر مذاب داغ در بین همپوشانی قرار می گیرد ، سپس مخزن به صورت نقطه ای به هم جوش داده می شود. این ، همراه با اتصال قفل 4 لایه در پایین دیوارها ، از نشت ، استحکام و پایان عالی جلوگیری می کند.

 

 مطالب پیشنهادی:

انتخاب مخزن آب برای باغ

اولین اولویت شما در آمادگی اضطراری چیست؟ (نکته: آب است)

 

  

 
ویژگی بعدی مخازن ما که می خواهیم روی آن تمرکز کنیم بسیار مهم است هنگام استفاده از آنها برای استخر حیاط خلوت ، لب گرد است. 

دیوار مخزن در اطراف یک لوله کوچک پیچیده شده است که در قسمت بالای مخزن قرار دارد. اکثر مخازن دیگر لب را روی خود جمع می کنند ، که لبه نسبتاً تندی در بالا برجای می گذارد.

 

 

 

 

سرانجام ، یک چیز ساده مانند یک پلاگین تخلیه مناسب در برخی مخازن به طور کامل از بین رفته است در حالی که سایر مخازن از یک پلاگین پلاستیکی ارزان قیمت استفاده می کنند که ترک می خورد یا نشت می کند. دوشاخه های فولادی 3/4 اینچی NPT ما مهر و موم بدون نشتی را فراهم می کند که به راحتی با یک ضامن دار استاندارد 3/8 اینچی برای زهکشی برداشته می شود. اندازه های معمولی نخ اجازه می دهد تا از آداپتورهای لوله و شیلنگ و شیرها برای گردش یا هدایت جریان آب هنگام تخلیه استفاده شود.

 

3. چگونه می توانید آب را تمیز نگه دارید و لجن در اطراف لبه ها جمع نشود؟

   آن آب سبز یا لجن در کناره ها جلبک است ... آب است ... این اتفاق می افتد ، حتی اگر شما آن را نبینید ، آنجا لغزنده است و بسیار تلاش می کند تا استخر شما ناخالص به نظر برسد. نگران نباشید. این کاملا قابل پیشگیری و درمان است. اول از همه ، همه مواد آلی مانند چمن ، برگ یا خرده های کوچک که با نوعی توری حوضچه غرق شده اند را حذف کنید. سپس تخلیه ، شستشو با آب و صابون و پر کردن مجدد با آب تمیز را توصیه می کنیم. با این حال ، بسیاری از مردم مقدار کمی کلر مایع به آب اضافه می کنند تا جلبک ها را از بین ببرند. ما کلر را توصیه نمی کنیم زیرا به سطح گالوانیزه حمله کرده و آن را خراب می کند. به طور مطلق از کوله پشتی هایی که فقط در انتهای مخزن قرار دارید استفاده نکنید. همانطور که در اینجا مشاهده می کنید ، ظرف چند ساعت تانک را از بین خواهید برد.

   با این اوصاف ، اگر تصمیم گرفتید آب را کلر بزنید ، کلر را آرام بگیرید ، مواد شیمیایی زیادی اضافه نکنید و از یک شناور کوچک استفاده کنید. کیت آزمایش کلر نیز یک ضرورت مطلق است. اگر قصد دارید آب را برای مدت طولانی در استخر بگذارید ، قطعاً توصیه می کنیم از هر مکان استخری محلی دیدن کرده و خود را با یک کیت تست آب مناسب تهیه کنید تا بتوانید PH آب خود را حفظ کنید. یک پمپ و فیلتر کوچک یا یک هواده ایده خوبی است و به تمیز نگه داشتن استخر شما کمک می کند.  

4. در مورد زنگ چطور؟

   فولاد گالوانیزه G90 در شرایط عادی تا زمانی که پوشش دست نخورده باقی بماند ، در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم است. با این اوصاف ، به س #ال شماره 3 برگردید و قسمت مربوط به خوردگی کلر را دوباره بخوانید. در صورت عدم رعایت این توصیه ها ، کلر بیش از حد یک مخزن ذخیره گالوانیزه را در 1 تابستان یا کمتر خراب می کند ... اکنون برگردید و دوباره بخوانید: شماره سه راه حلی که کاربرد آن آسان باشد و مانعی بین گالوانیزه و کلر ایجاد کند. لطفاً در مورد گالوانیزه کردن در برابر کلر جدید BLOG ما را بخوانید تا در این مورد بیشتر بدانید.

5. در مورد حشرات و پشه ها چطور؟

   همه می دانند که آب ایستاده محل پرورش پشه ها و سایر حشرات است. همانطور که در بالا اشاره کردیم ، استفاده از پمپ باعث حرکت و فیلتر شدن آب همراه با آب متعادل و تمیز می شود. پشه ها نباید مسئله ای باشند. اگر هنوز اشکالات  شما را آزار می دهد ،  تور پشه را روی مخزن نصب کنید یا محل پشه را به شناور کلر خود اضافه کنید.

6. آیا استخر بیش از حد گرم می شود؟

خیلی داغ چیه؟ ... مخازن فولادی خالی در صورت قرار گرفتن در زیر نور مستقیم خورشید گرمای زیادی را جذب می کنند و تماس با هر فلز داغ ، هر چیزی می تواند باعث سوختگی روی پوست شما شود. با این حال ، هنگامی که مخزن را پر می کنید ، آب دمای خارجی مخزن را جذب کرده و تعدیل می کند و فولاد را حتی در نور مستقیم خورشید در تماس نگه می دارد. خود استخر مخزن گالوانیزه می تواند به راحتی آب جوش را تحمل کند. اگر می خواهید یک وان آب گرم داشته باشید ، بسیار عالی است ، اگر در آن روز 110 درجه ای سعی می کنید خود را خنک کنید ، چندان عالی نیست. بنابراین ما پاسخ مناسب برای این س figureال را می دانیم: NO آب این مخازن نمی تواند خیلی گرم شود که مخزن آسیب می بیند. اما اگر نگران گرما هستید ، توصیه می کنیم استخر خود را در سایه یا قسمت سایه دار قرار دهید. اگر سایه ای پیدا نشد ، می توانید از "بادبان خورشید" یا چتر کنسول برای شکستن گرمای شدید خورشید استفاده کنید.آبگرمکن خطی  و یکی از پتوهای خورشیدی ما برای تسریع نوسانات دمای آب کمک می کند. در حالی که ما در مورد گرما صحبت می کنیم ، می خواهیم به شما یادآوری کنیم که آب گرم یا گرم برای حفظ تعادل به مواد شیمیایی بیشتری نیاز دارد و کلر سریعتر سوزانده می شود و باعث می شود آن جلبک های ناخالص که قبلاً در مورد آنها صحبت کردیم سریعتر رشد کنند. هرچه آب گرمتر باشد ، توجه و مراقبت بیشتری برای تمیز نگه داشتن آن نیاز است. سرانجام ، آن حلقه فلزی داغ در بالای صفحه چطور؟ یک نودل استخر بریده شده یا لوله عایق فوم را در لبه بالایی بپیچید. 

7. در زمستان با آنها چکار می کنیم؟

   این باید بهترین قسمت برای داشتن یک مخزن مخزن انبار باشد. فراموش نکنید که این مخازن برای نشستن بیرون طراحی شده اند و در تمام طول سال به حیوانات شما آب می دهند. زمستانی شدن یک ضربه محکم و ناگهانی است ... پلاگین تخلیه را بکشید و آن را برگردانید ... انجام شد! اگر آن را در حیاط یا چیزی دیگر ساخته اید و نمی توانید آن را برگردانید ، دوشاخه را بکشید و بگذارید بیرون ... در بهار کمی تمیز می شوید ، اما چیزی که کمی آب و صابون آن را نمی گیرد مراقبت از گزینه های دیگر این است که آن را به انبار بچرخانید یا آن را به خانه یا گاراژ تکیه دهید. اینها می تواند سوء استفاده زیادی داشته باشد ، نترسید کمی آن را بشویید.

   با این همه اطلاعات در اختیار شما ، ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد. بنابراین اگر در حال حاضر چنین احساسی دارید ، به یاد داشته باشید که بسیاری از نکات بالا برای نصب های پیشرفته تر است ، بنابراین ما می خواهیم شما را به اصول اولیه بازگردانیم. استخر مخزن گالوانیزه سخت ترین و ساده ترین کار برای مراقبت است ... اگر آب کثیف شد ، آن را تخلیه و دوباره پر کنید ... اگر آب خیلی گرم است ، آب سرد اضافه کنید ... اگر آب خیلی سرد است ، آب گرم اضافه کنید ... اگر روی چاه هستید و هزینه استفاده از آب را پرداخت نمی کنید ، هر چند وقت که لازم بود آن را تخلیه و دوباره پر کنید. وقتی کار را برای فصل تمام کردید ، آن را برگردانید یا دوشاخه تخلیه را بیرون بگذارید ، 1/2 اینچ یخ در کف مخزن در طول زمستان هیچ آسیبی نمی رساند. استخر مخزن گالوانیزه نسبت به آنچه شما از آن نگهداری خواهید کرد.اینجا.

پریسا قاسمی بازدید : 30 شنبه 24 مهر 1400 نظرات (0)

لیوان های پلاستیکی را می توان به سه نوع لیوان یکبار مصرف تقسیم کرد :

لیوان های پلاستیکی: ساخته شده از پلیمرهای مشتق شده از سوخت های فسیلی ، مانند نفت ، محبوب ترین فنجان های بازار هستند.

لیوان های پلاستیکی زیست تخریب پذیر: این نوع ظرف نوشیدنی پس از استفاده و دفع صحیح ، قابلیت تجزیه طبیعی را دارد.

لیوان های کمپوست پلاستیکی: فنجان های کمپوست را می توان پس از گذراندن یک فرآیند تبدیل صنعتی به کود آلی تبدیل کرد.

لیوان های پلاستیکی تجزیه پذیر PLA

Vasos de Plástico زیست تخریب پذیر PLA

این لیوان های پلاستیکی شگفت انگیز هستند. ظاهر و ظاهر آنها شبیه به پلاستیک است ، اما از 100٪ مواد گیاهی ساخته شده است.

پلاستیک بیوپلاستیک یا PLA امکان محتوی مایعات سرد و گرم را با خیال راحت و بدون تغییر در ترکیب یا شکل آنها ارائه می دهد.

م componentلفه اصلی این نوع فنجان نشاسته ذرت است و به آن ویژگی هایی می دهد که آن را به عنصری مناسب برای قهوه ، آب میوه ، اسموتی یا شلغم شما تبدیل می کند.

در کیوی پلاست، ما مدل های فنجان با ظرفیت بار بین 50 تا 550 میلی لیتر داریم .

علاوه بر این ، با تشخیص اینکه همه ما سلیقه های متفاوتی داریم ، طیف وسیعی از اشکال و تزئینات را ارائه می دهیم ، بنابراین می توانید PLA Cups Plastic Cups PLA را که بیشتر شبیه کسب و کار شما است انتخاب کنید.

لیوان پلاستیکی مقرون به صرفه PP

Vasos de Plástico Económico PP

با پلی پروپیلن به عنوان عنصر اصلی ، اکونومی پلاستیک فنجان PP به دلیل قیمت پایین از بقیه متمایز می شود.

اما مسئله فقط پول نیست ، این لیوان ها بسیار کاربردی و همه کاره هستند و ظرفیت ذخیره نوشیدنی های گرم یا سرد را دارند.

سازگاری عالی آن با کاربردهای مختلف ، آن را به پادشاه مهمانی ها و یکی از موارد مورد علاقه در جهان سازماندهی رویدادها تبدیل می کند.

از نظر ظرفیت ، لیوان های پلاستیکی PP Economy امکان نگهداری بین 115 تا 650 میلی لیتر را ارائه می دهند .

آنها در رنگهای سفید ، آبی و شفاف موجود هستند. با اشکال مختلف ، صاف یا بافت دار.

علاوه بر همه این ویژگی ها ، لازم به ذکر است که نقطه ذوب این شیشه ها در دمای 160 درجه سانتی گراد قرار دارد و بوها و طعم هایی را که بر غذای حمل می کنند ، ساطع نمی کند.

لیوان های پلاستیکی نشکن PP

Vasos de Plástico Irrompibles PP

اگر در سازماندهی رویدادهای دسته جمعی مانند کنسرت ، مهمانی یا نمایشگاه مشارکت داشته باشید ، می دانید که قانونی وجود دارد که استفاده از فنجان های یکبار مصرف ایمن را ملزم می کند .

این نوع فنجان ها نباید در معرض خطر شکستن یا آسیب دیدگی - تصادفی یا عمدی - باشد که می تواند به هر شخصی در طول یک رویداد جمعی وارد شود.

برای این رویدادها ، ما پلاستیک های نشکن PP را طراحی کرده ایم . ظروف نوشیدنی سرد و گرم که در برابر استفاده و سوء استفاده مقاومت شگفت انگیزی از خود نشان می دهند .

ساختار آنها ، با پلی پروپیلن به عنوان ماده اصلی ، به آنها اجازه می دهد تا در مایکروویو استفاده شوند ، در ماشین ظرفشویی قابل شستشو بوده و در برابر ضربات و سقوط مستقیم مقاومت کنند.

در مورد ایمنی آنها به عنوان ظروف غذا ، 100 non غیر سمی هستند و ترکیب مایعات موجود در آنها را تغییر نمی دهند .

PP نشکن فنجان های پلاستیکی ما در کیوی پلاست را در انواع رنگ ها در دسترس هستند، از جمله: سفید، سیاه، قرمز، سبز، آبی، نارنجی، بنفش، در میان دیگران .

از نظر ظرفیت ، کوچکترین گزینه ای که در اختیار داریم شیشه مدرج تنها 35 میلی لیتر است ، در حالی که بیشترین ظرفیت یک لیوان تزریقی 600 میلی لیتری است.

لیوان های قابل استفاده مجدد

واسوس قابلیت استفاده مجدد دارد

لیوان های پلاستیکی چندبار مصرف به گونه ای طراحی شده اند که در برابر استفاده مقاوم هستند و می توانند در بیش از یک مورد استفاده شوند .

با تشکر به ساخت آنها با پلی پروپیلن از فنجان قابل استفاده مجدد هستند عملکردی، اقتصادی و بسیار مقاوم در برابر ، به نقطه بودن تقریبا نشکن.

از آنها می توان برای سرو نوشیدنی های گرم یا سرد استفاده کرد ، در هر دو مورد ، به دلیل پلاستیک استفاده شده در این فنجان ، ویژگی های آنها را از دست نخواهید دید.

آنها در مهمانی های خانوادگی یا رویدادهایی استفاده می شوند که می خواهید مقدار کمی زباله ایجاد کنید ، زیرا پس از استفاده دور ریخته نمی شوند.

عینک های قابل استفاده مجدد ما در کیوی پلاست در رنگهای مختلف ، نارنجی ، سفید ، سیاه ، نقره ای ، طلایی ، بنفش ، آبی و سایر رنگها وجود دارد. و شفاف سنتی.

ظرفیت ها از 330 میلی لیتر تا لیوان آبجو با ظرفیت 1000 میلی لیتر متغیر است .

تنوع انواع شیشه ها نیز چشمگیر است. عینک لوله، با حلقه، برای سیب، عینک، عکس ، در میان اکثر زیادی نیز دارند.

فنجان های فوم یکبار مصرف

Vasos Térmicos FOAM قابل شستشو

مشاغلی که نوشیدنی های گرم می فروشند نگران کیفیت مواد اولیه خود و حفظ دمای آماده سازی خود هستند.

برای آنها ، فنجان های یکبار مصرف فوم آنها محصول ایده آل هستند.

از پیوند پلی اتیلن ها با سایر افزودنی های شیمیایی ، FOAM بدست می آید ، ماده ای امن برای نگهداری مواد غذایی با ظرفیت حفظ دمای آن بسیار بیشتر از فنجان های معمولی.

>   کدام قالب ها را می توان در فر پخت؟

فوم های یکبار مصرف فاقد سم ، رنگ ، غیر خورنده ، غیر ساینده و 100٪ قابل بازیافت هستند.

برای دوست داشتن قهوه و چای که از محل شما دیدن می کنند ، لیوان هایی با ظرفیت بین 120 تا 1300 میلی لیتر ارائه می دهیم.

آیا نگران طراحی هستید؟ از فروشگاه ما دیدن کنید و گزینه های سفید یا طراحی لیوان های حرارتی یکبار مصرف FOAM را کشف کنید .

لیوان های همجوشی

Vasos térmico fusión

آیا به دنبال یک لیوان برتر برای تجارت مهمان نوازی ، رستوران ، کافه یا چای فروشی خود هستید؟

ما از شما دعوت می کنیم تا Thermal Fusion Cup ما را بشناسید ، یک ظرف غذا که انواع مختلف روکش ها را ترکیب می کند تا به حفظ دمای نوشیدنی های شما برای مدت طولانی کمک کند.

جلد بیرونی لیوان از کاغذ ساخته شده است که به شما امکان می دهد بدون هیچ گونه ناراحتی آن را چاپ یا شخصی سازی کنید .

یکی از ویژگی های برجسته Thermal Fusion Cup این است که همه ، صرف نظر از ظرفیت آنها ، عرض یکسانی دارند ، بنابراین همه آنها از اندازه درپوش یکسان استفاده می کنند.

از آنجا که همه آنها از نظر قطر یکسان هستند ، خدمات بسیار سریعتر ، آسانتر و هزینه رستوران بهینه می شود.

ظرفیت های موجود از 266 میلی لیتر شروع شده و تا 710 میلی لیتر افزایش می یابد.

مطالب پیشنهادی:

زیبایی و بهداشت ، بدون پلاستیک

مقایسه انواع مختلف کارد و چنگال یکبار مصرف

PS فنجان قهوه پلاستیکی

کافه PS Vasos de Plástico

اینها لیوان های سنتی هستند که در سفره خانه ها و نانوایی ها استفاده می شوند .

فنجان های پلاستیکی قهوه PS کاربردی ، کاربردی و یکبار مصرف ، به مشتریان شما آزادی می دهد ، زیرا آنها می توانند نوشیدنی مورد علاقه خود را خریداری کرده و هنگام قدم زدن در شهر یا رفتن به دفتر ، از آن لذت ببرند.

ظرفیت ما بین 80 تا 230 میلی لیتر است ، بنابراین آنها برای بسیاری از انواع نوشیدنی ها کار می کنند.

آنها حتی برای تهیه برخی دسرها ، مانند ژله برای کوچکترهای خانه استفاده می شوند.

فنجان قهوه پلاستیکی PS با ظرفیت بیشتر میهمانان مکرر در مهمانی ها و رویدادهای کودکان هستند ، جایی که برای استفاده برنامه ریزی شده به یک ظرف نوشیدنی مثر نیاز است.

لیوان های پلاستیکی PS Crystal

Vasos de plástico PS Cristal

بسیاری از ما هنگام غذا خوردن بسیار بی پروا هستیم. بنابراین ، ما دوست داریم - بدون واسطه یا موانع - آنچه در میز غذا سرو می شود را بنوشیم تا با آرامش بخوریم یا بنوشیم.

PS کریستال فنجان های پلاستیکی ظروف نوشیدنی زیبا که شفافیت برتر به مشتری خود را، حتی اگر شیشه ای است که برخی از رنگ می باشد.

با طرح برجسته و بسیار مرسوم، مد روز ، در فنجان های پلاستیکی PS کریستال قرمز، بنفش، فیروزه ای، پسته، آبی، زرد، نارنجی، در میان برجسته ترین: در رنگ های در دسترس هستند.

ظرفیت هر فنجان به اندازه انواع لیوان های پلاستیکی که قبلاً بررسی کرده ایم متفاوت نیست.

با لیوان هایی که معمولاً در رویدادها ، مهمانی ها ، جشنواره ها ، رستوران های تاپاس ، کافه ها و سایر موارد استفاده می شود .

 

لیوان های پلاستیکی مقرون به صرفه PET

Vasos de Plástico PET Económicos

گول این لیوان را نخورید. هنگامی که آن را در دستان خود می گیرید ، می بینید که بسیار سبک و در لمس نرم هستند ، اما این مقاومت آنها را کمتر نمی کند.

با ظاهری شبیه به شیشه ، لیوان های پلاستیکی PET اقتصادی محفظه هایی هستند که شما نیاز دارید تا نوشیدنی های سرد خود را با خیال راحت و مطمئن عرضه کنید.

سطح آن در برابر چاپ روی صفحه نمایش ابریشم مقاوم است ، این ویژگی ایده آل است اگر به دنبال یک شیشه قابل تنظیم با تصویر کسب و کار یا رویداد خود هستید.

ظرفیت آنها بین 200 تا 490 میلی لیتر ، نشانه واضحی از تنوع ارائه شده توسط این فنجان ها است که به طور گسترده برای سرو نوشابه ، اسموتی ، آب میوه ، نوشیدنی های نرم و حتی اسموتی استفاده می شود .

لیوان های PET با درب

Vasos de PET con tapa

علاوه بر لیوان پلاستیکی یکبار مصرف ، در این قسمت تعداد بی شماری از انواع درپوش ها را خواهید یافت که از شما در ارائه محصولات مختلف در تجارت شما پشتیبانی می کند .

اگر از اسموتی ، آب میوه ، آب میوه ، دسر ، سالاد ، نوشابه ، آب میوه استفاده می کنید ، باید از این دسته عبور کنید و بدانید که چه گزینه هایی برای افزایش خدمات شما ارائه می دهیم .

اما تنوع به همین جا ختم نمی شود. ظرفیت شیشه از 200 میلی لیتر شروع شده و از 900 میلی لیتر فراتر می رود.

آیا می خواهید فنجان های PET خود را با درپوش شخصی کنید ؟ ما خبرهای خوبی برای شما داریم ، زیرا سطح این لیوان ها با تکنیک های چاپ روی صفحه برای شخصی سازی محصولات سازگار است.

 

 

واسوس د چوپیتو

با چشم انداز با همان دسته قبلی و آغشته با روح و آن را آسان برای پیدا کردن فنجان شما نیاز دارید، در اینجا شما تمام انتخاب های dispos پیدا قادر عینک شات .

علاوه بر این ، فنجان ها نه تنها سفید یا شفاف هستند ، ما همه مدل ها را صرف نظر از رنگ محصول شامل می کنیم.

این فنجان های یکبار مصرف ساخته شده از انواع مختلف پلیمرها ، برای سرو و لذت بردن از عکس های شما ایده آل است .

اگر بدون شک نیاز به جلوه خاصی به مهمانی یا رویداد خود دارید ، در اینجا چندین گزینه برای کمک به شما در این زمینه پیدا خواهید کرد.

جام های یکبار مصرف

جام یکبار مصرف دسری قلبی شکل

جام یکبار مصرف دسری قلبی شکل

ظرفی شگفت انگیز و رمانتیک  برای لحظات خاص شما

این جام یکبار مصرف قلبی فانتزی شگفت انگیز اشتها آور مناسب برای انواع دسر، بستنی و نوشیدنی ها با طراحی فوق العاده زیبا و دوست داشتنی میباشد و هم اکنون میتوانید از فروشگاه اینترنتی کیوی پلاست آن را تهیه فرمایید.

کاربرد این جام در دسر، بستنی، تستر، نوشیدنی سرد و گرم است. قطر این جام پلاستیکی قلبی 7 و ارتفاع 7.7 و گنجایش 100 سی سی است.

لیوان های لوله ای

واسوس د توبو

اگر به دنبال محصول اقتصادی و برجسته هستید ، گزینه مورد نیاز شما می تواند در این دسته باشد.

همه لیوان های لوله پلاستیکی یکبار مصرف ، با شکل لوله خاص خود ، آنها را در اینجا پیدا خواهید کرد.

فنجان های نمادین که سبک رویداد شما را برجسته می کند و به شما این فرصت را می دهد تا نوشیدنی های خود را با سبک برتر و بدون احتمال تصادف سرو کنید.

پریسا قاسمی بازدید : 25 چهارشنبه 21 مهر 1400 نظرات (0)

همه ، من یک دختر جنوبی هستم. نه دختر کشور - من چکمه گاوچران ندارم ، من موسیقی کشور را دوست ندارم. من در شهر زندگی می کنم ، یک مینی وانت رانندگی می کنم و شلوار جین لاغر می پوشم. اما من اهل آلاباما هستم و به عنوان یک دختر جنوبی از تپه های وستاویا ، بزرگ شدم و نمی خواستم درمورد برخی موارد درمورد عموم صحبت کنم - من را ببخشید در حالی که از بحث در مورد تامپون و بهداشت زنانه سرخ می شوم.

با شوخی کنار ، این در من ریشه دوانده است که (در یک قرعه کشی زیبا از جنوب بخوانید) "مسائل خصوصی" درموردعلوم دشوارتر است ، اما خانمها ، یک منبع قابل توجه و قابل توجه زباله های پلاستیکی در حمام شماست.

طبق مطالعات انجام شده ، یک زن متوسط ​​"جایی بین 5 تا 15 هزار پد و تامپون" استفاده خواهد کرد. [1] پد ها ، تامپون ها و آسترها با پلاستیک پیچیده شده اند ، با پلاستیک پوشانده شده اند ، برنامه های کاربردی تقریبا همیشه پلاستیکی هستند ... این مقدار زیادی زباله است که قرار است برای مدت طولانی در محل های دفن زباله آویزان شود (خطا ، برای همیشه). نوع دیگر پلاستیک یکبار مصرف ، این محصولات غالباً در سواحل و اقیانوس نه فقط در محل دفن زباله قرار می گیرند.

" در سراسر جهان ، تخمین زده می شود که سالانه بیش از 100 میلیارد محصول بهداشت قاعدگی دفع شود. فقط در آمریکای شمالی ، سالانه حدود 20 میلیارد دستمال بهداشتی ، تامپون و تامپون - که از آنجا که با زباله های انسانی در تماس بوده اند ، قابل بازیافت نیستند - سالانه به محل های دفن زباله ریخته می شود. "
IMG_8873.jpg

اکنون ، من یک دختر نوجوان جوان دارم ، بنابراین آزمایش روشهای پایدارتر حساس است. اما ما راه هایی برای کاهش قابل توجه زباله های پلاستیکی در هنگام بهداشت زنان پیدا کرده ایم.

مرحله اول ساده است:

  1. تامپون های بدون اپلیکیشن پلاستیکی را انتخاب کنید. مارک های زیادی وجود دارد که اصلاً هیچ کاربردی ندارند و یا بسته بندی مقوا و کاغذ دارند.

