loading...

انواع محصولات پلاستیکی

روکش پلاستیکی یک آشپزخانه برای من در تمام زندگی ضروری بود. من از آن برای پیچاندن یک پیاز نیمه استفاده شده استفاده کردم. برای پوشاندن یک کاسه بزرگ سالاد عدس که این هفته درست کرده بودم ؛ یک ساندویچ را

پریسا قاسمی بازدید : 42 چهارشنبه 06 بهمن 1400 نظرات (0)

روکش پلاستیکی یک آشپزخانه برای من در تمام زندگی ضروری بود. من از آن برای پیچاندن یک پیاز نیمه استفاده شده استفاده کردم. برای پوشاندن یک کاسه بزرگ سالاد عدس که این هفته درست کرده بودم ؛ یک ساندویچ را محکم بپیچم تا در کیف من در محل کار ایمن باشد. هر چند ماه یکبار تمام می شدم و بلافاصله یک رول جدید می خریدم ، زیرا آن را جزء اصلی آشپزخانه می دانستم ، مانند کره ، روغن زیتون و نمک. چیزی که من واقعاً به آن احتیاج داشتم جایگزین های پلاستیکی قابل استفاده مجدد بود.

مشکلات پلاستیکی

پوشش پلاستیکی بسیار مفید است. دلیلی وجود دارد که در آشپزخانه های سراسر جهان بسیار محبوب شد. با این حال ، مانند بسیاری از محصولات پلاستیکی دیگر ، مشکلاتی داشت. یکی از این مسائل - وجود مواد پلاستیکی که سرطان زا بودند - اخیراً اصلاح شده است: اکثر مارک های پلاستیکی ، از جمله Saran Wrap ، دیگر با PVC ساخته نمی شوند (به دنبال مارک هایی باشید که می گویند "PVC free"). اما مشکلات زیست محیطی طولانی مدت پلاستیک جایی برای رفتن ندارد. خانوارها از پلاستیک به مقدار زیاد استفاده می کنند و پلاستیک تا حد زیادی قابل بازیافت نیست ، زیرا گرفتار ماشین آلات بازیافت می شود.

تغییر ذهن با روکش پلاستیکی

به تازگی ، وقتی تلاش آگاهانه ای برای استفاده کمتر از پلاستیک در آشپزخانه ام انجام دادم ، متوجه شدم که جایگزین های بسیار ساده ای برای پلاستیک وجود دارد و تنها کاری که باید انجام می دادم این بود که ... وانمود کنید که پلاستیک وجود ندارد. من روی چند مورد سرمایه گذاری کردم: یک بسته کاغذ موم زنبور عسل ، سه کاور پارچه ای کاسه ای و چند بسته ساندویچ پارچه ای با مخملک. شش ماه گذشت و در آن زمان ، من نیازی به خرید پلاستیک نداشتم. آنچه آموختم این بود که بزرگترین بخش تغییر ذهن است: برای شکستن مسیر مغز من که پلاستیک را راه حل منطقی برای نیازهای مختلف نگهداری مواد غذایی می دانست.

مطالب پیشنهادی:

چه تفاوتي بين كيسه فريزر و كيسه زيپ دار معمولي وجود دارد؟

معیارهای انتخاب بسته بندی دستگاه های پزشکی

5 جایگزین های پلاستیکی قابل استفاده مجدد

این لیست جایگزین های پلاستیکی به طرز شرم آوری ساده است:

بشقاب بالای کاسه

به همین سادگی: شما یک کاسه سالاد عدس دارید که می خواهید تمام هفته آن را خرد کنید و هیچ ظرفی با اندازه مناسب ندارید. پلاستیک را کنار بگذارید و یک بشقاب را روی کاسه قرار دهید.

روکش کاسه پارچه ای

روکش کاسه پارچه ای مشابه بشقاب روی کاسه است . آنها سالها پلاستیکی از این دست ساخته اند (شبیه کلاه حمام کوچک هستند و می توانید آنها را در فروشگاه های مواد غذایی پیدا کنید ). برای اینکه کاملاً فاقد پلاستیک باشید ، می توانید آن را با پارچه و الاستیک تهیه کنید یا آنها را از یک فروشگاه لوازم آشپزخانه خریداری کنید.

بسته بندی موم زنبور عسل

شما می توانید راه های DIY این بسته بندی های قابل استفاده مجدد و قالب پذیر را که از یک پارچه مربع پوشیده از موم زنبور عسل تهیه شده است ، در Pinterest جستجو کنید. یا می توانید آنها را با قیمت مناسب خریداری کنید . به عنوان مثال ، من از آنها برای کاسه غذا و همچنین برای بسته بندی یک تکه پنیر یا انتهای یک خیار نیمه خورده استفاده می کنم.

ظرف یا شیشه شیشه ای

بنابراین ، شما نیمی از پیاز را دارید که اگر آن را بدون یخچال و فریزر در یخچال بیاندازید طعم هر غذای دیگری را که در آن است ، خراب می کند. به جای پوشاندن آن در پلاستیک ، آن را در یک شیشه ماسون با بالا بسته قرار دهید. یا یک ظرف شیشه ای با روکش. برای برداشتن این مورد نیازی به خرید اقلام جدید نیست. تغییر ذهن.

بسته بندی ساندویچی

پلاستیک در بسته بندی ساندویچ و حاوی هرگونه نشتی شگفت انگیز است. کیسه های ساندویچی پارچه ای یا سیلیکونی قابل استفاده مجدد کاملاً قابل استفاده هستند ، اگرچه در صورت نشت شدن هرگونه پرکننده از کناره ها ، نیاز به شستشو در پایان روز دارند. این تغییر ذهن است: چیزی که ارزش صرفه جویی دارد ، ارزش زحمت شستشو را دارد. این کمی کار اضافی است اما اثرات طولانی مدت دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 264
  • بازدید سال : 1,503
  • بازدید کلی : 5,241