loading...

انواع محصولات پلاستیکی

هر سال یک مصرف کننده آمریکایی به طور متوسط ​​109 کیلوگرم پلاستیک را دور می اندازد . میانگین مصرف کننده اروپایی بسیار کمتر: 29 کیلوگرم در سال که از تقریباً 4490 قطعه پلاستیک تشکیل شده است: به

پریسا قاسمی بازدید : 38 شنبه 07 اسفند 1400 نظرات (0)

هر سال یک مصرف کننده آمریکایی به طور متوسط ​​109 کیلوگرم پلاستیک را دور می اندازد . میانگین مصرف کننده اروپایی بسیار کمتر: 29 کیلوگرم در سال که از تقریباً 4490 قطعه پلاستیک تشکیل شده است: به طور متوسط ​​روزانه 12. مصرف کنندگان هندی با مصرف 11 کیلوگرم پلاستیک در سال مسئولیت بیشتری دارند . حالا با در نظر گرفتن میانگین این ارقام ضربدر 8 میلیارد نفر در جهان، پلاستیک کافی برای دور دنیا 40 بار ایجاد می شود ! این میزان پلاستیک در سال تولید می شود. این همان مقداری است که ما به پلاستیک وابسته هستیم.

انتظار می رود تولید پلاستیک ویرجین از سال 2030 تا 2050 بیش از دو برابر شود.

انتظار می رود تولید پلاستیک ویرجین از سال 2030 تا 2050 بیش از دو برابر شود.

پلاستیک در هر کاری که انجام می‌دهیم ما را احاطه می‌کند و حتی کسب‌وکارهای آگاه نیز برای اجتناب از آن مشکل دارند. گاهی اوقات هیچ جایگزینی برای پلاستیک وجود ندارد: در واقع، هیچ ماده دیگری به اندازه پلاستیک سازگار، ارزان و سبک نیست. ممکن است فکر کنید که این مشکلی نیست، زیرا همه این پلاستیک ها را می توان در سطل بازیافت انداخت و بازیافت کرد، درست است؟

خوب، ممکن است بخواهید دو بار در مورد آن فکر کنید.

 

به طور متوسط، در ایالات متحده، تنها 9 درصد از کل پلاستیک تولید شده در یک سال بازیافت می شود و تقریباً - از هر 10 مورد پلاستیکی که مصرف کنندگان دور می ریزند، تنها 1 مورد بازیافت می شود. حال سوال این است: بقیه کجا می روند؟

پاسخ به این سوال چندان دلگرم کننده نیست - اکثر زباله های پلاستیکی ما به محل های دفن زباله یا بدتر از آن در اقیانوس های ما ختم می شود. این به این دلیل است که حتی کشورهایی که می‌توانند به سیستم‌های بازیافت پیشرفته خود ببالند، نمی‌توانند میزان زباله‌های پلاستیکی را که مصرف‌کنندگان ایجاد می‌کنند مدیریت کنند.

در نتیجه، بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته که نمی‌توانند با زباله‌های پلاستیکی خود در خانه سروکار داشته باشند (این‌ها شامل بریتانیا، ایالات متحده و کانادا می‌شوند) راهی ابلهانه برای خلاص شدن از شر آن پیدا کرده‌اند - آنها این زباله‌ها را به کشورهای جهان سومی می‌فرستند که می‌پذیرند . آن را در ازای پول با وعده برخورد صحیح با این ضایعات. متأسفانه، کشورهای در حال توسعه در حال حاضر تلاش می کنند تا از زباله های خود مراقبت کنند و بنابراین پلاستیکی که وارد می شود اغلب در اقیانوس ریخته می شود یا می سوزد.

اگر یک اقدام ساده وجود داشت که همه ما می توانستیم برای جلوگیری از این کار انجام دهیم؟

نوار آبی نشان دهنده مقدار پلاستیکی است که در ایالات متحده بازیافت می شود.  منبع: EPA

مطالب پیشنهادی:

5 جایگزین های پلاستیکی قابل استفاده مجدد

چه تفاوتي بين كيسه فريزر و كيسه زيپ دار معمولي وجود دارد؟

نوار آبی نشان دهنده مقدار پلاستیکی است که در ایالات متحده بازیافت می شود.

منبع: EPA

مشکلات مدرن به راه حل های مدرن نیاز دارند

هنگامی که اولین زنگ هشدار گرمایش جهانی به صدا درآمد، یک شکار جادوگران برای کشف مقصران انتشار کربن که این روند را تسریع می‌کردند آغاز شد.