مطالب پیشنهادی:

مقایسه انواع مختلف کارد و چنگال یکبار مصرف

ظروف غذاخوری چندبار مصرف حذف سطل زباله را هدف قرار می دهند

برای مرحله دوم ما به طور آزمایشی به شورتهای دوره ای پرداختیم و آنها را دوست داشتیم:

IMG_8910.jpg

2. یک جفت یا 2 یا 3 شورت دوره ای تهیه کنید. ما Thinx داریم و آنها نیاز ما به پد را کم کرده اند. استفاده از آنها ناخالص نبود ، آنها احساس خشکی و تمیز بودن می کنند ، به راحتی می توان آنها را زیر دوش شستشو داده و سپس در لباسشویی شستشو داد. اگر با تامپون بدون پلاستیک همراه باشید ، آنها بیشتر برای "بیمه" استفاده می شوند ، اگر منظور من را می دانید. آنها باعث شدند دختر من هنگام رسیدن "در انتظار لحظه" نیز احساس بهتری داشته باشد. (PS اگر پیوند را دنبال کنید و یک جفت سفارش دهید ، 10 دلار تخفیف می گیریم!)

3. یک فنجان قاعدگی را امتحان کنید. پایدارترین انتخاب به وضوح جام قاعدگی به جای تامپون است. مارک های بسیاری وجود دارد ، حتی انتخاب های زیادی در فروشگاه هایی مانند Target وجود دارد. آنها زباله های صفر ایجاد می کنند و من خیلی خوب کار کرده ام. ما هنوز هم با استفاده از تامپونهای بدون برنامه و دسته شلوارهای دوره ای خود می رویم ، اما چیزی برای همه وجود دارد که ضایعات پلاستیکی شما را کاهش دهند!


حالا به زیبایی

2835352C-DE37-4A6B-96CD-6C61C63CE72F 2.JPG

من نکات مربوط به مراقبت شخصی را حذف می کنم ، زیرا شما می توانید این مطلب را در پست قبلی من پیدا کنید ، و به آرامی می پرید.

اگر کیف آرایش خود را بررسی کنید ، تقریباً هر چیز پلاستیکی است. این یک منطقه سخت برای یافتن گزینه های حداقل حداقل گزینه های مقرون به صرفه بوده است.

برخی از آرایش ها را می توانید خود ایجاد کنید:

پودر صورت خانگی - بسیار آسان و بسیار عالی. با ترکیب مقادیر کم پودر کاکائو با نشاسته ذرت یا پودر گیاه پیاز تا زمانی که به رنگ پوست شما نزدیک شود ، پودر صورت شفاف دارید. انجام شده. و ارزان من هر روز از این استفاده می کنم

جایگزین های پلاستیکی رایگان:

برای خط چشم فقط باید خط چشم پلاستیکی را با مداد خط چشم چوبی جایگزین کنید. یا می توانید از کیک ریمل و خط چشم استفاده کنید ، مانند نمونه ای که در بالا نشان داده شده است. اکثر گزینه های آرایش بدون پلاستیک حاوی مواد طبیعی هستند ، به این معنی که وقتی کودک شما می خواهد لباس بپوشد دیگر نگران آنچه در چهره او می گذارید نباشید!

من همچنین از رژ گونه ای استفاده می کنم که توسط لوازم آرایشی  و بالم لب توسط  در یک قلع کوچک قرار می گیرد ، که لب های من را براق و نرم می کند.

یافتن آرایش بدون پلاستیک هنوز هم دشوار است. در این مراحل اولیه رهایی از پلاستیک ، حمایت از شرکت هایی که بسته بندی جایگزین را دنبال می کنند مهم است. حمایت از مشاغل در تلاش برای ارائه گزینه های جایگزین پلاستیک ارزان قیمت و یکبار مصرف ، روشی است که مصرف کنندگان مانند ما می توانند تغییر ایجاد کنند. در اینجا یک مقاله واقعا خوب در مورد صنعت زیبایی ، مشکل پلاستیک و شرکتهایی که در این زمینه فعالیت می کنند آورده شده است:

دفعه بعدی که به دنبال خرید محصولات بهداشتی یا آرایش هستید ، لحظه ای وقت بگذارید و مواد و بسته بندی را در نظر بگیرید و ببینید برای دور شدن از پلاستیک یکبار مصرف چه تغییراتی می توانید ایجاد کنید.

پریسا قاسمی بازدید : 31 پنجشنبه 01 مهر 1400 نظرات (0)

صرفه جویی در مصرف آب برای یک روز بارانی (خوب ، در واقع برای یک روز آفتابی خشک) ، ایده ای هوشمندانه است. این اولین گام در روند برداشت آب باران است.

مخزن آب برای باغ یک روش عالی برای استفاده از تمام لیترهای هدر رفته آب است که از زهکشی عبور می کند. باران گرفتن باران وقتی بیشتر منطقی باشد که در این حقیقت تأمل کنید که در استرالیا 50٪ از متوسط ​​مصرف آب سالانه برای شستشوی توالت یا آبیاری باغ استفاده می شود. این مقدار سالانه 250،000 تا 300،000 لیتر در هر خانوار آب به معنای واقعی کلمه تخلیه می شود.

استفاده از آب باران به طور بالقوه می تواند سالانه میلیون ها لیتر آب و پول خانوار را برای سایر ملزومات صرفه جویی کند.

اکنون که ما متوجه شدیم برداشت آب باران یک ایده عالی است ، تصمیم بعدی این است که چه نوع مخزن آب برای ذخیره آب بارانی که جمع می کنید مورد نیاز است.

اولین مرحله در فرآیند انتخاب مخزن این است: تصمیم بگیرید که چه مقدار آب مورد نیاز است ، و آیا این مورد برای خانواده یا باغ است یا برای استفاده در فضای باز؟

نحوه استفاده از مخزن آب برای انتخاب مخزن آب اساسی است.

اگر نیاز شما فقط برای استفاده در آب در فضای باز است ، مانند آبیاری باغ یا شستن ماشین ، در این صورت می توان یک محاسبه ساده استفاده روزانه از آبیاری را انجام داد. استفاده از خانه می تواند به توالت و ماشین لباسشویی محدود شود ، که در بعضی از مناطق شورا یکی از الزامات آن است ، یا می تواند برای کل خانه استفاده شود. بسته به اینکه کدام قسمت از خانه از آب استفاده می کند ، این میزان استفاده سالانه را تعیین می کند.

عامل دیگری که باید در نظر گرفت این است که خانوار چقدر بزرگ است - آیا فقط از دو نفر تشکیل شده است یا یک خانواده بزرگتر از 6 نفر است. بهترین راه برای برآورد نیاز مصرف آب شما مراجعه به وب سایت  Bushmans Bushmans میباشد. ماشین حساب مخزن

بعد از برآورد میزان نیاز به آب ، مرحله بعدی این است که مقدار آب از سقف خانه ، سوله یا ساختمانهای دیگر که بارندگی از آنجا برداشت می شود ، قابل بررسی است. این یک محاسبه نسبتاً ساده بر اساس متوسط ​​بارندگی سالانه در منطقه و میزان سقف باران از چند متر مربع است. این محاسبه کل لیتری را که سالانه می توان صید کرد به شما می دهد.

پس از مشخص شدن میزان کل آبگیری ، محاسبه بعدی این است که چند بار در سال مخزن پر شود. این محاسبه بر اساس میزان مصرف روزانه و الگوی بارندگی منطقه است. به عنوان مثال ، اگر منطقه توزیع باران نسبتاً مساوی داشته و در منطقه بارندگی بالاتری قرار داشته باشد ، می توان تصور کرد مخزن می تواند 3 یا 4 بار در سال پر شود. در مناطق خشک تر ، که در یک فصل باران می بارد ، ممکن است مخزن فقط دو بار در سال پر شود. صفحه محاسبه کننده مخزن وب سایت Bushmans به شما در انجام این محاسبات کمک می کند.

چه مخزن بزرگ یا کوچکی نیاز دارم؟

اکنون می دانیم که میزان بارندگی چقدر است و میزان آب مصرفی چیست ، قدم بعدی این است که میزان مخزن شما را بزرگ کنیم. این کار با محاسبه مقدار آب گرفته شده توسط تعداد دفعات پر شدن مخزن انجام می شود.

توجه داشته باشید این فرآیند یک علم دقیق نیست زیرا میزان بارندگی سالانه و همچنین میزان مصرف سالانه آب می تواند به میزان قابل توجهی متفاوت باشد. توصیه کلی این است که همیشه به دنبال مخزن بزرگتر بروید زیرا یک بافر برای سالهای خشک تر فراهم می کند.

نکته دیگر انتخاب شکل و تصمیم گیری در مورد مخزن اندازه شماست. شکل مخزن باید متناسب با فضای موجود باشد. به طور کلی ، این یک طرح گرد یا باریک برای سطح زمین است. مخازن زیرزمینی نیز دارای طیف وسیعی از اشکال و اندازه ها هستند.

تأمین کننده مخزن آب باران مخزن را برای شما نصب می کند. نصب مخزن اولین گام عالی در روند برداشت باران است و بلافاصله مصرف آب اصلی شما را کاهش می دهد.

مخازن آب باران - مواد مختلف

مخازن آب باران در مواد مختلفی ساخته شده اند که دارای طیف وسیعی از مزایا و معایب هستند.

مطالب پیشنهادی:

اولین اولویت شما در آمادگی اضطراری چیست؟ (نکته: آب است)

نحوه انتخاب مخازن ذخیره سازی دیزل برای بهینه سازی در مصرف سوخت

مواد

مخازن آب به طور کلی از مواد زیر برخوردار هستند:

مخازن پلی اتیلن (پلاستیک) یا پلی از محبوب ترین مواد مخزن هستند زیرا هم مقرون به صرفه هستند و هم ماندگاری بالایی دارند. مخازن پلی باران در معرض زنگ زدگی نیستند و بنابراین برای آب و هوای سخت استرالیا ، به ویژه در مناطق اطراف اقیانوس ، ایده آل است. کیفیت مخزن پلی از اهمیت برخوردار است زیرا این امر یک مخزن با دوام طولانی را تضمین می کند. استفاده از مواد اولیه مانند پلی اتیلن Sunsmart® محصول بهتری را ارائه می دهد.

  • مخازن فلزی از فلز  راه راه یا تخت ساخته شده اند که ممکن است گالوانیزه یا روکش شده باشد. برخی از مخازن استیل از ماده ای به نام Aquaplate® استفاده می کنند که در سایر موارد از پلی آستر استفاده می شود. اینکه کدام یک را انتخاب کنید به اندازه مخزن و انتخاب شخصی بستگی دارد. هنگامی که شما به دنبال مخزن بزرگتری مانند 100000 یا 200،000 لیتر هستید ، مخزن لاینر مورد نیاز است.
  • فایبرگلاس  ماده ای است که تضمین می کند مخزن در برابر زنگ زدگی و در برابر مواد شیمیایی مقاوم است. این گزینه کاملا گران است.
  • مخازن ساخته شده از oncrete در حال حاضر عمدتا برای مخازن زیرزمینی و در برخی موارد در مناطق آتش سوزی استفاده می شود. آنها مزایای زنگ زدگی ، سوختن ، ذوب شدن و از بین رفتن آنها نیستند. می توان آنها را در محل تولید کرد. آنها گران تر از مخازن پلی اتیلن و فولاد هستند.

آئین نامه

شما باید در مورد قوانین و مقررات خاص در منطقه خود با شورای محلی و تأمین کننده آب خود تماس گرفته و از آنها س askال کنید. برخی از شوراها به ارائه طرح توسعه و ساخت نیاز دارند. قوانین دیگری که ممکن است اعمال شود شامل موقعیت مخزن ، رنگ ، اندازه و سر و صدا در صورت استفاده از پمپ است.

آیا در حال بازسازی یا ساخت خانه جدید هستید؟

اگر در حال ساخت خانه جدیدی هستید یا خانه خود را بازسازی می کنید ، در برخی از ایالت ها و مناطق شورا الزامات قانونی وجود دارد که ممکن است ویژگی های کم مصرف انرژی و انرژی مانند مخزن آب باران را در برنامه شما بگنجانید. با شورای محلی خود مشورت کنید.

هزینه ها

هنگام تماس با تأمین کننده مخزن آب خود ، از آنچه در این پیشنهاد ارائه شده است بپرسید. (تحویل ، نصب ، مواد اضافی مانند پمپ ، لوله ها ، اتصالات ، شیپور خاموشی ، مواد اضافی مانند جلوگیری از برگشت سریع یا برگشت جریان و یک پایه.)

پریسا قاسمی بازدید : 28 شنبه 27 شهریور 1400 نظرات (0)

انتخاب نوع مناسب کارد و چنگال مهم است که آیا به دنبال ایجاد تأثیر مثبت بر مهمانان خود هستید یا سعی در ایجاد تغییر در محیط دارید.

کارد و چنگال یکبار مصرف در انواع مختلف مواد موجود است.

انتخاب کارد و چنگال برای تناسب بیشتر با کسب و کار شما بستگی به غذایی دارد که در حال ارائه آن هستید ، اهداف زیست محیطی و بودجه شما.

در اینجا مروری سریع بر انواع مختلف کارد و چنگال یکبار مصرف:

نوع مواد تراکم  دسترس  تحمل گرما  از حداقل تا گران ترین 

پلی پروپیلن

(پلاستیک شماره 5)

موجود در: 
وزن سبک وزن 
متوسط ​​وزن 
سنگین 

یکبار مصرف 

قابل بازیافت **

تا 250 درجه فارنهایت*

$

$ $ $ $

پلی استایرن 

(پلاستیک شماره 6)

موجود در: 
وزن سبک وزن 
متوسط ​​وزن 
سنگین 

یکبار مصرف 

قابل بازیافت **

تا 180 درجه فارنهایت*
مواد نشاسته گیاهی (PSM) متفاوت توسط تولید کننده یکبار مصرف  تا 200 درجه فارنهایت*
CPLA موجود در: 
وزن سبک وزن 
متوسط ​​وزن 
سنگین 

یکبار مصرف 

کمپوست ***

تا 185 درجه فارنهایت*
فیبر قالب گیری شده  متفاوت توسط تولید کننده

یکبار مصرف

کمپوست ***

تا 250 درجه فارنهایت*
بامبو  متفاوت توسط تولید کننده

یکبار مصرف 

کمپوست ***

تا 158 درجه فارنهایت*
چوب متفاوت توسط تولید کننده

یکبار مصرف 

کمپوست پذیر

تا 200 درجه فارنهایت*

*تحمل واقعی ممکن است بسته به سازنده و مواد متفاوت باشد.

** قبل از دفع هر محصولی ، با باربری تجاری خود تماس بگیرید تا تأیید شود که آنها این محصولات را در منطقه شما می پذیرند. گزینه های دفع برای هر کد رزین بسته به وضعیت و امکانات متفاوت است.

*** دارای مجوز کمپوست در تأسیسات تجاری.

بسته به نیازها ، خواسته ها و بودجه کسب و کار شما ، هر نوع مواد کارد و چنگال می تواند مزایا یا معایبی را برای تجارت شما ایجاد کند.

کارد و چنگال یکبار مصرف پلاستیکی

رایج ترین نوع کارد و چنگال یکبار مصرف از پلاستیک ساخته شده است. کارد و چنگال پلاستیکی از پلی پروپیلن یا پلی استایرن ساخته می شود.

پلی پروپیلن

مزایای:

پلی پروپیلن ارزان ترین گزینه کارد و چنگال یکبار مصرف است .

پلی پروپیلن انعطاف پذیرترین گزینه کارد و چنگال پلاستیکی است. می تواند بیشترین پیچ خوردگی و خم شدن را قبل از شکستن تحمل کند.

پلی پروپیلن قبل از اعوجاج 250 ℉* گرما را تحمل می کند.

کارد و چنگال پلی پروپیلن در وزن سبک ، متوسط ​​و سنگین  و همچنین طول و اندازه های مختلف موجود است.

معایب:

پلی پروپیلن قابل بازیافت است ، اما پذیرش بر اساس وضعیت و امکانات متفاوت است . قبل از دور ریختن هرگونه محصول ، با باربری تجاری خود مشورت کنید تا تأیید کنید که آنها کارد و چنگال پلی پروپیلن را در منطقه شما می پذیرند. 

پلی پروپیلن قابل کمپوست نیست .

پلی استایرن

مزایای:

پلی استایرن دومین ارزان قیمت است .

پلی استایرن دارای تحمل حرارتی 180 ℉* قبل از اعوجاج است.

این در وزن سبک ، وزن متوسط ​​و وزن سنگین و همچنین طول و اندازه های مختلف ارائه می شود.

معایب:

چنگال شکسته

پلی استایرن سخت ترین گزینه کارد و چنگال پلاستیکی است و تحت فشار شدید راحت تر از پلی پروپیلن می شکند .

قابل بازیافت است ، اما پذیرش بر اساس ایالت و امکانات متفاوت است.   قبل از دور ریختن هر محصول ، با فروشنده تجاری خود تماس بگیرید تا تأیید کنید که آنها کارد و چنگال پلی استایرن را در منطقه شما می پذیرند.

پلی استایرن قابل کمپوست نیست .

مواد نشاسته گیاهی (PSM)

کارد و چنگال PSM به عنوان کارد و چنگال مواد نشاسته گیاهی نیز شناخته می شود. کارد و چنگال PSM از ترکیب پلاستیک مانند پلی پروپیلن و مواد نشاسته گیاهی مانند نشاسته ذرت و سیب زمینی ساخته می شود.

PSM در مقایسه با کارد و چنگال پلاستیکی پلی پروپیلن یا پلی استایرن گرانتر است اما می تواند در مقایسه با سایر گزینه های کارد و چنگال یکبار مصرف سازگار با محیط زیست صرفه جویی کند.

مزایای:

کارد و چنگال PSM معمولاً از 20 تا 30 درصد پلاستیک و 70 تا 80 درصد مواد گیاهی ساخته می شود. قطعه پلاستیکی به آن چگالی و استحکام می دهد که قبل از شکستن خم شود.

PSM تحمل حرارتی 200 ℉* قبل از اعوجاج را دارد.

معایب:

PSM در سال های اخیر محبوبیت خود را از دست داده است زیرا پیشرفت در سایر گزینه های کارد و چنگال در دسترس قرار گرفته است.

بر خلاف پلی پروپیلن یا پلی استایرن ، کارد و چنگال PSM از وزن سبک ، متوسط ​​یا سنگین به عنوان شاخص چگالی یا اندازه کارد و چنگال استفاده نمی کند. قدرت از کارد و چنگال PSM خواهد شد توسط اندازه و طول کالا تعیین می کند، و توسط تولید کننده متفاوت است.

کارد و چنگال PSM قابل کمپوست نیست زیرا 20 تا 30 درصد از مواد پلاستیکی ساخته شده است که تجزیه نمی شوند.  

کارد و چنگال PSM قابل بازیافت نیست .

مطالب پیشنهادی:

ظروف غذاخوری چندبار مصرف حذف سطل زباله را هدف قرار می دهند

6 کاربرد فوق العاده برای بسته بندی حباب

کارد و چنگال یکبار مصرف دوستدار محیط زیست

کارد و چنگال هایی که می توانند در خانه یا در یک مرکز تجاری کمپوست شوند ، ردپای کوچکتری روی زمین خواهند گذاشت و سازگارتر با محیط زیست محسوب می شوند.

گزینه های بیشتر کارد و چنگال یکبار مصرف سازگار با محیط زیست عبارتند از: CPLA ( اسید کریستالیزه پلی لاکتیک) ، بامبو ، فیبر قالب دار و چوب.

اسید پلی لاکتیک متبلور (CPLA)

CPLA که بعنوان اسید پلی لاکتیک متبلور شناخته می شود گاهی PLA نیز نامیده می شود.

CPLA گرانتر از کارد و چنگال پلاستیکی یکبار مصرف است اما ارزان ترین گزینه سازگار با محیط زیست است.

مزایای:

کارد و چنگال CPLA دارای گواهینامه کمپوست است و ظرف 60 تا 180 روز در تاسیسات تجاری کمپوست تولید می شود.

CPLA تحمل حرارتی 185 ℉* قبل از اعوجاج را دارد.

این در وزن سبک ، وزن متوسط ​​و وزن سنگین  و همچنین طول و اندازه های مختلف ارائه می شود.

معایب:

 CPLA بسیار سفت و سخت است و تحت فشار شدید شکسته می شود .

بامبو

بامبو یک منبع سریع تجدیدپذیر است که آن را به گزینه ای عالی برای کارد و چنگال یکبار مصرف تبدیل می کند.

بامبو گرانتر از قاشق و چنگال پلاستیکی و CPLA است. قیمت بامبو مشابه الیاف قالب گیری شده است.

مزایای:

کارد و چنگال بامبو دارای قابلیت کمپوست شدن است .

این صاف و بسیار سبک وزن و .

بامبو تحمل حرارت 200 ℉* دارد .

اگر به دنبال نمایش تلاش های پایداری خود هستید ، کارد و چنگال بامبو می تواند برای مشتریان شما آشکار سازد که هنگام تصمیم گیری در مورد محصول ، چرخه عمر کامل محصول را در نظر می گیرید.

کارد و چنگال بامبو

معایب:

کارد و چنگال بامبو از وزن سبک ، متوسط ​​یا سنگین به عنوان شاخص چگالی یا اندازه کارد و چنگال استفاده نمی کند. قدرت از کارد و چنگال بامبو به اندازه و طول از محصول مشخص می شود، و توسط تولید کننده متفاوت است.

کارد و چنگال بامبو رنگ استاندارد ندارد. رنگ می تواند در هر قطعه متفاوت باشد.

فیبر قالب گیری شده

الیاف قالب گیری شده از ترکیبی از مقوا بازیافتی ، روزنامه ، نیشکر ، الیاف گندم و سایر مواد گیاهی طبیعی تهیه می شود.

الیاف قالب بندی شده از نظر قیمت مشابه بامبو هستند.

مزایای:

کارد و چنگال فیبر قالب دار

کارد و چنگال الیاف قالب دار دارای گواهینامه کمپوست است و ظرف 60 تا 180 روز در تأسیسات تجاری کمپوست تولید می شود.

فیبر قالب گیری شده دارای تحمل حرارتی 250 ℉* است .

الیاف قالب دار بهترین گزینه برای امکاناتی است که به یک کارد و چنگال ایمن (نه تیز) مانند زندان یا بیمارستان نیاز دارند.

معایب:

الیاف قالب دار دوام ترین گزینه کارد و چنگال است .

اگر کارد و چنگال الیاف قالب دار برای مدت طولانی در مایع بماند نرم می شود .

کارد و چنگال های الیاف قالب گیری شده از وزن سبک ، متوسط ​​یا سنگین به عنوان شاخصی برای چگالی یا استحکام کارد و چنگال استفاده نمی کنند.

قدرت از کارد و چنگال فیبر تولیدات خواهد شد توسط اندازه و طول کالا تعیین می کند، و توسط تولید کننده متفاوت است.

مطالب مرتبط:  بسته بندی مواد غذایی با فیبر قالب دار با PFAS: آیا ایمن است؟ آیا قابل کمپوست است؟ 

چوب

کارد و چنگال چوبی را می توان از انواع مختلف چوب از جمله توس ، کاج ، بید یا صنوبر تهیه کرد.

چوب گران ترین گزینه است.

مزایای:

کارد و چنگال چوبی دارای گواهینامه کمپوست است و در هر محیط کمپوست کمپوست می کند.

کارد و چنگال چوبی را می توان بدون هیچ گونه مواد شیمیایی تولید کرد.

کارد و چنگال کارد چوبی 200 ℉* تحمل حرارت دارد .

اگر به دنبال نمایش تلاش های پایداری خود هستید ، کارد و چنگال چوبی می تواند برای مشتریان شما آشکار سازد که هنگام تصمیم گیری در مورد محصول ، چرخه عمر کامل محصول را در نظر می گیرید.

معایب:

کارد و چنگال چوبی متخلخل و جاذب است و باعث می شود باکتری ها و رطوبت غذا و مایعات را جذب کند.

اگر کارد و چنگال چوبی به درستی ساخته نشده باشد یا نقصی داشته باشد ، می تواند باعث ترک خوردگی و خرد شدن چوب شود که به طور بالقوه می تواند به مهمانان شما آسیب برساند. خم شدن یا پیچاندن کارد و چنگال های چوبی نیز می تواند منجر به ترک خوردگی و ترک خوردگی شود.

کارد و چنگال چوبی از وزن سبک ، متوسط ​​یا سنگین به عنوان شاخص چگالی یا استحکام کارد و چنگال استفاده نمی کند. قدرت از کارد و چنگال چوب خواهد شد با توجه به نوع چوب و ضخامت آن تعیین می شود.

پریسا قاسمی بازدید : 30 سه شنبه 09 شهریور 1400 نظرات (0)

قبل از همه گیر شدن ویروس کرونا به تعطیلی گسترده رستوران ها ، غلاف سبد غذایی در مرکز شهر پورتلند یکی از محبوب ترین مکان ها برای ناهار بود. هنگامی که کارگران گرسنه تاکو ، برگر سبزیجات و غذای خود را به پایان رساندند ، سطل های زباله مملو از ظروف غذاخوری شد. به گفته آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده ، ما سالانه 80.1 میلیون تن ظروف و بسته بندی را در ایالات متحده پرتاب می کنیم . 

حفاری عمیق تر

میوه تازه در ظروف پلاستیکی روی قفسه های مواد غذاییبسته بندی مواد غذایی 

Jocelyn Gaudi Quarrell ، مالک و مدیر عامل GoBox می گوید: "مردم مایل به پرداخت هزینه خدمات هستند."

Go Box در سال 2015 شروع به ارائه ظروف غذاخوری مجدد در سبدهای غذایی کرد. این برنامه شامل 110 رستوران و فروشندگان غذا در سراسر پورتلند شده است. 

مصرف کنندگان اشتراک های ماهانه را خریداری می کنند که از 3.95 دلار در ماه شروع می شود و یک کد QR به فروشندگان مواد غذایی نشان می دهد تا سفارشات خود را در ظروف قابل استفاده مجدد بسته بندی کنند. ظروف استفاده شده در جعبه های رها شده در رستوران ها و شرکای شرکت کننده مانند مغازه های دوچرخه سواری و بانک ها ذخیره می شوند. Go Box ظرف قابل استفاده مجدد را قبل از ذخیره سازی مجدد با فروشندگان شستشو و استریل می کند. در ماه فوریه ، این استارتاپ 2586 ظرف را شستشو داد و پلاستیک های یکبار مصرف را از جریان زباله خارج کرد.

کوارل می گوید: "ما می خواهیم انتخاب مجدد برای مردم را برای مردم آسان کنیم." "وقتی کار را آسان می کنید ، به سرعت همه جا پیدا می شود." ظروف غذاخوری چندبار مصرف ممکن است هنوز فراگیر نباشند - اما تعداد فزاینده ای از برنامه ها در حال کار هستند تا علیرغم چالش های همه گیری فعلی ، آنها را فراگیرتر کند.

مطالب پیشنهادی:

6 کاربرد فوق العاده برای بسته بندی حباب

7 نکته مثبت و منفی استفاده از پلاستیک - آیا واقعاً باید از پلاست

آینده Takeout

هنگامی که Wisebox در ماه فوریه یک برنامه آزمایشی ظروف برداشت مجدد را در تورنتو راه اندازی کرد ، بث شورپیچی بنیانگذار آن نگران بود که ممکن است علاقه کافی برای موفقیت در آن وجود نداشته باشد. در دو هفته اول ، 15 رستوران برای شرکت ثبت نام کردند - و 25 رستوران دیگر بعداً برای پیوستن به آنها تماس گرفتند - و 50 ظروف غذاخوری قابل استفاده مجدد بررسی شده است و به شورپیکی ثابت می کند که مصرف کنندگان تشنه تغییر هستند.

این برنامه که مبلغ 5 دلار بازپرداخت برای هر ظرف دریافت می کند ، تا پایان سال 100 رستوران (و تا پایان 2021 200 رستوران دیگر) را هدف قرار می داد. Wisebox در ابتدا هدف آرزویی خود را صرفه جویی 1 میلیون ظروف غذاخوری [از جریان زباله] تعیین کرد. 

شورپیکی می گوید: "ما فکر می کنیم اگر درصد کمی از مردم تورنتونی به جای ظروف یکبار مصرف از Wisebox استفاده کنند ، می توانیم یک میلیون ظروف یکبار مصرف را که در یک سال ذخیره شده است ، مورد استفاده قرار دهیم."

در سانفرانسیسکو ، Dispatch Goods با Yelp همکاری کرد تا برنامه ظروف قابل استفاده مجدد خود را در اکتبر 2019 اجرا کند. ظروف در سه رستوران محلی و یک کامیون مواد غذایی موجود است که مکانهای محبوب ناهار کارکنان هستند. در طول اولین ماه آزمایشی ، حدود 4780 جعبه پلاستیکی یکبار مصرف از محل دفن زباله خارج شد. لیندسی هول ، بنیانگذار و مدیرعامل ، معتقد است که هر مشارکت شرکتی می تواند سالانه تا 10 هزار ظروف غذاخوری را ذخیره کند.

ملاحظات مادی

انتقال از پلاستیک های یکبار مصرف به معنای حذف کامل پلاستیک نیست. 

Go Box از ظروف ساخته شده از پلی پروپیلن شماره 5 بدون BPA استفاده می کند. کوارل اذعان می کند که ظروف ساخته شده در چین از پلاستیک های بکر هستند اما تجزیه و تحلیل چرخه زندگی داخلی آنها نشان می دهد که برای مقابله با تاثیرات تولید و حمل و نقل محیطی 30 مورد استفاده می شود. هر ظرف می تواند 1000 بار قبل از نیاز به تعویض استفاده شود.

Wisebox همچنین برای برنامه جدید خود از ظروف پلاستیکی استفاده می کند. این تیم گزینه هایی از بامبو تا بیوپلاستیک را مورد بررسی قرار داد و بر اساس معیارهایی مانند چرخه عمر ، دوام و انتقال حرارت ، پلی پروپیلن بهترین گزینه بود. 

Surpicki می گوید: "این واقعیت که ما از یک ظرف پلاستیکی استفاده می کنیم برای برخی از افراد نگران کننده است ... و ما کنایه را تشخیص می دهیم." "ما امیدواریم که بتوانیم محصول را بهبود بخشیم ، اما این چیزی است که در حال حاضر بهترین کار را می کند." Dispatch Goods از ظروف فولادی ضد زنگ با درب های سیلیکونی استفاده کرد. هول اذعان می کند که ظروف برای استفاده در رستوران طراحی نشده اند و او با تولید کننده مستقر در کالیفرنیا همکاری می کند تا تغییراتی را ایجاد کند که به آنها اجازه می دهد ظرف ها را داخل یکدیگر قرار دهند تا در رستوران ها فضا ذخیره شود. او معتقد است تلاش اضافی ارزشش را دارد و می افزاید: "ما می خواهیم پلاستیک را از کل زنجیره تامین خود حذف کنیم."


نگرانی های مربوط به ویروس کرونا

همه گیری ویروس کرونا باعث شده است شرکت هایی مانند Dispatch Goods اهداف خود را تحقق بخشند. هنگامی که ویروس شیوع پیدا کرد ، هول قرار بود برنامه کانتینرهای قابل استفاده مجدد را برای سه شرکت دیگر در مرکز شهر سان فرانسیسکو گسترش دهد ، رستوران ها را ببندد و کارکنان را مجبور به کار از خانه کند. 

هول می گوید: "زباله به شدت بالا می رود [زیرا افراد بیشتری سفارش غذا را می دهند]". "این برای ما که در حال مبارزه با آن هستیم وحشتناک است."

در پورتلند ، اکثر شرکای غذایی که با GoBox کار می کردند به دلیل همه گیری بسته شده اند ، که منجر به کاهش قابل توجه استفاده از ظروف غذاخوری مجدد می شود. اگرچه موارد قابل استفاده مجدد در برنامه های تحویل شخص ثالث ادغام نشده است ، Quarrell خاطرنشان می کند که سفارشات ماندن در خانه باعث می شود که کاربران نتوانند ظروف خود را به سایتهای رهاسازی عمومی بازگردانند.

ترس از اینکه کیسه های قابل استفاده مجدد می تواند ویروس کرونا را گسترش دهد ، مصرف کنندگان را به سمت پلاستیک سوق داد. تحقیقی که نشان داد COVID-19 می تواند روی پلاستیک پایدار باشد باعث شد چندین ایالت از جمله مین ، نیوهمپشایر و نیویورک ممنوعیت کیسه های پلاستیکی خود را لغو یا به تعویق بیاندازند. 

کوارل می افزاید: "اطمینان کاملی در نیاز به خدمات ما پس از همه گیری وجود دارد ، به ویژه اینکه ما از تلاش های فعلی صنعت پلاستیک برای لابی نادرست محصولات یکبار مصرف به عنوان بهداشتی بیشتر از استفاده مجدد آگاه هستیم." 

زباله ها رو به افزایش است [زیرا افراد بیشتری سفارش غذا خوری می دهند]. برای ما که در حال مبارزه با آن هستیم وحشتناک است.

لیندسی هول

بنیانگذار و مدیر عامل ، دیسپچ کالا

رسیدن به فراتر از رستوران ها

این برنامه ها هنوز جدید هستند - و ویروس کرونا تلاش ها را برای ادغام ظروف قابل استفاده مجدد در عملیات رستوران متوقف کرده است - اما بنیانگذاران در حال حاضر به دنبال راه هایی برای گسترش دسترسی خود هستند. 

با توجه به این که حدود 44 میلیون آمریکایی از برنامه های تحویل غذا مانند UberEats ، DoorDash و Postmates استفاده می کنند - این تعداد پیش بینی می شود تا سال 2023 به 60 میلیون برسد. ظروف قابل استفاده مجدد را برای تحویل غذا در دسترس قرار دهید. Wisebox همچنین امیدوار است برنامه خود را برای سفارشات آنلاین گسترش دهد. 

DeliverZero ، یک سرویس کوچک تحویل غذا در بروکلین ، نیویورک ، از ظروف قابل استفاده مجدد استفاده می کند. همچنین در نیویورک ، رستوران Dig Canteen by Dig را برای ارائه جعبه های قابل استفاده مجدد در ازای هزینه 3 دلار ماهانه راه اندازی کرد .

آگاتا راد ، بنیانگذار Wisebox می گوید: "صنایع زیادی وجود دارد که از ظروف غذاخوری استفاده می کنند که در فضای رستوران نیست." "[ما تعجب می کنیم] آیا می توانیم آن صنعت را مختل کنیم؟"

Eco-Takeouts ظروف غذاخوری قابل استفاده مجدد را برای کافه تریا در شرکت ها ، بیمارستان ها و دانشگاه ها فراهم می کند. دانشگاه اوهایو ، دانشگاه استونی بروک و دانشگاه وندربیلت از جمله مدارسی هستند که ظروف قابل استفاده مجدد را در سفره خانه های خود ارائه می دهند. 

در پورتلند ، Go Box به 13 مکان از جمله بقال محلی New Seasons Markets گسترش یافته است و Quarrell در حال بررسی قراردادهای صدور مجوز برای آوردن Go Box به شهرهای دیگر است. کوارل اذعان می کند که آینده نامشخص است: ممکن است ماه ها قبل از بازگشت کارگران به دفاتر خود (و عادت های معمول در گرفتن غذا برای صرف ناهار) بگذرد. بسیاری از رستوران های تعطیل شده در طول همه گیری ممکن است دوباره باز نشوند. و نرخ بیکاری بالا می تواند به معنای تمایل کمتر برای هزینه کردن پول برای اشتراک کانتینرهای قابل مصرف مجدد باشد. 

با این حال ، او می گوید: "مردم در سراسر جهان به دنبال راه حل محلی برای پلاستیک های یکبار مصرف هستند [و] ما در حال طوفان فکری هستیم که چگونه می توانیم خدمات خود را برای حمایت بهتر از جامعه غذا و نوشیدنی محلی هنگامی که آنها قادر به بازگشایی هستند ، توسعه دهیم. به ما فرصتی را برای ایجاد تاب آوری برای جامعه خود با تقویت اقتصاد دایره ای محلی می بینیم. " 

پریسا قاسمی بازدید : 29 پنجشنبه 21 مرداد 1400 نظرات (0)

بسته بندی حباب ماده بسیار خوبی برای بسته بندی است ، اما کاربردهای بسیار بسیار کاربردی دیگری نیز دارد. هنگامی که جعبه ای را در آن قرار داده اید که درون آن بسته بندی حباب قرار دارد ، در مقابل تمایل به بیرون کشیدن همه آن برای مقاومت در برابر استرس مقاومت کنید! درعوض ، آنرا دفع کنید تا از یکی از روشهای نبوغ زیر استفاده کنید.

 

پنجره را عایق بندی کنید

 

آن حباب های ریز هوا در بسته بندی حباب دارای خواص عایق هستند. با استفاده از روکش پنجره های ناصاف و پوشیده شده از حباب در زمستان ، این توانایی را به خوبی استفاده کنید تا فضای اتاق گرمتر شود.

 

از گیاهان محافظت کنید

در فصول سردتر از دانه ها و گیاهان حساس خود در برابر یخ زدگی محافظت کنید و روی آنها را با مواد حبابدار بپوشانید. جیب های هوا در طول روز در زیر اشعه خورشید گرم می شوند و مانند یک گلخانه کوچک برای گرم نگه داشتن گیاه و خاک عمل می کنند.


توالت خود را از عرق کردن دور نگه دارید

 

مطالب پیشنهادی: 

7 نکته مثبت و منفی استفاده از پلاستیک - آیا واقعاً باید از پلاست

برای حفظ محیط زیست سفره های یکبار مصرف سازگار با محیط زیست را انتخاب کنید

 

آیا مخزن توالت شما با تراکم عرق می کند؟ در شرایطی که فضای اتاق گرم و مرطوب باشد ، میعانات ایجاد می شود. می توانید این اختلاف دما را با عایق بندی داخل مخزن با بسته بندی حباب اصلاح کنید. ابتدا مخزن را خالی کرده و آن را تمیز و خشک کنید. سپس ، بسته بندی حباب را به دیواره های داخلی مخزن با مهر و موم سیلیکونی بچسبانید.


زانو بزنید

کاشت ، علف های هرز و سایر کارهای حیاط می تواند نیاز به زانو زدن زیاد داشته باشد که ناخوشایند یا حتی دردناک باشد. یک قطعه بزرگ حباب را در یک مستطیل تا بزنید و از آن به عنوان یک زانوبند استفاده کنید. بالشتک شدن باعث از بین رفتن ساییدگی مفاصل و شلوار می شود.


کیسه مواد غذایی را عایق بندی کنید

وسایل سرد خود را سرد نگه دارید ، حتی اگر کیف خرید عایق ندارید. کافی است داخل کیسه مواد غذایی قابل استفاده مجدد را با بسته بندی کردن حباب بچینید ، و این بستنی و سایر مواد یخ زده یا یخچال را برای مدت طولانی تری سرد نگه می دارد.


چیزها را به شکل خود نگه دارید

بعضی کفش ها ، کیف های دستی ، کلاه و سایر وسایل وقتی آنها را در انبار فصلی قرار می دهید شکل خود را از دست می دهند . قبل از اینکه آنها را دور بیندازید ، آنها را با استفاده از بسته بندی حباب دار پر کنید و وقتی سال آینده آنها را بیرون بیاورید ، مرتب و آماده می شوند.

 

پریسا قاسمی بازدید : 31 شنبه 16 مرداد 1400 نظرات (0)

اولین اولویت شما تقریباً در هر شرایط اضطراری ، تهیه منبع آب است. این فقط عقل سلیم نیست ؛ این پروتکل رسمی سازمان بهداشت جهانی است. در صورت وقوع بلایای طبیعی یا شرایط اضطراری زیست محیطی ، اولین قدم باید تأمین مقدار کافی آب در هر کجا که نیاز است ، "حتی اگر ایمنی آن را نمی توان تضمین کرد" باشد. قدم دوم و سوم ، ایجاد روشهای اولیه بهداشتی و ارتقاء بهداشت است.

 

این که مهمترین آژانس بهداشتی سازمان ملل متحد جمع آوری آب را بر بهداشت خود اولویت می دهد ، به تنهایی اهمیت آب را نشان می دهد. و منطقی است. بیماریهای ناشی از آب معمولاً قابل درمان هستند ، اما بدن انسان تنها چند روز بدون آب دوام می آورد. در مواقع اضطراری ، مردم غالباً روزهای زیادی را برای یافتن منبع آب ندارند ، چه برسد به تامین صحیح فیلتر و تصفیه آب.

 

همه اینها بر اهمیت آمادگی اضطراری تأکید می کند. اورژانس ها معمولاً با هشدارهای زیادی از راه نمی رسند ، بنابراین بر عهده افراد و جوامع آنها است که از یک منبع آب سالم در دسترس برخوردار باشند.

 

به چه نوع تامین آب احتیاج دارید؟

در مورد منابع ذخیره آب ، واقعاً هیچ کمبودی وجود ندارد. مخازن و بشکه ها در هر نوع شکل ، اندازه و سبک ارائه می شوند ، هر کدام نیاز یا سناریوی خاصی را برآورده می کنند. بیشتر اوقات ، یک مخزن یا بشکه ساده کافی است ، اما این بستگی به موقعیتی دارد که برای آن آماده می شوید.

 

اکثر مردم ، قبل از هر چیز ، علاقه مند به محافظت از خانواده خود هستند ، به این معنی که آنها به دنبال منبع آب برای خانه خود هستند. حجم مخازن آب عمودی از 20 گالن تا 500 گالن است. آنها را می توان در زیر زمین ، در زیرزمین ها یا گاراژها ذخیره کرد یا در کنار خانه شما قرار داد.

 

بسیاری از مالکان به جای تأمین آب خود ، اجازه می دهند مادر طبیعت کار را انجام دهد. اکثر مخازن آب را می توان به بشکه باران تبدیل کرد ، در حالی که رواناب جمع آوری شده از خروجی به سمت پایین به طور مستقیم به مخزن هدایت می شود.

 

اما مخازن بیشترین گزینه های ذخیره آب را ندارند. اگر در حال برنامه ریزی برای یک موقعیت در محل هستید-شاید یک سرپناه اضطراری ، چادر پزشکی یا سایر محل های ذخیره سازی-ممکن است یک مخزن مفید یا مخزن طراحی شده برای قرار گرفتن در پشت یک کامیون وانت ترجیح دهید. گزینه هایی برای هر دو مورد وجود دارد. برخی از مخازن حتی به طور خاص به گونه ای طراحی شده اند که از درب ورودی استفاده کنند. همه آنها در اندازه ها و سبک های مختلف وجود دارند ، با نشانگرهای گالن ، اسپایگ ها و بست ها برای حداکثر استفاده و قابلیت حمل و نقل.

 

شاید محبوب ترین گزینه ذخیره سازی برای بیمارستان های امدادی و عملیات اضطراری ، مثانه آب شیرین باشد. این کیسه های سبک و جمع شونده را می توان به سرعت پر و خالی کرد. کوتاه و گسترده ، آنها می توانند در فضاهای خزنده بنشینند یا در قفسه های سقفی معلق باشند. این امر آنها را در مکانهایی که ظروف ذخیره سازی باید سریع و فشرده حمل شوند بسیار ارزشمند می کند. حتی ممکن است صاحبان خانه مانور سبک وزن خود را بر مخازن پلاستیکی عمودی ترجیح دهند.

مطالب پیشنهادی:

نحوه انتخاب مخازن ذخیره سازی دیزل برای بهینه سازی در مصرف سوخت

کدام یک از مخازن سپتیک بهتر است: حلقه های پلاستیکی یا بتونی

چقدر ظرفیت نیاز دارید؟

بدیهی است که میزان آب مورد نیاز در شرایط مختلف متفاوت است ، اما معمولاً میزان آن با تعداد افراد درگیر مقیاس می شود. بیایید کمی ریاضی انجام دهیم.

 

دستورالعمل های WHO توصیه می کند که حداقل 7.5 لیتر (یا حدود دو گالن) آب در روز برای هر نفر حفظ شود. بر اساس این منطق ، یک تانک اولیه 50 گالنی می تواند یک خانواده چهار نفره را برای حدود شش روز تامین کند. اگر منبع تغذیه دوباره پر می شود ، ریاضیات کمی تغییر می کند ، اما به خاطر داشته باشید که آب تصفیه نشده می تواند برای کارهای غیرمصرف مانند شستشو ، حمام یا نظافت استفاده شود. بنابراین ، توصیه می شود که نوعی نظافت از فرایند فیلتراسیون روی منبع آبی که برای پر کردن مخزن استفاده می شود اعمال شود.

 

بهداشت اغلب یکی از اولین قربانیان در مواقع اضطراری است و هرچه مدت زمان اضطراری بیشتر شود ، حفظ شرایط بهداشتی دشوارتر می شود. در حالی که یافتن آب ممکن است از اهمیت بالایی برخوردار باشد ، اما همیشه باید مراقب بهداشت باشید.

 

مالکان باید هر مخزن آبی را که برای ذخیره آب در دراز مدت استفاده می شود به درستی تمیز و ضدعفونی کنند . اینکه چقدر و به چه شدت مخازن باید تمیز شوند بستگی به نوع و حجم مخزن دارد. به عنوان مثال ، مثانه ها احتمالاً به اندازه بشکه های بارانی نیازی به ضدعفونی ندارند ، زیرا معمولاً در شرایط کوتاه مدت مورد استفاده قرار می گیرند.

 

علاوه بر این ، منابع آب - اعم از مخازن ، آبهای زیرزمینی ، چاهها یا حوضه های باران - همیشه باید جدا از محلهای جمع آوری و دفع زباله نگهداری شوند. از آنجا که زباله ها در شرایط اضطراری تجمع می یابد ، ممکن است منابع آب را مورد تجاوز قرار دهد و به طور بالقوه یک منبع حیاتی را آلوده کند. فیلتراسیون و ضدعفونی مناسب آب همیشه باید مورد توجه قرار گیرد ، اما جداسازی زباله و آب ممکن است در جلوگیری از بدتر شدن وضعیت بدتر از این نیز پیش برود.

 

چه اندازه مخزن باید تهیه کنم؟

همیشه بهتر است بیش از آنکه نیازهای خود را دست کم بگیرید. هر چقدر آب مورد نیاز خود را محاسبه کرده باشید ، احتمالاً به آب بیشتری احتیاج خواهید داشت. و حتی اگر نه ، حداقل شما به دنبال منبع حیاتی مانند آب نیستید.

 

اگر هدف اصلی شما از تهیه مخزن ، مثانه ، یا سایر مخازن ذخیره آب آمادگی اضطراری است ، دستورالعمل های WHO را برای مصرف روزانه آب (تقریباً دو گالن برای هر نفر در روز) دنبال کنید و میزان آمادگی خود را محاسبه کنید. یک هفته؟ یک ماه؟ دو ماه؟

 

مقدار آبی را که انتظار دارید در طول آن دوره مصرف کنید ، جمع کنید ، سپس از آنجا به عقب برآیید. تقریباً تضمین می شود که مخزنی با ظرفیت مطابق با حجم پیش بینی شده خود پیدا کنید ، و دارای تنوع در سبک برای برآوردن سایر خواسته ها مانند نصب ، پر کردن مجدد ، سرویس بهداشتی و قابلیت حمل باشد. مثلاً مثانه ها می توانند در کیسه های کوچک 25 گالنی یا 3000 گالن غول پیکر وارد بازار شوند. به همین ترتیب ، مخازن آب و برق در همه اشکال و اندازه ها وجود دارند ، اما برای حمل و نقل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

 

یافتن راه حل مناسب ذخیره آب

چه به تامین کوتاه مدت و چه بلند مدت نیاز داشته باشید ، Go To Tanks شما را تحت پوشش قرار داده است. ما طیف کاملی از راه حل های ذخیره آب اضطراری را ارائه می دهیم ، از جمله مخازن پلاستیکی ، مثانه ، مخازن آب و حتی مخازن طراحی شده برای بستر وانت. مخازن ما از پلاستیک درجه یک ساخته شده اند ، در رنگهای متنوع هستند و طیف کاملی از مشخصات اندازه را دارند-و نه فقط برای آب. مخازن ما با استفاده از مخازن شیمیایی ، سیستم های سپتیک و ماشین های جمع آوری باران قادرند همه متداول ترین مواد غذایی ، سوخت ، روغن و مواد شیمیایی را شامل شوند - اضطراری یا غیر ضروری.

پریسا قاسمی بازدید : 24 دوشنبه 11 مرداد 1400 نظرات (0)

هرچه در خانه دارید تصور کنید. از مسواک گرفته تا تهویه هوا یا حتی ماشین لباسشویی. حالا به موادی که از آنها ساخته شده فکر کنید و تصور کنید جای آنها را با مواد غیر پلاستیکی ، شاید چوبی ، فلزی یا کاغذی بگیرید. چگونه خواهد بود؟

جوانب مثبت و منفی استفاده از پلاستیک

موارد زیادی وجود دارد که به ذهن شما خطور می کند ، به احتمال زیاد ظاهر ، وزن ، دوام و در نهایت هزینه است.

هزینه ماشین لباسشویی چوبی یا کولر گازی چقدر است و دوام آن چقدر است. چه حسی دارد مسواک زدن با موهایی که از پلاستیک نیستند را مسواک بزنید؟

پلاستیک ها تقریباً برای همه موارد به یکی از مهمترین مواد تولیدی تبدیل شده اند. با گفتن این موارد ، البته باعث آلودگی محیط زیست می شود زیرا زیست تخریب پذیر نیست. خوب است اگر می توانید به تدریج از استفاده از پلاستیک در زندگی روزمره ما بکاهید ، اما سوال این است که "با چه هزینه ای؟" بیایید برخی از جوانب مثبت و منفی استفاده از محصولات پلاستیکی را بررسی کنیم.

 

مطالب پیشنهادی:

برای حفظ محیط زیست سفره های یکبار مصرف سازگار با محیط زیست را انتخاب کنید

یک جهان پلاستیکی

مزایای استفاده از محصولات پلاستیکی

مزایای استفاده از محصولات پلاستیکی

پلاستیک قطعاً زندگی را برای انسان ها آسان کرده است. آنها در واقع محصول جانبی از توسعه کلی جهان در چهار دهه گذشته است . با کشف و استفاده از محصولات پلاستیکی ، ما توانسته ایم در انجام کارهای روزمره کارآیی را تجربه کنیم. برخی از مهمترین مزایای استفاده از پلاستیک عبارتند از:

1. پلاستیک ها با دوام هستند

برخی پلاستیک ها وجود دارند که بیش از عمر یک انسان دوام دارند. همه پلاستیک ها از نوع یکبار مصرف نیستند. طول عمر لوله کشی پی وی سی بیش از صد سال است. محصولات خانگی که از پلاستیک ساخته شده اند بیش از 25 سال عمر طبیعی دارند.

 

2. زندگی ما را کاملاً راحت تر کرد

همانطور که قبلاً ذکر شد ، برخی از وسایلی را که روزانه استفاده می کنید و از هر چیز دیگری به غیر از پلاستیک استفاده می کنید تصور کنید. چگونه آب می نوشید یا غذا ذخیره می کنید؟ همه جنبه های زندگی از حمل و نقل به مراکز درمانی ، از ابزار تناسب اندام گرفته تا مواد مطالعه با پلاستیک ها در ارتباط است. به دلیل پلاستیک است که ما می توانیم راحت تر و سریعتر از آنچه در غیر این صورت کار می کنیم ، چیزها را تهیه کنیم.

3. هزینه کمتر از نصف است

هزینه زندگی بدون پلاستیک برای ما بیش از دو برابر هزینه فعلی خواهد بود. هزینه ساخت محصولات پلاستیکی بسیار کمتر از سایر مواد است. در آشپزخانه ، سفره های پلاستیکی ارزان قیمت فضای کمتری را اشغال می کنند و وزن آنها بسیار کمتر از شیشه یا سرامیک است. مواد غذایی ذخیره شده در ظروف پلاستیکی طراوت و طعم را برای مدت زمان طولانی تری حفظ می کند.

4. یک مشت مزایا

محصولات پلاستیکی علاوه بر دوام و مقرون به صرفه بودن ، در برابر آب و حرارت نیز مقاوم هستند. وزن آن برای مصارف خانگی کمتر است. برخی از پلاستیک ها قابل بازیافت هستند و این باعث می شود که از برخی از گزینه های کاغذی نیز کارآمدتر باشد (به عنوان مثال کیسه های پلاستیکی در مقایسه با کیسه های کاغذی که اثرات خالص زیست محیطی برجای می گذارد زیرا برای تولید انرژی بیشتری از پلاستیک نیاز دارد)

موارد منفی استفاده از محصولات پلاستیکی

معایب استفاده از محصولات پلاستیکی

انسانها ذاتاً خودمحور هستند. ما تمایل داریم راحتی را بیش از هزینه انتخاب کنیم. استفاده از پلاستیک البته برای سهولت زندگی در انسان است اما به همین جا ختم نمی شود. پلاستیک ها به دلیل استفاده بیش از حد و ماهیت غیر قابل تجزیه بیولوژیکی ، به یکی از مواد مضر بسیار پراکنده تبدیل شده اند که در نهایت روی ماده غذایی ما می خورند. برخی از موارد منفی محصولات پلاستیکی عبارتند از:

1. طبیعت غیر قابل تجدید.

پلاستیک ها از منابع تجدید ناپذیر ساخته می شوند و باعث می شوند کمتر از جایگزین های آن مطلوب باشد. میلیون ها سال طول می کشد تا تخریب شود و در نهایت به محل دفن زباله هایی منجر شود که اکوسیستم را آشفته کنند و به زنجیره غذایی موجودات مختلف از جمله انسان راه پیدا کنند.

2. سوزاندن پلاستیک باعث آزاد شدن مواد شیمیایی سمی می شود

سوزاندن آنها راه حل درستی نیست. هنگام سوختن ، آنها برخی از سمی ترین مواد شیمیایی را آزاد می کنند که زندگی گیاهان و حیوانات مختلف را به شدت مختل می کند.