شهروندان دولت‌ها را به کم‌کاری متهم کردند، دولت‌ها کسب‌وکارها را به بی‌توجهی به کره زمین متهم کردند و مدتی طول کشید تا یک راه‌حل جمعی برای این موضوع پیدا شود، اما در نهایت، راه‌حلی پیشنهاد شد و - در برخی موارد - اجرا شد: جبران کربن.

به عبارت ساده، طرح‌های جبران کربن به افراد و شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا در پروژه‌های زیست‌محیطی سرمایه‌گذاری کنند تا ردپای کربن خود را متعادل کنند (یا به عبارت دیگر، میزان دی اکسید کربنی که در جو آزاد می‌کنند). یک مثال از جبران کربن، امکان خنثی کردن انتشار گازهای گلخانه‌ای ما در هنگام خرید بلیط هواپیما با پرداخت هزینه اضافی است، زیرا پرواز فعالیتی است که مقدار زیادی انتشار کربن را منتشر می‌کند.

این هزینه ها سپس توسط شرکت هواپیمایی (با کمک شخص ثالث) برای پروژه های سازگار با محیط زیست مانند کاشت درختان و ایجاد جنگل ها استفاده می شود که باید به جذب کربن در هوا کمک کند.

اکنون، برای مقابله با مشکل عظیم آلودگی پلاستیک، راه حل مشابهی پیشنهاد شده است: جبران پلاستیک .

 

اینجا می آید افست پلاستیک

درست مانند مصرف کنندگان، کسب و کارها نیز می توانند در مقابل تصاویری که رودخانه ها و اقیانوس های پر از پلاستیک را نشان می دهند، احساس ناتوانی کنند . به راحتی می توان از سختی کاهش میزان پلاستیکی که برندها برای محصولات، بسته بندی و غیره استفاده می کنند غرق شد. خوب اکنون، با جایگزینی پلاستیک، کسب و کارها راه خوبی برای گرفتن این موضوع و در نهایت داشتن این موضوع دارند. یک تأثیر واقعی ، در اینجا چگونه است:

یک کارگر زباله در هند پلاستیک را جمع آوری می کند.

 

با جایگزینی پلاستیک، کسب‌وکارها این فرصت را دارند که ردپای پلاستیکی خود را خنثی کرده و آن را خنثی کنند ، مشابه روشی که انتشار کربن خود را خنثی می‌کنند.

با پرداخت مبلغ معین، مقدار مشخصی زباله پلاستیکی از طرف این شرکت از محیط زیست رهگیری و سپس بازیافت می شود. این پول را می توان مستقیماً به سازمان هایی که در حال مبارزه با آلودگی پلاستیکی در میدان هستند پرداخت کرد. سازمان هایی مثل ما 

در Plastics For Change، ما سیستمی ایجاد کردیم که با جمع‌آوری پلاستیک از ورود پلاستیک به اقیانوس‌های ما جلوگیری می‌کند و درآمد منصفانه و دسترسی به معیشت بهتر را برای جمع‌آوران زباله‌هایی که آن را متوقف می‌کنند، فراهم می‌کند. با حضور در هند، یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان زباله‌های پلاستیکی و کشوری که بیش از 40 درصد از مدیریت زباله جامد توسط کارگران غیررسمی زباله انجام می‌شود، می‌توانیم تأثیر سوءمدیریت پلاستیک بر مردم و مردم را از نزدیک ببینیم. روی سیاره .

اینگونه است که Plastics For Change می تواند مصرف برند شما را جبران کند: شما از پلاستیک استفاده می کنید - ما آن را بازیافت می کنیم و مشاغل تجارت منصفانه را در جوامع آسیب پذیر در سراسر هند فراهم می کنیم. 

با جبران کردن پلاستیک خود با ما، می توانید مطمئن باشید که مبلغ جبرانی شما مستقیماً به افرادی که پلاستیک را جمع آوری می کنند اختصاص می یابد و به مراکز بازیافت جدیدی کمک می کند که میزان پلاستیک ورودی به اقیانوس های ما را کاهش دهند - در نتیجه یکی از مهم ترین مسائل را برطرف می کنند. زمان ما می توانید در اینجا یا با کلیک بر روی دکمه زیر، در مورد آفستینگ پلاستیک برای مارک ها بیشتر بیاموزید .

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 274
  • بازدید سال : 1,513
  • بازدید کلی : 5,251