3. آلودگی محیط زیست

سالانه 100 میلیارد کیسه پلاستیکی در آمریکا دور ریخته می شود. سرانجام این زباله ها در اقیانوس آلوده و اکوسیستم دریایی را آشفته می کنند. مواد بسته بندی عمدتا از پلاستیک ساخته شده اند و وجود میکروپلاستیک در این مواد بسته بندی احتمالاً به غذایی که ما روزانه می خوریم تبدیل می شود. علاوه بر این ، آنها حاوی ترکیبات مضر هستند.

پریسا قاسمی بازدید : 25 شنبه 02 مرداد 1400 نظرات (0)

ظروف پلاستیکی دعوت به کلیه تجارت های پذیرایی است. ظروف یکبار مصرف ما از رستوران های فست فود گرفته تا پذیرایی های بزرگ و فروش دور از دسترس ، تمام نیازهای شما را برآورده می کند. ما راه حل های اکولوژیکی ارائه می دهیم تا بتوانید یک رویکرد مسئول محیط زیست را اتخاذ کنید. بشقاب ها ، کارد و چنگال ها ، فنجان ها و همه ظروف ما را در مواد و رنگ های مختلف کشف کنید تا انتظارات شما را از هر نظر برآورده کنیم.

 

گزینه های مختلف برای محیط زیست کدامند؟

پلاستیک یکبار مصرف ماده ای سمی است که استفاده آن از چندین سال قبل محکوم شده است. به همین دلیل است که اکنون فروش آن ممنوع شده است. پلاستیک عامل اصلی تخریب اکوسیستم است و قسمت عمده ای از زباله های مضر ریخته شده به جنگل ها و اقیانوس ها را تشکیل می دهد. این تهدیدی برای موجودات زنده است ، به ویژه به دلیل اینکه تجزیه نمی شود.

برای رفع نگرانی متخصصان صنعت غذا ، در حال حاضر طیف وسیعی از ظروف یکبار مصرف نسل جدید را ارائه می دهیم . از پلاستیک ، تفاله ، نخل یا چوب ساخته شده و شامل طیف گسترده ای از محصولات قابل استفاده مجدد و قابل بازیافت با قیمت تخفیف است . اگر می خواهید از تمام مزایای عملی ظروف پلاستیکی بهره مند شوید و کیفیت محصولات غذایی خود را حفظ کنید ، اقلام ما از هر نظر شما را راضی می کنند.

 

سینی های وعده غذایی خود را با بشقاب پلاستیکی قابل استفاده مجدد و کارد و چنگال سازگار با محیط زیست به شرکت ها ارائه دهید . هیچ چیز مانند خوردن یک ناهار خوب با احترام کامل به محیط زیست وجود ندارد. این همچنین راهی برای افزایش تصویر برند شما است. بنابراین انتخاب سبز شدن یک مزیت بزرگ است.

 

ظروف پلاستیکی چه مزایایی دارد؟

وقتی صحبت از ظروف پلاستیکی می شویم ، بلافاصله این تصویر از بشقاب های پلاستیکی شفاف یا صفحات پلاستیکی سفید بی کیفیت داریم که دهه ها برای پیک نیک و اجتماعات خانوادگی استفاده می شده است. اما مطمئن باشید ظروف یکبار مصرفی که ارائه می دهیم از کیفیت بالایی برخوردار هستند . آنها در اشکال و رنگهای متنوعی ارائه می شوند تا تمام نیازهای شما را برآورده کنند.

 

در واقع ، بشقاب های یکبار مصرف و کارد و چنگال یکبار مصرف ما جایگاه عالی خود را در هر هنر سفره پیدا می کنند. دکوراسیون شما با مجموعه ای از لیوان ها و فلوت های شامپاین تکمیل می شود و مهمانان شما را متحیر می کند. صفحات مربع ، گرد یا بیضی شکل ، هر نوع سلیقه و بودجه ای دارد.

 

برای محدود کردن زباله ، ما همچنین ظروف پلاستیکی صلب قابل استفاده مجدد را در اختیار شما قرار می دهیم . این محلول میزان زباله های مضر را کاهش می دهد. از آنجا که یکبار مصرف دشمن اصلی محیط زیست است ، محصولی که می تواند چندین بار شسته و دوباره استفاده شود کاملاً منطبق با رویکرد اکولوژیکی است. علاوه بر این ، با توجه به اینکه بسیار مقاوم است ، ظروف شکسته نمی شوند. بنابراین ، دیگر با اجاره ظروف چینی نگران بازپرداخت قطعات از دست رفته نخواهید بود. از این پس ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که سفره های پلاستیکی ما را برای روز تولد یا عروسی خود سفارش دهید.

 

سرانجام ، گزینه شخصی سازی وجود دارد . بدانید که می توانید فنجان ها و لیوان های پلاستیکی خود را کاملاً به رسانه های تبلیغاتی تبدیل کنید. متناسب با تصویر شما ، برند شما را تقویت کرده و نفوذ شما را گسترش می دهند. شما در واقع فضای تبلیغاتی زیادی برای تبلیغ محصولات غذایی خود خواهید داشت.

 

مطالب پیشنهادی:

یک جهان پلاستیکی

نایلون در مقابل پلی استر: کدام یک برای کوله پشتی بهتر است؟

یک راه حل فزاینده زیست محیطی

ما علاوه بر ظروف پلاستیکی یکبار مصرف ، راه حل های سازگار با محیط زیست دیگری نیز ارائه می دهیم.

 

انتخاب ما از ظروف ساخته شده از مواد طبیعی را کشف کنید:

 

ظروف بامبو

بامبو ماده ای طبیعی است که به سرعت رشد می کند و بی وقفه احیا می شود. بنابراین در معرض خطر انقراض نیست. علاوه بر این ، زیست تخریب پذیر و قابل کمپوست است . این امر آن را به گزینه ای ایده آل برای طراحی صفحات تبدیل می کند. ظروف بامبو یکی از اصلی ترین گزینه ها برای ظروف سازگار با محیط زیست است. هم یکبار مصرف است و هم قابل استفاده مجدد. علاوه بر این ، ظریف است و میزهای پذیرایی شما را کاملاً ارتقا می بخشد. حتی می توانید گاهی در خانه از آن استفاده کنید.

 

ظروف چوبی

درست مانند بامبو ، چوب نیز ماده ای طبیعی است که تمام مزایای یک ظروف مقاوم و طراحی را با هم ترکیب می کند . ظروف چوبی اگرچه یکبار مصرف هستند ، قبل از رفتن به بازیافت می توانند چند بار مورد استفاده قرار گیرند. در واقع ، این ماده نجیب بی نهایت قابل بازیافت است ، که اثرات زیست محیطی را محدود می کند . ما اقلام چوبی متنوعی را برای رستوران داران ارائه می دهیم: "ورنی" ، فنجان ، کاسه ، لیوان ، کاسه سالاد؟

 

ظروف پلاستیکی ارگانیک

بیو پلاستیک ماده ای است که از گیاهان ساخته می شود. همانطور که از نام آن پیداست ، نسبت به پلاستیک یکبار مصرف قابل تجزیه و آسیب پذیری کمتری است. بنابراین این مزایای پلاستیک و مزایای طراحی محیط زیست است.

 

نیشکر

مواد کاملاً قابل تراکم شامل نیشکر یا تفاله الیاف نی است. می توان از آن در کارد و چنگال و همچنین در بسته بندی مواد غذایی رستوران های فست فود استفاده کرد. این ماده عمدتا در ساخت جعبه های برگر و سینی مواد غذایی استفاده می شود.

 

ظروف قابل شستشو

وقتی زباله صفر با یکبار مصرف ترکیب شود ، نتیجه آن ظروف قابل کود پذیری و در بعضی موارد ، حتی خوراکی است. در پایان غذا ، می توانید ظروف خود را مصرف کنید ، بنابراین چیزی را هدر ندهید. اعتراف کنید این یک ایده وسوسه انگیز است! ظروف قابل کمپوست از همان مواد آلی مانند چوب و بامبو ساخته می شوند ، اما به عنوان مثال مدل هایی از چغندر نیز وجود دارد.

 

ظروف درخت نخل

از برگهای مرده درخت نخل برای طراحی ظروفی استفاده می شود که به همان اندازه مقاوم در برابر ظروف ساخته شده از چوب است . طیف گسترده ای از محصولات را در این مواد خواهید یافت مانند بشقاب ، لیوان و کارد و چنگال. ظروف پالموود نیز با ظرافت و سبک منحصر به فرد خود متمایز هستند. این برای استفاده در رستوران های فست فود یا سرو انواع گلها مناسب است.

پریسا قاسمی بازدید : 31 پنجشنبه 31 تیر 1400 نظرات (0)

قیمت دیزل نوسان دارد و برای افزایش سودآوری کشاورزان ، آنها باید از این افت قیمت ها استفاده کنند. حداکثر ، کشاورزان استرالیایی با انجام حجم روزانه گازوئیل برای کارهای روزمره و آماده سازی اوقات شلوغ خود آشنا هستند  .  

وقتی شیوع ویروس کرونا در سطح جهانی گسترش یافت ، مشاغل به طور قابل توجهی تحت تأثیر  آن قرار گرفتند . از سوی دیگر، صنعت کشاورزی  بود نه به عنوان  نهفته به عنوان من تی فراهم آوردن همه ES  کالاهای ضروری مردم نیاز  مانند  محصولات تازه.    

عملیات کشاورزی کسب و کار به طور معمول ، البته  با در محدودیت های دولتی  به دلیل Covid19، برای مثال،  پوشیدن  از  ماسک، فاصله صورت قابل اجرا  و دیگر  ایمنی  پروتکل های .  

 

غیرقابل پیش بینی بودن با قیمت گازوئیل

 

قیمت گازوئیل همیشه قابل پیش بینی نیست. گاهی اوقات دارای بالاترین و پایین ترین سطح خود است ، بنابراین تهیه یک برنامه استراتژیک برای صرفه جویی مناسب در مصرف سوخت برای کشاورزان چالش برانگیز است.   

در حال حاضر ، قیمت سوخت دیزل با تغییرات غیرمنتظره قیمت همچنان ادامه دارد. یک گزارش خبری از ABC اظهار داشت که ساکنان کلانشهر پرت می توانند به قیمت سوخت ارزان تر دسترسی داشته باشند.

ارزان تر شدن قیمت سوخت منجر به جنگ عربستان سعودی و روسیه ، صادر کنندگان اصلی نفت خام در  جهان شد -  این  به نوبه خود بر تقاضای کم عرضه نفت در سطح جهان تأثیر می گذارد  . کشورهایی که مرزهای خود را تعطیل می کنند نیز عامل مهمی در نوسان قیمت گازوئیل است.   

با این حال ، این مورد برای افراد بوش نیست. آنها بیشتر برای حمل و نقل و Bowser خود هزینه شارژ برای رسیدن به مناطق خود ، L eaving آنها تاثیر پذیری از پس انداز ساکنان شهری با تغییرات قیمت سوخت را تجربه کرده اند.  

اکنون که همه گیری به خوبی کنترل شده است ، قیمت سوخت در حال بازگشت به مسیر خود است ، به زودی تقاضای زیادی در سراسر جهان به حالت اولیه خود می رسد.  


در مواردی از این قبیل ، شما باید راه حل های سریع را برای به حداکثر رساندن سود خود و  بهره گیری از قیمت پایین گازوئیل که سریع وارد می شوند ، تهیه کنید. راه حل؟ اطمینان حاصل کنید که  مخازن ذخیره سازی دیزل با کیفیت خوب و  کافی دارید .  


 

مخازن ذخیره سازی دیزل خود را بررسی کنید  

 

هر کشاورز باتجربه ای می داند که ذخیره سازی گازوئیل فله به آسانی که به نظر می رسد آسان نیست. یافتن  یک  تامین کننده قابل اطمینان سوخت و همچنین روز یا زمان مناسب برای ذخیره مخازن ذخیره سازی ، نگرانی های شما را افزایش می دهد. 

اکنون زمان مناسبی برای شماست که زودتر از زمان فکر کنید اگر این افت قیمت غیر منتظره در آینده اتفاق بیفتد. کشور ما صرفاً به تأمین سوخت از کشورهای همسایه ما متکی است.

مواجهه با سناریوها با کمبود سوخت در   صورت برنامه ریزی و آماده سازی مناسب ، نباید نگرانی دیگری برای حمل شما باشد.   

برای تحت کنترل نگه داشتن مخازن ذخیره سازی و سوخت دیزل ،  دستورالعمل های زیر به شما کمک می کند  تا  آگاهانه  در مورد محلول ذخیره سوخت خود تصمیم بگیرید:  

 

 مطالب پیشنهادی:

کدام یک از مخازن سپتیک بهتر است: حلقه های پلاستیکی یا بتونی

اندازه های دریچه فاضلاب پلاستیکی و کلاس های بار

D مخازن ذخیره سازی iesel دستورالعمل: 

 

1. آیا مخازن ذخیره سازی شما هنوز مانند گذشته کار می کنند؟ 

شما باید کیفیت مخازن ذخیره خود را بررسی کنید ، به خصوص اگر آنها از فولاد ساخته شده اند و به درستی ذخیره نشده اند. مخازن استیل مستعد زنگ زدگی و تراکم هستند و باعث خطر ریختن گازوئیل می شوند.  

تصاویر مخزن استیلمخازن ذخیره سازی دیزل استیل 

اگر فکر می کنید که باید مخازن ذخیره سازی خود را به روز کنید ، تعویض  مخزن ذخیره سازی دیزل پلی اتیلن Coerco  گزینه خوبی است. مخازن ما از  پلی اتیلن Alkutuff ساخته شده اند و باعث می شوند مخازن  پلی ما با دیزل سازگار باشد.  

مخازن ذخیره سازی Coerco Poly Diesel

مخازن ذخیره سازی دیزل Coerco Polyethene


2. آیا مخازن ذخیره سازی خود را با دوام اندازه کافی به آخرین بذر و برداشت، بار ؟  

کاشت، داشت و برداشت  زمان بازدید کنندگان  دلایلی است که چرا شما در حال ذخیره سازی دیزل هستند. تراکتورها و سایر تجهیزات کشاورزی صرفاً به دیزل کمک می کنند تا از محصولات شما حمایت کنند.  

تغییرات در روال کشاورزی و محصولات خود را نیز ممکن است لیتر دیزل مورد نیاز در طول بذر و برداشت خود را تحت تاثیر  بار . اگر میزان  مصرف لیتر خود را محاسبه نکرده اید ، نمی خواهید رویدادی را تجربه کنید که مجبور به خرید دیزل با قیمت بالا شوید  .  

اضافه کردن مخازن ذخیره سازی جدید احتمالاً می تواند شما را از این نوع سناریو نجات دهد و در پر مشغله ترین زمان خود کاملا آماده باشید  .  


3. چند لیتر گازوئیل برای ذخیره در مزرعه من مناسب است؟ 

ما می دانیم که ذخیره سازی گازوئیل ارزان هنگام کاهش بازار باید اولویت شما باشد. با این حال ،  مواظب باشید  که دیزل اضافی می تواند شما را به هزینه های اضافی سوق دهد.

این هزینه های دیگر می تواند ناشی از  مخازن آلوده ، ریختن گازوئیل ، سو fuel استفاده از سوخت دیزل و حتی سرقت سوخت باشد.  بنابراین ، به طور متوسط ​​لیتر سوختی را که در طول کار روزانه خود مصرف می کنید ، یادداشت کنید.  

گاهی اوقات ، از دست دادن این جزئیات کوچک ممکن است شما را به هزینه های بی مورد وادار  کند حتی اگر فکر می کنید در گازوییل ارزان قیمت صرفه جویی می کنید  . 


4. آیا من در مورد ذخیره سازی گازوئیل برنامه احتمالی و بودجه ای دارم؟ 

چون  قیمت سوخت ثابت نیست. به طور مداوم بسته به آنچه در بازار جهانی اتفاق می افتد و تقاضای مصرف کنندگان آن متفاوت است. با نظارت بر بازار و تدوین استراتژی هایی که می تواند برای شما و مزرعه شما مفید باشد ،  می توانید به خود کمک کنید .  

هر پس انداز هنوز پس انداز است و این واقعیت که شما توانستید در برخی از هزینه ها پس انداز کنید ، می تواند با برنامه ریزی صحیح ، برد کمی باشد. 

 

 

بهترین زمان برای به روزرسانی مخازن ذخیره سازی  

 

بهترین زمان برای به روزرسانی مخازن ذخیره سازی هر زمان که فکر می  کنید  قابل استفاده است. مخازن ذخیره سازی دیزل در صورت نگهداری صحیح می توانند مدت زمان طولانی دوام بیاورند ، اما باید به یاد داشته باشید که اگر به طور منظم نگهداری نشوند ، نمی توانید از ظرفیت کل آنها بهره مند شوید. 

آیا  دریغ به درخواست کمک از حرفه ای اگر عملکرد مخزن شما شده است شما را آزار. اگر در انجام کارهای روزمره خود برای پیگیری تغییرات در مزرعه خود عمل کنید ، این یک مزیت بزرگ نیز محسوب می شود.  

به طور خلاصه ،  اگر  برای آن برنامه ریزی شده باشد ،   قیمت پایین تر سوخت می  تواند صرفه جویی زیادی داشته باشد  . انتخاب زمان صحیح برای به روزرسانی ذخیره سازی دیزل نیز می تواند در طولانی مدت به نفع شما و مزرعه شما باشد. 

امیدواریم ایده های بصیرت آمیزی برای شما فراهم کرده باشد. 

پریسا قاسمی بازدید : 25 دوشنبه 21 تیر 1400 نظرات (0)
IMG_4657.jpg

وقتی محصولات پلاستیکی در دهه 1950 وارد جریان اصلی شدند ، این ماده یک ماده معجزه آسا بود که می تواند به هر شکل ، وزن سبک ، نفوذ ناپذیر و ارزان تولید شود. زندگی را راحت تر کرد و ایده یکبار مصرف را معرفی کرد. در مدت زمان تنها 70 سال ، پلاستیک تقریباً بخشی از هر جنبه در زندگی روزمره ما شده است

به تمام پلاستیک هایی که در یک روز استفاده می کنید ، از زمان بیدار شدن تا زمان خواب فکر کنید ...

مسواک ، خمیردندان ، بسته بندی کاغذ توالت ، شامپو ، صابون ، شستشوی صورت ، نکات مهم ، لوسیون ، دئودورانت ، برس مو ، سشوار ، آرایش ، لباس ، کیسه های قهوه ، ظروف غذا ، ظروف نوشیدنی ، بطری کودک ، پوشک ، دستمال مرطوب ، قلم ، نشانگرها ، چسب ها ، پوشه ها ، لفاف ها ، مواد بسته بندی ، ظروف را بیرون بیاورید ، فنجان ها ، بسته بندی آب نبات ، کیسه های میان وعده ، بطری آب ، کیسه های مواد غذایی ، کیسه های چای ، کیسه های زیپ ، بشقاب ها ، ظروف پلاستیکی ، تلفن های همراه ، اسباب بازی ها ، پاک کننده ها ، مواد شوینده لباسشویی ، صابون دستی ، اسفنج. و خیلی بیشتر.

پلاستیک است. هر کجا.

پس مشکل چیست؟

B8D9D579-7357-408C-8EE4-BCA7B4117DB0.JPG

پلاستیک که بیشتر با سوخت های فسیلی مانند روغن خام ساخته می شود ، از طریق سنتز شیمیایی ایجاد می شود و مواد آلی مانند نفت را به یک ترکیب قابل قالب پذیری تبدیل می کند. فرآیندهای مختلف نتایج متفاوتی را به بار می آورند ، اما مسئله یکسان است: استفاده از منابع تجدید ناپذیر برای تولید محصولات غیر قابل تجزیه بیولوژیکی ، ایجاد و استفاده از آنها به آلودگی ، تغییرات آب و هوا و بسیاری از مسائل زیست محیطی کمک می کند.

تجزیه محصولات پلاستیکی تقریباً برای همیشه طول می کشد و در محیط به قطعات کوچکتر و کوچکتر تقسیم می شود ، پلاستیک های کوچک ، که عناصر مضر را با عنوان "سموم" آزاد می کند آزاد می کند. این قطعات کوچک پلاستیک به آب ، اقیانوس ، خاک و زنجیره غذایی ما راه پیدا می کنند. ماهی ها و سایر حیوانات آنها را به عنوان غذا و منابع اشتباه می گیرند. می توانید مقالات زیادی راجع به مرگ حیوانات وحشی - نهنگ ها ، پرندگان ، حتی شترها - به دلیل خوردن مواد زائد پلاستیکی ما پیدا کنید. زباله های ما به هر قسمت از کره زمین نفوذ کرده اند.

سالانه بیش از 350 میلیون تن پلاستیک جدید تولید می شود و این آمار فقط در حال افزایش است. تقریباً نیمی از این پلاستیک برای یکبار مصرف در نظر گرفته شده است - یک عمر مفید سریع ، و تقریباً برای همیشه عمر را هدر می دهد.

خوب حالا چی؟

IMG_5580.jpg

بنابراین ما می دانیم که چگونه ساخته می شود ، چگونه دوام می آورد و فراتر از راحتی ما روی کره زمین تأثیر می گذارد ... شاید مشکل از پلاستیک نیست؟ شاید این است که چگونه زباله های خود را دفع می کنیم؟ در حالی که فقط حدود 10٪ از پلاستیک بازیافت می شود و با توجه به بحران جهانی که می توان همه زباله ها را از کجا فرستاد ، بازیافت تنها یک حل جزئی است. بسیاری از محصولات پلاستیکی قابل بازیافت نیستند ، یا بازیافت آنها بسیار دشوار و پرهزینه است.

یادگیری خوب بازیافت ضروری است. حمایت از تلاش های بازیافت یک امر ضروری است. اما این تنها پاسخ نیست.

مطالب پیشنهادی:

نایلون در مقابل پلی استر: کدام یک برای کوله پشتی بهتر است؟

5 مهمترین مواد بسته بندی

با ورود هر روز انسان بیشتر به صحنه جهانی ، تخمین زده می شود که به طور متوسط ​​102 تن زباله در طول زندگی ایجاد کند - این یعنی 7 پوند در روز. با توجه به بیش از 7 میلیارد نفر ، این تعداد زیادی زباله است. مقدار زیادی زباله برای استفاده مجدد ما به راه حل دیگری نیاز داریم.

IMG_2228.jpg

پس چه می توانیم بکنیم؟

از پلاستیک کمتری استفاده کنید. زباله کمتری ایجاد کنید.

صدا دشوار است؟

واقعاً اینطور نیست. با برداشتن چندین مرحله آسان ، امتحان برخی موارد جدید و ایجاد برخی عادت های جدید ، می توانید مصرف زباله و پلاستیک خود را به طرز چشمگیری کاهش دهید.

چطور؟

  1. با توجه کردن شروع کنید

    • به آنچه در سطل آشغال خود قرار داده اید توجه کنید - چه چیزی را دور می ریزید؟ مقصر معمول بسته بندی پلاستیکی ، حوله کاغذی ، مواد غذایی یکبار مصرف و مواردی از این دست است.

    • مراقب سبد خواروبار خود باشید - معمولاً چه چیزی خریداری می کنید؟ بطری های آب ، نوشابه ، تنقلات بسته بندی شده جداگانه ... چه مقدار از آن در پلاستیک بسته بندی شده است؟

    • به اطراف خود نگاه کنید - چه چیزی بیشتر زباله هایی را که می بینید تشکیل می دهد؟ کیسه های پلاستیکی خرید ، بطری ها ، لیوان ها ... ما در زندگی روزمره خود در حال قدم زدن یا رانندگی بسیاری از این موارد را می بینیم.

  2. دسته ای را انتخاب کنید

    • ابتدا مقابله با چیزی آسان را انتخاب کنید - من توصیه می کنم ابتدا کیسه های پلاستیکی خرید یا بطری های آب را برش دهید . هیچ یک از اینها به تغییر سبک زندگی احتیاج ندارد ، فقط یک عادت جدید است که کیسه ها یا بطری های قابل استفاده مجدد را با خود حمل می کنید.

    • هنر امتناع را تمرین کنید - عادت کنید که از نی پلاستیکی ، کارد و چنگال یکبار مصرف ، بسته های سس و سایر وسایل راحتی "نه ممنون" بگویید. نی ها و ظروف قابل استفاده مجدد خود را با خرید یا مونتاژ یک مجموعه به همراه داشته باشید.

    • موردی را که مشاهده می کنید سطل های زباله خود را پر می کنید انتخاب کنید و گزینه های قابل استفاده مجدد یا محصولات مختلف را امتحان کنید. اگر متوجه شدید که بسیاری از کیسه های ذخیره سازی زیپ لاک را پرت می کنید ، از ظروف یا شیشه ها یا کیسه های ذخیره سازی قابل استفاده مجدد استفاده کنید. حوله های کاغذی زیادی دور بریزید؟ مقداری پارچه روی پیشخوان بگذارید و این عادت را ترک کنید.

  3. چند گزینه بدون پلاستیک را امتحان کنید

    • به حمام خود نگاهی بیندازید - شما می توانید با تغییر دادن به میله ها ، بسیاری از پلاستیک ها را به راحتی و به طور م replaceثر جایگزین کنید: میله های شامپو ، میله های نرم کننده ، صابون ها ، میله های لوسیون. مسواک بامبو بخرید و امتحان کنید. بسیاری از قرص های جدید خمیر دندان و دهانشویه موجود در بازار را بررسی کنید. سعی کنید از دئودورانت در لوله مقوا، یا ابریشم نخ دندان در قالب های شیشه ای.

    • برخی از دستور العمل های آسان را در آشپزخانه امتحان کنید - علاوه بر خرید وسایل در شیشه های شیشه ، که بطور بی وقفه قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد هستند ، به جای پلاستیک ، به برخی از دستور العمل های آسان نیز کمک کنید. ماشین آلات تهیه نان می توانند 5 دقیقه از وقت شما را بگیرند و نان تازه و خوشمزه و بدون کیسه پلاستیکی را برای شما فراهم کنند. دستور العمل های سریع و آسان کوکی ها یا کیک های لیوانی ، حتی برای پخت بچه ها نیز عالی هستند. ماست خانگی و ریکوتا ساده هستند و به تلاش کمی نیاز دارند ... به من اعتماد کنید ، من آشپزی را دوست ندارم!

    • محصولات تمیز کردن خود را ساده کنید - من قبلا کمد پر از مواد تمیز کننده بطری پلاستیکی داشتم ، اما به معنای واقعی کلمه می توانید تقریباً همه چیز را با حدود 8 ماده تمیز کنید. مقداری سرکه ، جوش شیرین و صابون کاستیل تهیه کنید و قدرت تمیز کردن بدون تمام مواد زائد پلاستیکی (یا مواد شیمیایی برای آن ماده) را دارید. اطلاعات بیشتر در مورد تمیز کردن بدون پلاستیک را اینجا بخوانید .

  4. هر روز یکبار انتخاب کنید

    1. مرحله به مرحله پیش بروید - با مشاهده این تغییرات به عنوان یک روند ، انگیزه خود را حفظ کنید. هر تغییر کوچکی کمک می کند. بسیار مفیدتر است که افراد زیادی از پلاستیک کمی کمتر از یک نفر که کاملاً صفر زباله زندگی می کند استفاده کنند. هر قدمی که از پلاستیک یکبار مصرف برمی دارید ، تأثیر مثبتی روی محیط و تأثیر موجی بر اطرافیان دارد.

    2. عادت ها را بسازید - به یاد داشته باشید که گرچه بعضی اوقات عادت ها به سختی ترک می شوند ، اگر تلاش خود را ادامه دهید ، آنها به طبیعت دوم تبدیل می شوند. عادت های جدیدی را به همراه داشته باشید ، بطری آب خود را به همراه داشته باشید ، کیسه های قابل استفاده مجدد را در ماشین خود نگه دارید و روال های جدیدی را که پلاستیک یکبار مصرف را از بین می برد ، امتحان کنید. به توضیحات 3 دقیقه ای من در مورد کیسه های پلاستیکی و ایجاد عادت های جدید گوش دهید. مانترا را ادامه دهید: "اگر در ابتدا موفق نشدید ، سعی کنید ، دوباره امتحان کنید" - یا در این صورت ، برای تهیه کیف ها به ماشین خود برگردید.

    3. با دیگران ارتباط برقرار کنید - بسیاری از ما اکنون نیاز به کاهش مصرف پلاستیک یکبار مصرف را درک می کنیم و بسیاری از افراد برای تشویق یکدیگر برای ادامه سفر در حال همبستگی هستند. در جامعه خود گروه هایی را در رسانه های اجتماعی پیدا کنید. با همکاران ، دوستان و خانواده خود صحبت کنید. با پیوند دادن می توانید در مورد محصولات جدید اطلاعات کسب کنید ، به یکدیگر انگیزه دهید و ایده های خود را به اشتراک بگذارید.

با آگاهی از چگونگی اتصال پلاستیک به هر قسمت از زندگی ، و اینکه تقریباً نیمی از پلاستیک ایجاد شده به سرعت دور ریخته می شود ، واضح است که گام به گام ، برای حفظ و محافظت از خود باید عادت های خود را تغییر دهیم. جهان نیازی به هیچ تغییر بزرگی در سبک زندگی نیست ، فقط تنظیمات جزئی است که تأثیر زیادی می گذارد.

پریسا قاسمی بازدید : 24 شنبه 05 تیر 1400 نظرات (0)

سازمان یک سیستم فاضلاب مستقل همیشه به یک کانتینر گره خورده است ، که به عنوان یک سینک برای زهکشی ها عمل می کند. این می تواند یک حفره یا یک تصفیه خانه مستقل باشد - یک مخزن سپتیک. آنها از بتن فلزی ، یکپارچه چیده شده اند ، اما بتن و پلاستیک محبوب ترین هستند.

آیا تفاوتی بین آنها وجود دارد و اگر چنین است ، به نفع چه کسی - بیایید آن را کشف کنیم.

مخزن سپتیک پلاستیکی - موافقان و مخالفان

در بازار تعداد قابل توجهی از مخازن سپتیک ساخته شده از پلاستیک وجود دارد که سیستم فاضلاب در یک خانه خصوصی تفاوت چندانی با سیستم متمرکز ندارد.

برای تولید آنها ، از پلی اتیلن فشار بالا ، رزین های مصنوعی تقویت شده با فایبرگلاس ، پلی پروپیلن و PVC استفاده می شود.

مزایای اصلی پلاستیک عبارتند از:

  1. وزن نسبتاً کم: مخزن سپتیک برای یک خانواده دو یا سه نفره ، بدون استفاده از جرثقیل ، کنار هم قرار دادن آنها مشکلی ندارد.
  2. آمادگی کارخانه بالا شما یک سازنده خریداری می کنید که می تواند در عرض نیم ساعت مونتاژ و نصب شود.

علاوه بر این ، مخازن پلاستیکی در برابر مواد تهاجمی موجود در خاک مقاوم هستند ، که ظروف فلزی و حتی بتن (بدون حفاظت اضافی) نمی توانند از آنها مباهات کنند.

اکنون دو معایب وجود دارد:

  • مقاومت کم با عملکرد نامناسب ، اشتباهاتی که هنگام نصب در اثر فشار خاک رخ داده ، مخزن می تواند به معنای واقعی مسطح شود. در این حالت ترک و از بین رفتن تنگی اجتناب ناپذیر است.

این شاخص تا حد زیادی تحت تأثیر گروه قیمت است. گزینه های "بودجه" حتی ممکن است نیاز به محافظت ویژه داشته باشند. در غیر این صورت ، فشار خاک ، به ویژه یخ زدگی آن ، در اولین سال کار مخزن را خرد می کند.

  • مقاومت ضعیف در برابر سرما. برخلاف حلقه های پیش ساخته ، بیشتر پلاستیک ها در دمای پایین شکننده می شوند. بعید است بار بلافاصله مخزن را خرد کند ، اما می تواند باعث ایجاد ترک های میکروسکوپی شود. با گذشت زمان ، آنها گسترش می یابند و در نهایت منجر به تخریب دیوارها می شوند.

مطالب پیشنهادی:

اندازه های دریچه فاضلاب پلاستیکی و کلاس های بار

مکانیسم کار مخازن ذخیره آب را بشناسید

علاوه بر این ، به راحتی می توان به نصب آسان سازه های پلاستیکی اشاره کرد ، تولیدکنندگان حیله گر هستند. نصب مستلزم رعایت دقیق فن آوری است ، در غیر این صورت مخزن سپتیک در هنگام نصب یا در سال اول بهره برداری آسیب جدی می بیند.

بعلاوه ، مخزن با گذشت زمان به خصوص در خاکهای اشباع شده از آب "شناور" می شود. این به دستگاه های اضافی نیاز دارد - لنگرهایی که مخزن را در زمین نگه دارند.

چه چیزی در مورد مخزن سپتیک ساخته شده از بتن خوب است و چه چیزی خیلی خوب نیست

با توجه به بتن پیش ساخته ، یک مخزن سپتیک ساخته شده از حلقه های بتونی می تواند بهترین راه حل باشد.

اشکال اصلی آن که به تمام سازه های بتنی پیش ساخته برمی گردد ، نیاز به جرثقیل برای نصب است.

درست است ، انصافاً لازم به ذکر است که برای چند ساعت به معنای واقعی کلمه مورد نیاز است. علاوه بر این ، عناصر مخازن سپتیک کوچک وزن نسبتاً کمی دارند. با مهارت خاص و حضور دستیاران می توان آنها را به صورت دستی مونتاژ کرد.

ضرر مهمتر بتن نیاز به عایق رطوبتی خوب است. علاوه بر این ، اگر خاک ماهیتی تهاجمی داشته باشد ، باید از سپتیک مخزن نیز به همان اندازه از بیرون محافظت شود.

اما همه اینها بیش از آن است که با قابلیت اطمینان و دوام مورد استفاده قرار گیرد: حتی نیروهای ناگهانی یخ زدگی قادر به خرد کردن حلقه های بتن آرمه برای یک مخزن سپتیک نخواهند بود ، بدون ذکر فشار معمول خاک.

دستگاه لنگرهای لازم برای پلاستیک نیز مورد نیاز نیست - وزن سازه ها خود کافی است.

همه چیز با بتن و با درجه حرارت پایین کار می کند. مواد حلقه ها دارای شاخص مقاومت در برابر سرما حداقل 300-400 سیکل هستند. بیش از حد کافی برای عملکرد طبیعی تقریباً صد سال (!).

ما به انتخاب مخزن سپتیک روی می آوریم

هزینه کل گزینه ها تقریباً برابر است. بنابراین ، انتخاب یک مخزن سپتیک از بتن یا پلاستیک انتخاب بین سرعت نصب و قابلیت اطمینان است.

بقیه موارد برابر ، حداقل پنجاه سال باقی می مانند. اما اگر زمان ساخت آن از ابتدا تا راه اندازی چند هفته طول بکشد ، می توان از سپتیک مخزن پلاستیکی در یک یا دو روز دیگر استفاده کرد.

به طور خلاصه ، می توان نتیجه گرفت: اگر از نظر زمانی محدود باشید ، انتخاب پلاستیک موجه است. یعنی یک مخزن سپتیک به سرعت مورد نیاز است ، حتی اگر طولانی نماند.

اگر فرصتی برای صبر کردن چند هفته وجود داشته باشد ، اما در آینده قابل پیش بینی به فکر تعمیرات نباشید ، چه رسد به جایگزینی ، ما بتن را انتخاب می کنیم.

پریسا قاسمی بازدید : 68 چهارشنبه 02 تیر 1400 نظرات (0)

مسافران غالباً از ما می پرسند که آیا نایلون یا پلی استر پارچه بهتری برای کوله پشتی است؟

مردم به اشتباه تصور می کنند که نایلون سخت و بادوام است در حالی که پلی استر ارزان و بی کیفیت است. هر دو فرض اشتباه است.

پاسخ کوتاه - اما رضایت بخش - این است که هر دو پارچه کاملاً مناسب  کوله های مسافرتی هستند. ما از هر دو استفاده می کنیم.

حقیقت این است که نایلون و پلی استر شباهت بیشتری نسبت به یکدیگر دارند. هر دو سبک تر ، محکم تر و بادوام تر از پارچه های سنتی مانند پنبه یا چرم هستند.

عوامل دیگر مانند وزن پارچه ، کیفیت ، پایداری یا ظاهر و احساس تعیین می کنند که کدام پارچه برای شما مناسب است.

بیایید شباهت ها و تفاوت های بین نایلون و پلی استر را عمیق تر بررسی کنیم.

نایلون و پلی استر چگونه ساخته می شوند

پلی استر و نایلون هر دو ترکیبات پلاستیکی حاصل از نفت هستند. محققان دوپونت هر دو را در دهه 1930 کشف کردند.

هر دو پارچه نسبت به مواد طبیعی که معمولاً جایگزین می شوند ، هر دو استحکام ، سبک و مقاوم تری دارند.

پلاستیک های پلی استر و نایلون به روش های مشابه پارچه ساخته می شوند. هر دو به صورت گلوله های کوچک در اندازه و رنگ برنج سفید نپخته شروع می شوند. کارخانه های تولید پارچه گلوله ها را کشیده و بهم متصل می کنند و رشته های طولانی فیبر تشکیل می دهند. الیاف برای ساختن نخ ترکیب می شوند. سپس نخ را بافته یا به صورت رول های بزرگ پارچه گره می زنیم. در حالی که جزئیات تولید کمی متفاوت است ، روند کار برای هر دو پلیمر مشابه است.

چگونه نایلون و پلی استر و مشابه آن

پلی استر و نایلون شباهت بیشتری نسبت به یکدیگر دارند.

هر دو پارچه عبارتند از:

  • مراقبت از آن آسان است
  • مقاوم در برابر چروک
  • مقاوم در برابر کپک ، کپک و لک

عملکرد معاملات تجاری

با توجه به تمام شباهت ها ، مزایای هر پارچه چیست؟

نقاط قوت نایلون

نایلون نرم تر از پلی استر است. با وجود این نرمی ، نایلون معمولاً از براقتر از پلی استر ظاهر می شود.

نایلون کشش بیشتری نسبت به پلی استر دارد که بسته به مورد استفاده شما می تواند یک مزیت یا یک ضرر باشد. ما در بخش بعدی در مورد چگونگی واکنش هر پارچه به آب این موضوع را به طور عمیق تر بیان خواهیم کرد.

در آخر اینکه ، نسبت مقاومت به وزن نایلون نسبت به پلی استر بالاتر است ، به این معنی که کیسه نایلون اغلب می تواند از یک پلی استر قوی تر باشد بدون اینکه سنگین تر باشد. با این حال ، نایلون همیشه "قوی تر" از پلی استر نیست.

نقاط قوت پلی استر

پلی استر دارای یک نخ ریزتر است ، بنابراین می توان آن را با تعداد نخ بیشتر بدون افزایش ضخامت پارچه بافته شده که می تواند تا حدی نسبت مقاومت به وزن پایین را جبران کند.

همچنین پلی استر نسبت به نایلون مقاومت بیشتری در برابر سایش دارد. یک کوله پشتی پلی استر کمتر قرص می خورد ، بنابراین طولانی تر از کیسه نایلون معادل آن ظاهر می شود. لایه برداری می تواند باعث نازک شدن نایلون در لبه های آن شود که می تواند مقاومت درزهای محل اتصال پارچه به هم را کاهش دهد.

سرانجام ، پلی استر بیشتر پذیرای رنگهای رنگی است. پلی استر هنگام قرار گرفتن در معرض اشعه UV خورشید ، رنگ را بهتر نگه می دارد و کمتر از نایلون محو می شود. اگر کیسه ای با رنگ روشن یا طرح دار می خواهید ، بهترین گزینه پلی استر است.

مطالب پیشنهادی:

5 مهمترین مواد بسته بندی

مرور: از کدام ظروف غذای آماده استفاده کنید و چرا

واکنش به آب

نایلون آب را جذب می کند

نایلون آب را جذب می کند و می تواند تا 3.5٪ کشیده شود .

برای مقابله با این مشکل ، نایلون ها به طور معمول دارای پوشش مقاوم در برابر دفع آب (DWR) در قسمت پشتی پارچه هستند. پوشش DWR مانع از خیس شدن آب از طریق کیسه می شود ، اما پارچه هنوز هم می تواند آب را جذب کند. وقتی این اتفاق می افتد ، کوله پشتی شما می تواند کشیده شود و احساس سنگینی کند.

پوشش های DWR ، لمینیت و سایر اقدامات ضد آب می توانند بر این موارد در نایلون غلبه کنند. به عنوان مثال ، پارچه های پارچه پارچه ضد آب VX ما دارای ساختار پشتیبانی داخلی برای جلوگیری از کشش هستند. غشای ضد آب موجود در پارچه مانع از خیس شدن آب از طریق کیسه می شود. پوشش های DWR در لایه های جلو و عقب مانع از خیس شدن آب الیاف دو طرف می شوند.

پلی استر آب را دفع می کند

برخلاف نایلون ، پلی استر آب گریز است: آب را دفع می کند.

به همین دلیل ، کیسه های پلی استر هنگام قرار گرفتن در معرض رطوبت مانند یک کوله پشتی نایلونی ، سنگین تر یا کشیده نمی شوند.

کوله پشتی پلی استر نیز سریعتر از نایلون خشک خواهد شد زیرا آب کمتری جذب می کند.

واکنش پذیری به آب فقط مسئله باران نیست. نایلون همچنین می تواند در مناطق مرطوب مانند جنوب شرقی آسیا گسترش یابد و در مناطق خشک و بیابانی منقبض شود.

قابلیت بازیافت

نایلون بازیافتی

بازیافت نایلون نسبت به پلی استر سخت تر است. بازیافت نایلون گران است و منابع زیادی را صرف می کند. پارچه های نایلونی بازیافتی تا همین اواخر نادر بودند.

نایلون بازیافتی معمولاً از مواد بازیافتی قبل از مصرف کننده ساخته می شود. منظور از پیش مصرف کننده این است که نایلون های بازیافتی از زباله های کارخانه ساخته می شوند نه از سطل زباله ای که در سطل بازیافت قرار می دهید.

پلی استر بازیافتی

بازیافت پلی استر آسان و کارآمد است. پلی استر بازیافت شده را می توان از مواد بازیافتی پس از مصرف مصرف کننده مانند بطری های آب تهیه کرد. در نتیجه ، زیرساختی قوی برای تبدیل سطل زباله به پارچه هایی با کیفیت بالا ، با کیفیت بالا برای کیف ، کفش و لباس وجود دارد. پلی استر بازیافتی هنوز در همه جا وجود ندارد اما در حال تبدیل شدن به یک استاندارد برای شرکت های پوشاک و کیف است که می خواهند ردپای محیطی خود را کاهش دهند.

استفاده از پلی استرهای بازیافتی به ما کمک می کند تا وابستگی خود را به نفت خام کاهش دهیم ، سطل زباله را در محل های دفن زباله کاهش دهیم و انتشار سمی ایجاد شده توسط فرآیند دفع زباله را کاهش دهیم.  

Tortuga به عنوان یک مارک "سبز" شروع نشده است ، اما ما برای پایداری ارزش قائل هستیم. مجموعه های Setout و Prelude ما از پارچه ها و روکش های پلی استر بازیافتی استفاده می کنند . Outbreaker مجموعه یک پوشش پلی استر بازیافت شده. ما قصد داریم به گسترش استفاده از پارچه های بازیافتی و سازگار با محیط زیست ادامه دهیم.

نتیجه

به طور سنتی ، از نایلون به دلیل احساس نرم و براق خود به عنوان جایگزین ابریشم استفاده می شد. پلی استر به دلیل خشن و سخت بودن یک لباس طبیعی در لباس بیرونی پیدا کرد. با گذشت زمان ، تفاوت بین نایلون و پلی استر کمتر شده است زیرا محققان پارچه های جدید تولید کرده اند.

نایلون از پلی استر بهتر نیست. پلی استر بهتر از نایلون نیست. آنها تفاوت های جزئی ، اما معناداری دارند که می تواند یکی را در شرایط با عملکرد بالا مانند قایق های بادبانی که در جام آمریکا (پلی استر) یا جوراب های فوق العاده نازک (نایلون) مسابقه می دهند ، بهتر از دیگری کند  .

پریسا قاسمی بازدید : 71 چهارشنبه 26 خرداد 1400 نظرات (0)

در هنگام خرید مخزن آب شرب و یا ذخیره آب برای برداشت آب باران باید چند سوال مهم از خود بپرسید. این سوالات به شما کمک می کند بدون پشیمانی تصمیم درستی بگیرید. بیا با آن روبرو شویم. خرید مخزن آب یک سرمایه بزرگ است ، بنابراین فقط ارزش دارد که بار اول آن را درست انجام دهید. قبل از اینکه به این سوالات پاسخ دهم ، می خواهم در مورد همه سبک های مخازن آب موجود برای برداشت آب باران برای شما صحبت کنم.

انواع مخازن برداشت آب باران موجود است؟

1) بتن - مخازن بتونی که برای برداشت آب باران استفاده می شود سنگین هستند و بیشتر در زیر زمین نصب می شوند. این بدان معنی است که نصب آنها بسیار گران است زیرا اغلب به حفاری و بلند کردن زیادی نیاز دارد تا آنها را به محل مناسب برسانید. آهک حاصل از بتن همچنین می تواند به داخل آب مخزن شسته شود و استفاده از آن برای آشامیدن را خطرناک می کند.

 مخزن بتنی. jpg

2) فلز - مخازن فلزی همیشه جایگزین مناسبی برای مخازن بتونی بوده اند ، زیرا سبک تر ، ارزان تر و نصب آنها آسان تر است. با این حال ، به دلیل مواد ، اگر از آنها برای نوشیدن استفاده کنید بسیار خطرناک هستند. این به این دلیل است که به مرور زمان فولاد دچار خوردگی و زنگ زدگی می شود که باعث خلوص آب می شود.

3) پلاستیک - مخازن پلاستیکی یا پلی اتیلنی که برای برداشت آب باران استفاده می شود قطعاً متداول ترین است. اینها به دلیل هزینه و کیفیت بسیار محبوب هستند. با این حال ، باید توجه داشته باشید که یک مخزن پلاستیکی برای ذخیره آب خریداری نکنید که باعث پرورش جلبک شود. برای کمک به شما در انتخاب بهترین مخزن پلاستیکی ، مقاله ای را که نوشتم بخوانید که به شما می گوید آیا در مخزن خود جلبک پرورش می دهید یا خیر. نامیده می شود:  آیا جلبک ها در مخازن ذخیره آب شما رشد می کنند؟ 

مطالب پیشنهادی :

آیا می توانید از مخازن ذخیره آب پلاستیکی بنوشید؟

در حال باریدن مخازن آب است: آنها را سالم و کارآمد نگه دارید

 مخزن پلاستیکی. jpg

4) مثانه - مخازن مثانه که برای برداشت باران مورد استفاده قرار می گیرند اغلب درصورت استفاده از مکان کوچک برای مخزن استفاده می شوند. این مثانه های آب باران که از غشای انعطاف پذیر ساخته شده و هنگام ورود آب منعطف می شود ، می توانند سطح زیادی را اشغال کنند. تنها زمانی که این مثانه ها مفید هستند این است که زیر عرشه یا شلنگ خود جایی داشته باشید. با این حال ، در نهایت شما هزینه بیشتری را برای لوله کشی و لوازم جانبی صرف خواهید کرد زیرا اگر از مخزن ذخیره آب معمولی استفاده کنید ، لوله شما از سقف شما بسیار طولانی تر خواهد بود.

 Tank.jpg مثانه

5) فایبرگلاس - مخازن فایبرگلاس از فلز و بتن قویتر هستند. با این وجود ، به دلیل فرآیند تولید ، گران قیمت آنها بسیار بیشتر است. ساخت مخازن فایبرگلاس بسیار کارساز است. در مورد مخازن بزرگتر از 10،000 گالن ، این بهترین گزینه است. 

مخزن فایبرگلاس. jpg

آیا مواد مخزن آب شما تفاوتی ایجاد می کند؟

این یک دلیل معمول یک سوال رایج است. اگر از مخزن ذخیره آب خود برای هر هدفی استفاده می کنید که در آن آب باید خالص بماند ، مواد تفاوت زیادی ایجاد می کند. در اینجا یک مثال آورده شده است. اگر از آب برای نوشیدن حیوانات خانگی خود استفاده می کنید یا حتی از آن برای نوشیدن خود استفاده می کنید ، باید نگران مواد مخزن خود باشید.

مخازن ذخیره آب بتونی و فلزی به ویژه خطرناک هستند زیرا با گذشت زمان می توانند زنگ زده و از بین بروند. این بدان معناست که زنگ زدگی یا قسمت های مخزن به درون آب باران خالص شما نشت می کند و باعث می شود کاملاً از آب خارج نشود. مخزن پلاستیکی ذخیره آب تنها درصورتی که دارای فناوری Light Block best باشد بهترین انتخاب شماست. این یک فرآیند تولید است که باعث می شود دیواره های مخزن نور را نادیده بگیرند و از رشد جلبک اطمینان حاصل نکنند .

آیا رنگ مخزن آب باران شما تفاوتی ایجاد می کند؟

اگر در معرض آفتاب قرار گیرد پاسخ مثبت است. داشتن مخزن آب باران با رنگ مناسب می تواند تفاوت بین داشتن آب خالص یا نبودن آن باشد. برای کشف حقایق موجود در این زمینه ، شما را به خواندن یک وبلاگ بسیار معروف به نام تشویق می کنم. مخازن آب پلاستیکی: آیا رنگ مهم است؟  این مقاله توضیح می دهد که چگونه رنگ مخزن برداشت باران می تواند بر کیفیت آب شما تأثیر بگذارد.

بنابراین بهترین نوع مخزن آب باران برای خرید چیست؟

پس از تحقیق در مورد انواع مخازنی که می توانید برای برداشت باران خریداری کنید ، باید تصمیم بگیرید. اگر به دنبال مخزن آب مقرون به صرفه ، زیبا و زیبا هستید که جلبک رشد نکند ، در جای مناسب قرار دارید. مخازن پلاستیکی به یک دلیل انتخاب اول هستند.

 

پریسا قاسمی بازدید : 56 پنجشنبه 20 خرداد 1400 نظرات (0)

دستکش های پزشکی یکبار مصرف و پیش بندهای غیر استریل از موارد مهم تجهیزات محافظتی شخصی (PPE) است که برای محافظت از متخصصان بهداشت از خطر عفونت و کاهش فرصت انتقال متقابل میکروارگانیسم ها استفاده می شود (Loveday و همکاران ، 2014). این مقاله بر انتخاب آنها متمرکز است و روشهای اعمال و حذف آنها را توضیح می دهد.
تصمیم در مورد استفاده از دستکش و پیش بند در یک فعالیت خاص مراقبت از بیمار یا مداخله باید قوانین بهداشت و ایمنی موجود را در نظر بگیرد و براساس ارزیابی موارد زیر باشد:

خطر انتقال میکروارگانیسم ها به بیمار یا متخصص بهداشت ؛
خطر آلوده شدن لباس و پوست متخصص بهداشت توسط خون بیمار یا مایعات بدن.
شواهدی وجود دارد که فقدان سطح دانش و عدم پایبندی به توصیه های راهنما معمول است (Loveday و همکاران ، 2014). Okamoto و همکاران (2019) در یک بررسی ادبیات که بخشی از مطالعه آنها در مورد تأثیر خطاها در قرار دادن و برداشتن PPE بود ، شواهدی یافتند که نشان می دهد این خطاها اغلب منجر به آلودگی سایتهای محافظت نشده به متخصصان بهداشت می شود. بنابراین متخصصان بهداشت باید به طور منظم در ارزیابی ریسک ، انتخاب و استفاده از PPE و استفاده از اقدامات پیشگیرانه و کنترل کننده استاندارد عفونت آموزش ببینند (Loveday و همکاران ، 2014).

اصول استفاده از دستکش

دستکش جایگزین بهداشت دست نیست و فقط در موارد مناسب باید استفاده شود. استفاده طولانی مدت و غیرضروری از آنها ممکن است باعث واکنش های جانبی و حساسیت پوستی شود و منجر به آلودگی متقابل محیط بیمار شود. استفاده نامناسب از دستکش همچنین می تواند ابتکارات بهداشت دست را تضعیف کند (Royal College of Nursing، 2017) و ممکن است بیماران را آزار دهد (Nicklinson، 2011). در کادر 1 نشانه هایی از زمان دستکش و زمان برداشتن آنها ذکر شده است.
دستکش از موارد یکبار مصرف است و باید بلافاصله بعد از فعالیت مراقبتی که برای آن استفاده شده است ، خارج و دفع شود. نباید آنها را شستشو داد و یا آنها را با دستمال حاوی الکل آلوده کرد تا جایگزین آنها در بین فعالیت های مراقبت شود. دستها باید پس از برداشتن دستکش ضد عفونی شوند زیرا شواهدی در مورد آلودگی دستها وجود دارد:

وقتی دستکش های بالینی پوشیده می شوند - حتی زمانی که یکپارچگی دستکش آسیب نبیند.
در هنگام برداشتن دستکش (Loveday و همکاران ، 2014).

ارزیابی ریسک

نیاز به استفاده از دستکش و انتخاب دستکش مناسب نیاز به ارزیابی وظیفه انجام شده و خطرات مربوط به آن برای بیماران و کارکنان مراقبت های بهداشتی دارد. ارزیابی ریسک باید شامل موارد زیر باشد:

چه کسی در معرض خطر است (بیمار یا متخصص بهداشت).
دستکش استریل یا غیر استریل مورد نیاز است.
پتانسیل قرار گرفتن در معرض خون ، مایعات بدن ، ترشحات و دفع ها ؛
پتانسیل تماس با پوست یا غشای مخاطی سالم در حین مراقبت و اقدامات تهاجمی.
حساسیت حرفه ای بهداشت و بیمار به مواد دستکش ؛
اندازه دستکش مورد نیاز است
سیاست های سازمانی مربوط به یک محیط عاری از لاتکس ؛
احتمال تماس با مواد خطرناک مانند مواد شیمیایی ، به عنوان مثال داروهای سیتوتوکسیک (RCN ، 2018 ؛ Loveday و همکاران ، 2014).

انتخاب

دستکش در طیف وسیعی از مواد موجود است. معمولاً مورد استفاده لاتکس لاستیک طبیعی (NRL) است ، زیرا این ماده در محافظت در برابر ویروسهای منتقله از طریق خون و خواصی که مهارت مهارت استفاده کنندگان را حفظ می کند ، است (Loveday و همکاران ، 2014). با این حال ، پروتئین های موجود در دستکش های NRL می توانند باعث واکنش های شدید آلرژیک در متخصصان بهداشت و بیماران مبتلا به آلرژی های موجود و درماتیت تماسی و آسم شغلی در افراد حساس شوند. دستکش لاتکس پودر شده این خطر را افزایش می دهد و هرگز نباید استفاده شود. در صورت استفاده از دستکش NRL ، باید پروتئین کمی داشته باشد. دستکشهای نئوپرن و نیتریل عملکرد مانعی مشابه NRL دارند و از این رو برتر از وینیل هستند ، گزینه های مناسبی هستند ، گرچه نیتریل نیز ممکن است منجر به واکنشهای حساسیت شود (RCN، 2017؛ Loveday et al، 2014). درماتیت تماسی به عنوان یک آسیب صنعتی طبقه بندی می شود. به همین ترتیب ، در صورت بروز دستکش برای ایجاد مشکل پوستی ، مقررات مربوط به گزارش صدمات ، بیماریها و وقایع خطرناک (RIDDOR) به ارجاع به بهداشت حرفه ای نیاز دارد (Health and Safety Executive، 2013).

دستکش های پزشکی به عنوان دستکش معاینه غیر استریل و روش استریل دسته بندی می شوند. در کادر 2 نشانه های انتخاب دستکش ذکر شده است.

روش استفاده از دستکش


دستکش را باید بلافاصله قبل از مداخله ای که لازم است استفاده کنید.

بهداشت دست را انجام دهید.
یک دستکش از داخل تلگراف یا بسته بندی بردارید ، فقط یک سطح محدود در انتهای مچ دست را لمس کنید (شکل 1a).
نگه داشتن انتهای مچ دست با یک دست ، انگشتان دست دیگر را در داخل شل کنید.
در حالی که دست را در دستکش قرار می دهید ، به آرامی انتهای مچ دستکش را بکشید ، مراقب باشید که مواد بیش از حد کشیده نشود (شکل 1 ب).
با گرفتن دستکش دوم ، با دست خالی ، سطح خارجی این دستکش را در دهانه آن به انگشتان دستکش بچرخانید. دستکش را روی دست راحت کنید (شکل 1 ج) با این کار از دست زدن به پوست با دستکش جلوگیری می شود.
وقتی دستکش شد ، دستها نباید به هرچیزی که با علائم و شرایط استفاده از دستکش تعریف نشده است ، دست نزنند.




مطالب پیشنهادی :
تفاوت نایلون با کربن: کدام یک را باید انتخاب کنید
رابطه مراقبت های بهداشتی با پلاستیک

برداشتن دستکش


برای جلوگیری از آلوده شدن دست ها و محیط ، باید دستکش ها را به محض اتمام مداخله با دقت جدا کنید. اگر از یک پیش بند یکبار مصرف نیز استفاده می شود ابتدا باید دستکش برداشته شود (Loveday و همکاران ، 2014).

بدون دست زدن به پوست بازو ، یک دستکش را در مچ دست بگیرید و پوست را از دست جدا کنید (شکل 2a) ، و دستکش را از داخل خارج کنید. دستکش برداشته شده را در دستکش نگه دارید.
انگشت اشاره و میانی دست لخت را در داخل دستکش باقیمانده ، مراقب باشید که به قسمت بیرونی دستکش دست نزنید (شکل 2b). دستکش را بیرون آورده و با اولین دستکش داخل آن را از داخل خارج کنید (شکل 2c).
دستکش ها را در سطل زباله بالینی دور بیندازید یا اگر آلوده به خون یا مایعات بدن هستند ، در یک سطل زباله خطرناک قرار دهید.
بهداشت دست را انجام دهید.



پیش بندها


آلاینده های میکروبی موجود در لباس کار متخصصان بهداشت ، عامل مهمی در موارد عفونت های مرتبط با مراقبت های بهداشتی است (ویلسون و همکاران ، 2007). پیش بندهای پلاستیکی یکبار مصرف ، برای استفاده بالینی عمومی در صورت تماس نزدیک با بیمار ، مواد یا تجهیزات ممکن است منجر به آلودگی لباس فرم یا لباس های دیگر به میکروارگانیسم ها شود ، یا خطر آلودگی به خون یا مایعات بدن وجود داشته باشد. اگر امکان پاشش گسترده خون یا مایعات بدن بر روی پوست یا لباس متخصصان بهداشت وجود دارد ، باید لباس های تمام بدن ضد مایعات استفاده شود (Loveday و همکاران ، 2014).

انتخاب پیش بند


در انگلستان ، انتخاب پیش بند براساس روش یا وظیفه انجام شده انجام می شود. از یک سیستم کدگذاری رنگی استفاده می شود:

زرد - هنگام تمیز کردن مناطق جدا شده
آبی - هنگام انجام نظافت عمومی ، از جمله بخشها و حوضه ها در مکانهای عمومی ؛
قرمز - هنگام تمیز کردن حمام ، دستشویی ، توالت ، حوضچه ها و کف حمام ؛
سبز - هنگام کار در بخشهای پذیرایی ، مناطق آشپزخانه بخش و خدمات غذایی بیمار در سطح بخش (آژانس ملی ایمنی بیمار ، 2007). باید با سیاست های محلی مشورت شود.

روش استفاده از پیش بند

بهداشت دست را انجام دهید.
پیش بند را از رول یا تلگراف خارج کنید. آن را به سمت بیرون باز کنید و اطمینان حاصل کنید که سطح داخلی آن رو به بیمار است تا از تماس آلوده سطح خارجی آن با بیمار جلوگیری کند.
حلقه گردن را روی سر خود قرار دهید (شکل 3).
پیش بند را طوری قرار دهید که تا جای ممکن قسمت جلوی بدن شما را بپوشاند.
با بستن بندهای کمر از پشت ، پیش بند را در جای خود ثابت کنید.



برداشتن پیش بند


اگر از دستکش های یکبار مصرف استفاده می شود ، ابتدا باید آنها را بردارید (Loveday و همکاران ، 2014).

بندهای حلقه گردن و کمر را بشکنید.
پیش بند را از سینه به سمت پایین بغلتانید تا سطح خارجی آلوده به داخل تا شود. از لمس سطح خارجی پیش بند با دست خودداری کنید (شکل 4).
پیش بند را در سطل آشغال زباله خطرناک دور بیندازید.
بهداشت دست را انجام دهید.
پریسا قاسمی بازدید : 45 دوشنبه 17 خرداد 1400 نظرات (0)

سوالات متداول مطرح شده در صنعت مخازن آب اغلب به این مسئله مربوط می شود که آب شما چگونه خالص باقی بماند. این هنگامی که از مخازن آب پلاستیکی خود برای کاربردهای خانوادگی روزمره استفاده می کنید ، این یک ملاحظه آشکار است. مخازن پلاستیکی ذخیره آب به طرق مختلفی در اطراف خانه ، دامداری یا حتی یک مکان ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. مخازن ذخیره آب عمدتا با پلاستیک تولید می شوند که به دلیل مقاومت آن یک مزیت اثبات شده در صنعت است. این مفهوم سالهاست که از مالکان خانه و دامداران با منبع آب خالص اضافی که می توانند به آن اعتماد کنند حمایت می کند.

آیا می توانید از مخازن پلاستیکی آب بنوشید؟

خلوص آب شما در مخازن پلاستیکی ذخیره آب یک نگرانی بزرگ است. من موارد زیادی را شنیده ام که آب آلوده شده است. اتفاقی که افتاده است هنگامی که نور اضافی خورشید به دیواره مخزن آب تابیده می شود ، نور عبور کرده و باعث رشد جلبک ها شده است. وقتی نور طبیعی با آب خالص تماس پیدا می کند ، زندگی شروع می شود. متأسفانه ، آن زندگی جلبک است . برخی از مخازن ذخیره آب پلاستیکی با مواد مقاوم در برابر جلبک ها تولید می شوند و احتمال رشد جلبک ها را از بین می برند.

دلیل اینکه من این تشبیه را به نور می آورم این است که وقتی جلبک ها در مخازن پلاستیکی ذخیره آب شما رشد می کنند ، نمی توانید از آنها بنوشید. این نگرانی است زیرا سایر کاربردهای مربوط به تماس آب آلوده با انسان را نیز از بین می برد. جلبک ها می توانند خانواده یا حتی حیوانات خانگی شما را به شدت بیمار کنند.

پاسخ بله است! فقط در صورت عدم رشد جلبک و تأیید NSF می توانید از مخزن پلاستیکی خود بنوشید . برای ایمنی خود هنوز باید آن را از طریق سیستم فیلتراسیون اجرا کنید.

نحوه فیلتر کردن آب مخزن به شیر آب:

اگر مخزن آب شما هیچ رشد جلبکی ندارد و آب آن خالص است ، باید یک مرحله دیگر برای اطمینان از فیلتر کردن آب برای نوشیدن وجود داشته باشد.

شما باید اطمینان حاصل کنید که اقدامات لازم برای از بین بردن تمام حشرات ، برگها و بقایای وارد شده به مخزن را از ناودان انجام داده اید. این کار با نصب اولین کیت شستشو به راحتی انجام می شود. اولین کیت شستشو بین ناودان و مخزن آب شما متصل است. این سیستم توسط شرکتی به نام Rain Harvesting به فروش می رسد . برای دیدن مخزن grp کلیک کنید.

مطالب پیشنهادی :

در حال باریدن مخازن آب است: آنها را سالم و کارآمد نگه دارید

چه نوع مخزن آب برای برداشت آب باران مناسب است؟

FirstFlushDivertersmall.gif

 

برای کشف سایر اقداماتی که برای اطمینان از نوشیدن آب شما ضروری است ، شما را به خواندن این مقاله که تمام موضوعات فیلتراسیون را پوشش می دهد تشویق می کنم .

اکنون که می دانید چه چیزی لازم است تا بتوانید از آب خود بنوشید ، قدم بعدی اطمینان از رشد نکردن جلبک ها است. این مقاله را بخوانید تا ببینید برای ایمنی خود چه اقدامات احتیاطی را باید انجام دهید.

پریسا قاسمی بازدید : 93 شنبه 08 خرداد 1400 نظرات (0)

مخزن آب باران گرفتید؟ به فکر تهیه یکی هستید؟ خوب ، شما می خواهید موزی ، لجن و مواد مدفوع را از آنها دور کنید - و در اینجا 5 نکته برای چگونگی آنها آورده شده است.
استرالیا خشک ترین قاره جهان است و با این وجود مصرف آب ما برای هر نفر در بالاترین میزان در کره زمین است. برای استرالیایی ها ، آب کم است و نحوه مدیریت این منبع برای همه ما نگران کننده است.

جای تعجب نیست که مردم به دنبال نصب نوعی آبگیر برای املاک خود هستند. اطلاعات اخیر نشان می دهد که 26 درصد از خانه های استرالیا قبلاً مخزن آب باران نصب کرده اند و اکثریت قریب به اتفاق گزارش کرده اند که در مورد مخازن مثبت هستند.

از پس انداز پول در قبض های آب گرفته تا صرفه جویی در یک منبع طبیعی ارزشمند ، موارد قابل توجهی در مورد مخزن فروتن آب باران وجود دارد.

آنها حتی می توانند تأثیرات مثبت جریان دیگری برای جامعه داشته باشند. به عنوان مثال ، استفاده از مخازن آب باران در مناطق شهری می تواند فشار بر زیرساخت های عمومی را به دلیل کاهش رواناب آب طوفان کاهش دهد. همچنین شاهد هستیم که محبوبیت مخازن آب باران سال به سال بیشتر می شود ، و ABS گزارش می دهد که کل ظرفیت ذخیره سازی در استرالیا بین سالهای 2006 و 2011 30 درصد افزایش یافته است.

این همه اخبار بسیار دلگرم کننده ای برای محیط زیست است - اما همه اینها آب آشامیدنی و وسایل نقلیه نیست. درست مثل خریدن یک سگ توله سگ یا یک Tamagotchi ، داشتن مخزن آب باران با مسئولیت های خاص خود همراه است.

مطالعه ای که اخیراً با صندوق آب هوشمند انجام داده ایم نشان داده است که ممکن است خانوارها از برخی از شرایط نگهداری متعلق به مخزن آب باران اطلاع نداشته باشند.

در این گزارش ، بررسی صرفه جویی و شرایط مخازن آب باران ، ما تحقیقات گسترده ای را در مورد سیستم های آب باران در سراسر ملبورن انجام دادیم ، و کارایی مخازن و صرفه جویی در مصرف آب را که می توان در یک سطح خانوار ایجاد کرد ، بررسی کردیم.

یکی از جالب ترین یافته ها عدم آگاهی در مورد نگهداری بود. فقط 58 درصد ملبورنی ها اظهار داشتند که نوعی نگهداری از سیستم خود را انجام داده اند.

مهم است که بدانید نصب مخزن آب باران یک سناریو تنظیم و فراموش کردن نیست. برخی از کارهای نگهداری وجود دارد که اگر بخواهید مخزن را سالم و کارآمد نگه دارید اجتناب ناپذیر است.

بنابراین در اینجا نکات مهم ما در مورد دارندگان مخازن آب باران یا کسانی که قصد خرید در آینده نزدیک را دارند وجود دارد.

مطالب پیشنهادی :

چه نوع مخزن آب برای برداشت آب باران مناسب است؟

آیا می توانید از مخازن ذخیره آب پلاستیکی بنوشید؟

5 نکته برتر برای نگهداری مخزن آب باران


ذهن خود (و برگها) را از ناودان بیرون بیاورید - هر 3 ماه

  • تمیز کردن ناودان ها یک روش ساده برای بهبود کیفیت آب و کارایی مخزن است.
  • 4 درصد از خانوارهای مورد آزمایش دارای مواد مدفوع در ناودان ها بودند. علاوه بر این ، مشخص شد که 31 درصد از سایت های مورد بررسی دارای ناودان های نیمی یا کاملاً پر هستند.
  • به نصب مشبک ناودان نگاه کنید.


مش Mozzie - هر 3 ماه

  • مخزن آب باران مکانی عالی برای پشه ها و آفات برای تأسیس فروشگاه و رشد است.
  • از مخازن مورد بررسی در این مطالعه ، 91/1 درصد دارای مش پشه بودند ، اما بیش از 10 درصد در شرایطی بودند که به آفات یا حیوانات موذی وارد مخزن می شدند.
  • شبکه ای که ضعیف نگهداری شود می تواند سلامتی جامعه را به خطر بیندازد ، به ویژه اگر جمعیت حشرات ناقل بیماری در هتل مخزن آب باران در حیاط خانه شما آزاد شود.


برای شناختن کیفیت آب خود - هر 6 ماه - مقداری از وقت خود را صرف کنید

  • اکثر خانواده ها از آب باران برای توالت یا ماشین لباسشویی استفاده می کنند ، بنابراین تمیز کردن آب از اهمیت کمتری برخوردار است. با این حال ، برای آن دسته از خواصی که از آب برای دوش ، نوشیدن یا پخت و پز استفاده می کنند ، بررسی آب بسیار مهم است.
  • دريافتيم كه 57 درصد مخازن آب تغيير رنگ ندارند و 19 درصد آب بو دارند ، در حالي كه 25 درصد مخازن غلظت متوسط ​​يا زياد رسوب دارند.

آن را کاملاً خوب پمپ کنید - هر 6 ماه

  • وضعیت پمپ ها و دهانه های خروجی بر کیفیت آب و کارایی نحوه دسترسی و استفاده خانوار از آب تأثیر خواهد گذاشت. یک سیستم خوب نگهداری شده همچنین می تواند در برابر آسیب های طولانی مدت محافظت کند.
  • گزارش ما نشان داد که در خانه هایی که پمپ نصب شده است ، 5 درصد کار نمی کنند و 18 درصد از املاک بازرسی شده دارای لوله های نشتی هستند.

وقت فرار از خواب است

  • استانداردهای استرالیا به خانواده ها توصیه می کند که هر دو یا سه سال یک بار رسوب را با یک پیمانکار واجد شرایط سازماندهی کنند.
  • احتمالاً نمی خواهید با این آب کنار بیایید.
پریسا قاسمی بازدید : 62 شنبه 01 خرداد 1400 نظرات (0)

رشته های فیبر کربن به دلیل کاربردهای گسترده ، همیشه تقاضای زیادی دارند. این روزها رشته های محبوب و مورد تقاضای فیبر کربن نایلون و کربن هستند. در میان این دو ، یافتن اینکه کدام یک بهتر است نگرانی این مقاله است. اول از همه ، باید بدانیم که منظور از نایلون یا کربن چیست ، و سپس شایستگی ها و معایب آنها چیست. پس از آن ، مقایسه سهمی که باید در مسابقه جلو بماند آسانتر خواهد بود.

نایلون و جنبه مثبت و منفی آن:

ممکن است یک سوال مشترک در ذهن بسیاری از افراد ایجاد شود که نایلون چیست. در واقع ، نایلون چیزی نیست جز نسخه به روز شده الیاف نایلون. MatterHackers این ماده را برای چاپ سه بعدی ساخته است. از رشته های چاپگر سه بعدی آنها از سری PRO استفاده شده است. وقتی میکرو کربن با مواد اصلی خود - نایلون تقویت می شود ، ایجاد می کند. این اتصال باعث می شود که نخ تولید شده برای ساختن مدلهای نقاشی سه بعدی قویتر محکم باشد. نایلون

این بار باید ایده روشنی در مورد مزایا و معایب نایلون داشته باشیم. اول ، بیایید به مزایای نایلون برسیم.

نایلون برای پاسخگویی به تقاضای صنعتی تولید شده است. بنابراین باید به اندازه کافی قوی باشد تا سطح خاصی از نیاز را برآورده کند. از جمله 20٪ الیاف کربن تراشه شده قدرت کافی در مدل چاپ سه بعدی را فراهم می کند.

سازنده نایلون ایکس با استفاده از روش فشار سنج و قرقره ، استرس خود را آزمایش می کند. آنها دقیقاً بعد از پلی کربنات این رشته را با دوام یافتند! در اوج ، می تواند تا 408 پوند مقاومت کند. در حالی که 281 پوند در پایین ترین سطح است. به طور متوسط ​​، این تعداد 364 پوند است. که رقم بسیار رضایت بخشی است.

با استفاده از رشته نایلون ، به محض اتمام ساختار چاپ 3D می توانید به تولید بپردازید. این امکان وجود دارد زیرا نیازی به پرداخت ، سنباده زدن یا تراشیدن ندارد که به عنوان مراحل پس از پردازش شناخته می شوند. بنابراین باعث صرفه جویی در وقت می شود. در نتیجه ، شما می توانید با مدت زمان کوتاهی پروژه های بیشتری را ملاقات کنید و شما را قادر می سازد تا با مشتریان بیشتری برخورد کنید.

هر محصولی دارای جنبه منفی در کنار جنبه مثبت است. نایلون از این قاعده مستثنی نیست. قبل از رفتن به کربن ، دانستن معایب نایلون ضروری است.

نایلون بسیار نمناک است. این ماده رطوبت محیط اطراف را خیس می کند. این شخصیت منجر به مشکلات چاپ و در نتیجه ، اثرات خروجی می شود. بنابراین لازم است که رشته قبل از هر بار استفاده کاملاً خشک شود. الیاف کربن نایلون

بدون شک نایلون از نظر استحکام و پایداری در مقایسه با الیاف نایلون اصلی بسیار عالی عمل می کند ، با این وجود هنوز منجر به تاب شدن و رشته شدن محصول حاصل از آن می شود. این رشته با برخی از نازل ها به خوبی کار نمی کند. در نتیجه ، رشته خارج شده و به منطقه مشکل برانگیخته می شود.

جنبه بد دیگر نایلون ماهیت بسیار ساینده آن است. نایلون هرگز نباید از طریق نازل های برنجی استفاده شود. فیبر کربن بسیار ساینده آن در برابر نازل های فلزی نرم کار می کند.

 

کربن و جنبه مثبت و منفی آن:

کربن به عنوان آخرین نسخه رشته های چاپگر سه بعدی شناخته می شود. مانند نایلون ، کربن نیز از طریق القای مواد اصلی خود با فیبر کربن ساخته می شود. این تقویت کننده باعث می شود مواد مقاوم ، از نظر ابعاد پایدار ، قادر به مقاومت در برابر گرمای زیاد و همچنین غنی سازی کیفیت سطح باشند. معمولاً این رشته توسط 3DXtech تولید می شود.

آنها به طور اختصاصی روی مواد چاپ سه بعدی آزمایش می کنند و نسخه های زیادی از کربن مانند PLA ، ABS ، PPA ، PETG و بسیاری دیگر را تولید می کنند. دو بعد 1.75 میلی متر و 2.85 میلی متر با مقدار 1.65 پوند و 4.44 پوند در بازار موجود است. شما می توانید طبق نیاز پروژه خود انتخاب کنید. کربن

مشابه نایلون ، کربن جنبه های مثبت و منفی نیز دارد. ابتدا ، ما در مورد مزایای کربن بحث خواهیم کرد.

ما می دانیم که نایلون ایکس در تاب خوردگی و ترک خوردگی مشکل دارد. با این حال ، کربن فاقد تاب و ترک خوردگی است که مزیت بزرگی برای این رشته است. این نه تنها یک مزیت نسبت به نایلون است ، بلکه بیشتر رشته های چاپ سه بعدی نیز در برابر تاب و ترک خوردگی از این مصونیت برخوردار نیستند.

کربن هنگام اجرا به تختخواب گرم اعتماد نمی کند. بنابراین اگر صاحب چاپگری بدون بستر گرم شده هستید ، می توانید طراحی خود را با استفاده از کربن حمل کنید.

یکی دیگر از جنبه های مثبت رشته کربن قابلیت مقاومت در برابر دما است. این قابلیت دارای محتوای فیبر کربن است که مدول بالا و HDT (دمای انحراف یا تحریف حرارت) را فراهم می کند. به طور کلی عملکرد حرارتی سیستم افزایش یافته است.

کربن در بین رشته های مشابه نسبتاً مقرون به صرفه است. این سمت مثبت امکان چاپ سه بعدی را بدون پرداخت هزینه اضافی فراهم می کند.

اکنون ، به جنبه های منفی آن بیایید. پس از پردازش ، قطعات ضعیف و ساینده از مهمترین معایب کربن است. بیایید یکی یکی بحث کنیم.

برای یک طراحی عالی یا مدل سه بعدی ، ممکن است به دنبال کارهای پس از پردازش باشید. رشته ها و یا ناهماهنگی های مشابه برخی قطعات ظریف ممکن است نیاز به سنباده یا تنظیم در مرحله برش داشته باشد.

کربن دارای رشته های اکسترود شده است که مانع چسبیدن یک لایه به لایه دیگر می شود. خوشحال است به دلیل عناصر محکم کربن. در نتیجه ، اجسام تولید شده ضعیف تر به نظر می رسند. با کاهش سرعت چاپ و افزایش دمای همزمان آن می توانید بر این قسمت ضعیف غلبه کنید.

وجود فیبر کربن باعث می شود رشته های کربن ساینده باشد. بنابراین هنگام تلاش برای کار با نازل های فلزی نرم ، ممکن است دوام رشته کاهش یابد. این همچنین باعث کاهش طول عمر می شود.

مطالب پیشنهادی :

رابطه مراقبت های بهداشتی با پلاستیک

جوانب مثبت و منفی جام های یکبار مصرف

 

مقایسه بین نایلون و کربن:

ما ایده اصلی رشته های نایلون و کربن را دریافت کردیم. اکنون وقت آن رسیده است که این دو رشته را با هم مقایسه کنیم و حکم دهیم که کدام یک بهتر است.

موارد استفاده:

رشته های نایلون X محکم و بادوام هستند. اگر نیاز پروژه "قوی" و "طولانی مدت" باشد ، نایلون می تواند یک انتخاب مناسب باشد. این رشته عالی برای ساخت لوازم جانبی مبلمان منزل ، اتومبیل های اسپرت ، لوازم ورزشی ، چرخ دنده های ساخت و موارد مشابه محصول مناسب است. علاوه بر این ، ایجاد یک طرح پیچیده از یک شاهکار هنری با استفاده از این رشته می تواند یک گزینه عالی باشد.

برعکس ، کربن برای ارتفاع و عرض لایه های عالی مناسب است. ایجاد اشکال ساده با نیاز به مقاومت ، سختی و ایمنی با استفاده از کربن آسان است.

پس از پردازش:

ما می دانیم که اشکال عمده کربن "پردازش پس از پردازش" است. بنابراین این ویژگی می تواند دلیل اصلی انتخاب نایلون به جای کربن باشد زیرا کاربر نیازی به تأمل و تفکر در مورد مراحل پس از پردازش ندارد. نایلون X به دلیل عدم نیاز به پرداخت ، سنباده زنی یا تراشیدن ، توسط کمال گرایان ترجیح داده می شود.

در شرایط دیگر ، لازم است که برای گرفتن نتیجه مداوم استفاده از رشته کربن ، شن و ماسه و سایر فرایندهای مکانیزم تنظیم تنظیم شوند.

الزامات فنی:

فراتر از چندین اختلاف بین رشته های نایلون و کربن ، یک شباهت قابل توجه در حال یافت شدن است. یک نقطه واحد که این دو باهم برخورد می کنند ، خاصیت سایشی آنهاست. هرکدام از آنها به نازل های برنجی احتیاج ندارند. به جای نازل های برنجی ، نازل سخت شده ساخته شده از فولاد ضد زنگ یا یاقوت اولسون با آنها کار می کند.

بیشتر چاپگرهای سه بعدی برای انجام کار به تختخواب گرم نیاز دارند. نایلون از این قاعده مستثنی نیست. محدوده دمای بستر توصیه شده برای این رشته 60 درجه سانتیگراد تا 65 درجه سانتیگراد است. با این حال ، کربن به هیچ دمای بستر نیاز ندارد. این می تواند کار خود را بدون تختخواب انجام دهد.

اندازه:

هر دو رشته نایلون و کربن دارای حداقل قطر 1.75 میلی متر هستند در حالیکه حداکثر قطر نایلون و کربن برابر 3 و 2.85 میلی متر است. با این اندازه ها ، هر دو محصول ظریف و مشکی مات به نظر می رسد.

هزینه:

از نظر هزینه ، نایلون کمی گران تر از کربن است. درست است ، هر دو با قیمت زیر 100 دلار در دسترس هستند. با همان قیمت می توانید 750 گرم نایلون و 500 گرم کربن خریداری کنید.

در نتیجه :

سخت است که بگوییم کدام یک از این دو بهتر است ، زیرا هر دو جنبه مثبت و منفی دارند. هر دوی آنها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. هر کدام را که انتخاب کردید ، برای کار باید نازل های ضد زنگ یا Rubsson Ruby تهیه کنید.

رشته نایلون و کربن تقاضای خاص خود را برای مشخصات آن دارند. اگر قطر رشته بیشتری را ترجیح می دهید و می خواهید از انجام کارهای پس از پردازش خودداری کنید ، نایلون را انتخاب کنید. از طرف دیگر ، برای اصالت مواد پایه ، ایمنی حرارتی و مقرون به صرفه بودن ، کربن را انتخاب می کند. در واقع ، همه چیز در مورد انتخاب خاص و تقاضای پروژه است.

پریسا قاسمی بازدید : 34 شنبه 25 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

با ادامه شیوع ویروس کرونا ، اطلاعات سمی از صنعت پلاستیک و بدون مبنای علمی در حال گسترش است.

این صنعت می گوید که چنگال های پلاستیکی یکبار مصرف ، قاشق ، بشقاب ، ظروف غذا و نوشیدنی به دلایل بهداشتی درمانی برای ویروس کرونا خواهد بود. او حتی می خواهد کیسه های پلاستیکی که برای 1 سال پرداخت شده اند ، دوباره رایگان شوند .

پس این حقیقت است؟

دانشمندان می گویند؛ ویروس به سطوح مختلفی می چسبد. مخصوصاً در سطوح پلاستیکی (چه یکبار مصرف یا غیر قابل استفاده) ، این مدت حداقل دو روز است. حتی می تواند تا نه روز افزایش یابد. به عبارت دیگر ، ماده ای که ویروس به مدت طولانی به آن می چسبد ، پلاستیک است. 

مطالب پیشنهادی :

جوانب مثبت و منفی جام های یکبار مصرف

ایمن نگه داشتن غذا: انتخاب ظروف نگهداری مواد غذایی

افزایش استفاده از پلاستیک ابزاری است که می تواند بر ظرفیت ویروس کرونا برای آلودگی ، انتقال آن از شخصی به شخص دیگر تأثیر بگذارد. از آنجایی که ما از محصولات پلاستیکی یکبار مصرف در مکان های مشترک استفاده می کنیم ، همه چیز را در کیف ها در بازارها و فروشگاه های مواد غذایی قرار می دهیم و آنها را از یک دست به دست دیگر گردش می دهیم ، خطر آلودگی ویروس را از بین نمی بریم. 

مستقل از همه اینها ، از طریق چرخه زندگی پلاستیکی ؛ این ماده بسیاری مواد سمی را تولید می کند ، از مواد اولیه گرفته تا تبدیل و دفع محصول نهایی.

به طور خلاصه ، از جایی که پلاستیک اسیر می ماند. 

ما می دانیم که بهداشت در این دوره حیاتی است ، اما صنعت پلاستیک می خواهد از این روزها برای سودآوری استفاده کند. تصمیماتی که در این بحران بهداشتی برای خانواده های خود می گیریم باید براساس توصیه های متخصصان پزشکی باشد نه صنعت سوخت های فسیلی و صنایع پلاستیک. محصولات قابل استفاده مجدد همچنان هم گزینه بهداشتی و هم پایدار هستند. 

بهداشت از ما محافظت می کند ، نه از پلاستیک.

پریسا قاسمی بازدید : 62 شنبه 11 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

استفاده از لیوان یکبار مصرف در دهه گذشته کاملاً مشهور شده است. مردم غالباً قبل از رفتن به محل کار یا استراحت ناهار ، قهوه می خورند. در حال حاضر سالانه از تعداد تکان دهنده 500 میلیارد فنجان پلاستیکی در مقیاس جهانی استفاده می کنیم.

با این حال ، آن فنجان های یکبار مصرف اغلب از پلاستیک یا مواد دیگری ساخته شده اند که برای سیاره ما کاملاً مضر هستند. بنابراین ، اگرچه کاملاً راحت هستند ، اما استفاده از لیوان های یکبار مصرف نیز مشکلات جدی را به همراه دارد.

در این مقاله ، جوانب مثبت و منفی فنجان های یکبار مصرف با جزئیات بررسی می شود.

مزایای لیوان های یکبار مصرف

  1. استفاده و دفع آن آسان است
  2. فنجان های یکبار مصرف سازگار با محیط زیست ، مواد مضر کمتری دارند
  3. لیوان های یکبار مصرف سبک هستند
  4. نیازی نیست لیوان خودتان را بیاورید
  5. شما نمی توانید لیوان خود را در جایی فراموش کنید
  6. لازم نیست نگران شکستن جام خود باشید
  7. روکش های بالایی می توانند از شما در برابر نشت محافظت کنند
  8. مناسب برای مهمانی ها
  9. لیوان های یکبار مصرف مقرون به صرفه است
  10. سیستم عملکرد برای کافه ها
  11. همچنین از لیوان های یکبار مصرف می توان چندین بار استفاده کرد (از لحاظ تئوری)

استفاده و دفع آن آسان است

یکی از مزایای مهم لیوان های یکبار مصرف ، استفاده از آنها کاملاً آسان است. اگر یک قهوه خوردن بگیرید ، می توانید هزینه آن را پرداخت کرده و با خود ببرید. حتی لازم نیست آن را در کافه بنوشید ، فقط می توانید آن را بگیرید و روی نیمکت پارک بشینید و از قهوه خود لذت ببرید.

همچنین دور ریختن آن فنجان ها بسیار ساده و راحت است. وقتی نوشیدنی خود را تمام کردید ، می توانید فنجان خود را در سطل آشغال بعدی بریزید و دیگر نگران این نباشید که لیوان قابل استفاده مجدد را در کجا ذخیره کنید.

بنابراین ، فنجان های یکبار مصرف کاملاً یک روش مناسب برای مصرف نوشیدنی شماست و انعطاف پذیری بالایی را به شما ارائه می دهد.

فنجان های یکبار مصرف سازگار با محیط زیست ، مواد مضر کمتری دارند

همچنین تولیدکنندگانی وجود دارند که ادعا می کنند لیوان های یکبار مصرف سازگار با محیط زیست را اختراع کرده اند . در حالی که لیوان های یکبار مصرف هرگز کاملاً سازگار با محیط زیست نخواهند بود ، اما این لیوان ها حداقل در مقایسه با لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف معمولی بسیار دوستدار محیط زیست هستند.

بنابراین ، اگر به دلایل مختلف مجبور به استفاده از یک فنجان یکبار مصرف هستید ، حداقل اطمینان حاصل کنید که لیوانی را انتخاب کرده اید که کمترین آسیب برای محیط زیست ما باشد.

لیوان های یکبار مصرف سبک هستند

نکته مثبت دیگر لیوان های یکبار مصرف این است که در مقایسه با استفاده از یک لیوان قابل استفاده مجدد که از ظروف چینی یا سایر مواد سنگین ساخته می شود ، کاملاً سبک هستند.

بنابراین ، به خصوص برای افراد مسن که دیگر قدرت زیادی ندارند ، لیوان های یکبار مصرف ممکن است راهی عالی برای سهولت زندگی آنها باشد.

نیازی نیست لیوان خودتان را بیاورید

فنجان های یکبار مصرف نیز از این نظر کاملاً راحت هستند که شما مجبور نیستید همیشه فنجان خود را با خود حمل کنید. این امر به ویژه وقتی صحبت از سفرهای کاری می شود بیشتر باشد.

اغلب اوقات ، سفرهای کاری بسیار استرس زا هستند و ممکن است اتفاقات زیادی در ذهن شما باشد و بنابراین اصلاً عصبی ندارید که به فکر آوردن فنجان قابل استفاده مجدد خود باشید.

بنابراین ، برای اینکه بیش از حد به خود فشار نیاورید ، ممکن است فنجان های یکبار مصرف در شرایط استرس زا که باید تمام تلاش های ذهنی خود را معطوف چیزهای دیگر کنید ، مناسب تر باشند.

شما نمی توانید لیوان خود را در جایی فراموش کنید

مسئله دیگری که در مورد لیوان های قابل استفاده مجدد وجود دارد این است که به راحتی می توانید جایی را فراموش کنید. به عنوان مثال ، اگر در مسافرت هستید ، احتمال اینکه دیر یا زود هنگام ترک آن را فراموش کنید ، وجود دارد.

به نوبه خود ، این فنجان به احتمال زیاد در زباله ها قرار خواهد گرفت و اثر مثبت استفاده از یک فنجان قابل استفاده مجدد کاملاً محدود خواهد شد. در مقابل ، مهم نیست که اگر فنجان یکبار مصرف خود را در جایی فراموش کنید زیرا به هر حال آن را در زباله ها ریخته اید.

لازم نیست نگران شکستن جام خود باشید

فنجان های یکبار مصرف اغلب شکننده هستند و ممکن است برای شکستن آنها بسیار مراقب باشید. این امر به ویژه در مورد سفرهای شما بیشتر صدق می کند. همیشه باید کوله پشتی خود را به شکلی بسته بندی کنید تا از لیوان یکبار مصرف شما به درستی محافظت شود.

در غیر این صورت ، ممکن است برخی از مسائل ناخوشایند را تجربه کنید. از این رو ، لیوان های یکبار مصرف نیز از این نظر بسیار راحت هستند که قابلیت شکستن ندارند و می توانید آنها را به راحتی ذخیره کنید زیرا از مواد نسبتاً الاستیکی مانند پلاستیک یا کاغذ ساخته شده اند.

روکش های بالایی می توانند از شما در برابر نشت محافظت کنند

وقتی یک قهوه یا چای دریافت می کنید ، در ابتدا کاملاً گرم خواهد شد. به خصوص اگر در یک مکان نسبتاً شلوغ باشید ، ممکن است در معرض خطر قرار بگیرید که فردی به طور تصادفی به شما برخورد کند و از ریختن ، که به طور بالقوه ممکن است پوست شما را بسوزاند ، رنج ببرید.

بنابراین ، برای جلوگیری از این تعجب ناخوشایند ، می توانید از پوشش های بالایی برای لیوان یکبار مصرف خود استفاده کنید. با استفاده از یکی از این پوشش ها ، در برابر نشت هایی که به طور بالقوه می توانند به شما آسیب برسانند ، محافظت می شوید.

مناسب برای مهمانی ها

اجازه دهید صادقانه باشد. اگر میهمانی بگیرید چیزهای زیادی وجود دارد که باید از آنها مراقبت کنید و ممکن است بخواهید زندگی خود را تا حد ممکن آسان کنید.

بنابراین ، استفاده از لیوان های یکبار مصرف ممکن است راهی عالی برای تسهیل زندگی شما باشد زیرا می توانید آنها را به مقدار زیاد خریداری کنید و پس از پایان مهمانی فقط آنها را در زباله ها بیندازید.

این امکان تهیه نوشیدنی بدون نیاز به خرید مقادیر زیادی لیوان یا لیوان را که پس از پایان مهمانی دیگر از آن استفاده نخواهید کرد ، تهیه تعداد زیادی از افراد را با نوشیدنی کاملا آسان می کند.

لیوان های یکبار مصرف مقرون به صرفه است

از آنجا که فنجان های یکبار مصرف از سالیان دور وجود داشته اند ، طی سال های گذشته فرآیندهای تولید بهینه شده و هزینه های تولید این فنجان ها معمولاً بسیار کم است.

علاوه بر این ، مواد اولیه نیز نسبتاً ارزان هستند که منجر به حالتی می شود که بتوانیم مقادیر زیادی از آن لیوان های یکبار مصرف را با قیمت بسیار پایین خریداری کنیم. بنابراین ، اعتماد به لیوانهای یکبار مصرف و همچنین از دیدگاه مالی ممکن است کاملاً وسوسه انگیز باشد.

سیستم عملکرد برای کافه ها

کافی شاپ ها نیز دریافتند که مشتریان آنها اغلب وقت زیادی برای نشستن ندارند و بنابراین ، آنها یک مدل تجاری معتبر را از مدل خرید قهوه تهیه کرده اند.

مشتری ها اغلب می خواهند به فنجان های یکبار مصرف اعتماد کنند و کافه ها متناسب با ترجیحات مشتری سازگار شده اند تا سود خود را به حداکثر برسانند. بنابراین ، یک شاخه کل صنعت پیرامون مدل فنجان های یکبار مصرف شکل گرفت که مورد قبول عموم مردم است.

همچنین از لیوان های یکبار مصرف می توان چندین بار استفاده کرد (از لحاظ تئوری)

ممکن است بسیاری از افراد این موضوع را ندانند ، اما شما مجبور نیستید پس از یک بار استفاده ، لیوان یکبار مصرف خود را دور بیندازید. در حقیقت ، قبل از اینکه سرانجام در سطل آشغال قرار بگیرند ، می توان از آن لیوان های یکبار مصرف بارها استفاده کرد.

با این حال ، اگر انصاف داشته باشیم ، حتی اگر از نظر تئوری چندین بار بتوان از آنها استفاده مجدد کرد ، اکثریت قریب به اتفاق مردم چنین کاری نخواهند کرد ، بلکه فقط پس از یک بار استفاده ، آن جام ها را دور می ریزند ، زیرا آنها نمی خواهند برای ذخیره این مواد استفاده کنند فنجان جایی

مشکلات جام های یکبار مصرف در مقایسه با جام های چندبار مصرف

  1. تولید بیش از حد زباله
  2. زباله های پلاستیکی غیرضروری
  3. اتلاف منابع طبیعی ما
  4. تخلیه محیط زیست
  5. مواد زائد پلاستیکی در اقیانوس های ما پایان می یابد
  6. آلودگی خاک
  7. آلودگی هوا
  8. آلودگی ذرات
  9. گرم شدن کره زمین
  10. آشغال ریختن
  11. جنگل زدایی
  12. به خطر افتادن گونه ها
  13. بیشتر لیوان های یکبار مصرف غیر قابل بازیافت هستند
  14. فنجان های یکبار مصرف غالباً زیست تخریب پذیر نیستند
  15. خراب شدن لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف زمان زیادی می برد
  16. مسائل بهداشتی با لیوان های یکبار مصرف

تولید بیش از حد زباله

از تحلیل قبلی مشخص شد که استفاده از لیوان های یکبار مصرف مزایای خود را دارد. با این حال ، برخی از مشکلات مربوط به لیوان های یکبار مصرف نیز وجود دارد.

یک نکته منفی در فنجان های یکبار مصرف این است که استفاده زیاد از آن فنجان ها منجر به تولید بیش از حد زباله می شود. هر ساله ، حدود 500 میلیارد لیوان پلاستیکی یکبار مصرف استفاده می شود. درست شنیدی!

این تعداد فقط جنون آمیز است و هر کس از ما باید خودش باشد که آیا این عددی است که بشریت باید به آن افتخار کند یا نه. برای شما باید روشن باشد که این میزان تولید بیش از حد زباله نیز حاوی مشکلات گسترده زیست محیطی است و در طولانی مدت پایدار نیست.

بنابراین ، تولید بیش از حد زباله ، به ویژه از لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف ، یک مشکل بزرگ است و ما باید تعداد فنجان های یکبار مصرف را که استفاده می کنیم تا حد زیادی کاهش دهیم تا تولید کلی زباله خود را کاهش دهیم.

زباله های پلاستیکی غیرضروری

زباله های پلاستیکی به ویژه برای سیاره ما مضر هستند زیرا اغلب قابل استفاده مجدد و قابل بازیافت نیستند. بنابراین ، با استفاده از لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف ، مقادیر زیادی از این زباله های مضر تولید می شود که منجر به انواع مشکلات زیست محیطی می شود .

بنابراین ، برای کاهش اثرات سو ad زیست محیطی مرتبط با ضایعات پلاستیکی ، باید از استفاده از لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف هر زمان که بتوانیم خودداری کنیم

اتلاف منابع طبیعی ما

ما همچنین باید بدانیم که لیوان های یکبار مصرف از نظر استفاده از منابع طبیعی ما نیز بسیار بد هستند .

در حالی که لیوان ها و لیوان های قابل استفاده مجدد سالها پس از تولید قابل استفاده هستند ، لیوان های یکبار مصرف پس از صرف یکبار مصرف و هدر رفتن منابع طبیعی گرانبها ، در زباله ها قرار می گیرند.

از آنجا که سالانه میلیاردها از آن فنجان استفاده می شود ، میزان منابع طبیعی که به دلیل استفاده از فنجان های یکبار مصرف هدر می رود ، تکان دهنده است.

تخلیه محیط زیست

شاید این را ندانید ، اما مقادیر زیادی از زباله هایی که ما در دنیای غرب تولید می کنیم در کشورهای ما پردازش نمی شوند ، بلکه به کشورهای فقیر در حال توسعه ارسال می شوند ، زیرا آنها اغلب مقررات نرم تری در مورد مدیریت پسماند و دفع زباله دارند و آسان تر است از شر زباله های ما در آن کشورها خلاص شوید

با این حال ، همانطور که می توانید تصور کنید ، آن دسته از کشورهای دریافت کننده زباله به دلیل ریختن محیط زیست به معنای واقعی کلمه در زباله ها غرق می شوند و بنابراین ، همه ما باید تولید زباله خود را که با استفاده از فنجان های یکبار مصرف همراه است کاهش دهیم تا این کشورها در حال توسعه فقیر باشند. از زیر بار زباله های ما.

مواد زائد پلاستیکی در اقیانوس های ما پایان می یابد

روش های مختلفی وجود دارد که چگونه می توان از زباله های خود خلاص شد. بیشتر آن یا سوخته ، به زباله دفع می شود یا به کشورهای دیگر حمل می شود.

با این حال ، بخشی از زباله های کلی که در مقیاس جهانی تولید می شود ، در نهایت در اقیانوس های ما پایان می یابد ، جایی که می تواند اثرات منفی قابل توجهی بر زندگی دریایی داشته باشد.

علاوه بر این ، از آنجا که ما ماهی ها و سایر آبزیان را مصرف می کنیم ، این پلاستیک نیز دیر یا زود به شکل میکروپلاستیک در بدن ما قرار می گیرد.

بنابراین ، اگر می خواهیم از محیط زیست و همچنین سلامتی خود محافظت کنیم ، ضروری است که هر چه بیشتر از ضایعات پلاستیکی فنجان های یکبار مصرف خودداری کنیم.

آلودگی خاک

از آنجا که بخشی از زباله های ما به محل دفن زباله ختم می شود ، باعث آلودگی قابل توجه خاک نیز می شود . این امر به ویژه در محل های دفن زباله که به دلیل مقررات مربوط به سستی مدیریت پسماند ، به درستی راه اندازی نشده اند ، صادق است.

این نوع آلودگی خاک به نوبه خود به آلودگی آب های زیرزمینی کمک می کند زیرا مواد مضر زباله دیر یا زود از طریق خاک به داخل آب های زیرزمینی شسته می شوند.

به نوبه خود ، ممکن است کمبود آب آشامیدنی تمیز در چندین منطقه از سیاره ما وجود داشته باشد. بنابراین ، برای محدود کردن تولید زباله ، خودداری از استفاده از لیوان های پلاستیکی می تواند ایده خوبی برای محافظت از زندگی بسیاری از مردم کره زمین باشد.

آلودگی هوا

استفاده از فنجان های یکبار مصرف نیز حاکی از میزان جدی آلودگی هوا است . از آنجا که بخشی از زباله های ناشی از استفاده از آن فنجان ها سوزانده می شود ، به دلیل همین فرآیند های سوزاندن ، گازهای مضر به جو ما انتشار می یابد.

به نوبه خود ، کیفیت هوا ممکن است در مناطقی که مقدار زیادی زباله سوزانده می شود ، به میزان قابل توجهی آسیب ببیند ، که نه تنها کاملاً ناخوشایند است بلکه می تواند منجر به مسائل جدی بهداشتی شود.

آلودگی ذرات

روند احتراق زباله همچنین حاکی از سطح قابل توجهی از آلودگی ذرات است . این ذرات ریز اغلب قابل مشاهده نیستند ، اما کیفیت هوا را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می دهند و می توانند منجر به مشکلات جدی در سلامتی ، از جمله آسم و سایر بیماری های ریوی شوند.

گرم شدن کره زمین

از آنجا که از طریق سوزاندن زباله های مربوط به استفاده از فنجان های یکبار مصرف ، مقادیر زیادی گازهای مضر گلخانه ای در جو ما منتشر می شود ، استفاده از این فنجان ها نیز به معنای تسریع در گرم شدن کره زمین است .

از آنجا که گرم شدن کره زمین یکی از بزرگترین مشکلات زیست محیطی است که بشریت در زمان کنونی ما با آن روبرو است ، بنابراین باید منطقی باشیم تا از استفاده از لیوانهای یکبار مصرف خودداری کنیم و به جای آن از لیوانها یا لیوانهای قابل استفاده مجدد استفاده کنیم.

آشغال ریختن

نکته منفی دیگر استفاده از لیوان های یکبار مصرف این است که مردم غالباً لیوان های پلاستیکی خود را دور می ریزند. به جای اینکه آنها را درون زباله بیندازند ، آنها اغلب فنجان های خود را درست در جایی که روی زمین قرار می گیرند دور می اندازند و به نظر می رسد که اصلاً به محیط ما اهمیت نمی دهند.

بنابراین ، زباله گردی قابل توجه یکی دیگر از مشکلات مربوط به لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف است.

جنگل زدایی

استفاده از فنجان های پلاستیکی یکبار مصرف نیز به این معنی است که برای تولید فنجان های کاغذی باید جنگل ها را قطع کنیم . به نوبه خود ، این می تواند منجر به تخریب گسترده زیستگاه های طبیعی شود.

واقعاً باید از خود بپرسیم که آیا می خواهیم محیط خود را فقط به دلیل کمی راحتی بیشتر در زندگی روزمره از بین ببریم؟ بنابراین ، اگر می خواهید از جنگل های ما محافظت کنید ، به جای لیوان های کاغذی یکبار مصرف به سراغ فنجان های قابل استفاده مجدد بروید.

به خطر افتادن گونه ها

جنگل زدایی مربوط به استفاده از فنجان های یکبار مصرف نیز به مشکل گونه های در معرض خطر کمک می کند.

طی دهه گذشته ، بسیاری از گونه ها به دلیل مداخلات بیش از حد انسان در طبیعت ، در معرض خطر یا حتی منقرض شده اند.

اگر ما نمی خواهیم حتی بیشتر گونه های خود را از دست بدهیم ، باید از استفاده از فنجان های یکبار مصرف تا حد ممکن خودداری کنیم.

بیشتر لیوان های یکبار مصرف غیر قابل بازیافت هستند

مسئله دیگر در مورد لیوان های یکبار مصرف این است که معمولاً غیر قابل بازیافت هستند. حتی اگر برخی از تولیدکنندگان ادعا می کنند که لیوان آنها سازگار با محیط زیست است ، اما بیشتر آنها هنوز قابل بازیافت نیستند زیرا دارای روکش پلاستیکی هستند.

فنجان های یکبار مصرف غالباً زیست تخریب پذیر نیستند

به دلیل پوشش پلاستیکی ، حتی لیوان های کاغذی یکبار مصرف نیز در بیشتر اوقات قابل تجزیه بیولوژیکی نیستند. بنابراین ، مقادیر زیادی زباله از طریق استفاده از فنجان های یکبار مصرف تولید می شود و عوارض جانبی مربوط به آن برای محیط زیست ما بسیار زیاد است.

بنابراین ، فقط به قول سازندگان اعتماد نکنید که ممکن است این لیوان ها دوستدار محیط زیست باشند. استفاده از فنجان های قابل استفاده مجدد به جای آن هنوز هم بسیار دوستدار محیط زیست است.

خراب شدن لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف زمان زیادی می برد

مسئله دیگر فنجان های پلاستیکی یکبار مصرف ، خراب شدن آنها بسیار طولانی است. تجزیه آن فنجانها ممکن است 100 سال طول بکشد.

بنابراین ، اگر زباله های پلاستیکی مربوط به استفاده از آن فنجان های یکبار مصرف به اقیانوس های ما ختم شود ، خلاص شدن از شر این زباله ها دهه های زیادی طول می کشد. حتی در این صورت ، میکرو پلاستیک های زیادی ممکن است باقی بماند که تجزیه آنها ممکن است خیلی بیشتر طول بکشد.

مسائل بهداشتی با لیوان های یکبار مصرف

حتی اگر بیشتر لیوان های یکبار مصرف در برابر حرارت مقاوم هستند ، مخالفان لیوان های یکبار مصرف اغلب ادعا می کنند که این لیوان ها می توانند خطرات سلامتی را به همراه داشته باشند.

به عنوان مثال ، مواد شیمیایی مضر از فنجان های پلاستیکی ممکن است وارد نوشیدنی های ما شوند.

بنابراین ، اگر نوشیدنی های داخل آن خیلی گرم باشند ، فنجان های یکبار مصرف حتی ممکن است خطر سلامتی خاصی را به همراه داشته باشد.

پریسا قاسمی بازدید : 32 شنبه 04 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

ذخیره مواد باقیمانده یک روش سنتی برای افزایش لذت های اجتماعات خانوادگی ، مهمانی ها یا وعده های غذایی تعطیل است. بسیاری از آشپزخانه ها به خوبی به وان های پلاستیکی ، مواد غذایی و ظروف دیگر مجهز می شوند که به این جشن ها می رسد. اگرچه ضایعات مواد غذایی را کاهش می دهند ، اما برخی از ظروف بیش از بقیه برای محیط زیست و به طور بالقوه برای سلامتی شما سنگینی می کنند. سازمان بهداشت و ایمنی عمومی NSF و دانشگاه ایالتی میشیگان پیشنهاداتی را برای ظروف نگهداری مواد غذایی به مصرف کنندگان ارائه می دهند. MSU Extension توصیه می کند ظروف صحیحی را برای استفاده در نظر گرفته شده و نگهداری از مواد غذایی به درستی انتخاب کنید تا غذا سالم و تازه باشد.

از ظرف برای هدف مورد نظر خود استفاده کنید . ظرفی با درجه غذایی ظرفی است که مواد شیمیایی غیر غذایی را منتقل نمی کند وارد مواد غذایی می شود و هیچ ماده شیمیایی ندارد که برای سلامتی انسان خطرناک باشد. پلاستیک های طراحی شده برای ظروف یکبار مصرف مانند: بشقاب غذاخوری که باید فقط یک بار استفاده شوند. پلاستیک با گذشت زمان خراب می شود و برخی از آنها به گونه ای طراحی نشده اند که در برابر گرما و سرما مقاومت کنند. بیشتر پلاستیک های دارای کد بازیافت شماره "یک" برای یکبار مصرف مانند بطری های یکبار مصرف آب در نظر گرفته شده اند. به طور کلی ، آنها برای یخچال مانده مواد غذایی خوب هستند ، اما برای قرار گرفتن در معرض گرما یا استفاده طولانی مدت طراحی نشده اند. ظروف خاصی وجود دارد که برای بخارپز کردن و حمل وعده های غذایی طراحی شده اند و قبل از خوردن در مایکروویو قرار می گیرند. هر قطعه ساخته شده از پلاستیک بدون BPA برای ذخیره سازی آسان طراحی شده است و برخی از آنها ممکن است دارای یک سینی فریزر یا درب باشند تا قابلیت خنک سازی داخلی را فراهم کند. به یاد داشته باشید که مواد باقی مانده را تا 165 درجه فارنهایت گرم کنید.

مطالب پیشنهادی :

انواع ضدعفونی کننده ها: چگونه بهترین گزینه را برای تسهیلات خود انتخاب کنیم

9 کاربرد غیر متعارف برای سفره های پلاستیکی

با دست بشویید . پلاستیک را فقط در ماشین ظرفشویی قرار دهید که دارای برچسب ایمن ماشین ظرفشویی باشد. اگر می خواهید احتیاط بیشتری داشته باشید ، همه پلاستیک ها را با دست بشویید یا فقط از ظروف شیشه ای استفاده کنید. در ماشین ظرفشویی ، پلاستیک هایی که در معرض مواد شوینده و گرما هستند ممکن است شستشوی BPA را از ظروف غذا تسریع کنند. به درپوش هایی که ممکن است مهر و موم داشته باشند توجه کنید ، با گذشت زمان اینها خراب می شوند ، شل می شوند یا می توانند عوامل بیماری زا را جمع کنند. مهر و موم محکم و مطلوب مطلوب است.

یخ نزنید . پلاستیک ها را فقط در صورت قرار دادن برچسب ایمن در فریزر قرار دهید. دمای فریزر می تواند باعث خراب شدن پلاستیک ها شود ، که باعث پاک شدن مواد شیمیایی مواد غذایی در هنگام خارج شدن ظروف از فریزر برای آب شدن یا گرم شدن مجدد می شود.

مایکروویو و ظروف غذا : در حالی که برچسب "امن مایکروویو" یا "مایکروویو" بر روی ظروف پلاستیکی فقط به این معنی است که هنگام استفاده در مایکروویو نباید ذوب شوند ، ترک بخورند یا از هم بپاشند ، اما برچسب تضمینی برای شستن مواد شیمیایی در ظروف نیست. در هنگام گرم شدن به غذاها تبدیل شوید. وزارت کشاورزی ایالات متحده نیز در برابر مایکروویو در ظروف یکبار مصرف نیست برای این منظور در نظر گرفته شده، مانند پلاتر takeout و ظروف مارگارین هشدار می دهد.

رعایت این توصیه ها به جلوگیری از بیماری و ایمن نگه داشتن غذای شما برای کمک به اولین یا دوم کمک می کند.

پریسا قاسمی بازدید : 37 شنبه 28 فروردین 1400 نظرات (0)

چرا ضد عفونی کنیم؟

تقریباً هر محیطی روی کره زمین حاوی باکتری ها و میکروارگانیسم ها است . شاید تعجب کنید اگر یاد بگیرید که در یک اینچ مربع از پوست انسان بیش از 600000 باکتری وجود دارد 1 . بیشتر باکتری ها برای انسان بی ضرر هستند. اما ارگانیسم های عامل بیماری - که عوامل بیماری زا نامیده می شوند - می توانند خطرناک یا حتی کشنده باشند. یکی از بیماری های مسری و مشهور سال 2020 بیماری COVID-19 است که توسط ویروس SARS-CoV-2 ایجاد می شود.

استفاده منظم از انواع ضدعفونی کننده های مناسب به طور مرتب در سطح کل مراکز درمانی شما در جلوگیری از شیوع بیماری ها و بیماری هایی مانند سرماخوردگی ، آنفلوانزا و حتی COVID-19 بسیار مهم است. از آنجا که انواع مختلفی از مواد ضد عفونی کننده در بازار وجود دارد ، مهم است که نحوه کار آنها - از جمله جوانب مثبت و منفی آنها - را درک کنید تا بتوانید آگاهانه در مورد نحوه ضد عفونی و محافظت از افراد در محل کار خود تصمیم گیری کنید.

ضدعفونی کننده ها چگونه کار می کنند؟

ضد عفونی کننده ها مواد شیمیایی هستند که برای از بین بردن باکتری ها ، ویروس ها ، قارچ ها ، کپک ها یا کپک های موجود در اشیا to روی اجسام غیر زنده اعمال می شوند. طبق تعریف ، فرمول های ضد عفونی کننده باید در سازمان حفاظت از محیط زیست (EPA) ثبت شوند . "ماده فعال" در هر فرمول ضدعفونی کننده چیزی است که باعث از بین رفتن عوامل بیماری زا می شود ، معمولاً با ایجاد اختلال یا آسیب به سلول های آنها. مواد فعال معمولاً با استفاده از سایر مواد با اهداف مختلف کمک می شوند. به عنوان مثال ، سورفاکتانت ها را می توان به فرمول ضد عفونی کننده اضافه کرد تا خیس شدن مداوم روی سطح ایجاد شود یا به تمیز کردن کمک کند.

انواع اصلی ضد عفونی کننده ها ، به طور خلاصه صحبت می کنند

چندین دسته گسترده از مواد ضد عفونی کننده در نگهداری تأسیسات تجاری و صنعتی استفاده می شود. در زیر چندین نوع متداول آورده شده است. این لیست ها اگرچه لیست جامعی نیستند ، اما اکثریت عمده ای را که امروز استفاده می شود ، پوشش می دهند. اگر اطلاعات دقیق تری در مورد جوانب مثبت و منفی این نوع ضد عفونی کننده ها می خواهید ، به نمودار ضد عفونی کننده های مایع Nyco 101 مراجعه کنید .

نکته ویژه: وقتی در ابتدا توسط متخصصان بیماری زایی مانند SARS-CoV-2 که باعث COVID-19 می شود شناسایی شود ، به عنوان "یک بیماری زای در حال ظهور" طبقه بندی می شود. EPA اجازه می دهد فقط برخی از مواد ضد عفونی کننده به عنوان موثر در برابر عوامل بیماری زا در حال ظهور تعیین شوند. Nyco ضدعفونی کننده های زیادی با این ادعای خاص دارد. برچسب ضد عفونی کننده خود را با دقت بخوانید تا مطمئن شوید ادعای بیماریزایی در حال ظهور دارد (در حال حاضر برای ویروس SARS-CoV-2 مربوط است).

مطالب پیشنهادی :

9 کاربرد غیر متعارف برای سفره های پلاستیکی

آیا مراقبت های پزشکی بدون پلاستیک وجود دارد؟

ترکیبات آمونیوم کواترنر (کوات) به دلیل هزینه کم و اقدام سریع در برابر طیف وسیعی از میکروارگانیسم ها ، یک گزینه برتر برای گندزدایی در بیمارستان و مراکز درمانی است. کوات ها را می توان با انواع شوینده ها فرموله کرد تا هم توانایی تمیز کنندگی و هم ضدعفونی کنندگی را داشته باشد. ضد عفونی کننده Nyco's Sani-Spritz Spray RTU نمونه ای از یک ضد عفونی کننده مبتنی بر quat است که هم قدرت تمیز کنندگی دارد و هم ادعای بسیاری از باکتری ها و ویروس های رایج و خطرناک (از جمله پاتوژن های در حال ظهور و SARS-CoV-2) را از بین می برد.
ترکیبات کلر مجموعه ای از ارگانیسم ها از جمله ویروس های مقاوم را از بین ببرید ، و برای تمیز کردن مایعات بدن بسیار توصیه می شود. ضد عفونی کننده های حاوی کلر ارزان بوده و نسبتاً سریع از بین می روند ، اما اگر طبق دستورالعمل استفاده نشود ، می تواند خورنده باشد و باعث تغییر رنگ و همچنین تحریک شود. ضد عفونی کننده کلر II یک نمونه از مواد ضد عفونی کننده کلر است که برای استفاده در محیط های مراقبت های بهداشتی و فرآیند تهیه غذا ایده آل است.
الکل ها وقتی الكل در آب رقیق می شود ، در برابر طیف وسیعی از باكتری ها م effectiveثر است ، اگرچه غالباً برای ضد عفونی كردن سطوح مرطوب ، به غلظت های بیشتری نیاز است. نکات منفی این است که به سرعت تبخیر می شوند (و بنابراین ممکن است به اندازه کافی روی سطح باقی نمانند تا از بین بروند) ، آنها قابل اشتعال هستند و ممکن است ادعاهای تحمل خاک آلی نداشته باشند ، به این معنی که ممکن است هنگام مواد آلی موثر نباشند (به عنوان مثال خون ) حاضر است.
آلدئیدها در برابر باکتریهایی که باعث سل می شوند بسیار مثر است ، با این حال برای موثر بودن در ضد عفونی کردن ، به نسبت بالایی در میلیون (ppm) نیاز دارند. برخی از باکتری ها به آلدئیدها مقاومت نشان داده اند و مشخص شده است که باعث آسم و سایر مشکلات سلامتی می شوند. آنها همچنین می توانند بقایای چربی بر جای بگذارند و باید در یک محلول قلیایی باشند.
یدوفورها می تواند برای ضد عفونی کردن برخی از تجهیزات پزشکی نیمه مهم مورد استفاده قرار گیرد اما آنها می توانند سطوح را لکه دار کنند و بوی نامطبوع داشته باشند (فکر کنید ید باشد). دیوفرها اغلب در تعمیر و نگهداری تاسیسات استفاده نمی شوند.
ترکیبات فنلی در برابر باکتری های بیماری زا از جمله مایکوباکتریوم سل و همچنین قارچ ها و ویروس ها موثر است ، اما در عین حال سطوح حمله کننده بسیار سمی و خورنده است در حالی که آنها به موجودات موجود در آن حمله می کنند. برخی مناطق محدودیت های دفع فنل ها را اعمال می کنند  .
آب اکسیژنه محصولات مبتنی بر پراکسید هیدروژن هنگامی که به عنوان ضد عفونی کننده های آماده استفاده می شوند ، "سبزتر" و برای محیط زیست پایدارتر تلقی می شوند. این بدان دلیل است که آنها به عناصر طبیعی هیدروژن و اکسیژن تجزیه می شوند. آنها اسیدی ملایم هستند و پاک کننده های موثری هستند. در غلظت های زیاد (پراکسید هیدروژن) می توانند ناپایدار و خطرناک شوند.

هنگام انتخاب ضد عفونی کننده چه مواردی را باید در نظر بگیرید 

چهار ملاحظه اصلی وجود دارد که شما باید هنگام انتخاب ماده ضدعفونی کننده ارزیابی کنید تا بهترین نیاز مراکز شما را برآورده کند. پاسخ به این سوالات چارچوبی را برای کمک به تعیین بهترین محصول (محصولات) برای استفاده در سازمان فراهم می کند.

1. اثربخشی

آیا یک ماده ضدعفونی کننده میکروب ها و عوامل بیماری زا را که بیشترین نگرانی را در مرکز شما دارند ، از بین می برد؟ به عنوان مثال ، شما ممکن است در مورد استافیلوکوکوس اورئوس مقاوم به متی سیلین (MRSA) بسیار نگران باشید. برخی از ضد عفونی کننده ها از نظر EPA در برابر این باکتری ها موثر هستند. یکی از این مواد ضد عفونی کننده است. بخاطر داشته باشید که عوامل بیماری زا می توانند دارای چندین سویه باشند و مواد ضد عفونی کننده برای سویه های خاص دارای مجوز هستند. Uno همچنین در برابر مقاوم به متی سیلین مرتبط با استافیلوکوکوس اورئوس (CA-MRSA) موثر است. بسته به نوع صنعت و نوع تاسیسات خود - مراقبت های بهداشتی ، آموزشی ، مراقبت طولانی مدت ، مهمان نوازی - نیازها و نیازهای مختلفی خواهید داشت.

2. Kill Time

چگونه یک محصول ضد عفونی کننده به سرعت یک عامل بیماری زای خاص را از بین می برد؟ آیا محصول برای مطابقت با این زمانهای کشتار ، سطح آنها را مرطوب نگه می دارد؟ باز هم فرمول های ضد عفونی کننده برای از بین بردن عوامل بیماری زای خاص در مدت زمان مشخصی ثبت می شوند و برای کار فعالانه آنها باید کل سطح را مرطوب کنند. سی ثانیه تا پنج دقیقه ممکن است یک زمان کشتن معمول باشد. اگر یک ضد عفونی کننده به 10 دقیقه زمان نیاز دارد ، مطمئن باشید که در واقع به مدت طولانی مرطوب خواهد ماند. مواد ضد عفونی کننده بر پایه الکل ممکن است خیلی خوب قبل از زمان تماس مورد نیاز آنها تبخیر شوند. در صورت لزوم تمام دستورالعمل های استفاده و دوباره پر کردن را بخوانید و دنبال کنید.

3. ایمنی

آیا این محصول برای مردم ایمن و برای سطوحی که روی آن اعمال می شود ایمن است؟ همانطور که قبلاً در این مقاله آموخته اید ، برخی از دسته مواد ضد عفونی کننده سمی هستند ، برخی لکه دار هستند ، برخی دیگر خورنده هستند ، اما برخی دیگر بوی نامطلوبی دارند. میزان سمیت و قابلیت اشتعال روی محصولات و همچنین هرگونه توصیه تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) برای ضد عفونی کننده هایی که استفاده می کنید را بررسی کنید. مطمئن باشید که یک ضد عفونی کننده به سطحی که برای آن در نظر گرفته شده آسیب نمی رساند.

4. سهولت استفاده

آیا مراحل لازم برای استفاده از ضد عفونی کننده معین برای تاسیسات شما عملی است؟ برخی از برنامه ها به مراحل متعددی نیاز دارند که ممکن است همیشه عملی نباشند. سختی آب یکی از عواملی است که می تواند در اثر بخشی برخی از فرمول های ضد عفونی کننده تأثیر بگذارد. اسپری Sani-Spritz فقط در یک مرحله تمیز و ضد عفونی می کند و آن را به یک گزینه عالی برای یک ضد عفونی کننده آسان و آماده استفاده تبدیل می کند که طیف گسترده ای از باکتری ها ، ویروس ها ، قارچ ها و کپک ها را در بیمارستان ها ، موسسات و صنایع مورد بررسی قرار می دهد.

مرتب سازی اطلاعات در مورد انواع مختلف ضد عفونی کننده ها زمان بر است ، اما این یک گام اساسی برای اطمینان از اینکه شما بهترین تصمیم تعمیر و نگهداری را برای تأسیسات خود گرفته اید ، بسیار مهم است. داشتن محصولات مناسب همراه با برنامه ای محکم برای جلوگیری از بیماری ها و عفونت ها باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود و باعث آرامش خاطر بیشتر شما ، کارمندان و هر بازدید کننده ای می شود که از درب خانه شما عبور می کنند.

پریسا قاسمی بازدید : 39 شنبه 21 فروردین 1400 نظرات (0)

من عاشق لوازم مهمانی و بسته بندی کادو هستیم که ارزان و همه کاره هستند! به همین دلیل است که من خیلی علاقه مند به سفره های پلاستیکی هستم. کاربردهای بسیار متفاوت و خلاقانه ای برای آنها وجود دارد. و وقتی کار با آنها تمام شد ، می توانید آنها را دور بریزید. من وقتی از آنها استفاده نمی کنم نگران لک شدن آنها یا محل نگهداری آنها نباشم. امروز می خواهم 9 کاربرد غیر متعارف سفره های پلاستیکی را با شما در میان بگذارم.

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. من به عنوان همکار آمازون از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم. برای اطلاعات بیشتر ، به افشای ما مراجعه کنید .

حالا ، قبل از اینکه به این ایده ها بپردازیم ، بگذارید یک نکته سریع در مورد خرید سفره های پلاستیکی به شما بگویم. یافتن آنها در فروشگاه دلار محلی شما امکان پذیر است. با این حال ، موارد موجود در فروشگاه دلار بسیار نازک هستند و من برای جلوگیری از شفافیت معمولاً باید آنها را دو برابر یا سه برابر کنم. آنهایی که در فروشگاه مهمانی می یابید و قیمت آنها یک قطعه 3-4 دلار است ، در واقع بسیار ضخیم تر و با دوام ترند. در طولانی مدت ، من با خرید انواع ضخیم تر ، در مقایسه با استفاده از انواع 1 دلاری ، هزینه کمتری صرف می کنم.

9 کاربرد غیر متعارف برای سفره های پلاستیکی

1. سفره های سفارشی

خوب ، من می دانم که استفاده از سفره به عنوان سفره خیلی خارج از چارچوب نیست! اما ، استفاده از سفره های پلاستیکی برای ایجاد سفره های سفارشی خود بی نظیر است. من هنگام برنامه ریزی برای جشن تولد پسرم به این ایده رسیدم. من در Target چند سفره پلاستیکی لگو پیدا کردم که برای مهمانی اش خریداری کردم. با این حال ، وقتی به خانه رسیدم و در آنها را باز کردم ، بسیار ناامید شدم. لگوها را در لبه های سفره چاپ کرده بودند ، اما وسط آن سفید ساده بود. یک بار که آن را دیدم ، آنها را خیلی دوست ندارم. هر چند نمی خواستم از سفره های ساده برای مهمانی استفاده کنم. بنابراین ، تصمیم گرفتم سفره های سفارشی لگو خودم را بسازم. من Legos چاپ شده را از مواردی که در Target خریده ام قطع کردم. سپس با استفاده از نوار دو طرفه آنها را به یک سفره جامد رنگی متصل کردم تا الگویی از Legos را در وسط میز ایجاد کنم.

سفره های پلاستیکی

این کار را می توانید با هر سفره چاپی انجام دهید. همچنین می توانید یک تصویر یا آرم را از کیسه خرید ، تبلیغات یا کاغذ برش دهید تا روی سفره های خود استفاده کنید. برای اینکه حتی بیشتر شخصی شوند ، سعی کنید عکس ها را چاپ کرده و آن ها را به سفره ها وصل کنید! ایده دیگر برای ساخت یک سفره سفارشی این است که سفره های رنگی جامد را لایه لایه کنید و سپس لایه بالایی را در نقاط مختلف بالا ببرید تا لایه زیرین نشان داده شود.

2. تزئینات

سفره های پلاستیکی

یکی دیگر از روش های مورد علاقه من برای استفاده از سفره های پلاستیکی تزئینات است. برای مهمانی لگو پسرم ، من دیوارها را با "Legos" غول پیکر ساخته شده از سفره ها و بشقاب های پلاستیکی تزئین کردم. من یک دیوار کامل را با چهار سفره پوشاندم و سپس صفحات پلاستیکی به همان رنگ را با استفاده از نوار دو طرفه متصل کردم تا برجستگی های Legos را ایجاد کنم. برای دیوارهای دیگر ، سفره ها را به مربع ها و مستطیل های اندازه های مختلف برش دادم و صفحات را اضافه کردم. اینها راهی عالی برای ایجاد یک احساس کلی در محاصره شدن توسط لگوس بود و در عین حال فضای اتاق را بسیار جشن می گرفت. و یک بار دیگر ، انجام آن آسان بود.

ایده دیگر برای تزئین با سفره ، که من انجام داده ام ، تقلید از آن بادبان های سایه ای است که در پاسیوها می بینید. سفره ها را به صورت مثلث های بزرگ برش دادم و سپس آنها را گوشه های سقف اتاق مهمانی وصل کردم. تمام سقف را با اینها پوشاندم. این یک عنصر سرگرم کننده به مهمانی اضافه کرد. انجام این کار کمی سخت تر بود ، اما این فقط به این دلیل بود که من آنها را به سقف می چسباندم.

ایده های بی پایان برای تزئین با سفره وجود دارد. اگر می خواهید الگویی روی دیوار ایجاد کنید یا به پس زمینه رنگی متفاوت از رنگ دیوار خود نیاز دارید ، از یک سفره استفاده کنید. این یک روش آسان برای تغییر موقت رنگ دیوارها ، سقف یا هر قسمت دیگر است. این نیز یک روش ساده برای ایجاد پس زمینه غرفه عکس است.

مطالب پیشنهادی :

آیا مراقبت های پزشکی بدون پلاستیک وجود دارد؟

هر آنچه درباره نایلون (PA) باید بدانید

3. هماهنگی رنگ

سفره های پلاستیکی

شما می توانید از سفره های پلاستیکی برای تغییر موقت رنگ بسیاری از چیزها ، نه فقط دیوارها ، استفاده کنید. چند وان پلاستیکی دارم که تقریباً برای همه مهمانی ها از آنها استفاده می کنم. مشکل این است که آنها همیشه با طرح رنگ مطابقت ندارند. وقتی این اتفاق می افتد ، من به راحتی با یک سفره رنگ وان ها را تغییر می دهم. من یک سفره پلاستیکی متناسب با پالت رنگ دریافت می کنم و وان ها را در آن می پیچم. فقط یک دقیقه طول می کشد تا ظاهر وان کاملا تغییر کند. و وقتی مهمانی تمام شد ، من فقط آن را باز می کنم. این باعث صرفه جویی من در هزینه های زیادی می شود زیرا برای هر مهمانی که می اندازم نیازی به خرید وان های منطبق و تکه های پذیرایی احساس نمی کنم.

4. بسته بندی کادو

سفره های پلاستیکی

کاغذ بسته بندی می تواند گران باشد. و به نظر می رسد که هر وقت نیاز به بسته بندی هدیه ای داشته باشم ، به اندازه کافی کاغذ یا کیف هدیه مناسب ندارم. یک سفره پلاستیکی می تواند یک گزینه عالی باشد. برش آن آسان است و می توانید از نوار بسته بندی کادوی معمولی خود روی آن استفاده کنید. همانطور که انگار از کاغذ بسته بندی استفاده می کنید ، فقط هدیه را در آن بپیچید. این گزینه عالی است چه شما از آن به صورت خرج کردن استفاده می کنید و چه جلوه تازه ای به هدایای خود بدهید.

5. پرکننده برای یک سبد هدیه

سبدهای هدیه ایده های بسیار خوبی برای کادو برای فارغ التحصیلی ها ، دوش های عروسی یا حتی هدایای کریسمس برای معلمان هستند. با این حال ، اگر خودتان یکی را جمع می کنید ، به چیزی نیاز دارید که به عنوان پرکننده استفاده کنید. موارد از قبل بسته بندی شده می توانند گران باشند. چرا به جای آن از سفره پلاستیکی استفاده نمی شود؟ می توانید آن را از طریق دستگاه خرد کن خود عبور دهید ، اما به نظر من استفاده از قیچی برای برش دادن آن به صورت نوارهای کوچک ، نتیجه بهتری دارد. یک سفره کار خود را انجام می دهد و می تواند به همان اندازه رنگ پر کننده فروشگاه که برای پول بسیار کمتری رنگارنگ است باشد. این یک کاربرد عالی برای آن سفره های نازک فروشگاه دلار است.

6. مواد بسته بندی

همه ما آن تزئینات شکننده برای تعطیلات را داریم که باید پس از پایان تعطیلات با دقت بسته بندی و ذخیره شوند. سفره های پلاستیکی می توانند یک ماده بسته بندی عالی و کم هزینه برای استفاده باشند. می توانید آنها را خرد کنید ، آنها را به قطعات کوچکتر برش دهید ، یا فقط آنها را به حال خود رها کرده و خرد کنید. آنها نرم ، سبک هستند و می توانند به اندازه نیاز یا فضای شما را اشغال کنند. این منطقه دیگری است که من از استفاده از سفره های فروشگاه دلار بد ندارم.

7. تقسیم کننده صفحه / اتاق

چه برای تعطیلات در حال فروش گاراژ باشید ، چه میهمانی برپا می کنید و یا یک خانواده میزبانی می کنید ، گاهی اوقات برای مخفی کردن وسایل یا مسدود کردن دید در منطقه ای از خانه خود به یک تقسیم کننده صفحه یا اتاق نیاز دارید. وقتی این نیاز موقت است ، از یک سفره پلاستیکی استفاده کنید. می توانید این کار را به روش های مختلفی انجام دهید: آن را در یک درب اتاق یا در قسمت دیگری از اتاق جمع کنید ، آن را روی چیزهایی که می خواهید دور از چشم شما باشند پرتاب کنید یا حتی آن را به یک تخته سه لا یا یک قاب ساخته شده از PVC متصل کنید لوله اگر میهمانی استخر برگزار می کنید و نیاز به ایجاد منطقه تغییر دارید ، این ایده خوبی است که از آن استفاده کنید.

8. دستگاه های جاسوسی شخصی سازی شده

سفره های پلاستیکی

یک ایده جالب برای مجالس تعطیلات ، به ویژه برای بچه ها ، ساختن دستگاه های پلاک شخصی است. برای این کار می توانید از سفره های پلاستیکی استفاده کنید بدون اینکه سرمایه زیادی خرج کنید. کافی است سفره را به شکل مستطیل هایی به اندازه دلمه برش دهید. سپس از برچسب ها ، رنگ ها ، برش ها یا سایر وسایل صنایع دستی برای شخصی سازی آنها استفاده کنید. حتی می توانید اجازه دهید بچه ها پلاک خود را درست کنند. این یک فعالیت سرگرم کننده برای بچه ها است که می توانند هنگام انتظار برای صرف شام کریسمس انجام دهند.

9. پارچه را رها کنید

برای کنترل آشفتگی ، سعی کنید از یک سفره پلاستیکی به عنوان پارچه قطره ای استفاده کنید. فقط آن را در زیر ناحیه ای قرار دهید که خراب شود. پس از اتمام ، آن را جمع کرده و پرتاب کنید. این صرف نظر از اینکه شما یک پروژه نقاشی انجام می دهید یا اجازه می دهید بچه ها کوکی ها را تزئین کنند ، خوب کار می کند. حتی می توانید یکی را زیر صندلی بلند بگذارید تا در هنگام تغذیه کودک یا کودک نوپای شما باعث بهم ریختگی شود.از سفره های پلاستیکی می توان برای خیلی چیزها استفاده کرد! من تقریباً همیشه انبوهی از آنها را در خانه ام در دست دارم زیرا شما هرگز نمی دانید چه زمانی مفید خواهند بود. اینها 9 روش غیر متعارف مورد علاقه من برای استفاده از سفره های پلاستیکی است. امیدوارم به زودی بتوانید از برخی از این ایده ها در خانه خود استفاده کنید!

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 278
  • بازدید سال : 1,517
  • بازدید کلی : 5,255